Nobe Cars (SeaNest OÜ) börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • FundedByMe keskkonnas on ühisrahastus kaasamas Nobe Cars (SeaNest OÜ), CEO Roman Muljar




















    Allikas: NOBE
    +
    YouTube video 1
    YouTube video 2

    Investor proposal

    The minimum investment is SEK 1,229 (≈EUR 122) and the maximum investment is SEK 9,216,000 (≈EUR 911,555).
    The share price is SEK 1,228.80 (≈EUR 122).
    For a minimum amount of SEK 600,883 (≈EUR 59,433) we are offering 0.97% of our company and for a maximum amount of SEK 9,216,000 (≈EUR 911,555) we are offering 13.04% of our company.

    Execution
    Previous milestones/traction
    - August 2017: Design finalized
    - September 2017: Jason Torchinski praised Nobe on the home page of well known automotive site www.jalopnik.com
    - January 2018: Life size model completed
    - Two people have made a €10 000 pre order payment each
    Next key objectives
    With the power of the crowd we will have the first Nobe produced in October 2018 and we will manage to kick-start our running production and sales of Nobe in 19 months from June 2018. We will participate in the Paris Car Show in October 2018 with our first ever produced Nobe.
    Nobe is company taking both an environmental responsibility as well as a social one, we are fully committed to never changing that. We want to make sure Nobe is being produced locally in cities to offer both jobs and minimize the transportation of cars to the end users.

    Previous Financing
    We have not until now brought in any external capital in to the business. Everything we´ve created so far is funded by the owners. Now, when we are about to “press play”, we want the power of the crowd!
    Partnerships
    - Peter Vesterbacka – previous AngryBirds Brand Manager. Advisor Marketing & Sales.
    - Tallinn Technology University – partner
    - Jim Stokes Classics restoration workshops
    - Manifest Group – Marketing and PR globally

    Use of funds
    If we reach the minimum goal amount it will result in a drivable frame ready by October 2018.

    If we reach the maximal goal amount we will, in addition to the drivable frame mentioned above, invest the funds in further development, production and promotion of the car and brand to be ready to have the first 2-3 cars ready by October 2019. If we do reach the maximum level of investments we would be ready for a large-scale production in 2020.
    Industry Certifications/Awards
    We have received positive feedback from the automobile journalist Jason Torchinsky on his site Article here: https://jalopnik.com/this-planned-electric-three-wheeler-looks-fantastic-and-1818561069
    The previous Brand Manager at Rovio (Angry Birds) had recognized Nobe as a brand with huge global potential.


    Teemat kajastavas ÄP artiklis mainib Muljar, et Nobe kaasab ka tulevikus raha ja ei ole välistatud tulevikus börsile minek:
    ÄP: Eesti oma elektriauto sünni taga otsige naist
    ÄP: Eestis käivitub kolmerattalise elektriauto tootmine
    PM: Eesti elektriautode tootja müüs esimesed sõidukid
  • 35 000€ ehk sisuliselt unistuseline Tesla Model 3 hind. Olgu öeldud, et see ongi suunatud premium klassi ostjale.
  • Endale jäi hiljuti silma selline elektriauto, mille hind 9.9k $ ehk 4x soodsam (eeldusel, et 35k € hind pädeb, mis Tauri välja tõi). Välimus mõnevõrra erinev (modernne vs klassikalik), läbitav maa aku pealt 40 km vs 150 miili Amperi kasuks. Autovõhikuna ei näe ma, mis õigustaks Nobe hinda.
  • Monte
    Endale jäi hiljuti silma...
    Vaatasin ka, ilusam teine kui nobe, kui koduka esilehelt leidsin sellise lause "Test drive event starting around spring 2018!...", mõtlen et kas saan valesti aru aga hetkel on nagu juba suur suvi 2018 käes. Äkki mu inglise keel halb.

  • Täpsustan hinda.
    1) Nobe hind Ameerikas peaks olema ca 34 000 dollarit.
    2) 35 000 eurost hinda mäletasin meediast, et esimesed, s.h. Vesterbacka, said nimetatud hinnaga. Tõenäoliselt peaks jääma siiski 30 000 euro ringi.
  • Muljari track record unelmate jahi ehituses ei ole ülemäära hea. Enese raha sinna alla ei paneks, aga lootma muidugi peab.
  • Parem tehtagu normaalne pereauto, kuhu ka kolm väikelast koos turvakola ja pagasiga ära mahuks. Lisaks järelkäru võimalus.
  • Fundedbyme lehelt:
    Roman Muljar:
    Nobe 100 base price will be 29 000€. We are currently preselling first 100 cars.This will be limited,numbered run,featuring,among other, integrated coffee machine. Price 35 000€.Car nr 14 available now .
    Wed 27 Jun 2018, 06:14 CEST
  • 10 päeva aega. Hetkel seis selline:

    SEK 1,567,949 (≈EUR 155,086) funded of min. goal SEK 600,883 (≈EUR 59,433).
    Max. funding goal SEK 9,216,000 (≈EUR 911,555).
    194 investors.
  • Renderdused on väga ilusad, aga see pill, mis seal näitusel on, ei vasta küll ootustele imo. Suvaline plekkvelg alla pandud ja ühel pildil vaatasin, et uksevahe ikka väga paigast. Ei jäta head muljet ka H7 pirnid tuledes - võiks olla ikka mingi tänapäevasem LED lahendus, mis oleks silmale ilus. Ehk aja jooksul tehakse paremaks.
  • Nobe sooviks kaasata 9 000 000 EUR, et ehitada Tallinna lähedale väike tehas ja toota kuni 2000 autot aastas.

    Nobe plaanib autotehast Tallinna külje alla
    Äripäeva raadio hommikuprogrammis nimetas Genfi autonäitusel oma kolmerattalist elektriautot tutvustanud Muljar kavandatavat autovabrikut nanovabrikuks, kus ei valmiks aastas üle paari tuhande auto.

    Kuhu täpsemalt see tehas siis Eestis võiks tulla või tuleb?
    Ma arvan, et meie esimene autovabrik tuleb kusagile Tallinna külje alla. Plaanis on teha selline nanovabrik, mis toodab 1000 kuni 2000 autot aastas. Ja kui maailm tahab rohkem meie autosid, siis järgmise nanovabriku teeme kusagile mujale. Vesterbacka (praegu eelkõige tunneliprojektiga kuulsust kogunud soomlane Peter Vesterbacka – toim) arvas, et äkki teeme Detroiti, aitame Ameerikal jälle suureks saada.

    Aga kui suure investeeringu siia tehasesse teete ja kust see raha tuleb?
    Praegu me otsime 9 miljonit eurot, oleme selleks nõus osa Nobest ära müüma.

    Kas investorid on silmapiiril, kes nad võiksid olla?
    Jah, on inimesi käinud ja uurinud ja küsinud, aga eks nad tahavad näha rohkemat müüki ja seda, et meie esimesed autod tänavatel ringi liiguks.

    On nad Eestist või väljastpoolt?
    Nii Eestist kui ka väljastpoolt on olnud.

Teemade nimekirja