Kui kiire sa oled? - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Kui kiire sa oled?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Tehke alljärgnev kiiruse test ja öelge kui kiiresti reageerisite. Huvitav igal juhul. Põhimõte on selles, et kui värv muutub punasest kollaseks, pead hiirega klikkama nii kähku kui võimalik. Tulemus antakse viie kliki kokkuvõttes. Kuna see ei võta eriti kaua aega, siis on mõttekas mitu seeriat teha (3-5), sest esimene ja teine on rohkem harjumiseks.

    Test: http://www.gophergas.com/funstuff/reaction.htm

    Võrdluseks võib tuua välja, et Burrelli 100 meetri jooksu maailmarekordis oli reageerimiskiirus 117 millisekundit, samas jooksus mõõdeti Lewise reaktsiooniks 166 msekki peale valestarti, mis ilmselt mõjutas. Kusjuures tegelikult "jooksis" Lewis kiiremini kui jätta välja reageerimiskiirus. Parimate sprinterite reageerimiskiiruseks loetakse 120-160 millisekundit ja need mis on gramm üle saja, nimetatakse peaaegu ideaalne, kuid samas lähedal valestardile.IAAF on sätestanud, et 100 msekki on inimvõimete lagi. Kellegil Surin Bruny`l õnnestus 1999 aasta MM-i ühes veerandfinaalis saada reaktsiooniajaks 101.Mul endal selle testi parim keskmine 174.Euroopast Eurexile ~30ms Euroopast Sveitsi serveri ~40ms Euroopast USA serveri ~120ms IB serverist Eurexile ~300ms

  • parim peale 3 seeriat 161 (korra ka 108, aga vist ennustasin ette)
  • Proovisin siis ka ja sain keskmise veidi alla 0,2.
  • parim keskmine 162 ja parim klikk 070 aga ma praegu tõbine ja pean teise käega taskurätikut nina all hoidma, see võtab muidugi kiirust maha ka;)
  • mis on asja eesmärk?

    mis vahet kas 0.25 v. 0.175?

  • Solo....70ga võid sa sõita seenele. 100+ mõned grammid on ka vale. Vbla olen ma aeglane, kuid kiire tundub 160, 140 müstika ja 120....
    azzie... mõned asjad on lihtsalt huvitavad ja...
  • See on usas päevakauplejatel üks põhiharjutus. Ka lhv laseb enne töölevõtmist seda harjutust teha.
  • päevakauplemisest ei tea küll midagi, aga see on selge värk, et kui punane muutub kollaseks, siis tuleb vajutada ...
  • esiteks, p2rast rammestavat 6htusooki ja poolt pudelit veini pole m6tet proovida, i tell you. :)

    teiseks on v2rvivalik selline, et oleks kohe huvitav, mis saab daltoonikute reaktsioonist? ;)
  • seikatsu, ära muretse, kollane ja punane on täitsa eristatavad, aga kui roheline ja pruun vahelduks, siis vist passiks küll arusaamatu näoga seda mängu :)
  • seikatsu, samas kui rohkem veini pruukida, siis saab oma reaktsiooni hästi arendada ekraanile ilmuvatel kuradikestel hiirega klikkides, :)
  • Henno, loodan, et Sa samuti nii hilisel tunnil ilma veinita arvuti taga ei ole... ;)

    aga jah, Kristjan, mul oli nagu meeles, et nende valgusfooridega on mingi jama. :P
  • Seikatsu, vein ja sport ei sobi kokku, ma treenin siin parajasti uueks atesteerimiseks, nimelt vōin corali poolt eelnevalt mainitud infole lisada, et see katse tuleb sooritada mitte ainult LHVsse tööle vōtmisel, ka iga töötatud aasta järel tuleb oma vormisolekut tōestada.
  • abesiki, miks see võimatu on? viimase mängu tulemus:
    0.149
    0.174
    0.148
    0.151
    0.043
    keskmine 0.133
    ja kiireim klikk seekord 0.043
    anna mailiaadress, ma saadan sulle ekraanipildi.
    aga seenele küll ei viitsi minna. mulle meeldib rohkem kalal käia;)
  • Lihtsal põhjusel on võimatu... inimene ei reageeri nii kiirelt. See on etteaimamine, mitte reageerimine peale värvimuutust. Mul oli ühel korral 112 ja keskmine siis 158, aga ma jätsin selle välja, sest ilmselt oli tegu valehäirega.

