CROX - vallutab maailmaturgu - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

CROX - vallutab maailmaturgu

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Toon Crocs'i eraldi teema alla.
    Pool aastat tagasi oli CROX popp mo-mo aktsia ning ka Madis lubas temast peagi artikli ilmutada.
    Crox'iga ei ole midagi halba juhtunud, vaid suurest mullist on korralikult õhk välja lastud, ning selles ei ole midagi imelikku.
    Ma arven, et saame tulevikus temast veel nii mõndagi rääkida.

    tänasest päevafoorumist jäi õhku küsimus selle kohta, kas tema tooted kaotavad populaarsust või on äkki tegemist lastejalanõudega

    algatuseks väike videolõik, kus üks kohalik analüütik ütleb, mis ta nende toodetest arvab:
    Fool Video: Stock Madness -- Amazon vs. Blue Nile, Chipotle vs. Crocs
  • Peab vist tunnistama, et praeguse seisuga lugu üles ei pane. Arvamust sai juba avaldatud ning tõele au andes lootsin madalamat sisenemispunkti. Aga idee ise on jõus ning kauplemispositsioonina ostaks ka siit tasemelt. Ja ega lood siis sellepärast ilmumata jää, mul sahtlis veel mõni mustand. :)
  • sul jäi siis triggerist mingi 0.5-1$ puudu
    ma eeldan, et su idee põhjused olid fundamentaalsed ja kui Crocsisse uskuda, siis targetid kaaluvad selle 1$ korralikult üles
    Cocsist oleks ehk rohkem öelda kui 1 kauplemise idee, Crox on siiani olnud hot teema ja on ka edaspidi
    kust see kvaliteet input siis muidu siia tuleb kui mitte LHV proffide sulest?
    mis sa nendest sinna sahtlisse kirjutad, lao aga lagedale ;)
  • Ma arvan, et speedy mõttel on jumet - CROX teeb lihtsalt läbi (aktsionäride jaoks) väga valusat kasvuettevõttest väärtusettevõtteks muutumist. See faas on pea alati aktsiahinnas tugeva korrektuuri teinud, kuna kasvu puhul võid kõrgemaid kordajaid lubada. Äritegevuse poolt tundub mulle CROX üsna OK, lihtsalt kasv on kokku kuivanud.

    P.S. Vaatasin, et peaks oma lastele ka CROXid ostma, see pole just väga odav kraam - mingi 800 eek vist paar. Kui USAs see moest minemas, siis globaalselt on küll kohti, kus see popiks saab ajada.
  • speedy, see fundamentaalne teema on selles mõttes huvitav, et tegelikult mõtlesin kauplemisideena. Lihtsalt siitpoolt vaadates ei saa kirjutada ostusoovitusega lugu, kus ainukeseks põhjuseks on minu usk aktsia tõusu. Seega tuleb kirjutada ettevõttest endast ja fundamentaalsest poolest, et lugejaid kurssi viia. Samas ei pruugi kauplemisidee puhul näiteks 2009. aasta prognoosid üldse määrava tähtsusega olla, aga lugeja veenmiseks tuleb need kirja panna. :)

    Ehk Crocsi ei julgeks praeguse seisuga pikaajaliselt välja pakkuda, sest kristjani näites toodud hind tarbija ostujõu vähenemise tingimustes optimismi just ei süsti ning lisaks usun, et moeröögatustel (ei tea, kas seekord just sellega tegemist on, aga arvestada tuleks) on oht hääbuda oluliselt kiiremini, kui oodatakse.

    See aga ei tähenda, et ei usuks tugevasse põrkesse, mis asja algne mõte ka oli. Kuna see on siin juba piisavalt selgelt välja toodud, siis loona pole enam vahet. Samuti ei taha väita, et tegu ei võiks olla suurepärase investeeringuga, lihtsalt ise selles ülemäära veendunud ei ole.

