Firmad-kleptomaanid - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Firmad-kleptomaanid

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Kuidas oleks, kui tabaksite öösel oma kodust Bill G. või Warren B. nipsasju varastamas? Ilmselt piinlik mõlemil ja esimene mõte, et tegu teraapiat vajava hälbega, sest mida hakkab miljardär peale minu portselanelevandikese või lauale ununenud 1-kroonise mündiga.

    Umbes samamoodi käib Hansaliising tagaukse kaudu kontolt armetuid sente hiivamas. Asi selles, et koos autoliisinguga moositi pähe ka kütusekaart. Mõtlesin, et miks mitte ja kasutasin, kuni 2 aasta pärast bensukas selgus, et enam ei kehti. Läks veel 6-7 kuud mööda ja avastasin, et minu arvelt laekub ikka veel Hansaliisingu arvele kütusekaardi kuumaks, 30 kr. Minu küsimise peale selgitati, et vaatamata kaardi aegumisele ei ole teenus kui selline aegunud ja põhimõtteliselt oleks mul võimalik seda edasi kasutada, kui uue kaardi ostaksin. Lubasin neid veel aastakese 30 krooniga kuus toetada, kui nad selleks kirjaliku või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse teevad. Selle peale saabus muidugi arrogantne vaikus, pidin hoopis ise avalduse kirjutama olematust teenusest loobumiseks. Selline piinlik lugu siis. Ei jäänud mina sellest vaesemaks ega nemad saanud rikkamaks, aga kujutluspilt nipsasjakesi varastavast kleptomaanist miljardärist kerkis küll esile.

    Järgmine kord kirjutan teile Starmanist...
  • Ausi, Su loos on veel meditsiinilisi nähtusi, mida kirjeldada:
    1) kasseeriti hooldustasu kaardilt, mis ei olnud töökorras ja mis ei saanud ka peale hooldust töökorda;
    2) kui küsisid selgitust, et mida te õigupoolest hooldate ja miks sellest hooldusest mingit tolku ei ole, said vastuseks, et tuleb uus riistvara soetada, muidu me hooldame vana edasi, kuna te ei ole meile avaldust kirjutanud, et te ei soovi, et me teie mittetöökorras kaardile sellist hooldust teeme, millest mitte emmigi kasu ei ole.

    Olukorra paremaks tajumiseks tuleks näide võtta autoteenindusest, kus masinad käivad korralises hoolduses. Aasta otsa käid, vead auto treileri peal sinna, sest see ei sõida ju - iga kuu - aga kunagi midagi ei tehta, aga arve esitatakse - sa lähed keema ja karjatad, et rsk lõpetage ära see kino, ja mehaanik vastab: aga kirjutage avaldus.
  • See on selline äriidee.
    Vanasti lükkasid elektri suvilas välja ja arve oli 0,00 eek.
    Täna istuvad arvel mingid mõtetud ja arusaamatud read nagu mingid püsitasud ja jumal teab mis energiad.
    Tulemus:
    Lükkad suvilas elektri välja ja maksad hambad risti 1/3 arvesummast edasi.
    Vat see on jobtvajumat.
    Ettevaatust nende napakate hooldus ja muude tasudega ja kaardidega!
  • Ausi
    Järgmine kord kirjutan teile Starmanist...


    et siis sõlmisid aasta tagasi Starmani kaabeltelevisooni lepingu, pole viimased 6 kuu televiisorit vaadanud, aga nüüd avastasid, et Starman käib Su kontolt siiski iga kuu tasu võtmas?

    "koos autoliisinguga moositi pähe ka kütusekaart" on suurepärane avaldus, lausa teatud inimtüübi iseloomustus :)
  • #Täna istuvad arvel mingid mõtetud ja arusaamatud read nagu mingid püsitasud ja jumal teab mis energiad.

    Tähendab, kui sa suvilas voolu välja lükkad, siis elektriliin enam sinu suvilani ei tule? Puud ei kuku liinile? Sihte pole vaja puhastada? Alajaamu pole vaja hooldada?

    Kui mina IT mehena ehitan hot-swap süsteemi, kus üks server käib ja teine on ooterezhiimis valmis kohe teenuse üle võtma, kui primary tõrgub, siis selle teise serveri peaks klient minult tasuta saama, sest ta "ei tee ju midagi"?
  • Aga probleem on siin siiski selles, et 5-aastase autoliisinguga antakes 2-aastase kehtivusajaga bensiinikaart.
  • priitp
    Aga probleem on siin siiski selles, et 5-aastase autoliisinguga antakes 2-aastase kehtivusajaga bensiinikaart