    Huvitav nüanss aga ilmnes. Kui vaadata väga pingeliselt ekraani ja täppi (keha ka pinges), siis saan max. 160 juurde, aga mingis määramata olekus, keskendunud, kuid samas lõdvestunud, tuleb mõni laks 140 kanti. Sellega seoses meenub mulle üks raamat, mida kunagi sirvisin - "Õpi mängeldes", autor keegi Diana Beaver vist. Seal oli juttu ajulainetest: alfa, beeta, gamma ja delta. Ühed lained on valdavad meie peas siis, kui oleme pingelises olukorras ja närvitseme, teised lõdvestunud olekus, kolmandad une ja ärkveloleku vahepeal ja neljandad siis kui magame. Need mis, on üle stressirikkas situatsioonis, hävitavad aga ajuressurssi. Raamatus oli toodud välja järgnev ülesanne. Oletame, et sina ja sinu sõber pannakse erinevate liikumisvahendite peale, mille kütuseks on aga need head ajulained, mis lasevad kasutada max aju ja võimeid ning te peate sõitma võidu nende liikuritega Tallinnast Tartu. Kogu point on selles, et kui tekib võistlus- või konkurentsimoment, siis enamasti saavad valdavaks need pingelained ja sinu sõiduk ei liigu paigast! Niisiis, kuidas teha asju kiirelt ja võidusooviga, kuid mitte närvitseda, et kasutada max oma potentsiaali?

    Kes viitsib, võib proovida ka ühte teist reaktsioonitesti. Ja siit küsimus: miks olete siin testis keskmiselt aeglasemad?
    Test: http://sci.vu.edu.au/~drw/ranClass01.html
  • abeski > sest sest brauser protsessib javascripti aeglasemalt kui flashiplayer oma skripte? ;)
  • well, trading pole nii lihtne. Kui testis klikid sa lihtsalt niipea, kui värv muutub, siis tradingus ei ole asi enamasti ainult kiiruses, vaid ka su aju peab processima saadavat infot. Näiteks kui oodatakse USA tööjõuturu numbreid, siis need võivad tulla nii ootusest paremad kui kehvemad ja sa pead klikkima vastavalt buy või sell nuppu. Lisategurid - kui palju paremad, kui mitu korda klikkida, mis hinna peal??
    Nii et kuigi ma sain selles testis enamasti oma average 0,22 kanti, ma eriti ei põe. asi ei seisne kaugeltki AINULT reaktsioonikiiruses.
  • Ma mõtlesin nii, et kui jätta asukohad liikluses ja proged kõrvale :)
  • Fit... ei oska praktika koha pealt muhvigi öelda. Aga teoreetiliselt ekisteerib kaks võimalust:
    1) Paned enne eelnevalt nimetatud tööjõuraporti tulemist setupi nii paika, et käibe ja hinna muutuse põhjal ostab/ müüb proge või lihtsalt limiit. Vbla isegi väljub ise... kui potentsiaalsete võimaluste ampluaa (if)-ga määratud. See tähendab aga, et sa oled teisejärguline...
    2) Kui tech, platvorm, liikluse asukoht gut, uudistraat-allikas kobe ja sinu osaline arusaamisvõime infost on treenitud 10000-20000 märgi vahele minutis, mis tähendab ka kiiret infi kategoriseerimist, siis tuleb mängu kliki kiirus. See peaks siis kõigi eelduste kohaselt olema tähtsuse järjekorras umbes kuues. Ja kui kõik see on excellent, siis on mäng esikohtade nimel...

    Aga nagu ma aru olen saanud tähendab tippspordis iga pisidetail väga palju. Kas ma eksin?
  • Fitiga siiski nõus, olulisem on info protsessimise kiirus, klikkimine ei mängi suurt mingit rolli.

    Kahjuks (õnneks?) pole võimalik ka kõike enne uudist setupiga paika panna, sest muutujaid on liiga palju. Esiteks pead ennustama uudise ja teiseks turuosaliste reaktsiooni sellele (see juba teine tuletis), kui kõike saaks setupiga lahendada poleks inimest vahele vahagi (eksisteerib ka selliseid lahendusi).
  • Ma ei vaielnudki tegelikult vastu. Esimese variandi ehk proge puhul kardan lihtsalt, et kui meiesugused hakkaks midagi ehitama, siis näiteks ES-de turul killitakse juba esimese päeva lõpuks ilmselt ära... väga headele ja ülikiiretele jääks alla. Või sureks pikalt ja piinarikkalt. Aga teise variandi puhul tahtsin umbes järgmist sõnada olulisuse järjekorra kohta:
    1) Allikas
    2) Info kategoriseerimine (sealhulgas alusvara valik) + protsessimine
    3) Platvorm
    4) Liikluse asukohad
    5) Muu tech
    6) Kui vajadust, siis kliki kiirus.
  • Fiti näite kohta võiks öelda, et tegu on valikreaktsiooniga.
  • kui abesiki programmis Enter nuppu kasutada saab ikka ka alla 200
  • Mul oli 196. aga daytradingus olen lossi välja võtmisel kiirem :). See peakski vist olema daytraderite igahommikune harjutus, siis oleks ka vähem lossi :)
  • Kellel eelmisest harjutusest ja graafikute passimisest veel võhma üle jääb võib proovida järgmist: http://www.mensa.org/workout2.html
  • Sekundeeriks Fitile ja Kristjanile.. "seljaajuga mõtlemine" ei tohiks siiski reaalses kauplemises erilist edu tagada. Ühtlasi annaks täiendavaks lugemiseks ühe lingi A Literature Review on Reaction Time.
  • kamoon!
    savi need millisekundid..
    kes siis niimodi v6istleb!
    t6elised machod lähenevad teistmoodi!
  • Ohoo, peaks Mensa klubisse astuma. Valisin 3 ülessannet 24, 27 ja 30 välja ning lahendasin need kohe õigesti ära. Ma arvan, et rohkem polegi mul mõtet proovida. :-)
  • ... ja riqi ülessannetes oli ka tuttavaid tähti ja märke.
  • Siin lingi all palju parem võistlus http://alec.at.tut.by/penguin.swf
  • Minu pingviin lendab kaugemale:
    http://www.teen-ass.org/pingu/
  • average 0,231
    kõige kiirem 0,189
    arvuti ütles et pretty good, seega et saada best, tuleb veel kõvasti harjutada :))
  • nüüd sain 0,197 ja arvuti juba kiitis, et see on juba really fast.
  • av 0,186 ja see siis päris kenake reaktsioon, võiks F1 sõitma minna!!!
  • Pole vist enne sedasorti staffi näinud... päris kaif. Jurmala pingviini sain 320.5 ja Luige oma 1208.5
  • Sain näitajad vastavalt 323,4 ja 1214,7.
  • Siiski parandasin veel oma aegu av 0,173 ja parim 0,076 :))
  • Pingviini peksmine on vähemasti süvaintellektuaalne tegevus :-) Ruulib täiega!
  • Omaltpoolt lisaksin veel sellise lõbusa ajaveetmisviisi:
    http://game.panlogic.net/boredmeeting.swf
  • ei saa ikka aru, mida nimetet test kauplemise kontekstis tõestab........

