LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Bikeep Funderbeamis

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Bikeep kaasab raha Funderbeami vahendusel. Veidi lähemalt ettevõttest, võtan siinjuures abiks noppeid Madise Geeniuses ilmunud loost:

    "Bikeep pakub väga turvalisi ratta parkimislahendusi kolmeastmelise kaitsega: tugev metallist hoob lukustab ratta, lisaks kaitseb varga eest alarm ja signaal kohalikule turvafirmale ja osades parklates ka videovalve...Munitsipaalasutused ja kinnisvaraomanikud, kaubanduskeskused, ärilinnakud jne ostavad neilt enamasti tooted välja ja lisaks saab ettevõte hiljem igakuist hooldustasu ja muud teenustasu parklate eest.
    Tänu Bikeepile julgevad inimesed rohkem rattaga sõita ja ka kallima rattaga, enam ei pea varaste hirmu tõttu sõite tegemata jätma."


    Ekslik on vaadata Bikeepi kui vaid riistvara tootjat, ettevõte on suunatud rattahoidlate rentimisele ja lisateenuste pakkumisele, ehkki hoidlaid ka müüakse. Klientidel on lihtsam rattahoidla tellimise otsust teha, kui nad ei pea kogu summat kohe välja käima (tihtilugu võib lõplik summa olla väljaspool tegeliku tellija iseotsustamise volituse limiiti), vaid saavad sõlmida rendilepingu. Hoidlatele on võimalik müüa erinevaid teenuseid (sõltub ostjast), nt hoidla tasuliseks muutmine pärast esimest 24 tundi või rattakoha ettebroneerimine.

    Vajadus teenusele järele on olemas, mõne aastaga on Tallinnas suudetud hõivata 20% turust. Rattasõitjad on teenuse omaks võtnud, lõpp-kasutajale on see Tallinnas tasuta. Kes ja miks maksavad? Need, kes soovivad kliente enda juurde saada (nt kaubanduskeskused, kinod) või käest läinud rattamajandust kontrolli alla saada (metrood, kampused) või lihtsalt eesrindlikud piirkonnad (omavalitsused).

    Ettevõte on siiani kaasanud vaid $100k ja suutnud sellega jõuda oma rahavooga jooksvalt plussi. Laienemise jaoks vajatakse lisaraha. Praegu on müüdud 10-sse riiki, fookus on USA-s: pilootfaasi ollakse jõutud San Francisco metrooga (BART), UCLA ülikooliga, LA metrooga. Mujal Swiss Railway ja Deutsche Banh-ga, kus kontrollimatu rattamajandus risustab jaamu ja sunnib sõitjaid ratta endaga vagunisse kaasa tooma, sest puudub usaldusväärne rattahoiuvõimalus. Piloodis osalevad kliendid on rahul ja tellimuste osas ollakse edasi liikumas.

    Lõpulause: olen ise Bikeepi rahatõstmisega seotud, seega oma arvamistes erapoolik. Ootan siia lõime teie mõtteavaldusi ja küsimusi.
  • Ettevõttest saab ülevaate Funderbeamis.

    Kampaania on olnud avatud alla nädala. Miinimumsumma - 250k - saadi täis vähem kui päevaga. Hetkel on 362 investorit märkinud 616k eest, maksimum 750k, lõpuni 25 päeva.
  • Ma märkisin, ega muud oskagi lisada. Idud on alul kõik ühtemoodi kahvatud, eks kui lehed külge kasvavad, siis oskab hinnata, mis tegelasega päriselt tegu. Loodetavasti tulevad magusad viljad otsa :)
  • Nad on väheste rahaliste vahenditega väga tublid olnud.
    Meeskond on tehniliselt ülipädev ja nad on oma asja järjekindlalt ajanud.
    Vaja oleks müügimeeskonda, mis koosneks USA inimestest ja see muudaks müügid lihtsamaks.
    Nad jõudsid isegi Google-ga läbirääkimiste laua taha, aga seal ilmselt sai saatuslikuks Eesti olematu maine.

    Tore on 10 aasta pärast vaadata, mis nad ära teinud on.
  • Samadel asutajatel on lisaks ka ettevõtte barking.ee ,mis pakub konkurentsi Europark Estonia-le.

Teemade nimekirja