Lahhentagge börsile - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Lahhentagge börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Hei!

    2019 tuli esimesi märke, et sarnane trend nagu on toimunud käsitööõlle ja -siidriturul on jõudmas Euroopas ka džinni ja alkovabade destilleeritud jookideni. UKs juba sumiseb. Et alkoholi tarbimise vähendajaid ja alkost loobujaid on järjest rohkem, siis on see trend ka loogiline.

    Saaremaiselt tootjalt Lahhentagge haarati alkovaba džinnipartii ära nädalaga ja tekkinud on võimalus investorina sellele trendirongile pääseda.

    Rohkem infot joogituru ja Lahhentagge kohta jagatakse siin:
    https://www.lahhentagge.com/yhisrahastus


  • See läheb üle. Alkovaba õlu on kah solk. Ainult looduse saastaja (taara).
  • Jonender, kas oled ise asjaga mingit pidi seotud? Ehk saaks mingeidki numbreid jagada ilma e-posti aadresse kogumata? Käive, tootmisvõimsus, müügipunktide arv, ekspordi osakaal ja valuatsioon?
  • IMO võiks selle teema ära kustutada. Momentum teeb varsti nkn "Lahhendagge börsile" teema, mis vähem omahuvide- ja reklaamimaiguline saab olema.
  • alkoholivabast õllest kumminaiseni on üksainus samm

    kas keegi teab mõnda tootjat, mille aktsiaid saab börsilt osta?

  • No kui massiline nõudlus tekib ja asi kasumlik on küll siis ka tootjaid leiduks :)
    iRobot Corporation (IRBT)
  • Alkovaba viin.
    Maitseb halvasti, politseile puhudes näitab promilli, ja järgmisel päeval on pea haige.
    Aga purju ei tee.
  • invictus
    Jonender, kas oled ise asjaga mingit pidi seotud? Ehk saaks mingeidki numbreid jagada ilma e-posti aadresse kogumata? Käive, tootmisvõimsus, müügipunktide arv, ekspordi osakaal ja valuatsioon?


    Täpsemad numbrid tulevad jagamisele, kui kampaania esitlus tuleb 29.01 Start-up Dayl Tartus ja 14.02 Fundwise lehel. Kõige kiiremini saab kogu infopaki kätte, kui Lahhentagge lehel kontakt jätta. Nii tekib on esmavõimalus tutvumiseks ja investeerimiseks veel siis kui kampaania avalik pole. Kui juhtub, et suurema avalikustamise alguses läheb summa täis, siis järgmine võimalus tekib, kui Fundwise järelturg tööle hakkab.

    Hetkel saab öelda, et ca 100k käibega ettevõtte, mis juba 7 riigis esindatud plaanib kasvada keskmiselt 10 korda 4 aasta jooksul. Kasv tuleb kasvavast turunõudlusest, uutest toodetest, uutest agentidest-distribuutoritest Euroopa riikides, müügi ja turundusinimestest Eestis.

    Siin Noblessneri Kaif baari omaniku kommentaar, mis nõudlus on juba Eestis alkovabade kokteilide järele: https://youtu.be/Ga-tjn58oI8?t=4093
  • Kahju, et Fundwise, see vähendab minu huvi oluliselt võrreldes Funderbeami vahendusel pakutavaga.
  • opex
    IMO võiks selle teema ära kustutada. Momentum teeb varsti nkn "Lahhendagge börsile" teema, mis vähem omahuvide- ja reklaamimaiguline saab olema.


    Siis ei ole enam mõttekas uut teemat teha kui enne kampaania algust see teema väga mahukaks ja sisukas kasvab.

    Seega võiks LHV foorumi admin ise sügavalt eksitava foorumi pealkirja ära muuta ning selle asemel kasutada tavapärast formaati millega tähistada päris-börsile soovivaid või ühisrahastuse kaudu poolavalikuks saavaid ettevõtteid, ehk siis "Lahhentagge börsile".




    jonender
    Täpsemad numbrid tulevad jagamisele, kui kampaania esitlus tuleb 29.01 Start-up Dayl Tartus ja 14.02 Fundwise lehel. Kõige kiiremini saab kogu infopaki kätte, kui Lahhentagge lehel kontakt jätta. Nii tekib on esmavõimalus tutvumiseks ja investeerimiseks veel siis kui kampaania avalik pole. Kui juhtub, et suurema avalikustamise alguses läheb summa täis, siis järgmine võimalus tekib, kui Fundwise järelturg tööle hakkab.

    Hetkel saab öelda, et ca 100k käibega ettevõtte, mis juba 7 riigis esindatud plaanib kasvada keskmiselt 10 korda 4 aasta jooksul. Kasv tuleb kasvavast turunõudlusest, uutest toodetest, uutest agentidest-distribuutoritest Euroopa riikides, müügi ja turundusinimestest Eestis.

    LHV foorumis ei ole mõtet reklaami teha ja loota, et keegi asjast aru ei saa - saavad aru küll. Parem öelda otse, et soovitakse raha investeerimisidee jaoks ja seejärel idee ära esitleda.

    Investeeringuid ei ole mõtet otsida ilma numbriteta ja enamvähem asjaliku pitch´ta. Seega ei ole parim taktika mingit salajast eel-kampaaniat teha ja loota, et inimesed oma emaili annavad.
    Investorite ühetaoline kohtlemine annab parema tulemuse ja alati saab kampaaniaperioodi pikendada kui on hirm, et raha täis ei tule. Aga heal kampaanial tuleb huvi ja raha kohale ise.
    Eelkampaaniat saab rakendada siis kui käimas on mitmes round, platvorm nõuab n% märkimist enne kui kampaania läheb avalikuks, pakutakse investeerimisvõimalust töötajatele, klientidele või koostööpartneritele, jm põhjendatud juhul.

    Võimalusel salvestage video formaadis oma esitlus ja pange Fundwise platvormile link. Tõenäoliselt FI või muud regulatsioonid ei luba avalikult videot näidata, seega võiks mõelda sellele, et video oleks parooliga kaitstud ja link jäetakse aktiivseks ainult huvilistele ning kuni kampaania lõpuni.
  • Keda teema huvitab, saab info kätte ja pole probleemi lähemalt suhelda.
    Pealkiri ei ole eksitav, sest teema on sama. Lihtsalt kodumaise ettevõtte poolt välja toodud. Parim analüüs mis alkovabade destileeritud jookide turu kohta tehtud on siin:
    https://distillventures.com/insights-and-trends/non-alcoholic-drinks-a-growth-story




  • J su lingilt leidsin selle ;"Since 2013, we’ve invested more than £60 million in over 15 founder-led brands around the world" kes nendest ka börsil on, kes teil konkurent? Arvestades, et aastast 2013 investeerivad, siis päris uus asi antud toode ei ole, aga vaataks, kuidas selle tõusva nõudlusega kuskilt suuremalt tegijalt, et aimu saada,
  • Alates 2013 on muidu teiste jookide tootjaid arendatud. Esimest Euroopa alkovaba džinni hakkas Seedlip tootearendus tegema 2014. Aga alles eelmisel aastal hakkas sellest suurem teema saama. Seedlipil muidu hinnatase 30 eur/pudel, Lahhentaggel ca 20 eur/pudel.

  • Kui keegi tahab omaniku tausta, nägemust ja olemust veidi sügavamalt, siis võtke aeg, et kuulata seda. IMHO väga mõistlik jutt. Rohkem sallivust seltsimehed, ootame avalikuma pöördumise ära ja siis igaüks saab otsustada kes tahab kaasa sõita, kes mitte!

    Disclaimer- ei ole kuidagi seotud selle ettevõtmisega.
  • Lahhentagge investorkohtumised tulevad:

    27.01 Kuressaare WOW keskus, kell 16-18
    29.01 Tartu Start-up Day, TÜ Spordihall, Lounge kell 15-18
    4.02 Tallinn SIP Telliskivi pood, kell 17-19

    Kõigil kolmel kohtumisel saab uut alkovaba džinni maitsta, tutvuda Lahhentagge infopakiga (sh numbritega ja varasemate investorite kommentaaridega), küsimusi esitada ja rääkida Lahhentagge inimestega.




  • Saaremaa napsutootja plaanib ühisrahastust ja loob elamuskeskuse
    Praegu on firma käive suurusjärgus 100 000 eurot. Seda kavatseb Lahhentagge jõuliselt suurendada: sel aastal peaks käive olema juba 180 000 eurot ning 2023. aastaks 650 000 eurot, selgub promomaterjalidest.

    Põgusalt loetleb ettevõte ka tulevikuplaane: oma joogid tahab firma teha kättesaadavaks 10 korda rohkematele inimestele, avada Saaremaal elamuskeskuse, laiendada haaret Eestis vähemalt 300 ja välisriikides 1000 kohani.

    Üks valdkond, kus Lahhentagge laieneda plaanib, on alkoholivabad joogid. “Lahhentagge esimene alkovaba džinnipartii haarati ära nädalaga,” kirjutab firma kodulehel.

    Kampaania eeltutvustuses seisab, et alkohoolsed käsitööjoogid on juba mõned aastad olnud trendikad. Viimastel aastatel on USAs tootjate arv kavanud 10-kordseks ja Põhjamaades on mitmed väiketootjad kasvanud suureks.
  • Meie Maa kirjutab: Osta osalus WOW! keskuses ja Lahhentagges
    Esmaspäeval, 27. jaanuaril kell 16–18 on kõik huvilised oodatud WOW! keskusesse Kuressaares Merikotka 1, kus WOW! pereatraktsioonikeskus ja Saaremaa džinnitootja Lahhentagge tutvustavad veebruaris avatavaid investeerimiskampaaniaid.
  • Järgmine võimalus kohtuda otse Lahhentagge loojatega ja maitsta alkovaba dzinn-toonikut on:
    4.02 Tallinn SIP Telliskivi pood, kell 16:30-19:00

    Lahhentagge jaoks on see etapp püha toiming. Samamoodi nagu teeme jooke erilise pühendumisega, ehitades tugevat vundamenti saaremaiste ideede levikule, on kõik uued investorid osa selle vundamendi viimistlemisest.

    Nüüd, kus mittealkohoolsete nautlemisjookide turu suur algus on alanud, näeme et Sinu panus aitab Saksamaa, Suurbritannia, Prantsusmaa, Soome jt riikide müügiarenduseks planeeritud vahendid tuua juba käesolevasse aastasse. Sellega aitad Lahhentaggel minna alkovabade nautlemisjookide trendirongile kohe, mitte mõne aasta jooksul. Euroopas esimeste alkovabade džinnide seas Eesti esimene sündis meie Maaritil (Master Distiller) detsembris. Meil on rõõm näha, et selle maitseomadused on ovatsioonidega vastuvõetud nii baariproffide, erilisi maitseelamusi otsivate drinksterite ja kõige tavalisemate jooginautlejate poolt. Isegi Start-up Dayl kuulsime vaid kiidusõnu.

    VIP investor link koos materjalidega on Fundwise keskkonnas valmis ja kättesaadav kohtumisele tulijatele ja selle lehe kaudu.
  • Lahhentagge investormaterjalid ja investeerimisvõimalus avatud. Siin see on.

    Huvi on ootamatult suur. Võibolla alkovabade jookide nõudluse kasvu tõttu.

    Kui meeldib Saaremaa stiilis maitsenaudingud ja loodus. Nüüd saab selle pealt 2020-2024 teenida mitmekordselt. Ühisrahastuse võimalus avanes täna, 63% juba rahastatud. Eriti suurt kasvu on näha alkovabade kangete jookide osas, tervisteadlikud tarbijad jooksevad sellele tormi nii Euroopa suurlinnades kui ka Eestis. Samamoodi nagu viimastel aastatel on tulnud uusi taimetoidu kohti hakkab tekkima ka alkovabasid joogikaarte ja baare. Sest järjest rohkem on neid, kes alkoholi tarbimist vähendavad või üldse ära jätavad. Aga see ei tähenda, et tähistamine ja elunautimine väheneb. Pigem on hedonistlikku elustiili järjest rohkem, aga tervislikult.

  • Õpetatud lollil tekkis nüüd küsimus, mis ühikutes mõõdetakse alkovabade kangete jookide kangust.
    Mittemidagiütlevalt paljulubav investeerimisvõimalus?
  • Hea küsimus. Alkovaba džinni kanguse mõõtmiseks ühikuid pole. Või siis saame mõõta maitsenaudingu ja rahulolu järgi :) Kanged alkovabad joogid on uus kategooria, mida saab nimetada kangeks peamiselt seetõttu, et need on mõeldud asendama kangeid alkohoolseid jooke aga pakkuma samaväärset naudingut ilma et peale tarvitamist tekiks probleeme autojuhtimise või järgmiseks päevaks planeeritud asjaliku tööpäevaga. Beebiootel emadel ka võimalik peost osa saada ilma, et beebit kahjustaks. Jne...
  • Lisaks saab nimetada kangeks joogiks alkovaba dzinni ka seetõttu, et valmistamine on sarnane, kasutatakse sama destilleerimisseadet, mida kangete alkoholide valmistamiseks.
  • jonender
    Lisaks saab nimetada kangeks joogiks alkovaba dzinni ka seetõttu, et valmistamine on sarnane, kasutatakse sama destilleerimisseadet, mida kangete alkoholide valmistamiseks.


    Kas destilleeritud vett võib siis nüüd alkovabaks piirituseks nimetada?
  • dubow
    jonender
    Lisaks saab nimetada kangeks joogiks alkovaba dzinni ka seetõttu, et valmistamine on sarnane, kasutatakse sama destilleerimisseadet, mida kangete alkoholide valmistamiseks.


    Kas destilleeritud vett võib siis nüüd alkovabaks piirituseks nimetada?


    Intrigeeriv küsimus. Lahhentagge teeb alkovaba džinni sarnaselt alkoga džinnile, vahe on selles, et piiritust ei lisata destillaadi valmistamisel. Ehk siis destilleeritud vett saab nimetada alkovabaks ja piiritusevabaks veeks.

  • Mul tekkis uitmõte, et kui suudetakse toota alkovaba kanget jooki niimoodi, et maitse ei kannata, siis kindlasti on võimalik toota ka sedasama jooki lahjade kraadidega, ilma et maitses järeleandmisi teha. Kerge alkoholisisaldusega jook võiks ju samuti uusi turgusid vallutada, kui see siiani on vaid õlle ja siidri käes. Või on see nii patune mõte, et keegi mingil juhul sellega kunagi katsetama ei hakka?
  • kindsigo
    Mul tekkis uitmõte, et kui suudetakse toota alkovaba kanget jooki niimoodi, et maitse ei kannata, siis kindlasti on võimalik toota ka sedasama jooki lahjade kraadidega, ilma et maitses järeleandmisi teha. Kerge alkoholisisaldusega jook võiks ju samuti uusi turgusid vallutada, kui see siiani on vaid õlle ja siidri käes. Või on see nii patune mõte, et keegi mingil juhul sellega kunagi katsetama ei hakka?


  • kindsigo
    Mul tekkis uitmõte, et kui suudetakse toota alkovaba kanget jooki niimoodi, et maitse ei kannata, siis kindlasti on võimalik toota ka sedasama jooki lahjade kraadidega, ilma et maitses järeleandmisi teha. Kerge alkoholisisaldusega jook võiks ju samuti uusi turgusid vallutada, kui see siiani on vaid õlle ja siidri käes. Või on see nii patune mõte, et keegi mingil juhul sellega kunagi katsetama ei hakka?


    Jah, vähendatud alkoga 'kangeid' jooke on proovitud teha, kuid nende osas on nõudlus kordi väiksem kui alkovabade suhtes. Mõlema puhul muidu jah eesmärgiks pakkuda samasugust maitseelamust, eriti baarmenidele meeldib timmida populaarsete kokteilide kõrvale alkovabasid versioone neist. Asi selles, et tavaliselt mahlast või smuutist ei saa autentset maitset kätte, rääkimata sellisest keemiatootest nagu gin long drink (seespidiseks tarbimiseks sobilikke koostisosi on seal vähevõitu). Vaja on professionaalset maitsetimmimist kvaliteetsete ürtide, marjade jm. Kohe, kui tänane Eesti Ekspressi gurmaani lugu Flaneurist on jagatav, lisan siia ka. Seal natuke juttu, kuidas alkovaba džinni tehakse ja mis seal sees on.
  • Mina ei saa sellest tootest aru, maksta 0,3l limonaadi eest 5+ eurot...
    On ta siis tõesti nii jube hea? Või on see midagi stiilis kuninga uued rõivad. Harige rumalat.

  • peeter82
    Mina ei saa sellest tootest aru, maksta 0,3l limonaadi eest 5+ eurot...
    On ta siis tõesti nii jube hea? Või on see midagi stiilis kuninga uued rõivad. Harige rumalat.

    no sa ei saa aru, kes see siis 1 eurost jooki joob, me oleme Eestis ja maksame parem 5.

    Kopeerin FB finantsvabaduse grupist:
    "Kaasatakse 100-200k€. Esimese hooga on kohe 73k€ olemas 51 investori poolt.
    Ettevõttest. Varasid kokku 2019. aasta aruande seisuga: 65k€ (materiaalne 27k€, tooraine, valmistoodang, lõpetamata toodang 38k€). Aruandeaasta kahjum 30k€. Müügutulu 76k€ (2018. aastal 61k€, ehk ca. 20% kasv).
    Brutokasum 22.5k€, turunduskulu 10k€, üldhalduskulu 45k€ ja ärikasum -30k€. Tööjõukulud selle sees 25k€, töölepingu alusel töötavaid isikuid: 1. Juhatus teeb ettepaneku kahjumi katmiseks omakapitali reservide arvelt. Dividende antud majandusaastal ei jaotata. Kokku on aastate peale -50k€.
    Fundwise’i ettevõtte praegune eeldatav väärtus: 1.062milj. €. Ettevõtte väärtus peale kampaaniat - 1.16-1.26milj. €. Pakutav osalus 8.59-15.82%.
    Ettevõttel on välja töötatud neli toodet: Lahhentagge Ösel Dry Gin, toonik Spruce, toonik Juniper ja non-alko jook Flaneur.
    Ettevõtte eeldatav väärtus üle 1milj. € või mis maailmas ma elan!? #absurd"
  • peeter82
    Mina ei saa sellest tootest aru, maksta 0,3l limonaadi eest 5+ eurot...
    On ta siis tõesti nii jube hea? Või on see midagi stiilis kuninga uued rõivad. Harige rumalat.



    Kust see hind võetud on ja mis tootest juttu? Toonikud maksavad alla 2 eur/pudel. Kohati soodsamas hinnaklassis, kui teised käsitöö janukustutajad.
  • pahurik
    peeter82
    Mina ei saa sellest tootest aru, maksta 0,3l limonaadi eest 5+ eurot...
    On ta siis tõesti nii jube hea? Või on see midagi stiilis kuninga uued rõivad. Harige rumalat.

    no sa ei saa aru, kes see siis 1 eurost jooki joob, me oleme Eestis ja maksame parem 5.

    Kopeerin FB finantsvabaduse grupist:
    "Kaasatakse 100-200k€. Esimese hooga on kohe 73k€ olemas 51 investori poolt.
    Ettevõttest. Varasid kokku 2019. aasta aruande seisuga: 65k€ (materiaalne 27k€, tooraine, valmistoodang, lõpetamata toodang 38k€). Aruandeaasta kahjum 30k€. Müügutulu 76k€ (2018. aastal 61k€, ehk ca. 20% kasv).
    Brutokasum 22.5k€, turunduskulu 10k€, üldhalduskulu 45k€ ja ärikasum -30k€. Tööjõukulud selle sees 25k€, töölepingu alusel töötavaid isikuid: 1. Juhatus teeb ettepaneku kahjumi katmiseks omakapitali reservide arvelt. Dividende antud majandusaastal ei jaotata. Kokku on aastate peale -50k€.
    Fundwise’i ettevõtte praegune eeldatav väärtus: 1.062milj. €. Ettevõtte väärtus peale kampaaniat - 1.16-1.26milj. €. Pakutav osalus 8.59-15.82%.
    Ettevõttel on välja töötatud neli toodet: Lahhentagge Ösel Dry Gin, toonik Spruce, toonik Juniper ja non-alko jook Flaneur.
    Ettevõtte eeldatav väärtus üle 1milj. € või mis maailmas ma elan!? #absurd"


    Kasvuettevõtet ei saa hinnata samadel alustel, kui mitukümmend aastat tegutsenud suurkorporatsiooni. Ja ühisrahastust ei tasu segi ajada ettevõtte täieliku müümisega, kus vaadatakse vaid varasid, käivet ja kasumit. Kasvuettevõtte väärtus ei põhine hetke käibel ja varal vaid kasvuvõimalusel, mis Lahhentagge puhul tuleb 12 uuest tootest, 1200 uuest müügikohast, 3st EU distribuutorist, 10st põhipanustajast (hetkel 7, töölepingu alusel töötavate inimeste arv on siin ekslik), 2018 liitunud ingelinvestorite (sh Baltimaade ühe suurima alkoholidistribuutori Balmerk juht) ja uute osanike oskusteabest.

    Lahhentaggesse investeerimine ei sobi tõenäoliselt investorile, kes ootab rahulikku kindlat ja tagatud tootlust. Pigem sobib see investorile, kellele läheb korda roheline ringmajandus, Saaremaa taimede väärindamine, peened maitseelamused ja kellel sobib oodata 3-4 aastat, et Lahhentagge planeeritud kasvu ära toob. Sealjuures riskid on palju madalamad, kui tüüpilisel tech-start-upil, sest juhtiv tiim on harjunud väheste vahenditega imesid tegema.
  • Nagu Dragon's Deni vaataks siin praegu...
  • invictus
    Palju alkovaba Gin maksab?


    Flaneur on poes ca 20 eur, Euroopa esimene alkovaba gin Seedlip on ca 30 eur. Mitmed edasimüüjad on juba öeldnud, et viskavad Seedlepi sortimendist välja ja võtavad Lahhentagge asemele, sest hind on parem ja rohkem džinni maitset.
    Varsti saab epoest ka kogu ülevaate, sh võib tekkida võimalus otse kokteiliretsepti pealt tellida kõik koostisosad endale mugavalt.
  • jonender
    invictus
    Palju alkovaba Gin maksab?


    Flaneur on poes ca 20 eur, Euroopa esimene alkovaba gin Seedlip on ca 30 eur. Mitmed edasimüüjad on juba öeldnud, et viskavad Seedlepi sortimendist välja ja võtavad Lahhentagge asemele, sest hind on parem ja rohkem džinni maitset.
    Varsti saab epoest ka kogu ülevaate, sh võib tekkida võimalus otse kokteiliretsepti pealt tellida kõik koostisosad endale mugavalt.

    siit tuleb ju välja, et ongi a la eurot klaas, kuigi enne räägiti et ei ole ikka:D Aga no miks mitte, loll pole see, kes küsib, vaid see kes maksab. Ma isiklikult joon alkoholi seepärast, et lisaks muule on joovastav. Miks alkovaba jooki peab giniks nimetama, lihtne, nii saab 2 eurise toote eest 20 küsida.
  • jonender
    Sealjuures riskid on palju madalamad, kui tüüpilisel tech-start-upil, sest juhtiv tiim on harjunud väheste vahenditega imesid tegema.

    Ma ei tea konkreetsest ettevõttest ega tiimist mitte midagi aga väide imedest väikeste vahenditega torkas silma. Mis need imed on?

  • Naljad teretulnud, see tuleb terviseks :) Lahhentagge'l aga tõsti taga. Degusteerimised on näidanud, et kuni keskealised võtavad alkovaba gini huviga vastu ja on üllatunud, et maitseb tõesti liiga sarnaselt, et aru saada, kas on alko sees või mitte. Üle keskea inimesed pigem oma harjumustes kinni ja ei ole nii vastuvõtlikud uuenduslike asjade suhtes.

    Investeerimishuvilistele veel mõtlemisainet. Siin foorumis ilmselt enamus inimesi hindab ettevõtteid majandusandmete ajaloo järgi, mis paraku ei näita seda, kuhu ettevõte suundumas on ja mis potentsiaal kasvamiseks. Kui majandusaasta aruanne juba väga ilus on, siis tavaliselt on ettevõte oma potentsiaali juba realiseerinud ja edasisi kasvuvõimalusi vähevõitu ja seega investeeringu tootlikust üle 10% aastas paraku keeruline saavutada. Käesolev juhtum on aga lihtsalt hea võimalus varakult rongile hüpata, võtta rahulikult 3-4 aastat ja siis suure tõenäosusega saab mitmekordselt oma panuse edasi müüa (arvestades müügikohtade arvu tõstmist 11 korda ja toodete arvu tõstmist 4 korda) Fundwise järelturul, mis juba 2020 avatakse või Lahhentagge poolt 2024 korraldataval osade ostmisel. Kel huvi süveneb siia materjali ja saab küsida lisa sealolevatelt kontaktidelt Muuseas 88% juba rahastatud 77 inimese poolt.
  • 2korda2
    jonender
    Sealjuures riskid on palju madalamad, kui tüüpilisel tech-start-upil, sest juhtiv tiim on harjunud väheste vahenditega imesid tegema.

    Ma ei tea konkreetsest ettevõttest ega tiimist mitte midagi aga väide imedest väikeste vahenditega torkas silma. Mis need imed on?



    Mõned näited:

    Üks põhiasutajaid on 20+ aastase ajakirjaniku kogemusega ja lihtne tavameedia kaudu teha tasuta turundust. See on tekitanud olukorra, kus mitmed kohad võtavad ise ühendust, et edasimüügiga alustada. Sest nad on näinud Lahhentagge lugusid ja neile lähevad korda ringmajanduse põhimõtted, unikaalsed taimed ja maitsed, tervislik eluviis.

    Mittealkohoolne džinn Flaneur võttis aega vaid 2 kuud et jõuda tooteideest esimestesse müügikohtadesse ja sealjuures võeti kiidusõnadega vastu nii baariproffide kui tavainimeste poolt. Öeldakse et magusa toonikuga on selle maitse uskumatult sarnane alkoga džinn-toonikule.

    Kui viisime kaupa Prahasse ühte maailma TOP 50 baari, Gin & Tonic Club’i baarman arvas, et see meenutab talle ühte 300+ džinnist, mis tal riiulil. Proovis ühte, mõnda veel ja tuli tagasi järeldusega: “Lahhentagge on tõeliselt unikaalne”.
  • Ja lisaks on väike ime ka see, et kasutaja väitel on kusagil sellised baarmenid olemas.

    ... eriti baarmenidele meeldib timmida populaarsete kokteilide kõrvale alkovabasid versioone neist.
  • Juba aastast 1862 on baarmenid üritanud leida kavalaid viise, kuidas oma kliente kainena hoida, sest mida kainem on baarikülastaja, seda lahkem on ta jootrahaga ning väljategemisega. Lisaks on baarmenid head kuulajad ja kuus virgin gin and tonicut ära lasknud murest murdumas pereisa saab baarmenile kõik oma hingevalud ära kurta. Lisaks saab uue tähenduse eestlaste pidu kirjeldav väljend: alguses ei saa vedama ja pärast ei saanudki vedama.
  • Ärge vinguge ja õelutsege nii palju, las inimesed üritavad, kui tuhhi on. Kunagi naerdi samamoodi Elon Musk üle oma pudelist väljas mõtlemise pärast. Mõelge kui paljud inimesed sellest tootest abi saavad, näiteks kui Siirile meeldib džinni libistada maitse pärast, mitte et purju jäämise pärast.

    Tõsiselt mina teeks klubides veidi uuringut ja kui sellel tootel tõesti oleks 1:1 maitse teema, siis leidub ka joojaid.
    Kontaktid kuhu saata proovi pudel : visahing@hotmail.com
  • Minu kokkuvõte on hetkel see, et nonalko Gin tundub põnev ja tahaks proovida aga see ei tee ettevõtet iga hinna pealt mõistlikuks investeeringuks. Ettevaatav P/S võib ju 5 olla aga selleks tuleb see loodetav S ka saavutada. Selliste ettevõtete puhul kahjuks tihti reaalsus, et kasvavad aga mitte 3x vaid 30%. Asutajatele tubli saavutus, investoritele not so much. Aga see selleks, pöialt hoian ikka ja loodetavasti läheb kõik nagu soovite-plaanite.
  • ymeramees
    Ja lisaks on väike ime ka see, et kasutaja väitel on kusagil sellised baarmenid olemas.

    ... eriti baarmenidele meeldib timmida populaarsete kokteilide kõrvale alkovabasid versioone neist.


    Rohkem on selliseid baarmane Londonis ja New Yorkis, aga Tallinnas Butterly Lounge eestvedaja Kristo Tomingas on jõudnud Flaneur kokteiliga USA võistlusel finaali, ehk maailma TOP 7 seas. Lähiajal selgub täpsem koht, siis tuleb uudis.
  • Käisin detsembris Kristo Tomingase džinnikoolitusel, kus proovisin paljude teiste džinnide seas ka Lahhentagge alkovaba džinni. Maitse oli üllatavalt pärisdžinnilik, väärt proovimist.

    P.S. Mina raha kaasamise kampaanias ei osale, aga Lahhentagge hakkajatele entusiastidele soovin edu!
  • jonender,
    meil on erinevad arusaamad ime definitsioonist aga see tuleb ilmselt erinevatest istekohtadest - sina püüad uue tootega turule tulla, mina vaatan pakutavat potentsiaalse investorina.
    See mida sa kirjeldasid - seda teevad igal aastal tuhanded (joogi-)ettevõtted. Mitte ükski neist ei ole ime investori silmis. "Ime" oleks sündmuste jada: keerutasime joogi kokku, tundus hea, saatsime mõned pudelid maitsemiseks suuremate kettide tarnejuhtidele, saime kolmest ketist tellimused peale - järgmisest kuust igasse 5000 pudelit kuus.
    Ime oleks olnud ka "saatsime 10 pudelit inglitele ja saime 10% eest miljoni".
    Proovijate kiirused on tore asi aga raha on veel toredam.
  • 2korda2
    jonender,
    meil on erinevad arusaamad ime definitsioonist aga see tuleb ilmselt erinevatest istekohtadest - sina püüad uue tootega turule tulla, mina vaatan pakutavat potentsiaalse investorina.
    See mida sa kirjeldasid - seda teevad igal aastal tuhanded (joogi-)ettevõtted. Mitte ükski neist ei ole ime investori silmis. "Ime" oleks sündmuste jada: keerutasime joogi kokku, tundus hea, saatsime mõned pudelid maitsemiseks suuremate kettide tarnejuhtidele, saime kolmest ketist tellimused peale - järgmisest kuust igasse 5000 pudelit kuus.
    Ime oleks olnud ka "saatsime 10 pudelit inglitele ja saime 10% eest miljoni".
    Proovijate kiirused on tore asi aga raha on veel toredam.


    Vaatan kusjuures ise ka investorina asjale, olen esimeste seas selles ühisrahastuse voorus. Lahhentagge müügivedaja Toomas tuleb varsti välja videoga, kus seletab mis viimasel paaril kuul on toimunud müügiarengus ja mis edasi saab. Üks nendest faktidest on, et Saksamaale üks alus toonikut alles läks ja juba tahavad järgmist. Nüüdseks Fundwises 102% koos, peale avalikuks tulemist lisandus üle 60 investori kahe päevaga ja esimene eesmärk täitus.

Teemade nimekirja