    kiirus on justkui treidimises suhtkoht triviaalne (loomulikult mitte ebaoluline) - eelkõige tuleb enne alternatiive sünteesida ning ajus leida vastus küsimustele mida ja miks.........

    see kas treider vajutab nuppu 10 tuhandikku hiljem v. varem - no sry - võibolla siis kui summad kolossaalsed, mille puhul ma käesoleva foorumi liikmete puhul olen kahtleval seisukohal ja teine variant ektsreemsetes olukordades - näiteks kui mingile subjektile pannakse pealt halt ja siis avatakse uuesti - sellisel juhul käib paaniline paaniline andmine tõesti, aga isegi siis ei sõltu fill mitte niivõrd kiirusest kuivõrd õnnest......

    tavasituatsioonides - no way jose......
  • ---mida tõestab...?--- Kardan, et Fermat teoreemi ei tõesta ära:P

    ilmselt ei tõesta midagi, see on lihtsalt huvitav kui kiirelt suudab average Joe ja kui kiirelt crazy Jack reageerida. Muideks mõlemad näitajad on min. vahemikus fixed, seega määratletud tegurid ja samas ka algebralised nähtused võrrandis X. Oletame, et see võrrand sisaldab perioodi Y, mille jooksul on võimalik mingisse turuauku sisse joosta. Esimene, kes sisse jookseb saab 3 punkti, teine 2, kolmas üks ja neljas 0. Viies aga -1, kuues -2, seitsmes -3. Pigem isegi esimesed, teised, jne - mitmuses ühesõnaga. Oletame, et senine kogemus näitab, et oled jõudnud kogu aeg kolmandana. Mida teha? Ajutrenni. Parandada pisiasju, et jõuaksid teisena. Esimesse gruppi ei jõua nagunii....Näiteks teades HUVITAVAT asja, et inime reageerib helile mõnikümmend msekki kiiremini kui visuaalsele muutusele...võiks ju alerdi "till-tilli" peale panna. Suht mõttetu eelis tõesti...aga kui siukeseid terakesi koguneb 10, siis kokku 0,2 sekundit. Pakuks, et tippliigas lükatakse oma ekskavaatoritega 0,2 sekiga suur osa august kinni.

    Selles testis ei pruugi olla midagi praktilist, kuid huvitavat küll ja huvitavatel mõtetel on omadus koguneda - kui üks juba on, tõmbab ta oma gravitatsiooniga ka teisi ligi. Kui nende hulk ületab kriitilise piiri, siis nad plahvatad ja nende asemele paltseerub idee. Puht kogemuslik järeldus.

    Näide. Oletame, et saame teada, et crazy Jack jookseb average LU scalbi ringi 10 sekiga. Best lap 5 sekundit. Siis teeme selgeks, et millal ja mis tingimustel Jack jookseb, kui tihti jookseb. Häkime tema süsteemi lahti...ja kui see tehtud, jookseme temaga võidu; kasutame kergemaid tosse ja paremat treenitust, kui saab, lõikame ka rada. Sry... see on juba kräkkimine.


    --------------------------------------------------------
    Reklaam on teadus, kuidas hoida intellekti niikaua kinni, kuni tema omanik annab raha. (S. Leacock)

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon