LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Balti börsid 3. oktoober

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Eile lõpetasid kõik kolm Baltikumi börsiindeksit kauplemise madalamal: Tallinn 0.08%, Riia 0.71% ja Vilnius 0.26%. Tehingute poolest oli tegemist suhteliselt rahuliku päevaga, kokku vahetati 732 tuhat aktsiat, koguväärtuses 849 tuhat eurot.

    Enim pälvis eile tähelepanu Tallink Grupp, millega tehti tehinguid 316 tuhande euro väärtuses, millest 286 tuhat eurot moodustas üks 300 tuhande aktsia suurune plokktehing. Lisaks näitasid investorid tugevat huvi Tallinna Vee (108 tuhat eurot) ja Baltika (92 tuhat eurot) aktsiate vastu. Suurimateks tõusjateks olid eile Ventspils Nafta (0.99%), Tallinna Vesi (0.98%) ja Ekspress Grupp (0.86%). Langejateks Baltika (-9.58%), Nordecon (-9.58%) ja Harju Elekter (-1.81%).

    Täna/homme on oodata ülevaadet Tallinki septembrikuu veomahtudest.
  • Kaubamaja müügikampaania tekitas ostjatest järjekorra ka e-poes, mitte ainult müügimajades. E-poe avamisel üritas korraga siseneda 20 000 inimest, ütles ettevõtte pressiesindaja BNS-ile. Ettevõte täiendas päeva jooksul e-poe lahendust ja suurendas serverite võimekust. Eilse päeva jooksul pääses poodi külastama ligi 40 000 klienti, vahendab BNS.
  • Esimene sügiskuu ei toonud kaasa suuremaid muutusi uute sõiduautode müüginumbrites ja nii nagu augustis, ei küündinud ka septembris müük kevadiste kasvuprotsentideni, teatas AMTEL. (Link)
  • Arno Tara
    Kaubamaja müügikampaania tekitas ostjatest järjekorra ka e-poes, mitte ainult müügimajades. E-poe avamisel üritas korraga siseneda 20 000 inimest, ütles ettevõtte pressiesindaja BNS-ile. Ettevõte täiendas päeva jooksul e-poe lahendust ja suurendas serverite võimekust. Eilse päeva jooksul pääses poodi külastama ligi 40 000 klienti, vahendab BNS.


    Hmm, seletage kontoriinimesele, mis müügikampaaniaga oli tegu?
  • wise
    Arno Tara
    Kaubamaja müügikampaania tekitas ostjatest järjekorra ka e-poes, mitte ainult müügimajades. E-poe avamisel üritas korraga siseneda 20 000 inimest, ütles ettevõtte pressiesindaja BNS-ile. Ettevõte täiendas päeva jooksul e-poe lahendust ja suurendas serverite võimekust. Eilse päeva jooksul pääses poodi külastama ligi 40 000 klienti, vahendab BNS.


    Hmm, seletage kontoriinimesele, mis müügikampaaniaga oli tegu?


    Jutt käib eile alanud Osturallist. https://www.kaubamaja.ee/osturalli/

Teemade nimekirja