    kütusekaardi kehtivusaega ei määra liising, vaid selle väljastaja (Statoil või Neste), ilmselt on neil 2 aastane kaart standard
    aga liising minu teada peaks saatma kütusekaardi kehtivusaja lõppemise kohta teavituse, kus palutakse uuele järgi tulla ... ei viitsi oma vanades meilides surfata hetkel, aga minu meelest see tuli, nii et tegelikult probleemi justkui polegi
    samuti saan ma iga kuu enne liisingule tasumist arve, kus on mustvalgel kirjas, mille eest ma tasuma pean - sealhulgas eraldi real kütusekaardi tasu, ei saa kohe kuidagi väita, et salaja käidakse arvelt raha võtmas

    kui arveid ei vaata ja meile ei loe, siis kelle probleem see kokkuvõttes ikkagi on? pealegi rahaasjades adekvaatne inimene peaks nagunii teadma, millised tasulised teenused ta lepingu sõlmimisel tellib ja palju nende eest kuus maksab ning kui kütusekaart lõpeb, siis minema uuele järgi või tühistama tasulise teenuse

    rohkem ei viitsi sel teemal sõna võtta, teen vaid ettepaneku nimetada teema ümber ... "Kliendid-grafomaanid" vms. :)

  • Henno,
    minule teadaolevalt on Rootsi pankade teenustasud Eestis palju kõrgemad, kui Rootsis. Miks see on nii?
    Kliendilt raha edasi kasseerimine teenuse eest, mis enam ei tööta on võib olla juriidiliselt korrektne, kuid moraalselt mitte. Pank peaks tegema vähemalt tõsise katse kliendiga kontakteerida ja probleemist teavitama.
    Hiljuti oli Swedpangal vaja lepingut muuta seadusemuudatuse tõttu. Siis helistas Swedi tädi mulle üle päeva ja spämmis postkasti umbe, et ma ikka tuleks lepingut allkirjastama või teeks seda digitaalselt.
    Swed kasseerib muide ka tühja väärtpaberikonto eest tasu rahulikult edasi. Kui ma ei eksi, siis LHV seda ei tee.
  • Offf,
    "Tähendab, kui sa suvilas voolu välja lükkad, siis elektriliin enam sinu suvilani ei tule? Puud ei kuku liinile? Sihte pole vaja puhastada? Alajaamu pole vaja hooldada?"

    Poes käisid? Avatud oli? Tuled põlesid, küte huugas? Müüjaga suhtlesid? Ostsid? Ei? Maksa!
  • Tervitan ka Starmani omalt poolt.

    Lühidalt: Kolisin vanast kohast välja ja lõpetasin ka nende teenuse nende kontoris kohal käies ära. Modemi tagastamisel oli juppe puudu, viisin need hiljem uuesti kohal käies ära.

    Esimesel korral klienditeenindaja väitel lõpetati teenus ja ma maksin mingisuguse summa kuni lõpetamiseni ära.

    Teisel korral pidin maksma veel lisaks modemi rendi eest, millega ma olin nõus, kuna ma ei tagastanud seda 100%-liselt esimene kord. Maksin tookord summa ära ja küsisin teenindajalt, et kas see on nüüd kõik. Vastus oli jaatav.

    Umbes kaks kuud hiljem külastasin Starmani kontorit jälle ja uurisin ühes teises kohas liitumise võimalust. Muuhulgas küsiti mult ka isikuttõendavat dokumenti. Tookord mingeid probleeme polnud, aga ma lihtsalt ei soovinud nende teenust.

    Veel 6 kuud hiljem soovisin oma uues elukohas Starmaniga liituda. Läksin kontorisse ja peale dokumendi esitamist ütles teenindaja, et mul on võlgnevus ning see on ka maksehäireregistrisse saadetud.

    Kui ma küsisin, et miks mulle seda eelmine kord ei öeldud, siis vastas teenindaja, et neil on tegelikult keelatud klientidele nende võlgnevuse kohta info avaldamine, kuna kliendid võivad solvuda. Lisaks sain teada, et kuigi klienditeenindaja võib väita võlgnevuse puudumist, siis lepingu järgi võivad nad suvaliselt mulle kohustusi genereerida. Lepingut lõpetada pole ka võimalik.

    Kui tegin avalduse, siis selgus, et 300 kr sellest võlast oli "ekslik" ja ma pidin maksma u 300 kr.

    Nüüd olengi Starmani klient kuni surmani... Ilmselt isegi peale seda, kuna mu isa, kes suri 5 a tagasi, on ikka veel nende klient ja seda muuta pole mu emal veel õnnestunud.
  • Pood ei ole ainult sinu jaoks lahti. Muidugi võiks selle liinitasu ka kilovati hinna sisse "ära peita" - oleksite te siis õnnelikumad??? Imho tuli see "infratasu" Elioni siis kui Elioni infra läks lahti ka teistele pakkujatele. Näiteks maksan ma Elioni traadi olemasolu eest 100 EEK, aga Interneti olemasolu eest, selle traadi sees maksan hoopis Elisale.
    Nüüd võiks muidugi küsida, et miks ma peaks midagi Elionile maksma. Aga minu käsutuses on ju kross kuni jaamani ja Elion peab seda mulle hoidma, mitte ei saa selle kaudu näiteks naabrimehele telefoniteenust pakkuda.
    Kas ma oleksin kuidagi õnnelikum, kui ma maksaksin selle 100 EEK Elisa arve sees??? Mismoodi see minu üldist elukvaliteeti tõstaks?
  • SideKick
    Henno,
    minule teadaolevalt on Rootsi pankade teenustasud Eestis palju kõrgemad, kui Rootsis.


    SideKick, millel Su teadmised põhinevad? Kuulujuttudel või hinnakirjade võrdlusel? Mina eelistaksin avaldada arvamust faktide, mitte turunaiste jutu baasil. Nii et vaata Rootsi Swedbanki hinnakirja ja too välja need teenustasud, mis on Eestis kallimad.
    http://www.swedbank.se/privat/rantor-priser-och-kurser/prislista/index.htm

    Alustuseks ma ise vaatan paari olulisemat teenustasu, mis peaks kõiki panga kliente puudutama

    Rootsis on nii Swedbanki sisene kui Euroopa makse internetipangas 10 SEK ja kontoris või telefonipangas 50 SEK
    Eestis on vastavate maksete tasud - Internetis 0.38 EUR ja kontoris 0.96 EUR
    Rootsis on kõige odavama pangakaardi aastatasu 195 SEK, Eestis on kuutasu 0.96 EUR ehk 11.52 EUR aastas

    Kus siis kallim on? :)
  • Mäletasin valesti. Intressid vs. teenustasud.
    Swedbank koorib Eesti klientidelt kõrgemat intressi kui rootslastelt

    Aga mis sa sellest arvad, et pank peaks tegema vähemalt tõsise katse kliendiga kontakteerida ja probleemist teavitama, mitte mõnusalt aasta aega mittetoimivat kontot edasi hooldama?
  • No kui Bill G. virutaks sinult kodust portselanist delfiini, siis ta teeks seda puhtast lõbust: kas jään vahele või ei jää. Kui jääb vahele, ostab su kodu 10 kordse hinnaga ära, et sa piiksugi ei teeks.
    Aga pank ju elabki sellest, et kross-krossi haaval võtta.
    Nt. kasvõi sms-teavitus ülekandest. No tore ju teada, kui su arvele midagi laekub, aga ei mõtle sellele, et sa maksad iga teavituse eest.
  • SideKick
    Swed kasseerib muide ka tühja väärtpaberikonto eest tasu rahulikult edasi. Kui ma ei eksi, siis LHV seda ei tee.

    SideKick
    Aga mis sa sellest arvad, et pank peaks tegema vähemalt tõsise katse kliendiga kontakteerida ja probleemist teavitama, mitte mõnusalt aasta aega mittetoimivat kontot edasi hooldama?


    ma arvan seda, et pank on Sind sellest probleemist teavitanud juba seda kontot avades, Sa oled alla kirjutanud väärtpaberikonto lepingu, kus on kirjas, et pank võtab tasusid vastavalt hinnakirjale ja hinnakirjas on mustvalgel kirjas - tühja väärtpaberikonto hooldustasu 0.64 EUR + KM, Eesti Väärtpaberikeskus omakorda tasustab panka kliendi tühja konto eest 0.20 EUR + KM kuus
    LHV tühja konto tasu ei võta tõepoolest nagu ka konto tasu vaid Eesti, Läti, Leedu väärtpaberite kontol hoidmisel, maksab ise EVK poolt võetavad konto hooldustasud kinni, kuid saab selle kulu osaliselt või täielikult (pigem viimast) kompenseeritud Balti aktsiate kallima tehingutasu arvelt - LHV 50 EEK + 0,2% vs Swedbank/SEB/jt. pangad 0,20% min 50 EEK, iseenesest kaval turundusnipp mis põhineb klientide kehval arvutusoskusel :)

    seega me tegelikult ei saa rääkida teavitamise vajadusest, vaid meeldetuletuse vajadusest neile klientidele, kes kipuvad unustama või ei süvene allkirja andes absoluutselt
    aga muidu ma olen Sinuga ühel nõul, unustama kippuvatele klientidele meeldetuletusi võiks pank saata ... ainult kuidas antud juhul aru saada, et Sa oled just unustanud? võib-olla Sa hoiad tühja kontot edasi, sest ei soovi hetkel investeerida, kuid planeerid taas väärtpaberite ostu näiteks järgmisel kuul või poole aasta pärast - kas pank peaks saatma meeldetuletuse kõigile klientidele, kelle konto on 1, 3, 6 kuud tühi olnud? pealegi läheb tühja konto tasu ju igakuiselt maha kontolt ja klient ju peaks seda märkama, isegi kui ta on unustanud ammu sõlmitud lepingu tingimused
  • Uraani Golkonda
    Aga pank ju elabki sellest, et kross-krossi haaval võtta.
    Nt. kasvõi sms-teavitus ülekandest. No tore ju teada, kui su arvele midagi laekub, aga ei mõtle sellele, et sa maksad iga teavituse eest.


