Lahhentagge börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Hei!

    2019 tuli esimesi märke, et sarnane trend nagu on toimunud käsitööõlle ja -siidriturul on jõudmas Euroopas ka džinni ja alkovabade destilleeritud jookideni. UKs juba sumiseb. Et alkoholi tarbimise vähendajaid ja alkost loobujaid on järjest rohkem, siis on see trend ka loogiline.

    Saaremaiselt tootjalt Lahhentagge haarati alkovaba džinnipartii ära nädalaga ja tekkinud on võimalus investorina sellele trendirongile pääseda.

    Rohkem infot joogituru ja Lahhentagge kohta jagatakse siin:
    https://www.lahhentagge.com/yhisrahastus


  • See läheb üle. Alkovaba õlu on kah solk. Ainult looduse saastaja (taara).
  • Jonender, kas oled ise asjaga mingit pidi seotud? Ehk saaks mingeidki numbreid jagada ilma e-posti aadresse kogumata? Käive, tootmisvõimsus, müügipunktide arv, ekspordi osakaal ja valuatsioon?
  • IMO võiks selle teema ära kustutada. Momentum teeb varsti nkn "Lahhendagge börsile" teema, mis vähem omahuvide- ja reklaamimaiguline saab olema.
  • alkoholivabast õllest kumminaiseni on üksainus samm

    kas keegi teab mõnda tootjat, mille aktsiaid saab börsilt osta?

  • No kui massiline nõudlus tekib ja asi kasumlik on küll siis ka tootjaid leiduks :)
    iRobot Corporation (IRBT)
  • Alkovaba viin.
    Maitseb halvasti, politseile puhudes näitab promilli, ja järgmisel päeval on pea haige.
    Aga purju ei tee.
  • invictus
    Jonender, kas oled ise asjaga mingit pidi seotud? Ehk saaks mingeidki numbreid jagada ilma e-posti aadresse kogumata? Käive, tootmisvõimsus, müügipunktide arv, ekspordi osakaal ja valuatsioon?


    Täpsemad numbrid tulevad jagamisele, kui kampaania esitlus tuleb 29.01 Start-up Dayl Tartus ja 14.02 Fundwise lehel. Kõige kiiremini saab kogu infopaki kätte, kui Lahhentagge lehel kontakt jätta. Nii tekib on esmavõimalus tutvumiseks ja investeerimiseks veel siis kui kampaania avalik pole. Kui juhtub, et suurema avalikustamise alguses läheb summa täis, siis järgmine võimalus tekib, kui Fundwise järelturg tööle hakkab.

    Hetkel saab öelda, et ca 100k käibega ettevõtte, mis juba 7 riigis esindatud plaanib kasvada keskmiselt 10 korda 4 aasta jooksul. Kasv tuleb kasvavast turunõudlusest, uutest toodetest, uutest agentidest-distribuutoritest Euroopa riikides, müügi ja turundusinimestest Eestis.

    Siin Noblessneri Kaif baari omaniku kommentaar, mis nõudlus on juba Eestis alkovabade kokteilide järele: https://youtu.be/Ga-tjn58oI8?t=4093
  • Kahju, et Fundwise, see vähendab minu huvi oluliselt võrreldes Funderbeami vahendusel pakutavaga.
  • opex
    IMO võiks selle teema ära kustutada. Momentum teeb varsti nkn "Lahhendagge börsile" teema, mis vähem omahuvide- ja reklaamimaiguline saab olema.


    Siis ei ole enam mõttekas uut teemat teha kui enne kampaania algust see teema väga mahukaks ja sisukas kasvab.

    Seega võiks LHV foorumi admin ise sügavalt eksitava foorumi pealkirja ära muuta ning selle asemel kasutada tavapärast formaati millega tähistada päris-börsile soovivaid või ühisrahastuse kaudu poolavalikuks saavaid ettevõtteid, ehk siis "Lahhentagge börsile".




    jonender
    Täpsemad numbrid tulevad jagamisele, kui kampaania esitlus tuleb 29.01 Start-up Dayl Tartus ja 14.02 Fundwise lehel. Kõige kiiremini saab kogu infopaki kätte, kui Lahhentagge lehel kontakt jätta. Nii tekib on esmavõimalus tutvumiseks ja investeerimiseks veel siis kui kampaania avalik pole. Kui juhtub, et suurema avalikustamise alguses läheb summa täis, siis järgmine võimalus tekib, kui Fundwise järelturg tööle hakkab.

    Hetkel saab öelda, et ca 100k käibega ettevõtte, mis juba 7 riigis esindatud plaanib kasvada keskmiselt 10 korda 4 aasta jooksul. Kasv tuleb kasvavast turunõudlusest, uutest toodetest, uutest agentidest-distribuutoritest Euroopa riikides, müügi ja turundusinimestest Eestis.

    LHV foorumis ei ole mõtet reklaami teha ja loota, et keegi asjast aru ei saa - saavad aru küll. Parem öelda otse, et soovitakse raha investeerimisidee jaoks ja seejärel idee ära esitleda.

    Investeeringuid ei ole mõtet otsida ilma numbriteta ja enamvähem asjaliku pitch´ta. Seega ei ole parim taktika mingit salajast eel-kampaaniat teha ja loota, et inimesed oma emaili annavad.
    Investorite ühetaoline kohtlemine annab parema tulemuse ja alati saab kampaaniaperioodi pikendada kui on hirm, et raha täis ei tule. Aga heal kampaanial tuleb huvi ja raha kohale ise.
    Eelkampaaniat saab rakendada siis kui käimas on mitmes round, platvorm nõuab n% märkimist enne kui kampaania läheb avalikuks, pakutakse investeerimisvõimalust töötajatele, klientidele või koostööpartneritele, jm põhjendatud juhul.

    Võimalusel salvestage video formaadis oma esitlus ja pange Fundwise platvormile link. Tõenäoliselt FI või muud regulatsioonid ei luba avalikult videot näidata, seega võiks mõelda sellele, et video oleks parooliga kaitstud ja link jäetakse aktiivseks ainult huvilistele ning kuni kampaania lõpuni.
  • Keda teema huvitab, saab info kätte ja pole probleemi lähemalt suhelda.
    Pealkiri ei ole eksitav, sest teema on sama. Lihtsalt kodumaise ettevõtte poolt välja toodud. Parim analüüs mis alkovabade destileeritud jookide turu kohta tehtud on siin:
    https://distillventures.com/insights-and-trends/non-alcoholic-drinks-a-growth-story




  • J su lingilt leidsin selle ;"Since 2013, we’ve invested more than £60 million in over 15 founder-led brands around the world" kes nendest ka börsil on, kes teil konkurent? Arvestades, et aastast 2013 investeerivad, siis päris uus asi antud toode ei ole, aga vaataks, kuidas selle tõusva nõudlusega kuskilt suuremalt tegijalt, et aimu saada,
  • Alates 2013 on muidu teiste jookide tootjaid arendatud. Esimest Euroopa alkovaba džinni hakkas Seedlip tootearendus tegema 2014. Aga alles eelmisel aastal hakkas sellest suurem teema saama. Seedlipil muidu hinnatase 30 eur/pudel, Lahhentaggel ca 20 eur/pudel.

  • Kui keegi tahab omaniku tausta, nägemust ja olemust veidi sügavamalt, siis võtke aeg, et kuulata seda. IMHO väga mõistlik jutt. Rohkem sallivust seltsimehed, ootame avalikuma pöördumise ära ja siis igaüks saab otsustada kes tahab kaasa sõita, kes mitte!

    Disclaimer- ei ole kuidagi seotud selle ettevõtmisega.
  • Lahhentagge investorkohtumised tulevad:

    27.01 Kuressaare WOW keskus, kell 16-18
    29.01 Tartu Start-up Day, TÜ Spordihall, Lounge kell 15-18
    4.02 Tallinn SIP Telliskivi pood, kell 17-19

    Kõigil kolmel kohtumisel saab uut alkovaba džinni maitsta, tutvuda Lahhentagge infopakiga (sh numbritega ja varasemate investorite kommentaaridega), küsimusi esitada ja rääkida Lahhentagge inimestega.




  • Saaremaa napsutootja plaanib ühisrahastust ja loob elamuskeskuse
    Praegu on firma käive suurusjärgus 100 000 eurot. Seda kavatseb Lahhentagge jõuliselt suurendada: sel aastal peaks käive olema juba 180 000 eurot ning 2023. aastaks 650 000 eurot, selgub promomaterjalidest.

    Põgusalt loetleb ettevõte ka tulevikuplaane: oma joogid tahab firma teha kättesaadavaks 10 korda rohkematele inimestele, avada Saaremaal elamuskeskuse, laiendada haaret Eestis vähemalt 300 ja välisriikides 1000 kohani.

    Üks valdkond, kus Lahhentagge laieneda plaanib, on alkoholivabad joogid. “Lahhentagge esimene alkovaba džinnipartii haarati ära nädalaga,” kirjutab firma kodulehel.

    Kampaania eeltutvustuses seisab, et alkohoolsed käsitööjoogid on juba mõned aastad olnud trendikad. Viimastel aastatel on USAs tootjate arv kavanud 10-kordseks ja Põhjamaades on mitmed väiketootjad kasvanud suureks.
  • Meie Maa kirjutab: Osta osalus WOW! keskuses ja Lahhentagges
    Esmaspäeval, 27. jaanuaril kell 16–18 on kõik huvilised oodatud WOW! keskusesse Kuressaares Merikotka 1, kus WOW! pereatraktsioonikeskus ja Saaremaa džinnitootja Lahhentagge tutvustavad veebruaris avatavaid investeerimiskampaaniaid.
  • Järgmine võimalus kohtuda otse Lahhentagge loojatega ja maitsta alkovaba dzinn-toonikut on:
    4.02 Tallinn SIP Telliskivi pood, kell 16:30-19:00

    Lahhentagge jaoks on see etapp püha toiming. Samamoodi nagu teeme jooke erilise pühendumisega, ehitades tugevat vundamenti saaremaiste ideede levikule, on kõik uued investorid osa selle vundamendi viimistlemisest.

    Nüüd, kus mittealkohoolsete nautlemisjookide turu suur algus on alanud, näeme et Sinu panus aitab Saksamaa, Suurbritannia, Prantsusmaa, Soome jt riikide müügiarenduseks planeeritud vahendid tuua juba käesolevasse aastasse. Sellega aitad Lahhentaggel minna alkovabade nautlemisjookide trendirongile kohe, mitte mõne aasta jooksul. Euroopas esimeste alkovabade džinnide seas Eesti esimene sündis meie Maaritil (Master Distiller) detsembris. Meil on rõõm näha, et selle maitseomadused on ovatsioonidega vastuvõetud nii baariproffide, erilisi maitseelamusi otsivate drinksterite ja kõige tavalisemate jooginautlejate poolt. Isegi Start-up Dayl kuulsime vaid kiidusõnu.

    VIP investor link koos materjalidega on Fundwise keskkonnas valmis ja kättesaadav kohtumisele tulijatele ja selle lehe kaudu.

Teemade nimekirja