LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

raudtee - deja vu 19 sajand?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Kas riigijuhid peavad tõusvaid naftahindu piisavalt ohtlikeks?
    Kas on neil ka jõudu sellist pööret läbi viia?
    Kas Ameeriklased hakkavad jälle raudteega sõitma?
    Kas meid ootab ees suurim raudteede ehitus peale 19. sajandit ja üks suurimaid infraarendusi läbi ajaloo?

    Ja, jättes nüüd muu jura kõrvale - kuidas saame me sellest rämedalt pappi kokku lükata?

    link Stefani artiklile: http://www.ap3.ee/Default2.aspx?BlogID=ec17e43f-1182-460c-a252-5ff126a3df91&open=four

  • jah, stefan "ajas lati maha" selle hüppega.
  • ToivoE, vaata veidi ringi. Juba ilma naftashokita ehitatakse järgmise kümne aasta jooksul raudteid mahtudes, mis paneb tõsiselt kukalt kratsima. See on vägagi kuradi buumiv ala juba praegu.

    Oled sa kindel, et sa nägid stefanit hüppamas, mitte kedagi teist? Ma nägin, et ta ületas suure varuga...

  • Ma ei oleks väga imestunud, kui Stefan ise muutuks rongiks, liipriteks ja rööbasteks, sest näha on, et talle viimasel ajal inimlikes piirides on jäänud kitsaks. Teeb tugioste börsil! See rohkem institutsioonile kohane tegevus.
  • http://ap.google.com/article/ALeqM5jiOCeJTUZAKRXozwgHUQvpGGbDwgD90VEUGG0
  • "Traffic growth on Eurostar is accelerating like an Alstom locomotive, increasing by 21 per cent in the first quarter, compared with the same period in 2007, and revenues are up by a quarter. Those figures were no flash in the pan, a boost from all the hooplah at last year's opening of St Pancras. Traffic in the second quarter has grown at similar rates, insiders say."

    http://business.timesonline.co.uk/tol/business/columnists/article4296525.ece

  • Ei ole ise kontrollinud, aga minuteada pakuvad lennufirmad siiamaani Pariisi-Londoni vahel rongipiletist odavamaid pileteid. Häda on aga selles, et lennukiga võtab sõit pool päeva, rongiga saab ühest kesklinnast teise 2h15 minutiga.

    Veel üks näide: Peale Pariis Strasbourg'i kiirraudtee avamist pidi AirFrance oma pileti hinda mitmeid kordi alla laskma. Strasbourg-Pariis on lennunduses domestic flight, seega ei kulu lennujaamas nii palju aega kui rahvisvahelistel lendudel.
    Teles tehti katse, kuidas kaks meest hakkasid ühel ajal Strasbourg'i kesklinnast Pariisi tulema. Lennukiga tulnud mees jõudis 5 minutit enne, aga maksis 2 või 3 korda rohkem, taksole kulus ka lennuki mehel tunduvalt rohkem. Tegelikult ei ulatu kiirraudtee praegu veel päris Strasbourg'ini, mingi 100-150 kilomeetrit jääb puudu. Kui see osa ükskord valmis saab, siis kaob ka praegune lennunduse 5 minuti eelis sellel liinil.
  • Paris Touluse jälle on lennuk odavam.
  • Touluse ja Pariisi vahel on rongiliiklus väga kehv. Enamasti kõik lennukida lendavad, sest auto ja rongiga võtab teekond ca 6-7 tundi. Rong Toulousist Pariisi sõidab läbi Bordeaux. Toulousi ja Bordeaux vahe ise võtab juba pea kolm tundi. sest seal ei ole kiirraudteed.
    Praegu töötatakse projektide kallal ehitada kiirraudttee läbi Clerment - Ferrand'i Toulousini.
    Sellel liinil hakkaks sõitma uue generatsiooni kiirrong AGV
    . AGVga tehakse juba katsetusi, kuid kiirraudtee projekt on veel alles paberil.
  • L'AGV mettrait alors la Ville rose à moins de trois heures de la capitale, voire deux heures et demi, rendant le train largement concurrentiel de l'avion… en 2018.

    Car avant, il faudra réaliser quelque 400 km de nouvelle ligne entre Tours et Toulouse.

    Actuellement, 82 % du trafic global entre Toulouse et Paris se fait par la voie aérienne, le train mettant plus de 5 heures pour relier la capitale.

    Praegu on puudu 400 km kiirraudteed Tours'i ja Toulouse'i vahel. Aastaks 2018 loodetakse projektid valmis saada. Praegu 82% liiklusest Toulouse'i ja Pariisi vahel katab lennundus. Tulevikus hakkaks rong vahemaad läbima 2h30 minutiga.
    Eelmises postituses ma eksisin, rong sõidab praegu 5 tundi. Kuid autoga sõit võtab minu teada ikka ca 7 tundi. Eelmisel suvel sõitsin, täpselt ei mäleta.

Teemade nimekirja