    proovi jaburusi mitte postitada kui võimalik

    selle teavituse Sa ju tellid ise, mitte keegi Sulle seda sundkorras konto külge ei kinnita, kui Sa teed seda täie teadvuse juures olles, siis Sa ka tead mis see teenus maksab
    kui Sa ei taha selle teavituse eest maksta, siis ära telli
    kui oled meeltesegaduses selle siiski tellinud, siis enne avaliku inforuumi virisema tulekut vaata peeglisse ja küsi endalt - miks ma seda tegin ja kas oleksin saanud ka teisiti käituda?



  • LHV tühja konto tasu ei võta tõepoolest nagu ka konto tasu vaid Eesti, Läti, Leedu väärtpaberite kontol hoidmisel, maksab ise EVK poolt võetavad konto hooldustasud kinni, kuid saab selle kulu osaliselt või täielikult (pigem viimast) kompenseeritud Balti aktsiate kallima tehingutasu arvelt - LHV 50 EEK + 0,2% vs Swedbank/SEB/jt. pangad 0,20% min 50 EEK, iseenesest kaval turundusnipp mis põhineb klientide kehval arvutusoskusel :)


    Teenustasu on asi, mida võetakse tuludeklaris arvesse, kontohaldustasu seda ei ole vist?
    Teenustasu on ühekordne, haldustasu püsikulu. Pikemas perspektiivis tiksub see esimese kasuks?
    Minevikus toimunud kõrgendatud huvi korral Balti turgudel (näit. IOP-d) oli Swed pea reeglina maas?
  • Henno,
    sul on tõsi, loomulikult minu enda viga. Vabandan ebaselge postituse pärast.
  • SideKick
    Mäletasin valesti. Intressid vs. teenustasud.
    Swedbank koorib Eesti klientidelt kõrgemat intressi kui rootslastelt


    SideKick, Sa oled 1 investeerimisteadlikumaid kodanike siin foorumis, kuidas Sa üldse saad sellisele loole viidata? :)

    jutt käib ju ühest konkreetsest kõrge riskiga laenuliigist - tagamata tarbimislaen, mitte suuremahulistest tagatud laenudest nagu kodulaenud või ärilaenud, kus erinevus tuleneb pigem SEKi ja EURi intressimäära erinevusest (rootslased laenavad SEKis, eestlased EURis) ja marginaalide poole peal Eesti ja Rootsi erinevast riigiriskist (Rootsi on AAA reiting)

    kas Sinu arvates Eestis võiks Eesti ja Rootsi maksekäitumise võrdluses tagatiseta laenu anda ligilähedaselt sama hinnaga mis Rootsis?
    http://raamatupidaja.ee/?PublicationId=3543012f-6f09-4107-8792-e183e58a4a1d

    siit loost see maksekäitumise erinevus eraisikute puhul nii selgelt välja ei tulegi, aga ettevõtete puhul juba küll

  • ymeramees, jutt hakkab esialgsest teemast järjest kaugemale kalduma, ma ei viitsi oma vabast ajast (ja tööaega ma ei raatsi üldjuhul selleks üldse kulutada) kommenteerida iga asja, mis järjekordsel foorumlasel pähe turgatab ... Sinu kommentaari kohta võib öelda vaid nii, et tõde on kusagil olemas ja maailma pole must-valge, pikemas perspektiivis oleme me kõik surnud ja tiksub kuidas kellelgi, aga igal juhul sinnapoole*

    * Dexterit vaatad? :)
  • Henno Viires kirjutas:

    "koos autoliisinguga moositi pähe ka kütusekaart" on suurepärane avaldus, lausa teatud inimtüübi iseloomustus :)

    Pole siin "teatud inimtüübiga" midagi tegemist. Tegelikult mulle isegi meeldis kütusekaart. Vähem toimetamist. Saan muidugi aru, et Henno Viiresel pole võimalik Hansaliisingut opositsioneerida, kuid point on hoopis muus: kas teenusepakkujal on õigus võtta raha teenuse eest, mille kohta teenusepakkuja teadis või pidi teadma, et seda on võimatu kasutada? H.V. paistab arvavat, et on ikka küll. Mina arvan, et mitte. Loodame, et H.V, mõtlemisorgani vallutanud katk ei levi sealt edasi kogu LHV mees-naiskonnani.
  • Henno on täna erakordselt vihane, ei tea miks?
    Aga kui ma väikeettevõtjana pakun kellegile uudise kirjutamise teenust, siis ma ei eelda seda, et mu klient (hetkel ainult üks) eeldab, et ma võin talle lõputult teenust ning arveid osutada. Kõik on ikka kokku lepitud täpselt.
    See pole üldse viha suurettevõtete vastu. Ning ma olen kaugel sotsaaldemokraatiast. Ent mõnda asja võiks ju suurettevõtetel olla veidi sõbralikum :"Sinu lähedal sinuga koos" aga sain oma krediitkaardi tõttu karmi kirja, ehkki see oli tõesti paar päeva üle läinud ning loomulikult olin valmis maksma selle viivise.
  • Henno Viires kirjutas:
    et siis sõlmisid aasta tagasi Starmani kaabeltelevisooni lepingu, pole viimased 6 kuu televiisorit vaadanud, aga nüüd avastasid, et Starman käib Su kontolt siiski iga kuu tasu võtmas?

    Jällegi muidu geniaalne H.V. eksib. Tegelikult oli asi nii, et saadeti mulle kaart, mille sai Zoom-boxi pista ja sealt nn. tasulisi kanaleid vaadata. Mõned korrad vaatasingi, aga polnd seal eriti midagi. Kahe kuu pärast see teenus enam ei toiminud.Teavitasin suuliselt ja kirjalikult. Starman lubas esialgu proovida kaardi "aktiveerimist" (tähendab, on võimalik ka kaardi deaktiveerimine !), kuid see ei aidanud. Lubati siis tehnik saata "päeva jooksul" . No polnd mulle sellist asja vaja, telekat eriti ei vahi. Ja jällegi sama lugu mis hanasaliisingu puhul: kasseeriti raha teenuse eest, mille kohta teenusepakkuja teadis või pidi teadma, et see ei ole kasutatav. Ja nii kolme kuu jooksul. Starmanil oleks ju võimalus olnud kaart "deaktiveerida", kui esimene makse polnud tähtajaks laekunud. Piinlik lugu. Nagu oleks Bill G või Warren B. tagataos salaja toimetanud. Võib-olla finantsmaailmas peetakse sellist ärimudelit normaalseks? Kui midagi muud enam üle ei jää, siis kasutame kõikvõimalikke nõmedaid nippe, et midagi siiski saada? Saan aru, et konkurents on tihe, kuid sellist teed edasi minnes on pigem lõputu õudus kui õudne lõpp garanteeritud.
  • Ma tean, et see ei ole teemasse.
    Henno Viires
    ymeramees, jutt hakkab esialgsest teemast järjest kaugemale kalduma, ma ei viitsi oma vabast ajast (ja tööaega ma ei raatsi üldjuhul selleks üldse kulutada) kommenteerida iga asja, mis järjekordsel foorumlasel pähe turgatab ... Sinu kommentaari kohta võib öelda vaid nii, et tõde on kusagil olemas ja maailma pole must-valge, pikemas perspektiivis oleme me kõik surnud ja tiksub kuidas kellelgi, aga igal juhul sinnapoole*

    * Dexterit vaatad? :)


    Mitteviitsimise korral on siin küll liialt palju aktiivsust. Ausi teema on natuke kirikus peksasaamise kohta, kuid pentsik on Hansaliisinguga suht sama katuse alt kergelt parastavat panna.
    Ja see LHV kallis, Swed odavam ei ole sul esmakordne, olen ka varem sama mantrat märganud.
    Sa oled liiga Swed, et su arvamust erapooletult võetaks.
    P.S. Mu meelest Swed on täitsa ok ja inimene ise teab, mis teeb või tegemata jätab ning vastutab ka mõlemal juhul ise.
  • Henno, jutt läheb teemats kaugele jah. teema algataja kurtis, et tema kaardi eest võeti hooldustasu edasi, kuigi kaart enam ei toiminud. Sina aga seletasid mulle, kuidas väärtpaberikontolt võetav kuutasu on ilusti hinnakirjas olemas. JOKK
  • ymeramees kirjutas:

    Ausi teema on natuke kirikus peksasaamise kohta

    Kui ma kirikusse lähen, siis eeldan, et seal peksa ei saa. Kui tõesti on selliseid kirikuid, kus ilmtingimata peksa saab, siis küllap ma saadan sinna palgalise peksasaaja. Mul on selleks võimalusi. Kui siin foorumis on selliseid inimesi, kes arvavad, et ma oma kahtlastel alustel ära antud rahanatukest taga leinan, siis on see tõesti haletsusväärne.
  • Tsiteerin Jeremy Clarksoni:

    "Kõik algas Los Angelese lennujaama immigratsiooniamatnikuga, kes oli oma ametisse vailtud muidugi sellepärast, et ta oli nagu kõik ta kolleegidestki enam võmalikult ebaviisakas, naljasooneta, ebahumaanne ja IQ-ga mida tavaliseltelt eeldaks kariloomadelt. Ta vaatas mu ankeeti ja täheldas, et ma olin jätnud märkimata hotelli majanumbri.
    "Mul on seda vaja," esitas ta nõudmise.
    "Oh andke andeks, vastasin mina, ma ei oska seda teile öelda."
    Sel ei tunudunud olevat mingit mõju.
    "Mul on seda numbrit vaja," teatas ta, ja uuesti ja uuesti.
    Mina kehitasin iga kord õlgu ja kogelesin midagi, kartes, et mind saadetakse järjekorra lõppu või veel hullem, väksesse tuppa laiaõlgsete kappdid keskele. Aga vastust mult temale muidgui ei olnud.
    "Mul on seda numbrit vaja, ütles ta, taas ja, kuna mulle hakkas tunduma, et ta on automaatvastaja ning me võime jätkata senini, kui üks meist sureb, võtsin oma julguseraasu kokku ja ütlesin talle ühe. Valisin numbri 2649347.
    See, nagu selgus, sobis kenasti. Ta ülemused olid tal lihtsalt käskinud mingu number kätte saada.
  • Ei, Somm, ma ei toksinud seda Clarkosoni teksti niisama sisse. See on mõttega.
  • See oli mõeldud Hennole :-)
    Tema ju laulab ûhesuguseid laule...
  • Püsitasudega kaetakse lõviosa infrastruktuuri halduse kuludest. Juhukasumitega teostatakse arendust. Seega kui tahad et sul pank või äripartner oleks võimalikult stabiilne kasuta püsitasusid.
  • Ausi on õnnetu, et teenusepakkuja pärast esimese makse mittelaekumist teenust kohe välja ei lülitanud. UG on õnnetu, et makse mittelaekumisel ta meeldetuletuse sai, mitte lihtsalt viivis tiksuma ei jäänud.

    Ei ole ettevõtjal lihtne teile meele järele olla, dzentelmenid ;)
  • Tegelt ma olen sigavihane jube paljude firmade peale. kes on oma absurdsete nõudmistega täitsa lolliks läinud vahel.
    Ühispanga pärl ca 10 aastat tagasi ühele mu tuttavale : Teil on 1000 kroonine võlg, tulge kirjutame teie kinnisvara meile tagatiseks...
    Elion forseerib 3 aastaste seadmete väljaostu paar kuud enne kolme aasta täitumist....
    IF kindlustus nõuab raha tühja koha pealt, jah lepinguga poliisi ei väljastsnud a arve perioodi eest esitas...
    Nordea saatis mulle 10 kroonise võlanõude 50 kroonise kirjaga... (peale seda kui olin ennast nende juurest minema kolinud)

    Selliseid keisse on jube palju tegelt ja neil on kõigil ühine absurdne omadus, keerlevad mingite jube pisikeste rahasummade ümber, aga samas kulmineerub see ikka sellega, et antud ettevõtte teenustest loobutakse jäädavalt.
  • Uraani Golkonda
    Henno on täna erakordselt vihane, ei tea miks?

    selge frustratsioon värske õhu ja tavapärase sportliku tegevuse puuduse tõttu kui pean miski tobeda viiruse tõttu toas istuma, tänan muret tundmast, täna juba palju parem ... käisin suusatamas ära :)

    Somm Tallinnast
    See oli mõeldud Hennole :-)
    Tema ju laulab ûhesuguseid laule...


    selge pilt. kindlameelne mees kui laulud ühesugused, mõned teised jälle laulavad erinevaid laule, vahel öeldakse nende kohta miskipärast - kust tuul, sealt meel :)


    ymeramees
    Ausi teema on natuke kirikus peksasaamise kohta, kuid pentsik on Hansaliisinguga suht sama katuse alt kergelt parastavat panna


    ma ei ole kergelt parastav, ma olen irooniline
    iroonia tundub siin foorumikogukonnas olevat igati aktsepteeritud viis vastamaks kodanikele, kes liiga pealetükkivalt/pahatahtlikult/õelutsevalt oma isiklike väärarusaamu ja tõlgendusi koos faktide moonutamisega presenteerivad, piisab kui heita pilk paari kõrvalteemasse, kus raulir, scorpious jt. suhtes jagub irooniat nii kliimamuutuste, vasakpoolsuse kui muude küsimuste osas, Kalev Jaikist rääkimata

    ma olen ca 5 aastat LHVs ja teist samapalju Swedbankis igapäevaselt ja kella vaatamata pingutanud klientide parima teenindamise nimel, mõlemas pangas ma olen läbi elanud lugematu arvu piinlike momente, kus ettevõtte tegutsemise aluseks olevad reeglid ja nii klientide kui minu arusaam parimast teenusest ei lähe kokku
    aga ma elan reaalsuses ja annan endale väga selgelt aru, et päris maailmas ei saagi äriettevõtte (omanike) ja klientide huvid 100% ühte langeda ja hea kliendisuhe sisaldab endas mõistlikku kompromissi erinevate huvide vahel
    mõistliku kompromissi soovitavaks aluseks on vastaspoolte mõistlikud ootused ja eeldused ... mulle isiklikult tundub meie kultuuriruumis mõistlik ootus, et vigadeta kirjutavad inimesed olulisel määral hoomavad nende poolt sõlmitud kokkulepete sisu ja võimalike tagajärgi (juriidiliste nüansside mõistmist ei tasu loomulikult eeldada)

    iga hea töötaja teeb oma tööd kire ja pühendumusega ja on ühtlasi oma tööandja patrioot, mina kirjutan siin oma nime alt, mitte anonüümselt, ja ei häbene tunnistada, et olen Swedbanki patrioot, samas olen ma ka LHV patrioot edasi ... nii nagu jalgpallurid tihti on oma koduklubi patrioodid, kui hilisemas karjääris koduklubi vastu mängides annavad endast ikka parima, olen siin ka Swedbanki töötajana LHV kaitseks välja astunud kui mõni foorumlane mõne jabura avaldusega välja tuleb, LHV teenustasu vs Swedbanki teenustasu on aga fakt, mitte mantra, nagu on matemaatiliselt tõestatav fakt ka see, et teatud konto suuruse ja tehingute aktiivsuse korral ei ole konto kuutasu puudumine kallimat tehingutasu kompenseeriv, mina LHV töötajana olin omal ajal sellise 50 EEK + 0,2% vastu põhjusel, et on eksitamist võimaldava kujuga

    kirgliku ja pühendunud patrioodist töötaja jaoks on tema tööandja mõnitamine ühtlasi tema enda mõnitamine, olin LHV katuse all ja olen Swedbanki katuse all irooniline nende anonüümsete sopaloopijate suhtes, kes ei suuda oma ilma mõnitava sisuta oma mõtet väljendada, Swedbanki liisinguga puudub mul tööalaselt igasugune side, töötan pangas täiesti teises äriüksuses ja tean vaid kliendina kuidas liisingu teenus toimib, aga eraisikuna on mul täielik õigus oma seisukohta minu suunas lendava pori osas väljendada - olgu siis tegu minu tagaustest sisse hiiliva vargabande liikmeks pidamisega või mulle meditsiiiniliste näidustuste omistamisega ... üldiselt tundub, et iroonia läks õigel aadressil, sest teema algataja ei suutnudki isiklikest solvangutest hoiduda ehk kasutas tuntud demagoogiavõtet - pädevate argumentide puudumisel ründa isiklikult

    samas ma ei vaidle ainult vaidlemise pärast ja olen koheselt valmis Ausi ja kõigi foorumlaste ees oma kohatu iroonia pärast vabandama kui foorumi tõekomisjon esitleb semantilist ja õiguslikku analüüsi, mille kohaselt väljendid firma-kleptomaan ning tagaukse kaudu sente hiivav varas on väljendid, milles puudub mõnitav alge ja sõlmitud lepingu põhjal ning eelnevalt esitatud arve alusel kontolt raha maha võtmine on defineeritav vargusena

    Swedbank korjas minu käest mitu kuud topelt auto kindlustusmakset, ma ise ka ei viitsinud kõiki makseteatise ridu uurida, aga ma ei arvanud asja selgudes, et Swedbank on varas. Nordea pank maksustas mu krediitkaardiga automaadist raha väljavõttu 2,5%-ga ehkki enne olid sellele kaardi tüübile kehtinud tasuta raha välja võtmise tingimused, hinnakiri oli muudetud ja mulle ka teavitus saadetud. Ma ei arvanud, et Nordea on varas, sest ma oleksin võinud ise enne teenuse kasutamist kehtivas hinnastamises veenduda

    ja nüüd panen selle teema enda jaoks kuni tõekomisjoni aruande saabumiseni lukku
  • Relax!
    Sweedbängist palju ilgem koht on Seebbänk.
    Nood on eriti nahaalsed tegelased. Kriisi tipus proovisid mul 200 000 eeguse laenukese vastu 3 eurist tootmihoonet ära kangutada.
    Aga see on nende töö - klientide koorimine.
  • TNT
    Relax!
    Sweedbängist palju ilgem koht on Seebbänk.
    Nood on eriti nahaalsed tegelased. Kriisi tipus proovisid mul 200 000 eeguse laenukese vastu 3 eurist tootmihoonet ära kangutada.
    Aga see on nende töö - klientide koorimine.
    Ilmselt rikkusid ise lepingut ja ei maksnud õigel ajal ettenähtud summasid.


  • Mul endal selline naljakas kogemus ühest suurpangast.
    Tahtsin Saksamaalt seadmeid osta liisinguga.
    Tuli tasuda Saksa firma arvele ettemaks 30% ,et nad üldse seda seadet tegema hakkaksid ,kuna polnud tegemist lao kaubaga. Ülejäänud 70% pidi maksma enne seadme väljasaatmist sealt Saksamaa firmast.
    Nii, 30% maksime siis omavahenditest ära ja puha. Hakati tegema. Kolme kuu pärast siis pidi valmis saama.
    Kuna tegemist polnud ei auto, maja ega põllumajandusseadmega siis juhtus see ,et alguses ei saanud pangas keegi aru ,mida kuradit me üldse osta tahame,kuigi tehasest saadeti panka kõik dokumendid puhtas saksa keeles.
    Taotlus käis ringi ja lõpuks leiti pädev spetsialist peakontorist ,kes sai keelest aru ja sai aru ,mis asi see on ,mida me osta tahame. Aega läks 3,5 kuud.
    Lõpuks läksin lepingut allkirjastama.
    Kuna tehas enne 70% maksmist seadet rekka peale ei tõstnud ,küsisin pangatädi käest ,et öelge või kirjutage meile ka kuna Saksamaale ülekande teete, siis teame rekka järgi saata.
    Tädi ütles mhm, ma lähen küsin. Kadus tagumisest uksest välja.
    Tuli tagasi ja ütles ,et kui masina kätte saate võite kohe kasutama hakata. Meie käest luba küsima ei pea:)
    Ma sain lõpuks nii aru ,et meile ei liisitud mitte seadet vaid raha?
  • Kuna kogu lugu juhtus palju aega tagasi siis tuli veel meelde ,et pangast ,vaatamatta mitmekordsetele seletamistele (ei saa enne masinat kätte kui üle on kantud) ma ei saanudki teada kas ja kuna ülekanne toimus.Loobusin.
    Sain selle teada otse Saksamaalt.
    Palju aega on möödas ja nüüd on kindlasti asjad palju paremad.
  • Et Henno kiiremini paraneks ja foorumis tasakaal valitseks, lisan positiivse loo Hansa kindlustusest. Suvel lõpus, nende kõvade kuumadega, hoidsin katusel aknaid lahti, et õhk pisutki liiguks. Hakkas kõvasti sadama ja kogu põrand ujus ja kõik paistetas üles ja valus oli vaadata, aga otsustasin siiski kindlustusse teatada - olgugi, et tegemist oli oma hooletusega, tulid nad kohale ja panid uue põranda :)




  • ei rikkunud , krookus
    arvelduskrediit teatavasti on 6 kuuline. seb otsustas lihtsalt meile kruvi kõvemini sisse keerata ja tahtis lisatagatisi ( oli ju kriisi tipp), millega me nõus ei olnud. jauramise peale jooksis tähtaeg umbe, meie läksime miinusesse, limiit tiksus plussi ja seb pikendas 3 nädalat selle hiljem kõvera hambaga ära.
    Lihtsalt klienti oli vaja katsetada, ilma libestita. Oleks see suurem summa olnud , oleks ikka närvid läbi kõrbenud ja käed värisema hakanud ( tegelikult mitte 200 aga 650).
    Aga jah, ärge võtke bensukaarti Sweedist - minu teada ei ole neil ühtegi galonkat!

  • ah jaa,
    eluke jälle Tällinnas roosilisem. seebi onud on näod kõrvuni peas, kohtlevad jälle kui vana kadunud sugulast.
    Küsivad , et kas on ka miskid vaja, et tahaks abistada - pakuvad kohvi ja konjakit.
    Vot aga kes see pakkus raskel ajal konjakit?
    Vastus on : LHV ja a Sweed!
  • Tähendab jah, igasugu pederaste liikus ringi kriisi ajal. iga vana tahtis elu eest sulle taha keerata. Nüüd kui kriis läbi on on nareatus näol.
  • Mulle LHV meeldib:)
    Väga paljude võimaluste pank, kui vaid endal ideid on.
  • elu on seline Tin, elu on selline.
    Mis ripakil see ära. Eluke muidugi tänapäeval kultuurne , enam Koljad Männikule ei viid aga bon-bonis on täituritel lookas lauad ja parimad naised!
  • Ma USUN seda, et täiturid elavad nii hästi sellepärast et tihtipeale on täituri teenitav tasu suurem kui võlanõue. Sest põhibusiness on neil ikkagi mingid bussijänesed ja vigaselt parkijad, ah õige jah, seal oli see korruptsioon ka veel lisaks.
  • Seda ma poleks küll osanud oodata, et LHV foorumis tuleb virinat stiilis: "pandad käituvad (kriisi ajal) ebaeetiliselt"
  • Offf tead oleks summad suured oleks ok, aga mingi paarikümne krooniste jamadega klient minema peletada on ikka kole debiilsus :D
  • Sa oled pangale võlgu 100000 € - Sul on probleem.
    Sa oled pangale võlgu 100 milj.€ - Pangal on probleem.
  • Somm täpselt, ja kui sa oled pangale võlgu 10€ siis on see kohtutäituri probleem :)
  • Pangad tõttavad konkurentsiameti survel vahendustasusid kärpima
    http://www.e24.ee/?id=410867

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon