Lukas Fund - Investment topic - Forum - LHV financial portal

LHV financial portal

Forum Investment topic

Lukas Fund

• Tervitus!
    Väidetavad riskikapitalistid Londonist pakuvad investeerimisvõimalust prügitöötlemisfirma Carbon Recovery Corpi veebruaris Nasdaqil listitavasse aktsiasse. Tegu on ilmselt viimati juuni kuus juttu olnud Jaapani Drexel'i sarnase väikese investeerimistoaga. Või oskab keegi midagi positiivset selle Lukas Fund'i kohta öelda? :)

Kirja sissejuhatav tekst:
    Following our recent telephone conversation please find drafted out our plan on Carbon Recovery Corporation (CRC).

CRC, the holders of the patent technology on a low temperature reverse polymerization process for the recycling of used rubber tyres. The process breaks down the scrap tyres to produce new end products like gas, oil, steel and carbon black. For a full in-depth plan go to their website www.carbonrecovery.com

In February 2003 the company filed registration with the Securities and Exchange Commission (SEC). On the 2nd July, 2003 CRC filed their SB2s and on the 24th July, 2003 those SB2s were filed, accepted and approved by the SEC. This can be viewed by visiting www.sec.gov

Carbon Recovery Corporation issued 8,000,000 shares at $5.00 per share. Out of those same shares we have a limited number available, just to friends, families and referrals from our existing client base.

I would like the opportunity to discuss CRC with you further; I will be in contact within a couple of days to answer any questions that you may have. You will find further information attached that may be of interest to you also.

Yours sincerely,

Trevor Williams

Lukas Fund S.A.

• Spämm? Sel juhul ei tasu isegi analüüsimist vaid tuleks kohe ära visata, mitte veel edasi levitada :)
  • Tegemist ilmselt samade tegelastega, kellega rääkisin umbes aasta aega tagasi. Teisel pool toru oli väga rahuliku, veenva ja jõuluvanaliku häälega mees kes üritas sama kompanii aktisiaid maha parseldada. Kui ta lõpuks väga tüütavaks muutus ja hakkasin kõnet lõpetama, siis lubas tegelane kerge solvumisnoodiga hääles mulle kindlasti tagasi helistada, kui kompanii on NASDAQil veebruris listitud (jutt käis selle aasta veebruarist niisiis) ja kaupleb mitmeid kümneid protsente kõrgemal. Üllatus-üllatus, kuid rohkem helistanud ta pole ja ka nende kodukas - www.lukasfund.net - on vahepeal ära kadunud. Aga kui ta kedagi veel tüütama peaks, siis võiks tüübi käest jutu sees küsida, et kuidas talle "Boiler Room" meeldis:)

Threads list

Cookies

LHV website uses cookies to provide you with the best user experience. By clicking "I accept", you consent to the use of all cookies. Read more about the principles of using cookies.

pirukas_icon