Algus

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Selline kaval plaan siis luua oma ettevõte, idee on olemas äriplaan samuti,isegi rahad on olemas ainuke probleem on selles, et ei tahaks kohe esimese ettevõttega kõrbeda sest see võib igasuguse isu ära võtta. Seega kuna siin on targemad ja kogenumad inimesed siis mis võiksid olla need põhjused millepärast eestis ettevõtted on kõrbenud ja hävinud, ma ei mõtle loomulikult tankistani firmasid vaid siiski seda kus inimesed püüavad mingit asja alustada.
  • 1. Sitasti koostatud äriplaan
    2. Vahelejäämine ebaseadusliku tegevusega
  • kõige tähtsam on liisida esimeste tulude/käibevahendite eest auto maja ja muud ettevõttega otseselt seotud lux asjad. ja veel tuleb sitaks pappi siis kui sa teed 296 erinevat asja korraga sama firma nimel
  • Raamatupidamisele ebapiisava tähelepanu osutamine on samuti üks sagedasti esinevaid ebaõnnestumise põhjusi eesti ärimaastikul.
  • Tšekka kes on sinu potensiaalsed kliendid. Mis kategooriasse need kuuluvad(rikkad, kesklass, vaesemad) Siis tead mida ja kuidas neile pakud.

    Kus oled turu maastikul, kes on sinu konkurendid.

    Kas pakud midagi ekstrat mida turul veel ei ole siis on müügi poliitika "sulgeja" ei kuluta ühe kliendi peale aega rohkem kui hädavajalik max 2 külastust/suhtlust. Suur selgitus reklaam.

    Kui pakud täispaketti maast laeni teadlikule kliendile tuntud asjaga."võlur" Lahendad kõik kliendi probleemid

    Kui pakud kliendile arengut "ehitaja" Istudki kliendi juures ja mõtled kuidas kliendile kõige kasulikum on ja millest ta kõige rohkem kasu võiks saada. Dokumenteerid ja arvutad, et klient kah aru saaks mida ta võidab.

    Mõtle miks klient peaks ostma just Sinu käest. Mis on see lisaväärtus mida Sa talle annad.

    Ahh, mis ma siin ikka. Mine osta poest mõni raamat müügi strateegiatest.
  • Küsimus ei ole müügitehnikates või edu saavutamises pigem just selles kuidas vältida ämbreid.
  • Huvitav mis selle õõnesanuma nimi siis on kui algusest saati kõik valesti teha? Ämber! Ikka ämber!
  • henryruudus, kas Sa tõesti oled taoline ämber, kes arvab, et äriplaan ei sisalda müügistrateegiat? Ma tõesti mõtlesin, et kingin Sulle nimepäevaks raamatu! Aga Sul on juba üks...
  • Tin, kas Sa võiksid lühidalt tudvustada siinsetele tugevatele oma äriplaani müügistrateegia osa.
  • Lõputu kliendiahel suhtel 2:10.(üldstrateegia)

    Kahjuks kõik äriplaanid baseeruvad prognoosidel kuid selleks et seda prognoosida peab olema pikaajalised kogemused samalaadsete asjadega või siis klaaskuul.

    Ka siis kui sul läheb kõik hästi ja sa müüd megalt kaupa/teenust ja oled kasumis võib kõik kokku kukkuda. Nüüd ongi need küsimused mis on need põhjused. 10 st ettevõttest 9 lähevad pankrotti.
  • Miks nii negatiivne, kas pole kah enam tükk aega positiivsust süstival kursusel viibinud?Peep Vain jne.
    Ei saa minna kõik hästi kui pole üldse midagi õieti teinud, ju-siis pidid midagi suht õieti otsustama.
    Point siis selles, et tõenäoliselt leidsid ketis nõrga lüli ja asusid seda tugevdama.
    Ja siis veel tugevdama ja veel. Ühel hetkel aga mingid jamad. Vaja veel tugevdada seda lüli?

    Stopp! Kett läheb lõpuks päris katki, kui ühte lüli pidevalt tugevamaks ja raskemaks teha.

    Vahet pole, mis kursustel käid või raamatut loed. Kõik strateegiad põhinevad ühel alusel. Analüüs-muutused-analüüs. Kui enam ei viitsi analüüsida ja võidu joosta siis ei pruugi keiss päädida pankrotiga aga nr. 1 - 2 Sa kindlalt enam pole.
    Analüüs ongi prognoosi alus.
  • Hmm su jutus on point henryhenry aga eks näiss mis aeg toob.
  • ütleksin kõigile tehnikutele ,prognoosijatele ja muudele äriplaneerijatele et meie äri edukus sõltub suuers osas nendest värvikatest välgulöökidest (ideedest) peas mis toovad silme ette plaanipärase visiooni meie ärist tulevikust ja oleveikust . ja osadele inimtüüpidele on antud talent seda teha ja osadel tuleb lihtsalt pingutada et äbmri eest ära joosta :)
  • soovitaks veel palju ringi reisida sest välismaal leidub palju seda mida annab meile teostada.
    meie maal bisnis on veel noor ja vabat ruumi on igaleühele

Teemade nimekirja