Lumiorav börsile
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
Lumiorav on Eesti toiduainetööstuses tegutsev ettevõte mis kaasab Fundwise platvormil 99 176 kuni 198 835 EUR. Hetkel rahastatud 106 582 €.
Kuigi kampaania lõpeb juba kolme tunni pärast, siis ajaloo ja edasise arutelu huvides teeme ka Lumiorava kampaaniast väikese kokkuvõtte.
Kampaania võtmeinformatsioon:
• Investeeringu suurus: 99 176 - 198 835 €
• Pakutav osalus: 9,31 % kuni 17,07 %
• Pakutav osalus investori kohta: 161 € kuni 198 835 €
• Praegune osakapital: 6000 €
• Ettevõtte praegune väärtus: 966 000 €
• Osakapital peale kampaaniat: 6 616 - 7 235 €
• Ettevõtte väärtus peale kampaaniat: 1 065 176 - 1 164 835 €
• 1 € nimiväärtusega osa maksumus: 161 €
Ettevõtte esmane ja peamine müügiartikkel on Magneesium-vesi:Lumiorav toob turule toote, mis aitab igal inimesel oma keha hõlpsasti magneesiumiga varustada. Lisaks keskmisele täiskasvanule on see sobilik nii sportlastele, rasedatele ja rinnaga toitvatele emadele ning kasvueas lastele. See on lihtsasti tarbitav, värskendav ja maitsev, Eesti esimene puhas magneesiumivesi.
Lumiorava magneesiumivesi koosneb värskest Eesti puurkaevuveest ja magneesiumtsitraadist ning üks 0,5 liitrine pudel katab 90% päevasest magneesiumivajadusest. Mõnusalt hapuka maitsega vesi saab olema nii mulliga kui mullita versioonis. Puhta ja kerge maitsega Lumiorava vesi sobib nii igapäevaseks tarbimiseks kui sportimiseks ja maitseb väga hästi ka neile, kellele tavaliselt soolane mineraalvesi ei meeldi. Lumiorava vesi teeb magneesiumivee joomisest virgutava naudingu.
Veel huvitavaid noppeid kampaania materjalidest:
• Ettevõtte (brändi) väärtusele prognoosime vähemalt 10 kordset kasvu ehk 5 - 7 aastaga on Lumiorava brändiettevõtte väärtus müügihinnas 10-30milj EUR.
• Eesti veekategooria kogumaht on aastapõhiselt ca 45 miljonit eurot (statista.com).
• Pudelivee turu mahu kasvu prognoos on aastas vastavalt: Eestis 12.6-16.7%, Soomes 7.7%, Rootsis 7.8%, Norras 8.8% (statista.com)
• Prognoosime hästi kavandatud turundustegevustega saavutada 2025 aataks Lumiorava veetoodete turuosa veekategooria toodetest minimaalselt vastavalt Eestis 2-4%, Soomes 0.5-2%, Rootsis 0.5-2%, Norras 0.5-1.5%.
• Pikemas perspektiivis loome uusi tervise- ja magneesiumitooteid ning tootekategooriad alates toiduainete sektorist kuni spordi ning meelelahutuseni välja. Laual on erinevaid uusi ideid ja retsepte prototüüpide loomiseks (näiteks batoonid, kõrremahl, jäätis jne).
• Ettevõte on kasumis ja toodetele on turul nõudlust.
• Omame ca 5000 liikmelist püsikliendibaasi, kellele saadame uudiskirjasid.
• Alates aastast 2025 arvestame puhaskasumist vähemalt 30% dividendideks.
Ettevõttel on kolmest etapist koosnev raha kaasamise plaan.
Käesoleva kampaaniaga kaasatavat investeeringut on plaanis kasutada peamiselt turundustegevuste ja -plaani elluviimiseks. Samuti tootmiseks ja tootearenduseks. Esimese investeeringuga katame käesoleva aasta turundustegevused ja toome toote Eesti turule. Järgmisel aastal (2021) on plaanis laieneda Soome turule. Arengu kiirendamiseks planeerime osalemist EAS-i arenguprogrammis, mis võimaldab kaasata lisakapitali toetusena välisturgudele sisenemiseks (kuni €500 000). Turundustegevusi saame alates järgmisest aastast katta lisaks ka käibevahenditest. Paralleelselt jaekaubandusse minemisega jätkub käesoleval aastal uute toodete arendamine ja müügikäibe kasvatamine Eesti ja Soome e-poes. Lisaks senistele investeeringutele panustab Lumiorava motiveeritud meeskond nii rahaliselt kui ajaliselt märkimisväärselt ja igapäevaselt ettevõtte arengusse.
2020 Fundwise kampaania €99 176 - €198 835
• magneesiumivee turuletoomine Eestis
• müügi ja turunduskampaaniate elluviimine
• müügipersonali palgakulud
• tootearenduse kulud
2021 teine rahakaasamine €500 000 (EAS arenguprogramm ja/või ühisrahastus)
• Soome turule sisenemine
• käibe kasvatamine € 1 500 000-ni
• müügi ja turunduskampaaniad
• e-poe edasiarendus Soome suunal
• Soome müügipersonali kulud
• tootearenduse tegevused
2022 kolmas rahakaasamine € 1 000 000 (ühisrahastuskampaania)
• Rootsi ja Norra turgudele sisenemine
• käibekasv 2025-2026 aastaks €7 500 000 - €11 000 000
• müügi ja turunduskampaaniad
• e-poe arendused Norra ja Rootsi suunal
• Rootsi ja Norra turundus ja müügitiimide kulud
• tootearenduse tegevused
Q: Millise loogika alusel on ettevõtte väärtus saadud/arvutatud?
A: Ettevõtte väärtuse kujundamisel oleme lisaks ettevõtte ressursside hindamisele ja finantsprognoosile kasutanud võrdlusandmeid teiste ettevõtete analoogsete ja edukate kampaaniatega.
Lähtusime toidu- ja joogitootmise valdkonna viimase aja edukatest kampaaniatest. Võrdlesime antud ettevõtetele määratud väärtuseid vaadates varasemat müügitulu, prognoose ja eelnevate aastate kasumit/kahjumit. -
Mis krdi börsileminek iga suva nanoettevõtte puhul? Ettevõte, mis teeb €30-40k käivet aastas ja kohe väärt miljoni, veidi veel ja juba kümned miljonid. Ogarust natuke palju ei viska niimoodi peale?
-
Puhka natukene jalga momentum. Pole vaja pidevalt mõttetult uusi teemasid genereerida siia.
-
See veemüümine on juba ammu selline klishee nagu õhumüümine... kammoon, pudelist vett osta, kui seda tuleb kraanist imeodavalt - does not compute.... for me.
Jah, see on suur äri, aga see on kuradi keskkonnavaenulik äri ja milleks seda kultiveerida... -
Nad võiks Excelis CTRL + klikk teha ja öelda, mis aastal Amazoni käive ületatakse ja kas on plaanis ka Päikesesüsteem ära osta kunagi. Konkurendid nagu 5. aastal pigem ei kipu kasvama, aga siin tuleb ikka 53,69% ära.
-
Iherbist saab magneesiumtsitraadi pulbri kuuajase varu 5€ eest, vesi lisaks paarkümmend senti. Saate 17 sendi eest päevas oma magneesiumikoguse kätte. Tea mis see lumiorava pudelitäis maksab? 2 x 0,33 pudelit päevas, kui poolest liitrist saab 90% vajadusest.
-
Täiesti lollikindel ja tulus äri. Projektikirjutaja jaoks, kes selle... ütleme viisakalt - hoogsa - prospekti valmis vehkis. Temal on raha taskus ja ilmselt käivad juba läbirääkimised mõne järgmise umbluu-seltskonnaga.
Näikse, et n̶a̶p̶a̶k̶a̶t̶e̶ originaalsete nimedega ja suruõhku täis iduettevõtted on pärast eurotoetusi projektikirjutamistööstuse Next Big Thing, huvitav kas need viimased hakkavad ammenduma, Euroopa valmis saama või on sektoris lihtsalt sptesialistide üleproduktsioon? -
Selline ulmevaldkonda jõudev projektikirjutamine on juba viimased 20+ aastat hoogsalt käimas. Selleks õpitakse ja selleks harjutatakse. Õige mitmel viimasel aastal on lisandunud üks ohver juurde - ühisrahastusplatvormid.
-
2018. ja 2019. a oli kasum vastavalt 76% ja 66% käibest. Huvitav kuidas selline kasumlikkus saavutati? Summad on muidugi väikesed, palka pole vist üldse makstud.