Statoil NYSE-le - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Statoil NYSE-le

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Algaval nädalal müüb meilegi hästituntud Norra riigifirma Statoil avalikul esmaemissioonil 22% firma aktsiatest, misjärel aktsiad noteeritakse Oslos ja NYSEL. IPO-d korraldab Morgan Stanley

    Müüa pakutakse 383M aktsiat hinnavahemikus 7.17-8.25USD

    2000.a oli Statoili käive 2.5 miljardit USD ja kasum 29M USD

    Aktsiasümbol:STO
  • Märkimishinnaks tuli 69 NOKi Oslos (märkimisvahemik oli 66-76 NOK), märgiti 4 korda üle. 78% välisinvestoritele, 16% Norra institutsionaalsed ning ülejäänu töötajad ja Norra jaeinvestorid.
  • hind Oslo börsil mõni aeg tagasi 69,5-70 NOK

  • Graafik:

    Miks ei saa LHV-s osta LifeF/X, Inc. aktsiaid(sümbol LEFX)?
  • inve stoor,

    LEFX on nüüd lisatud. Kuna USAs kaubeldakse kokku ca. 10 000 aktsiaga, siis selliseid asju ikka juhtub. Sellisel juhul piisab sellest, kui e-mail saata: klienditugi@lhv.ee
  • Väga õigustatud küsimused, väga ebapädev, et mitte öelda lausa valelik vastus :)

    1.Millal saab päevapraadi Statoli tanklast osta?
    2. Kas Statoil muudub kiirsöögi kaubamärgiks või on mõlemad, kiirsöögi- ja kütusekaubamärk?
    3. Ega ei ole kavatsust iluteenindust lähiajal pakkuda?

    1. Sõltub, mida keegi päevapraeks peab – tarbijate harjumused on väga erinevad. Usun, et korraliku ja värske lõunasöögi saab Statoili teenindusjaamast ka täna osta.
    2. Statoil pakub kõigis Euroopa riikides täisteenuse kontseptsiooni – mootorikütused, mugavuspood ja autopesulateenused – kõik kolm valdkonda kannavad Statoili kaubamärki.
    3. Iluteenindus ei ole Statoili tegevusala kusagil maailmas.

    Pikemalt võib musta huumorit lugeda siit.
  • Tõepoolest, väga hea huumor! Nii võiks kokkuvõtlikult öelda nende "kuumal toolil" antud vastuste kohta :)
  • Võib nalja teha ja mitte, aga fakt on see, et kiirtoidukontseptsioon tankla juures on Statoilile toonud viimastel aastatel meeletu edu ja absoluutse liidripositsiooni Eesti kütusemüüjate seas.

    Võitjate üle nalja ei tehta...:)
  • Ei usu, et asi on nii lihtne, nagu ivari seda kujutab. Musta huumori jutuke oli mulle lihtsalt positiivne emotsioon selle kohta, et ma pole siin maailmas üksi, kes Statoilis tankimist lausa vihkab - ikka põhjusel, et kütusemüük on seal kõige viimane prioriteet, seevastu iluteenused jms analoogilised tegevused tunduvad olevat põhitegevusala. Kõige krooniks ei kõlba too lämmi pini seal ju süüa. Masendav firma - aga tal läheb hästi. Kas põhjuseks on konkurentide vähesed investeeringud või...?
  • Must huumor kulub alati ära ja mullegi meelelahutus, lihtsalt börsifoorumis parem ka sisusse süübida.

    Minu hinnangul tankimine tõeliselt võimatu Statoilis sellepärast, et seal meeletult inimesi, mõtteainet neile jaguks.

    Variant a: Teha poolautomaattanklad, need, kes ainult kütuse pärast statoilis saaksid automaatselt oma "tankimisposti" juures maksta.

    Variant b: Eraldi kassa tankijatele.

    Variant a tundub igal juhul parem ja odavam.


    Toit, piletilevi, kütus - ei arvaks kohe, et sellist sünergiat tekitab, aga statoil on kontseptsiooni edukalt tööle panud.

    Statoili edu alus kindlasti Tallinna magusaimad asukohad tanklatel.
  • Kiirsöök autostumise ajal on hea idee. Kui kate ühe saia (või hotdogi või mis iganes) või 20 liitri kütuse pealt no sama siis ma müüks ka saia koos kütusega. Hästi tabatud minu meelest ja kui kaks oma leivakotti kaasas tassivat rekkemeest ei ole rahul, mingu Nestesse
  • Eks see Statoili söök läheb sinna rämpstoidu poole.
    Eks see HÄDAABI ole.
  • No sellest on kusagil ka enne juttu olnud, et inimesed siirduvad vorstisaia ja kindlustuse tegemise järjekordade pärast neste klientideks.
    Tankuri juures maksmine on statoilides mingites harvades kohtades ka võimalikuks tehtud (ja 123 jaamades mida vist enam ei ehitata). Saan aru nii sest asjast, et statoil ise ei ole huvitatud suurtes jaamades õues maksmise võimaluse loomisest.
    Ilmselt jääks siis poe-söökla osa käibed ja kasumid väikseks ja sealt ju teadagi kasum just tulebki.
  • Mingi kompromiss on vaja leida, sest kui hakatakse kütusekliente kaotama toidujörjekordade pärast siis küll jama majas.

    Päris hea äriide tuli praegu statoilile.

    Võiksid teha drive ini, samal ajal kui tangid, tellid mõne mikri kaudu toidu ja minema sõites maksad ja saad toidu kätte:)
  • 1. mustakivi statoilis olen näinud makseautomaati kohe tankuri juures.
    2. seda kust toidukotti kaasaskandvad rekkamehed kütet võtavad ei otsusta mitte nemad vaid nende ülemused ja see nestest võtmine ei ole üldjuhul nende otsustada.
  • Mavep ütles põhipointi välja. Vaadake kui palju riigihankeid näiteks on võitnud Statoil ja kui palju Neste! Õnneks tean päris suuri logistikafirmasid, kes on lähtunud kütusemüüja valikult kütusest, mitte iluteenustest ning valinud Neste.

    Statoilil on liiga palju trumpe käes, mis võimaldab tal kliendiga käituda nii nagu pähe tuleb. Tal on Nestega võrreldes oluliselt suurem tanklavõrk, pesulad jms, mis on väga vajalik seni, kuni see põhitegevust segama ei hakka. On teinud liiga palju suuri investeeringuid võrreldes konkurentidega. On söönud end sisse lisaks riigihangetele ka liisingfirmade pakkumistesse (ntx Ühisliising). Ja nii ongi - kuna võrdväärset konkurenti turul pole, pead seda rasvahaisu ja rasvahaisust vaimustuvat järjekorda tekitavat seltskonda taluma. Valikuid netu.
  • velikij
    kas võid käe südamele panna ja öelda ,et pole statoili kabanossiga oma nälga kunagi kustutanud.?:)
    mina olen ja korduvalt. muide bensu ma sealt ei osta küll tavaliselt,kallis.
  • Võin käe panna nii südame kui Piibli peale ja vanduda, et pole mitte kunagi mitte ühestki Statoili teenindusjaamast mitte ühtki kabanossi ostnud ega seda ka söönud ega mingil muul moel tarbinud.
  • maidre, kust sa saad odavamat bensu kui Statoilist?
  • Velikij,

    olen muide Orkutis "Pärast pidu Statoili" (kabanossi sööma) community proud member. Ehk saad üle? Statoilis on parim teenindus igas mõttes (ja ma ei võrdle teiste bensiinijaamadega). No tõesti, mine tangi mujal siis, kui ei meeldi.

    Automaattankimist võiksid nad võib-olla tõesti rohkem rakendada, jalakäijana ei oska öelda. Jutt halvast teenindusest ei ole aga kohane.
  • No tõesti - kuna võrdväärset konkurenti turul pole, pead seda rasvahaisust vaimustuvat järjekorda tekitavat seltskonda taluma. Valikuid netu. Tangiks mujal hea meelega ja sageli teengi seda, kuid alati pole see lihtsalt võimalik.

    Halvast teenindusest pole, muide keegi rääkinud. Lihtsalt kabanossisööjate tekitatud järjekord viskab täiega s...a ventilaatorisse, ei muud. Mark77, kui ükskord autoga sõitma hakkad, saad aru, et tanklad võiksid olla ennekõike kütuse tankimiseks ja kiirsöögi tarbeks võiksid olla kiirsöögikohad. Vähemasti kassad võiksid olla erinevad!
  • Kas siis Neste pole Statoili konkurent!
    Ainus hea mis Statoilis on on auto pesu, pole neid tobedaid harju mis värvi kraabivad.
    Ei saa kuidagi aru mille poolest need Statoili hinnad paremad on.
    Rohkem nagu poosetamise värk " Mina tangin Statoilist" seega olen Äss!
  • Muideks Tartus odavaim kütus on Favoras, Kaubamaja Partner kaardiga on -40s/liitrilt...!
  • täna nägin tänaval järgnevat reklaamlauset: linna parim kohvik. statoil caf'e
  • Statoil said it's considering spinning off its energy and retail business, as early as the fourth quarter. The Norwegian oil group said that the business that may be spun off contains 2,300 service stations in eight countries and suppliers of lubricants, aviation and marine fuels. Statoil said the energy and retail business has other value creation drivers than Statoil's other activities. Should an IPO be the result of this process, Statoil will be a significant owner at the introduction

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon