LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Bravocom

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Huvitav millega nemad plaanivad kliente võita ?
  • minu arusaamisel oleks hinnakonkurents ainukene võimalus. Võib-olla nad et taha aga sellest rääkida enne oma teenuste käivitamist. Teine variant on et terve ettevõte on suur nali, nagu www.bravocom.ee
  • Esialgu on nad küll lubanud hakata mitte hinna- vaid teenindusliidriteks
  • Põldsammil on palju huvitavaid mõtteid, nii Eestis kui ka maailmas päris uuenduslikud. Head mõtted on muidugi üks asi, nende rahaks pööramise võimalus aga hoopis midagi muud. Aga seda võib küll öelda, et erinevalt teistest operaatoritest mõtleb ta väga pädevalt kastist väljas. Nagu ma mäletan, ei ole asja tuum hoopiski antud operaatoris, vaid selle kaudu üritatakse püüda hoopis suuremat kala. Bravocom on lihtsalt lakmuspaber, if u wish.
  • www.bravo.ee ja töötajate all väidetavalt päris palju hiljuti veel teiste operaatorite leiba söönud inimesi
  • Midagi nad seal mõtlevad. Me siin kah mõtlesime ühele potentsiaalsele tulijale kõva kontseptsiooni valmis (kaval hind + teenus), aga too loobus üldse osalemast. On kuulda olnud, et Põldsamm on ise ka umbes midagi sellist kavalat välja mõtelnud, kuigi vist mitte nii salakavalat kui meie :-)

    Eks siis ole näha.
  • suffiks, ehk räägid lähemalt, mis siis asja tuum on ja mis kala siis püüda üritatakse?
  • To: proteo

    Inimesed, kes asja käima jooksma palgatud, on THE PEOPLE to do it Eestis. Kõik on pädeva träkkrekordiga ja oma ala tipud. Vähemalt ühel hiljutisel hetkel. Äkki keegi on vahepeal ära läinud, ei tea.

    to: Velikij

    Ei tahaks ennast üle tähtsustada või jätta muljet, et ma kõike ja detailselt täpselt teaks, aga projekti uudsus peitub eelkõige turustamise poole peal (not so cutting edge, aga siiski Eestis pretsedenditu) ja...erm...teenuse kulude kompenseerimise skeemis (hard core cutting edge super plaan, aga mis ekspert mina ka olen). Võin ütelda seda, et on ka inimesi, kes sellele riskiinvesteeringule "ei" ütlesid, kui ma ei eksi siis ka seda lehte majandavast majast :).

    Aga kala püütakse mitte õngega, vaid uudse õngekontseptsiooniga, mida hoiab täiesti teine kalamees.
  • suffiks >
    kas need hardcoresuperhyperduper kontseptsioonid, millele vihjad, sisaldavad sixpacki korgi alt ja pampersipakist jagatavaid kõneminuteid?
  • Ei, see on see turunduse pool. Ja vaatamata selle mitte eriti suurele geniaalsusele ei ole seda Eestis rakendatud.
  • Ei, suffiks, ega asi polegi kellegi persooni tähtsustamises, lihtsalt asi tundub väga huvitav ja tahaks seetõttu lihtsalt rohkem teada, ei muud? Kui ümber nurga ja vihjamisi rääkida, siis on need vääritimõistmised kerged tekkima, üks räägib kalast, teine õngest, kolmas kontseptsioonist...tegelikult on asi lihtsalt turustuskanalis.

    Aga kuidas siis tegelikult on?
  • Kui juba jutt kalapüügile läks:

    On 2 ütleme poolvennast, võibolla ka vennast (see oleneb perekondlikest suhetest, kuidas kokku lepiti) kalameest. Ühele vendadest kuulub täiesti uudne ja ainulaadne õnge rentimise lahendus - kui tavalise õnge laenutamise eest pead ise maksma korralikku raha, siis tema õnge võttes ei pea üldse mitte midagi maksma või makstakse sulle lausa peale (see viimane küll teoreetiline ja vähetõenäoline, aga u never know). Lihtsalt iga kord, kui keegi seda õnge kasutab, peab ta näiteks 3 sekundit silmitsema õngeridva peal olevat logo ja kuulama kuidas tamiil tuule käes kahiseb. Seejärel võib rahulikult püüda hakata. Sellise õnge rentimise lahenduse õigused on kaitstud tänapäeva maailmas pädevates intellektuaalomandi kaitse asutustes optimaalsel moel.

    Nende õngede rentimiskoha avab aga TEINE (pool)vend mingikujulise litsentsilepingu alusel.

    TERVE PEREKOND (mõlemal (pool)vennal on see tõenäoliselt peaaegu kattuv, võibolla väikeste erinevustega) aga mängib kokkuvõttes ikkagi sellele, et kui see rentimiskoht tulusalt toimib, saab üle maailma sellise õnge rentimise teenusega rämedalt pappi kokku lükata.

    ---------------------------

    Nii palju siis kalandusest. Seda mis täpselt enne kala püüdma asumist selle uudse rendiõngega tegema peab, et ta tasuta kätte tuleb, ma kahjuks ei tea. Ülal lihtsalt üks tõenäoline näide. Muidu teeksin ise sellise õngede laenutamise koha :).
  • Eks maailmas ole sellisel viisil õngi laenutada üritatud juba kümme ja enamgi aastat. Ainult et kalapüük on selline jama tegevusala, et ei saa suuremat ja rohkem kala välja püüda kui selles veekogus parasjagu on. Ehk siis kui istud konnatiigi kaldal, siis valaskala sealt ei püüa, kasuta mis õnge tahes. Ja kalad, sunnikud, on seal tiigis ka üle loetud (varsti päris täpselt) ning sigivad kehvasti. Hapnikku vähe, noh!

    Aga need teised harrastuskalamehed, kes lähevad sinna tiigi kaldale püüdma, ei vinni seda sahinat kuulata ja logoga ritva vahtida. Kala on väike ja vähe ning kätte tuleb see saada niikuinii võimalikult väikese aja- ja närvikuluga. Seda enam, et endise kalurikolhoosi järeltulija on kümme aastat tagasi oma püügikoha sisse söötnud ja tõmbab selle väikese tiigi purikatest enamuse oma lemmiksööda külge. Kala, loll loom, aga karjainstinkti mõjul suurtele järele...

    Ja see kaluripere võib küll üle maailma harrastuskalureid sinna tiigi äärde kutsuda, kuid tegijad sinna nende käest õnge laenutama ikkagi tulla ei viitsi. Ei tasu vaeva.

    Muidugi on need kaks venda ka varem mõelnud, et mehele tuleb õng koju kätte tuua, küll ta siis sellega ka kalale läheb. Ja selles võib olla kontseptsiooni võti. Ma ei tea. Aga kes teab, rääkigu!

  • Velikij,

    mäletamist mööda kunagi oli selline servis, et kui loed spämmi, siis teenid 5 senti per tuhat vms ? Nüüd kasuta kreatiivsust. No näiteks teeme nii, et seda viite senti ei saa sulas, vaid sellega maksad oma internetiühenduse eest. Ja nii edasi.
  • Just-just, priitp! Seda ma silmas pidasingi :-)
  • Üldiselt see turundus meenutab neid ringlvaid kirju. Esimesed võidavad, viimastele jäävad tühjad pihud. IMHO
  • Telekommunikatsioon ja kalandus on väga keerulised asjad. Aga...

    ...võiks isegi teha ühe firma ja hakata telliseid tootma. Paneks sinna alla kõvasti pappi. Tehase võib muidugi üürida, ei pea välja ostma. Ainult et kuidas müüa?

    Et tellise omahind ei tule konkurentidest odavam, siis hind ei saa olla argumendiks. Samuti ei saa ma teha ümmargust tellist, kuna standard näeb ette, et tellis on kandiline. Jääb üle vaid tellis ära värvida - näiteks lillaks. Sellega võiks ju teatud sihtgruppi püüda, kuid see oleks liiga väike. Iga tellise peale võiks näiteks mingi logo trükkida, kuid inimesed on harjunud ilma logota ühevärviliste tellistega ja ei osta neid eriti palju isegi logoomaniku poolt doteeritud hinnale vaatamata.

    Kuna hirmus tahtmine on ikkagi telliseid teha, siis tuleb kaup muuta kultusobjektiks. Selleks lasen ma president Rüütli parema pöidla jälje igasse tellisesse pressida. Nii on garanteeritud, et iga vähegi isamaaliselt mõtlev mees ostab just minu telliseid.

  • 99 krooniga saab juba täna osta endale ilusa telefoninumbri!

    Kunagi tulevikus saab seda ka kasutama hakata - numbriliikuvuse tulekul, millal see tuleb ei ole küll veel kindel.

    Loe lähemalt siin.

    Ja vastava reklaami leiab muuhulgas rate.ee lehelt, ehk siis ilusad numbrid ilusatele inimestele, :)

    Kui selliseid nippe on Bravocomi meestel teisigi varrukast puistata, siis ennustan küll firmale edukat käekäiku.

  • Krt olen vist vanamoodne, aga mul on kuidagi imelik tunne selliste numbrite alguse suhtes nagu - 52, 53, 54, 55, 56, 58 ei ärata eriti usaldust. 51 neelab veel kuidagi alla. Kui ma ei eksi, siis kirjanik Kenderilegi meeldisid numbrid mis algasid 050 ehk siis praegused 50 :))
  • 53 ja 58 algusega on selgelt kahtlane seltskond.
  • 50 on "vana raha"... ja märgates pimedas lähenevaid ksenoonlaternaid tead, et raha sõidab vastu.
  • 50 pole mitte "vana raha" vaid "vana reha" ... ka need numbrid on läinud taaskasutusse. Ja ega kombinaatorid ohmakad ple, et neid kasutamata jätavad
  • No näiteks aastal 2001, kui oli aktuaalne paketi ja numbri vahetus, jagati juba 53 numbreid.

    Aastal 1999 aga 52 numbreid.

    Ja kui see 50 number hea ega ilus ei ole, pole see mitte midagi erilist.
  • Ilusate numbrite ostmise (broneerimise) teenus on EMT-l olemas juba mitmed-setmed head aastad. Nii et ses osas pole Bravocom küll midagi revolutsioonilist välja mõelnud.
  • üle 20 kliendi on neil suure tõenäosusega juba olemas ( sunniviisiliselt omad töötajad :))
  • 052 oli NMT number. veel "vanem raha", aga keegi ei paista enam mäletavat. tegelikult ma ei teagi millise numbri saab liitudes emt-ga praegu, igatahes aasta tagasi võis vabalt saada veel 50-nega algava numbri. nii, et numbrist ei tasu end pimestada lasta
  • ahjaa, ja tegelikult on "ilusate" numbrite broneerimine üldse mingi pedede värk. no ütelge mis isikupära on inimesel numbriga 50 00000. nõme number, sassi läheb ka kergelt valides
  • rick12, sul on suht õigus. Järgmise kuu lõpuks on juba üle 100 (võibla), sest kõik võrkturundusega müüjad ja edasimüüjad ja edasimüüjate edasimüüjad peavad omale selle numbri võtma.
  • Ei muud, kui et 28/10/04 kell 17:27 oli saidil loendur:
    Hetkel on broneeritud 393 numbrit

    Üks jume sellel ideel siiski on: inimene saab suht vabalt valida numbri, millel on talle mingi tähendus, mitte üksnes 12345 jne. No nii nagu lapsele paneb nime :)
  • oli alles hiljuti kui valiti 8 250 ________
  • rightsaid

    052 ei ole veel vanem raha, NMT number oli kujul (näiteks) 25244555, samale kliendile anti GSM number 25044555, siis muutus see kujule 05044555 ja nüüd on juba 5044555, 052 või siis nüüdseks 52 algusega GSM numbrid tulid alles siis kasutusele kui NMT võrkugi vist enam polnud

    ilusatest numbritest on mul kama, numbrivalik on siis küll mõistetav kui tahetakse näiteks firma töötajaile ühtset numbriplaani saada, a la 5044500, 5044501, 5044502, võimaluse korral seda ka veel lauanumbritega ühtlustades, a la 5044500 või 6044500 jne.
  • Eks paljud firmad jaura sellesama asja nimel, millest Henno just rääkis. Et laua ja mobla lõpud oleksid sarnased, alaku nad kasvõi 545-ga. Ometi pole sel mingit tähtsust, sest kõik operaatorid, kes täna sideteenust pakuvad (mitte võrkturustuse teenust :) võimaldavad helistada lühivalikutega, mis on niigi sarnased ntx lauatel 6123456, lühivalik moblale 73456 jne analoogilised süsteemid. Vahet pole. Nii et see on analoogne kiiks 050 maagiaga.