    Ja mis teistesse lugudesse puutub, siis need ootavad õiget sisenemishetke.
  • CROXi puhul on kõige võrratum lugu selles, et oma rõvedate kaunadega on nad suutnud oma brändi juba niivõrd tugevaks timmida, et saavad nüüd juba normaalseid asju müüa (vt. crocs.com).

    Asutatud 2002 aastal, (kui palju jaemüügiettevõtjaid on suutnud 21. sajandil 5-6 aastaga oma brändi pea üle maailma kuulsaks teha).
    mkt. cap 1.4 billionit, seega ilus ülevõtu subjekt. Isiklikult plaanin 14-15 peal siseneda, fundamentaalid isegi väärtusettevõtte kohta väga soodsad. Klassikaline ühest äärmusest teise äärmusesse kaldumine on toimunud aktsia puhul.
  • Keilas Kurbuse Kaubamajas nägin - üllatus-üllatus - täna müügil juba ka croxi knock-offe, vahust tehtud kinnise nina ning tagant rihmaga no-name pastlaid. Hind 129 eeki. Eeldan et Eesti pole ainuke koht kuhu nad jõudnud on ja kahjuks selline kordi odavam piraatkräpp ei mõju originaali müügile kunagi hästi
  • Ma päris kasvuettevõtte staatust temalt ära võtta veel ei tahaks.
    Võibolla tuleks siinkohal kokku leppida, milline tase kvalifitseerib ettevõtte kasvuaktsiaks? 30%+, 50%+ või 100%+?
    Kui ma viitasin kasvu aeglustumisele 47%’le, siis pidasin silmas vaid US koduturgu. Kogu yoy müük kasvas 99%. Kui US turg on saamas “täiskasvanuks”, siis välisturud on kasvanud kiiremas tempos kui see juhtus varem kodus. Välisturgude Q4 yoy kasv oli 221%. Hetkel on välisturgude osakaal 50% kogumüügist ning 2008 jooksul see tasakaal muutub välisturgude kasuks kuni 60% müügist ning 2009 jääb koduturg alla 40%.
    Kui firma enda targetit vaadata, siis 2008 käibekasvuks tuleb 37%. Ma arvan, et juhtkond on siin pigem konservatiivne. Aga kui nendest numbritest lähtuda, siis koduturu kasv aeglustub sellel aastal 20% kasvutemponi, samas välisturgude kasv tuleks üle 65%. Ma arvan, et nad suudavad üle 30% käivet kasvatada ka 2009.

    Juhtkond on ise veendunud, et suudavad koduturu edu mujal maailmas korrata. Kui meil siin otsitakse Nokiat, siis Crox’il on oma Nokia olemas ning ta sisuliselt benchmark’ib oma läbiproovitud ärimudelit testesse regioonidesse. Ma pean silmas siin ka koduturul läbiproovitud toodete müümist. Uutele turgudele ei minda uue sortimendiga, vaid 2008 kevade põhimudelid on samad, mis 2007 kevadel USA’s läbi lõid.

    Ma ei usu ka sellesse, et Crocs on lihtsalt möödaminev röögatus. Põhjus väga lihtne: Crocs’i ei osteta uuesti ja uuesti ainult nende välimuse pärast, vaid väidetavalt on tegemist ülimugavate jalanõudega.
    Jalanõude valikus on üle 250 erineva toote ning lisaks jalanõudele müüvad nad veel särke, aksessuaare, sokke jm riideid. Tootearendusele pannakse kõvasti rõhku ning on näha, et kaubavalik on pidevalt uuenemas ning piisavalt suur, et rahuldada erinevaid maitseid ja nõudmisi. Näiteks on loodud ka highend YOU by Crocs ™ kaubamärk naistele – kvaliteetset nahast saapad ja jalanõud, hinnad algavad $200. YOU by Crocs ™

    Millised riskid siis täna meid kummitavad?
    Moest ja tootearendusest rääkisime, see on pigem subjektiivne teema ning keeruline mõõta ja ennustada. Tootearendus on siin võtmeks.
    Peamised mured, mis aktsia on nii alla toonud, on seotud Q4 marginaalide languse ning suureneva laoga. Juhtkond seletab need teemad lahti ning annab täiesti loogilised vastused. Tasub viiamne Earnings Call transcript läbi lugeda. Siin see on:
    Crocs Inc. Q4 2007 Earnings Call Transcript

    Juhtkond on tuleviku suhtes väga optimistlik. Peamine probleem, millega oli vaja pidevalt maadelda, oli nõudluse piisav rahuldamine!! Ka 2007, kus müügimahud olid võrreldes varasema aastaga 2.4X suuremad, ei suudetud piisavalt kiiresti kaupa tarnida.

    Marginaalid langesid kahel põhjusel:
    1) suurenenud nõudluse kiireks rahuldamiseks kasutati ka lennutransporti.
    Euroopasse kauba tarnimiseks on 2 moodust – laev või lennuk. Laev on odav, kuid tarneaeg on ca. 3-4 nädalat. Lennukiga saab kauba kohale mõne päevaga. Kui sa sisened uuele turule ja poed ostetakse kaubast tühjaks, siis ei tohiks olla küsimustki, et otsustada tuleb kallima kuid kiirema transpordi kasuks ning hoolitseda selle eest, et esimestel sammudel sa oma marki täis ei tee.
    2) suurenenud kulutused turundusele, tootearendusele ning infratruktuuri arendusele uutel turgudel. Sammud, mis laovad põhja tulevikule ning hakkavad tagasi tootma juba 2008 keskel.

    Et valmistada ette jäegmist hooaega, on juhtkond teadlikult suurendanud laovarusid.
    Tootmine on selline imeloom, et ta ei suuda reageerida nõudluse hüpetele. Tootmine nõuab stabiilsust, et efektiivselt toimida. Crocs’i toodetele on välja kujunenud selge sesoonsus, kus Q1(nõrgim kuu) järel tuleb Q2 ja Q3 suure hüppega ning Q4 rahuneb natuke. Ainuke võimalus kõrghooaja nõudlust rahuldada on madalal hooajal ladu ette valmistada. Kõrghooajal on tootmisvõimsus defitsiidis ning madalhooajal ülevõimsusega.
    Ladu on ette valmistatud peamiselt välisturgudele mõeldud kaubaga ehk siis eelmainitud 2007 “töötanud” nomenklatuuriga, mille järele on nüüd ka mujal nõudlus tekkinud. Tootmises tekitati sellega ka reserv kõrghooajal täiendava nõudluse rahuldamiseks.
    Ladu on kasvanud lineaarselt samas tempos kui müügimahud. Müügi kasvades tuleb opereerida suuremate varudega. Tulevikus on tänane laotase igati normaalne ja õigustatud.Suure tõenäoliselt näeme lao kasvamist ka Q1 raportis.

    Mina näen CROX’i täna siiski investeerimisvõimalusena ning usun, et kartused, mis hetkel aktsiat kummitavad, peagi hajuvad. Peamised väljatoodud “riskid” on tekkinud juhtkonna kaalutletud tegevuse tagajärjel, mis tegelikult loovad ettevõttele tugeva põhja tulevikus edasi minna.
    Täna on Crocs kujundamas end rahvusvaheliseks superbrand’iks ning suurem osa maailmast ootab veel vallutamist.
  • siin ka see Piper Jaffray call, mille NC äramärkis:

    Crocs' (CROX) Shareholders Are Exhausted, But Mgmt Upbeat -Piper Jaffray
    March 19, 2008 9:17 AM EDT

    Piper Jaffray issued a research report this morning in which it reminded investors to focus on a long-term view when looking at shares of Crocs (Nasdaq: CROX). The firm has a Buy rating and $67 price target on Crocs, which would represent a 276% gain from current levels if shares moved to this target. Piper Jaffray also has shares of Crocs on its Alpha List.

    The firm recently traveled to New York in order to attend two days of meetings with Crocs' management. A major takeaway from the meetings, according to Piper, was that the Company "is taking steps to further balance production and inventory levels heading into its peak selling season."

    Piper Jaffray believes that U.S. retailers are planning their businesses conservatively, but notes that Crocs is very comfortable in following this "chase-based model".

    As Crocs' inventory levels have been a major concern for investors recently, the firm points out that inventory levels appear "sufficient to replenish in-season" demand. "Approximately 70% of current inventory on hand is aligned with the Company's top seven selling styles where fashion risk is low and over time, future orders will be placed against existing inventory."

    The firm believes Crocs' shares have fallen so much lately (50% year-to-date) as a result of "an exhausted investor base" and says that the Company's underlying strengths still remain intact and growth assumptions seem reasonable.

    Crocs, Inc. and its subsidiaries design, develop, and manufacture consumer products from specialty resins worldwide. [BCS]
  • Crocksid on nõmedad. Hiinas toodetakse samasuguseid kalosse murdosa hinnaga ja müüakse üle maailma 80-90% odavamalt. 5 aasta pärast ei mäleta enam keegi, misasi see Crocs oli.
  • Crocks ja crox:), õnnestus ka mul neid kalosse näha...ja oh seda nalja, mis mind valdas neid nähes........
  • paar täiendavat märkust, mis mulle meeldivad:

    - 6.märtsil ostis director Marks 250'000 aktsiat ca. $5m eest (keskmine hind $20 juures)
    - analüütikud on andnud CROX'le 6 OVERWEIGHT/BUY ratingut vs. 1 Sell aastast 2006
    - aktsiapõhiseks kasumiks oodatakse 2.69 (2008) ja 3.22(2009) ning tänane Forward-PE on 5.49
    - short ratio üle 30%, mis vajab peagi katmist

    inglise keeles öeldakse sellise hinna kohta vist dirt-cheap, ma ütleks ka ridiculous
    poole aasta jooksul näeme CROX'i kauplemas üle $30

    tuletaks meelde, et osade kaupa oleks tark pikemaajalist positsiooni soetada, kuigi endal on kiusatus juba nüüd juurde lisada
    LONG @16.92
  • väga hea, andke tuld
    kõik võimalik negatiivne tuleb lagedale kiskuda
    ehk on veel midagi ? võimalikke ohte, probleeme mis silma hakkab ?

    Madis võiks siin kirjutada, miks ta kauplemise ideena tahtis välja tuua aga mitte investeerimisideena ?
    rääkisid, et investeerimiseks liiga riskantne?
  • Kõige suurem oht on see, et saadakse aru, kui jäledad õudused need Crocsid on. Ma oleks vist neid nõus jalga panema ainult mõne purjus peaga tehtud kihlveo kaotuse tulemusena.
  • profit margin 20% on nii keerulise äri nagu kalosside tootmine puhul kindlasti jätkusuutlik ... forward P/E 5.49 eeldab 60% kasumi kasvu
  • Speedy, moemaju on maailmas piisavalt ja veel rohkemgi.
    Kui Crocsi kummiplätud ära vajuvad, miks peaks siis arvama, et nende execution tranditsioonilises moesegmendis on midagi kardinaalselt uut? Eriti tingimustes, kus tarbimine jahtub üle maailma.
    Edu neile maailma vallutamisel aga IMHO ei ole tänapäeval enam võimalik USA eelmise-üle-eelmise hooaja kaubaga eriti lihtsalt läbi lüüa.
  • mulle meenutab see kõik kommunaari puukottade lugu, kunagi kõik käisid nendega, paar aastat hiljem ainult veidrikud. ja rekkajuhid.
  • Ega siin muud põhjust polegi, mis juba välja ei ole toodud. Arvan, et pikas perspektiivis on võtmeküsimuseks tootearendus ning Crocsi uuetel toodetel on oht muutuda järjest tavalisemaks ning seega kaovad ära nii eelis, tuntus kui ka marginaalid. Ei ole seisukohal, et ilmtingimata nii läheb, samas ei ole veendunud ka vastupidises. Lühiajaliselt on hinnatase aga tõesti odav ja vähemalt see suvi peaks rahvusvaheline kasv (eriti Euroopa) USA ohud kuhjaga tasuma. Aga selle kaugemale projekteerimiseks mul usku/julgust ei jätku.
  • Ma arvan, et enamus inimesi mujal maailmas on palju lihtsamad kui te arvate ning hindavad mugavust ja praktlisust rohkem kui kaubamärkidele orienteeritud keskmine jeestlane.
    Enamus inimesi siiski ei tea mis asi on Doltse ja Kabaana.
  • Speedy, Crocs on ju kalosside Doltse ja Banana. Samasuguseid ilma märgita juuste saab 10 korda odavamalt.
  • ok, nõus

    peaks ise ära proovima, kui mugavad need banaanid siis on ?
    ka jeestis ka kuskil juba leidub ?

    Baltic states on muideks ära mainitud ühena nende järgmise strateegilise targetina
  • Stockmanis vist müüakse neid kalosse, kunagi nägin.
    Kuskil reisil proovisin neid jubedusi jalga ka, vähemalt minu jalale ei tundunud need üldse mugavad. Aga vähemalt oli meelelahutust ja naermist päris mitmeks minutiks.
  • Mul on ka natuke raske uskuda suurde (ja jätkusuutlikku) edusse Euroopas (nn "Ameerika kordamine"). Terve Euroopa on ammu juba 100..300-krooniseid Crocsi koopiaid täis, järelikult ametlik Crocs ei saa uudsusega üllatada. Neid pastlaid on koopiatest 3-5 korda kallimalt nõus ostma ainult eriti pühendunud fänn või kvaliteediotsija. Mood muutub... ja tõenäoliselt enamiku Crocsi moe tippaega ongi nautinud koopiate müüjad.
  • Natukene speedy poolt, et kõik asjad ei peagi endale meeldima. Piisab, kui aru saada, et teatud hulgale seltskonnast meeldib.
  • mina nägin neid soperdusi abc kingas(käisin espetsiaal otsimas neid jõeledusi:)!
  • ABC Kingas müügil jah, a 500-600 eeki/tk. Netist saab samu asju tellida 300eek/tk. Keila Kaubmajas (ja kindlasti mujal kah) hiina knock-offid 129 eeki, seega hinnavahe 5x. Välimuse vahe... peaaegu olematu. Kvaliteedi vahe - ei oska öelda, pole proovinud aga kindlasti on olemas. Valik ka nii väga suur ei olnud, üks väike eraldi riiul croxi jaoks.
    Uurisin ja puurisin ABC-s, bottom line igatahes et väga hästi ostetakse aga müüjad ei teadnud kas nad toovad ise sisse või on juba mingi ametlik maaletooja olemas.
  • vahe võib olla ka materjalis ,lapsele no name hiinakaid ikka jalga ei julge panna.

  • kindlasti on mingi kvaliteedivahe (vastupidavus, hingamine), aga silmaga ei näe ja käega katsudes aru ei saa
  • kindlasti on mingi kvaliteedivahe (värv ja muster kaubamärgi all), aga ilmselt tuleb hoolikamalt otsida
  • katsusin ka Stockis täna Crocsi pastlaid
    mõned on koledad on küll, valik on kuidagi nadi siin,
    kuid ilgelt kerged ning tunduvad päris mugavad, neil on mingi oma plastik selle tarbeks välja töötatud, ei ole sarnast varem katsunud
    hind ....nii ja naa, see stockmann on üldse kuidagi kallis koht, samad papud on Crocsi lehel mingi 30$... 400 käiks välja küll

    luban, et suveks ostan 1 paari proovimiseks, sellised erk oranzhid vms
    tõenäoliselt ka lapse kummikud saavad Crocsid olema, need olid täitsa asjalikud
  • vhea, siis foorumlased tunnevad ära kellele tuleks õlu rannas/terrassil välja teha tänutäheks asjalike ja kasulike kommentaaride eest LHV foorumis. Vaevalt, et rohkem saab olla neoon-oraanžide crocsidega mehi liikvel.....
    :)
  • Huvitav, kui palju kogu selle foorumi kasutajatest oleks puht tehniliselt võimelised turulule tooma toote, millel oleks turgu ka peale leiutaja enda ja tema lähisugulaste ?
    Need plätad ei olegi mõeldud kusagile Kroonika seksipidudele jne. Mainitud tooted on väga praktilised tööjalatsid igasugustes niiskete tingimustega kombinaatides, spaades jne. Lisaks kena toode lastele. Ei pea vist mainima, kui suur on lastekaupade turg.
    Lisaks praktilisusele ja mugavusele tegi crox`i tooted populaarseks tippdisain.
    Põhjus, miks nn Eesti nokia on tänaseni leidmata, on see, et meil on väga palju humanitaarkalduvustega inimesi, kes toodavad foorumites ja mujal hommikust õhtuni vahtu. Lugedes erinevaid investeerimisportaale jääb pulje, et Eesti on kaotanud suure hulga andekaid ilukirjanikke.
  • "The annual Technology, Entertainment and Design conference, or TED, is a mecca for Hollywood and Silicon Valley. The only thing that is sub-prime here is the dress sense.
    The de rigueur fashion for cyber-billionaires are Crocs without socks, slacks and black T-shirts. The richer you are, the more you dress down. Wearing a suit (I had quietly ditched the tie), I was definitely the most over-dressed and poorest person in the auditorium. - BBC
    speedy, 10 pointsi miljardäri-moe tabamise eest, ära siis seda viga tee, et sokid paned suvel croxide sisse
  • Negatiivsus Crocsi ümber on läinud nii suureks, et ettevõtet on hakatud võrdlema Heely'sega (HLYS). Sellest, miks HLYSi chart näeb välja nagu suusahüppemägi, saan ma täiesti aru, sest RATASTEGA tossud EI SAA isegi koolilaste seas kauem populaarsed olla kui üks aasta.
  • seda analüütikute mängu on ikka naljakas vaadata
    üks päev mingi mees arvab, et jama värk - turg alla
    teine päev tuleb teine mees ja ütleb, et täitsa lahe - turg üles
    enamus turust on ikka täielik lambakari
  • täna jooksis läbi, et CROX-i callidel oli hea minek, sihiga 21.
  • Ifc: "vahe võib olla ka materjalis ,lapsele no name hiinakaid ikka jalga ei julge panna. "

    Oled kindel, et Crocs teeb neid ise ja mitte allhankena Hiinas?
  • ma ei saa lahti mõttest, et kommunaari jalatsivabrik oleks võinud olla Eesti Nokia oma puukottadega kui neid oleks saanud õieti turustada kas usas või globaalselt. Või mis Nokia, rohkem nagu Eesti Crocs.
  • Huvitav, et mul tuli ka CROX meelde seoses ses kontekstis, et munagi mulli ajal maksis ka Nokia 60 eurot. Nüüdseks on aktsiaid tagasi ostetud jne, aga huind on peale 9 al käimist Nokial ikkagi 20 tuuris. Samas oleks keruline võrrelda Nokia ja CROXi potentsiaali, isegi siis kui me vaatame Nokiat ka aastal 2000. Ainukene moment vast see, et USAs pole Nokia vist kunagi ilma teinud.