    Aga kuni see kiiks kestab, on ETL aktsionärid häppid.

    Muide, mind palju rohkem huvitaks, kui palju on inimesi, kes REAALSELT USUVAD, et kui nende number algab 50-ga siis annab see neile midagi juurde. Täpsemini mida?
  • Jah, see maagia on olemas. Ja tõttöleda imestan isegi, kui mõnel liiga noorel inimesel on (0)50 algusega number, aga tõesti need läksid vahepeal teisele ringile ja kuuldavasti isegi EMTi töötajad sokutavad sõpradele, kui midagi vabaks jääb.

    Ise aga olen juba neljanda numbriga (üks imeliku algusega :P) aga helistab samahästi.

    Lõppude lõpuks - kes sul tänapäeval numbrit meeles peab või käsitsi valib??? Vahet pole see number. Võibolla neile on kes tirinaid tirivad pilte liputavad ja telefone neoonkummidega kõhupeale riputavad...
  • Kusjuures mulle küll mingi pärast tundub, ma ei tea isegi miks, et see 50 algusega inimene on ikka tegija küll ja kui ma ausalt ütlen, siis enamus ka on :))
  • need kes 50 numbrile suurt väärtust omistavad, ongi vist selle ricki sugused isehakanud "'ärimehed".
  • henno, siin eksid küll. nmt oli veel päris hiljuti olemas. 99 minu teada veel küll ning tean omast käest juhust kus jäeti 252 (052 muidugi polnud, my mistake) alles kuna lihtsalt 250 oli läinud sama numbriga. arvan, et ka tõnu tee, kes oli esimene emt direktor kasutab siiani 52 algavaga numbrit
  • Kas te võtaksite tõsiselt sellise väikefirma esindajat, kelle number algab kahtlase kombinatsiooniga? Teeb mingit sigadust kokku ja vahetab jälle numbri ära. 50 algav number näitab vähemalt seda, et on juba vana tegija. Muidugi, eks see aura hakkab kaduma, sest lihtsalt 50 numbreid ei jätku.
  • ah et tänapäeval tehakse telefoni numbri alguse järgi firmadele riskianalüüsi. njaa...
  • Ausalt öeldes mina ei suuda tõsiselt võtta inimese, kelle jaoks omab telefoninumbri algus tähtsust. Praktikas suheldakse ikkagi inimestega (või firmadega), mitte telefoninumbritega.

    Vähemalt minul ei ole peas praktiliselt ühtegi telefoninumbrit ning helistamiseks otsin telefoni menüüst inimese nime. Võibolla korra vilksatab ka number ekraanil, ei teagi. Igatahes oluline see numbri teadmine pole.

    Kõnesid vastu võttes samuti - enamasti ilmub ekraanile ikkagi nimi. Kui nime ei ilmu - siis on asi enamasti kahtlane - mõni turundaja üritab mingit uut jama müüa.
  • Rahvamobiil Zorro! :-))) LOL

    Ei noh, pullivennad tunduvad seal Bravocomis olevat! Mulle meeldib! :-))

  • Bravocom alustab teenusega Rahvamobiil Zorro
    15:23, 31. oktoober 2004

    TALLINN, 31. oktoober, BNS - Eesti esimene mobiilside teenusoperaator Bravocom alustab täiemahulist tegutsemist kavandatust varem, tuues esmaspäevast turule erakliendile mõeldud teenuse Rahvamobiil Zorro.
    Bravocom teatas, et Rahvamobiil Zorrot saab kasutada nii lepingulise liitumise alusel kui ka kõnekaardiga. Kõnekaardi tutvumishind novembris on 99 senti minut, mis kehtib esimest korda ühetaoliselt kõigisse Eesti võrkudesse helistamisel. Lepingulise liitumise puhul puudub Zorrol kuumaks ning ettevõte lubas seda mitte kunagi kehtestada.

    Lipukirja all "Lihtne, selge, aus" tegutsemist alustav Rahvamobiil Zorro ei hakka Bravocomi väitel kasutama ebaõiglasi või peidetud hinnaskeeme. Samuti on Zorro soodustingimuste pakkumisel eriliselt tähelepanu all eelkõige olemasolevad püsikliendid.

    Rahvamobiil Zorro kõnekaardiga ostab klient kindla arvu kõneminuteid, mille hind ei sõltu sellest, mis ajal ja mis võrkudesse helistatakse. Zorro eesmärk pole pakkuda Eesti kõige madalamat kõnehinda, vaid pakkuda alati soodsaid hindu, öeldakse Bravocomi pressiteates.

    Rahvamobiil Zorro kõnekaardid jõuavad müüki esmaspäeval, esialgu ei hakata müüma telefone. Rahvamobiil Zorro teeb koostööd Radiolinjaga.

  • Hei, kust Sa selle Rahvamobiil Zorro infi said?
    Tutvuks ka huviga...
  • Vabandan, sain juba Delfi lehekülje kaudu "ree peale" tagasi...
  • uh, huvitav millist emotsiooni või kuvandit bravocom enda teenusest sellise nimega äratada püüab. igasuguste aspiratsioonideta niivõrd veidrat nime ilmselt valitud ei oleks. igatahes kõiksugused rahva- eesliited äratavad küll mõningast ebameeldivat sentimenti.
  • to trader 2000;
    Olen igati rickiga nõus, reeglina need 53 ja 58 algusega on noored "rullnokad", kes siis üle kolme päeva 100 krooni kaupa endale kõneaega peale laevad. Ja kui siis vahepeal paar nädalat peale pidu plekki pole, siis on telefon vait. Kui on ikka vana number, siis reeglina leping ja firma ka taga, mis regulaarselt arveid maksab. Ise teen väga vahet, mis numbri inimene kokkusaamisel annab, siiani on selekteerimine ennast igati õigustanud, lollide ja nossovite otsa suht vähe komistanud.
  • Üldiselt esmapilgul meenutab Bravocomi kampaania hirmsasti "uut poliitikat". Sarnasus on rabav, eriti kui lugeda Põldsammi tänaseid sõnu: "„meie käest on nii palju teenust küsitud ning kuna põhiteenuste testid on läinud normaalselt, ei näe enam põhjust, miks peaksime venitama...”

    Vaadates, et outdooris (bussipeatused) on täna õhtust juba Unicomi pindadel plakatid väljas, võib ligi sajaprotsendilise kindlusega väita, et 01. detsember oli lansseerimiseks kavandatud juba ammu-ammu. Selliseid pindu lihtsalt ei saada endale üleöö. Ehk siis tegelikult alustatakse kohe hämamisega.

    Vabandan kõigi Bravocomi fännide ees oma rikutuse pärast, mõte jääb samaks! ;-)
  • Velikij

    Kuidas see Bravocomi "ootamatu" teenuse avamine võiks neile kasulik olla? Teised operaatorid ei suuda hinnasõtta operatiivselt sekkuda ja neil on lühiajaline eelis hinnatundlike klientide ülemeelitamisel?

    Lansseerimine siis ikka 1. novembrist, mitte 1. detsembrist?
  • 1. novembrist jah, sorry, lapsus linguae :-)

    Ma mõtetega juba detsembris, näe, jäin unistamisega vahele :-))
  • Ok, Henno, jätkan oma rikutuse tasandilt :-)

    Meedias on nimelt korduvalt läbi käinud jutt, et Eestisse oodatakse kuni 20 virtuaaloperaatorit, kellest elujõulisi peaks olema 7-8. No iga vend arvab ise asja ja mida suurema numbri arvad, seda vägevam mees oled :-). Fakt on aga see, et Põldsamm pole tõesti ainus. Nimelt on mulle korduvalt unes näidatud, et MVNO-de seas käib päris tõsine rabelemine turuletuleku osas ja Põldsamm pole alati selles võidujooksus esimene olnud, küll aga oli ta lõpuspurt võimsaim.

    Esimesena turuletulija eelised on üüratud. Tema nimi muutub sünonüümiks, antud juhul siis MVNO ja portatiivsuse omaks. Teised tulevad ka, aga neil on juba hoopis raskem.

    Lisaks algab uuest aastast hoopis uus ajastu, aga selle kirjeldamine ühe kommiga läheks pikaks. Oluline on aga muuhulgas, et ka Bravocom tahab sellest pirukast (ümberjagatavast turust) tükki hammustada ja kui aasta pärast turule tulla, võib olla lootusetult hilja.

Teemade nimekirja