    Sestap ma CROXi investeerimise mõttes raha ei paneks:-)
  • 09:42 CROX Crocs: Piper Jaffray cuts their 2008 and 2009 ests below consensus, saying retail traffic remains severely depressed; firm cuts tgt to $44 from $67 (18.35 -0.84) -Update-
  • Henno postitusele lisaks ka Piperi note'i lühikokkuvõte:

    Piper cuts their FY08 and FY09 ests below consensus, lowering their tgt to $44 from $67. Having received the last week of March retail sales data from Sportscan, and recognizing that retail traffic remains severely depressed, they want to better align current end-market conditions with expected wholesale shipments. They assume retailers reduced order flow during March as transaction counts fell short of plan, temps were abnormally cool, and consumer spending patterns continued to wane. Simply put, if they assume that mid-March and month-end deliveries to U.S. retailers were cut back by roughly 40%, wholesale sales of Crocs branded footwear would fall approximately 5-10% short of initial plan.
  • kuidas sellise call'i peale peaks reageerima ?
    severely depressed retail traffic and new target has 100%+ upside
    this stock is way oversold
  • CROX Crocs lowers Q1 EPS and rev guidance below consensus; issues downside Q2 and FY08 EPS and rev guidance (17.79 -0.16)

    Co issues downside guidance for Q1 (Mar), sees EPS of $0.08-0.13, ex restructuring charge, vs. $0.45 First Call consensus, below previous guidance of $0.46; sees Q1 (Mar) revs of $195-200 mln vs. $223.30 mln consensus, below previous guidance of $225 mln. Co issues downside guidance for Q2 (Jun), sees EPS of $0.45-0.50, ex charge, vs. $0.79 consensus; sees Q2 (Jun) revs growth of 10-15% YoY which equates to $246.7-257.9 mln vs. $321.20 mln consensus. Co issues downside guidance for FY08 (Dec), sees EPS of $1.70-1.80, ex charge, vs. $2.63 consensus; sees FY08 (Dec) revs growth of 15-20% YoY which equates to of $974.5 mln-1.020 bln vs. $1.15 bln consensus. In addition, the Board of Directors approved an authorization to repurchase up to an additional 5 mln shares of its common stock, effective following the earnings announcement currently expected on or about May 7, 2008. "The retail environment in the U.S. has become increasingly challenging as consumer spending and traffic levels have slowed. Despite general weakness across the industry we continue to witness solid sell-through of our Crocs branded footwear and still expect domestic sales to still grow roughly 13% during the quarter. However, retailers in general are planning more cautiously, and therefore, we did not experience the level of at once business we originally expected. In addition, because of our current expense structure, a shortfall in sales versus our expectations disproportionately impacts our earnings results... The co will host a conference call to discuss its revised outlook tomorrow, April 15, 2008 at 8:00 am ET.

    Siit on oodata ka ridamisi downgrade
  • läks järelturul kinni
    vaja natuke järele mõelda

    2 kuuga on pilt väga järsult muutunud
    ei usu, et talle lähiajal armu antakse
    ma arvan, et värsked analüütikute targetid tulevad 20 või alla ning ratingud muutuvad väga ettevaatikuks
  • Karuturul pikaks minemine on nagu vastu tuult kusemine. Ca 90 protsenti aktsiaid on teinud juba 3-4 kvartalit järjest uusi põhju ja ma ole veendunud, et teevad seda ka järgmiste kvartalite jooksul. Seega, tõenäosus eduks on palju suurem, kui viia fookus lühikeseks müügile. Kui lühikeseks müük ei sobi investeerimisfilosoofiaga, siis parem turust eemale hoida.
  • ai-vai kurjam, no muidugi, jäi täitsa kahe silma vahele et sa Speedy selles teemas siin ka crox-i promosid, muidu oleks kinnisilmi ära teinud selle mida VCGH-ga lubasin aga teha ei saanud... ;)

    Sorry, Speedy, ei suutnud vastu panna :D
    Ära pane pahaks, luban et rohkem ei töga ;)
  • kas tõesti on tehtud juba 3-4 KVARTALIT järjest uusi põhju ?Suund alla võeti nagu 2008 alles ju.


Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon