Kinnisvara - staatuse ja edukuse sümbol - Free topic - Forum - LHV financial portal

LHV financial portal

Forum Free topic

Kinnisvara - staatuse ja edukuse sümbol

Log in or create an account to leave a comment

  • Kas võib nii väita? Esindusliku ja uue kinnisvara omamine on muutunud staatuse sümboliks. Kui Eesti siirdemajanduse transformatsiooniprotsessi eelnevatel etappidel olid edukuse ja staatuse näitajateks esialgu kirevad rõivad, Lääne auto, mobiiltelefon, siis sissetulekute tõusuga ja laenuvõimaluste ulatusliku avardumisega on moekaubaks muutunud kinnisvara. Tundub, et selle omandamise nimel tehakse karjääri ja võetakse laenukohustusi kogu eluks. Levinud on seisukoht, et kinnisvara tuleb omandada kas nüüd või siis üldse mitte kunagi.

    Kas varsti tuleb edukuse sümbolina midagi selle asemele? Millal? Mis see olla võiks? Sõltumatus laenukohustustest? Oma äri? Aktsiaportfell? :)
  • Eieiei, kinnisvara on karjainstinkt, soov kuuluda klubisse, olla nagu naaber, sotsiaalne kapital.
  • Viagra ära vaata mida vaatavad massid muidu jäädki massidesse, Staatuse ja edukuse sümbolina võid pigema arvestada mõnda teaduslikku kraadi ja teostatud projekte.
  • Austusväärne inimene on mõtlev inimene, mitte see kelle sissetulek läheb edukas näimise peale.
  • Väärtuse kandja samasdugune instrument nagu aktsiad, kallikene.
    Riided ja autod jäävad siiski kuluartikliteks.
  • Mida pidada üldse kinnisvaraks? Kas maja mille eluiga on alla 50 aasta saab kinnisvara alla liigitada, on ta ikkagi päris väärtuse kandja või hoopis tarbeese nagu auto.
  • marti837, mis piir see 50 aastat on? Ka 10 aasta pärast võib sõda tulla.
  • Ühiskonnas on kaks alustala,üks on kultuur ja teine sotsiaalsed väärtused.Sotsiaalsed väärtused on ikka inimõigused,rahu ja ühiskonna stabiilsus.Elukoht(maja,rajoon,linn,riik)ja auto ja riided on tõesti edukuse ja staatuse sümbolid ehk välised märgid mis määratlevad sind.Samuti ka töökoht ja koht kus lõunatad,ka sinu laste kool ja ka suguvõsa mida valida ei saa on staatuse sümbolid.Marx jaotas meid veel klassidesse,hindud kastidesse ja eesti ühiskond esimeseks ja teiseks eestiks aga ka rikaste ja vaeste tiskreks.
  • auto ja kinnisvara on juba liiga paljudel
    ma valin juba lennukeid vaikselt
  • Kogu selle kritiseerimise käigus läks võibolla mõnel meelest ära, et elukoht on tõepoolest eelkõige just seda - koht kus elada. Kes endale ja kelle abiga mida lubada saab, on iseasi, aga oma kodu on üks tähtsamaid asju siin ilmas igale inimesele.

    "Staatuse sümbol" on ta ikka trendipededele, kes kas meditsiiniajakirja sinna kutsuvad või sooviksid hea meelega kutsuda. Eestis ruulib "staatuse sümbolina" 0,5+ millised autod (vaata ka "Millise autoga sõidad?" :)). Ülejäänu on pika puuga maas. Ma küll ei tea eriti kui kallid on riided üleüldse ja mis on hetkel in või out, aga distant second pidi olema "margirõivad".
  • Teadjad räägivad, et "hõbedane kotkas tagumiku peal" pidi kõva indikaator olema :).
  • Staatuse symboliks saab olema kultuursus, haritus, lai silmaring ja rohke reisimine. Staatuse symboliks saab olema normaalsus, stabiilsus ja ligimesearmastus. Kinnisvara on ainult osake k6igest sellest. M6ttetu t6mblemine, igasugune kimamine, prassimine, praalimine ja keskonna moraalne v6i fyysiline saastamine saab olema out. Kaunid kunstid ja tervislikud eluviisid saavad olema in. Eestis selles suhtes alles orienteerutakse. Eesti elu on nagu maratonijooks - kes alguses liiga k6va tegija tahab olla, t6mbleb m6ttetult, raiskab j6u ja langeb v2lja. Olen kindel, et teate ise konkreetseid n2iteid selles suhtes tuua.
  • "staatusesümboliks saab olema normaalsus". normaalne. just can't say it better :) aga jah muidu õige jutt.
  • k6nnib nohik, järsku kuuleb "krooks koorks tule suudle mind"
    kummardub ja naeb et konn. konn krooksub "suudle mind ja ma muutun ilusaks printsessiks"
    nohik v6tab paneb konna tasku.
    6htul demob koigile.
    s6ber siis kysima et miks sa teda siis ei suudle?
    nohik vastu: "häh, ilusaid beibesid on koigil. aga rääkiv konn ainult minul!"

    staatuse symbolid määrab ära ikka keskkond kus nad symbolid on.
    vanglas ilmselt on sarim6rvar musklis suurema staatusega kui m6ni valgekrae, symboliks teod.
    miski bemmivend ei ole eriti respektitud näiteks kultuuriinimeste seas, symboliks misasi?

    ja koik kes räägivad miskitest pysiväärtustest nagu perekond jne.. kui see teie jaoks on väärtus siis tehke seda. kui koik muudkui vinguvad et väärtused on paigast ära, siis kes need koik on? vingujad? pole harvad juhused kus head pereisad röövivad teistelt peredelt mitte ainult sissetuleku vaid ka perepea, perepoja, pere vara jne jne. kas mafiamehed mitte ei armatsa oma poega ja tapa v66raid? topletmoraal - hea on raakida väärtustest jne, vähesed julgevad olla vastuolus ka s6nades (tegudes ollakse niikuinii) yhiskonnas heakskiidetud moraalinormidega.

    teid ei pane imestama et kui naiselt kysida, millist meest ta tahab, siis vastus on
    "mingit normaalset meest". aga kui mehelt kysida, siis vastuseks on "sheffi naist"
    näete erinevust?

    ja mis siin vigiseda, autod raha naised on staatuse symboliks. ka minule.
    on alati olnud ja jaavad. sest tegemist on PILLAMISEGA mis on selge signaal teistele
    "ma olen voimekas, ma suudan omale lubada raiskamist, mul ei ole probleeme ellujaamisega"
    yhiskonnas kus on puudus on kyllus instinktiive kylget6mbemagnet. kui koigil oleks koike,
    poleks eriti millegagi eputatda ja esile tuleks vaimsed vms väärtused. igatahes staatuse jms symbolid peavad olema KALLID selle omajale, muidu oleks nad koigil.

    ja need kel ei ole voivad kurvatsada, aga tuletaksin taas meelde seda juttu kuidas kaks pornikat emap6rnika pärast kaklevad ja samal ajal kolmas p6rnikas eluhead seksi saab :p
    (ehk rikkad ostavad skuutreid, vähesed soidavad, veel vähesemad naudivad)

    meie reliikvia on vabadus!
  • Tundub, et on avastatud üks räme perverssus nimega normaalsus. Et nii tsut-tsut käia reisil, suta tegeleda naisega, kübe kärjääripulki lugeda, natu õppida, tiba pidutseda ja pisuke ühiskondlik-kultuuriliselt aktiivne olla. Iga Vanja teab muidugi ise mis teeb, kuid isiksusi niisuguste persoonide hulgast eriti välja ei õngitse. No mis sa teed sellise kujuga, kel tillu oidu, kuid kes ei tee vahet massikoodil ja karismal. Kui ta on kena naisterahavas, siis pidutseda oleks täitsa lahe.

    Sellist jura pole iseenesestmõistetavalt mõtet ajada, et milline auto, ilusad riided ja sensuaalsed segaverelised naised ei eruta. Imelik on kohe mõelda, et eksisteerib selliseid rikkamaid tüüpe, kes koonerdavad lõuna väljategemise, sõprade lõbustamise ja riiete pealt. Koonrid on üldse rõvedad tüübid, sest nad on oma töötajate ja lähedaste suhtes samasugused nagu ühiskonna jaoks. Anyway, kõige stiilsemad on need, kes loovad oma olemuse, riietuse ja välimusega ise trendi. Pakuks, et very stilish kihi hulgas on Armani teksa suht out, pigem lastakse õmblejal spetsiaalseid asju teha või otsitakse mõni friigim brand või tuntud brandi teatav Special edition.

    Kodu? Kõige olulisem kodu võiks inimesel olla tema peas, mitte mõni füüsiline pesitsus- ja siginemispaik. Mõelge korraks kas või mõnele meeldivale peole või reisile, mis on kestnud mõned päevad – iga onnike saab armsaks juba varsti – ei taha asju hakata pakkima! Ilusaim ja armsaim kodu ei maksa ühtegi senti. Vahva on naasta oma mõtete manu kui teinekord uued ideed liiga intensiivselt tüütavad. Puht füsioloogiliselt on tarvis ka reaalset pesa, millele tõmbad kardinad ette, lülitad telefonid välja ja suigud.

    Väärtustest ja rituaalidest võiks arvata aga nii:

    Matame inimest siis nutame.
    Üleüldse kirikust liialt kudrutame.
    Tseremoonial pingviinide ooperit auvalves kuulame.
    Padrikus kaugel kultuurrahvad külvamisel tammuvad,
    looma tapmisel ülevalt laulavad:
    „mehed homme ihule väetile, parandust merel seilavad.“
    Rituaalidel metsas ja eliidis üks ühine joon,
    kooled igavusse kui kõlamas mõtetu toon.
    Toimuks tavandites kärvanutes korralik inversioon!
    Kui sured, annad elundid ja matust ei taha!
    Mõistame jumalat paremini kui kirikud on võetud maha!
    Aktustel päkapikud ei esine emast, unustatud retooriline raha!
    Riitused kasulikud siis sünnivad õuele –
    sekretär hommikuti värsi Goethelt esitab näljastele lõugadele,
    direktor suvepäevadel ärimembraani laotab põhule.
  • Aga võtame hoopis sellise vaatenurga alt – kas meenutad oma tegemistes rohkem Fedjat või Vasjat?

    Kaks meest, Fedja ja Vasja on juba ammusest ajast sõbrad. Fedja on tubli töömees – korrektne, mehine, asjalik, viib prügikoti kohe välja kui see täis saab, niidab muru iga nädal, kalkuleerib kõiki oste ja on igas mõttes korralik laste isa. Teda ei huvita ühiskond ega globaliseerumine, kultuur iseenesest ei häiri teda, kuid nendega seotud inimesed tunduvad talle imelikud. Fedja tunneb, et majanduskasv teda otseselt ei puuduta, pigem on see aega surnuks löövate inimeste vestlusteema tema jaoks. Fedja teab, et maailmas ei saa midagi muuta, kõik tuleb raske tööga.
    Vasja on paras ringi õõtsuv mollusk. Nõusid ta kohe mitte ei viitsi peale sööki ära pesta, kui naist pole või on ta kuskil reisil. Kui Vasja on rikkam, siis on tal koduabiline, kes rehitseb Vasja üles keerutatud tolmurulle. Kui Vasja on vaene, siis peseb ta nõud pühapäevaõhtuti puhtaks. Vasja ei viitsi mõni päev üldse tööd teha, logeleb nädala, teine nädal nokitseb 75 tundi. Vasja loeb huviga raamatuid, sirvib mõtlemapanevaid artiklied ja vaatab telekast esmajärjekorras kvaliteetseid dokumentaalfilme. Töögraafikut pole tal pea üldse, aga kui motivatsiooni pendel on haripunktis, siis ei sega seda rütmi naine ega sõbrad veinipudeliga – und näeb ka ainult oma tööst. Igasugune kohustus on põgenemistungi tekitav.
    Fedjal pole muud häda midagi kui tema stabiilsus. Ta ei suuda sind millegagi üllatada ning fanaatiline töötegemine on jäänud pigem noorusaastatesse. Vasja viga on aga selles, et tema peale on keeruline milleski kindel olla – motivatsiooni kadumisel ei saagi midagi tehtud.
  • Abesiki, koonerdamise ja üleliigse rõhutatud tarbimise vahele jääb tükk tühja maad.

    "Anyway, kõige stiilsemad on need, kes loovad oma olemuse, riietuse ja välimusega ise trendi."

    Kõige stiilsemad on need, kes ei vaja riideid ega muid väliseid staatuse sümboleid selleks, et silma paista. Inimesed, kelle kordasaatmised käivad nende ees, need on kunnid. Ülejäänutest märkimisväärne osa peab respektihankimise outsourcima Gutshile, Verzatshile, BMW-le ja teistele sarnastele organisatsioonidele, kes sellele spetsialiseerunud ja kes neile seda teenust hea meelega pakuvad.
  • suffiks,

    see hõbedane kotkas on konkreetse härrasmahe kõige odavam, kõige halvem tootemärk. Laiatarbekaup lollidele. Neile kes õiget ei jaksa osta. Mul endal ka 1 paar, hea riie oli, aga lõige kehv :-)
  • suffiks, 12 points!!!

    "Kõige stiilsemad on need, kes ei vaja riideid ega muid väliseid staatuse sümboleid selleks, et silma paista. Inimesed, kelle kordasaatmised käivad nende ees, need on kunnid. "

    Tarbimisühiskond baseerubki nende inimeste madalatel instinktidel, kel pole oma ego rahuldamise tarbeks piisavalt kordasaatmisi.

    P.S seletage palun mulle, harimatule, ka, mida tähendab hõbedane kotkas tagumiku peal?

  • Kas ikka baseerub? Mõtleme hetkeks töövõtuintervjuu peale :-) Palju on siin tööandjaid kes julgevad võtta tööle spetsialisti ja sulgeda silmad tema välimuse peale. Mina julgen, olen nii ka korduvalt teinud, aga teie ?

    Kotkas on Armani, aga tegelikult pole sul seda vaja teada, ega pea pole prüka :-) Teksaseid tuleb osta lõike järgi ja SEE on täpselt nii nagu jumal juhatab.
  • Välimus on nagu ilugi, millele antav hinnang on vaataja silmades. Kardan, et sellega on samuti nagu iga töölevõtuga - pole olemas halbu töötajaid, on antud ametikohale kas sobivaid või mittesobivaid inimesi. Mõnel elualal on välimus tõesti oluline, aga see pole ju reegel, vaid töö spetsiifikast tulenev iseärasus.
  • yap suffiks, hea vea märkisid ära. Kui inimene näeb välja stiilne ja kena, on see tore, aga see võiks kaasa käia tõesti selliste inimestega, kes seda väärivad - on midagi erakordset korda saatnud ja ei ela 20 aastase laenuga korteris. Pakuks, et enamus ei vääri Pradat ja S500 4Maticut. Kui mälu ei peta, siis S-klassi mersu oli firma poolt suunatud sellisele kihile, kelle aastasissetulek ületab 13 miljonit krooni. Või nagu rikkamate ameeriklaste reegel on, et autot ei osteta kallimat kui paari kuu palk.

    Isiklikult olen ka ostnud 2K-seid Ferre T-särke ja teinud selliseid kulutusi, mis ei lähe mitte kuidagi kohe enda staatusega kokku. Täna tunnen end siis juba imelikult kui peab ülikonna selga panema, sest olen paras tropp, kel pole mitte mingit staatust. Samas kui oleks vastavalt võimalusi, mille taga oleks vahvad teod, meeldiks kulutada headele ja ilusatele vidinatele. Parem Intel inside ja idiot outside kui Moschino tuuning ja no-brain engine.
  • to abesiki: S klassi mersu on suunatud tegelastele kelle aastapalk on alates ca $ 80 000 dollarit, sest ega ameerikas on samasugused inimesed nagu siin meilgi. saast on ikka päris õnnelik kui saab luksusautoga sõita ja seda liisida. küll lugesin ma aga sellist statistikat, et paljud firmajuhid pidid sõitma hoopis fordiga. ja kui on ikka busy teha money, siis eputamiseks aega ei jää. ja ma vist ei eksi kui eestis 75% kallite autodega sõitjaid ohkavad bensiinijaamas. päris sick
  • 80K $ oleks küll liiga vähe sellise auto jaoks. terve aasta peaks see inimene teenima ja mitte ühtegi senti kulutama, et saada kõige odavam S-klassi mersu. lisaks kindlutsus + püsikulud. Aasta palga eest auto on küll ikka liiast
  • Rohkete kurbade/viltuste silmade saladus peitub siiski liisingus :)

    sB
  • Tsiteerides Scott Adamsit ("Töörõõm"): 80'ndatel võeti tööle soengu järgi, aga nüüd võetakse tööle selle järgi, kui hästi oskad ülemuse meelt lahutada...
  • Mis iseenesest on hea nutikale tööandjale. Tõelised pärlid on halva soengu ja halva meelelahutuse oskuseda, neid "tark ja moodne" ettevõtja ei taha. Nutikas vütab nad ära ja saab veel hea palga tingida kuna neile vähe nõudlust on :-)
  • Fjot pani kümnesse, kahjuks on see tõesti nii, eriti just vanades stagneerunud organisatsioonides. Sellistest tüüpidest on väga raske lahti ka saada, kuna nad vaatamata oma vähesele tööpanusele on suutnud oma isiku ülemuse jaoks vajalikuks muuta. Reeglina on nad naisterahvad - minu kogu respekti juures soolise võrdõiguslikkuse vastu!
  • Eestis on 90% kallitel autodel väga vajalik ja oluline funktsioon ja nad täidavad seda väga hästi. See funktsioon on jätta normaalselt ära elavast/keskmisest paremini elavast/heal järjel inimesest mulje kui rikkast inimesest. Oleneb, kes kui suurt naudingut sellest muljetamisest saab, aga kindlasti on see paljudele üdini positiivne kõikehõlmav emotsioon, nii et vastavad vibud on enam kui oma raha väärt.
  • Kullakesed, õige mees omab kõige muu kõrval märkimisväärsel hulgal põllumaad, omab osalust sigalas või ehitab parasjagu viimase sõna järgi vabapidamisega külmlauta oma piimakarjale ääremaal. Ja käib külameestega jahil.
  • Palun selgitage, kui eestlane ytleb "liising" kas ta m6tleb selle all "leasing'ut" v6i "financing'ut." St. kas inimeste "kurvasilmsed" eestis on leased or financed? USAs on selles suhtes selge vahe. Leasingu korral peab eseme tagastama, financing aga l6ppeb omamisega. Nii, et kui liising siis k6ik viivad need eesti auklikel teedel r2situd mersud paari aasta p2rast kauplusesse tagasi? What gives?
  • Niikaua kui kõigil ei ole veel 100% selge, kuidas enda staatust ühiskonnas väljendada - sõnade, tegude või asjadega, võite kõik vabalt proovida näiteks enda elu vähemalt iseenda jaoks mälestusväärseks teha. Guardian avadas artikli New Scientisti poolt kogutud nimekirjast, milles UK mitmete erialade esindajad tõid ära omapoolsed soovitused "100 asja, mida sa kindlasti enne oma surma tegema peaksid".

    Paar näidet:
    - uju bioluminofoorses järves
    - lase oma kremeeritud maistest jäänustest (söest) teemant meisterdada
    - saa 300F klubi liikmeks (käi lõunapoolusel asuvas +200F kraadises saunas ning tuuluta ennast pärast -100F värskes õhus)

    Lisaks sellele soovitaks näiteks enda annetada enda surnukeha meditsiinilisteks uuringuteks või osaleda elundidoonorlusprogrammis (btw - kas Eestis üldse on see võimalik, ei ole teemaga kursis, kuid oleks täiesti huvitav?). Minu arust üks paremaid võimalusi heategevuseks - sina ei kanna sellega absoluutselt mitte mingisugust riski oma heaolu osas ja lisaks sellele aitad ühiskonda.

    another $.02.

    B.
  • Vabandan kui see link avaneda ei taha, siin siis aadress: http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,3604,1361676,00.html

    B.
  • Vau buhvet.vot see on juba midagi.Tänud igatahes.
  • Ostsin ise just hilja-aegu raamatu nimega.1000 kohta maailmas mida sa peaksid nägema.
    Krt kadedaks teeb.tahaks elada vähemasti 200 aastaseks et k6ik need kohad läbi j6uaks rännata.Kui ma olen dialemma ees,kas kinnisvara v6i reisimine,siis siiamaani olen ma alati selle reisimise kasuks otsustanud.Aga noh eks ole juba yht-teist nähtud kah.
    heh
  • to maidre:

    täiesti nõus sinuga. Ma ise pea samasugune, kogu vaba raha ja aeg läheb maailmas ringivaatamise peale. See aga selline nõiaring - mida rohkem vaatad, seda rohkem tahaks veel näha. Elu on ikka kuradima lühike...

    Tegin just arvutused ja jõudsin järeldusele, et mina olen vist 300F klubi liige ilma lõunapoolusele minematagi. Kuna 300F=149C ja ma olen käinud 120-130C saunas, pärsat seda jääauku suplema nii -25C õhutemperatuuri juures, siis deltaks tulebki 145-155C elik 300F. One down and 99 to go:)

    B.
  • Huvitav, miks BMW-sid ja nende omajaid nii maha tehakse meie ühiskonnas??? Minu arvates on tegemist küll igati hea ja kvaliteetse aparaadiga, mida küll hetkel ei oma aga plaanin just seda marki soetada. Ja mitte selleks et kellegi ees poosetada, vaid ikka selleks et oleks üks kindel masin, millele võid loota. Ja mida rohkem mugavusi, seda parem. Mugavused maksavad küll ka tiba rohkem, kuid praeguste hindade juures on minu arvates just BMW kinna-kvaliteedi suhe parim. Tean millest räägin, sest olen ise kunagi BMW-ga päris kaua sõitnud, ning pole kahetsenud. Teiste minul olnud autodega igatahes võrrelda ei saa... Võib olla tõesti mingi protsent inimestest liisib endale viimase mudeli, käib korra kuus tanklas, ning elab siis endassetõmbunult kuskil urkas, rahaprobleemides vaeveldes. Meil arvatakse, et nii teeb enamus, mina seda ei usu. Kindlasti on päris suur osa inimesi kes on teadlikud asja kvaliteedist, ning suudavad seda ka endale suuremate probleemideta lubada. Seega- kõik bemariomanikud pole rullnokad!
  • Ära lase ennast siis häirida sellest, ega autol tõepoolest midagi viga pole.Osta ära ja sõida.
  • CharlieF, mitte BMW-sid ei tehta maha, vaid BMW omanikke, mitte küll kõiki, aga enamusi. CharlieF, kui ostad BMW oma rahaga mitte ei liisi siis ok, aga kui liisid... siis kuulud sinna klassi, keda tasub kahjuks maha teha. Isiklikult ostaks tiba odavama auto aga oma rahaga kui kallima auto laenurahaga. Ehk siis vastavalt oma võimetele. Muidugi ei räägi ma siin inimestest, kes üldse oma rahaga ühtegi normaalset autot osta ei jaksa ja kellele auto soetamiseks liising ainuke vahend on... selline BMW ostja on juba äärmus, sest kui oma rahaga normaalset uut autot osta ei jaksa ja ikka punnitab laenurahaga BMW... siis on ikka ülisuur vajadus näitamise järele.
  • Ülimalt rumal tegu oleks auto kohe välja osta ja mitte kasutada madalaprotsendilist liisingut. Aga noh, kui raha üle ääre ajab miks mitte.
  • Ülimadala liisingu asemel on alati võimalus kaubelda soodsamat hinda kohe maksmisega...
  • Seda loomulikult kui sul on plaanis odavam ja vanem auto osta.
  • Siin kohal pean vajalikuks jälle mainida:

    Kui sa ei suuda tööpäeva jooksul probleemideta hankida raha (BIG, pangad jms "erijuht" ei loe), et vastav auto välja osta, siis ei tohiks sa seda ka liisida, kuna liisid ilmselgelt liiga kallist autot enda jaoks. Kui jaksad auto laksust välja osta, siis on muidugi mõistlik liisingut kasutada, kui oma rahal mujal tootlus suurem.

    Aga BMW on tõepoolest hea auto, ei ühtegi halba sõna.
  • küsimus pigem ikkagi selles, mis su varade tootlus muidu on. kui tootlus liisingu 6-7%-stu suurem, siis targem ikkagi liisida. minu arvates on liisimine eriti auto puhul ka selles mõttes ausam tegevus, et kuna tegu ikkagi tarbeesemega, siis annad endale aru - antud autoga sõitmine teeb mulle kuus x 000 miinust.
  • Minu arust on kallimate autode müüjad hinna suhtes palju paindlikumad, ok, hinda nad väga alla lasta ei taha, aga lisasid panevad küll kaasa, mis sisuliselt teeb, et sama raha eest saad parema auto kui liisingu kasutaja. Ega soodusliisingu pakkumine ju ka maksab automüüjale midagi!
  • Põhimõtteliselt võib nõus olla ka Suffiks'i ja Proteo'ga, tootlus paneb asjad paika. Point mida välja tahtsin tuua oli just see, et paljudel pole vahendeid isegi tavaauto soetamiseks, kuid ikkagi liisivad luksusautoid.... Tootlusega pole neil mingit pistmist, nad tarbivad rohkem luksusele kui investeerivad. Mida sellistest inimestest arvata, eks igaüks mõtleb ise.
  • aga väidetavalt ligi 90% autodest ostetakse ju nagunii liisinguga, seega on enamus autoomanikest üle oma võimete elajad? Ja miks ma peaksin ostma kohe välja kolm korda odavama opeli, kui ma lihtsalt ei taha seda. Lada jõuaks osta endale ilmselt vägagi suur osa autoomanikest kohe välja, ometi ei tee nad seda! Auto ostmisel pean ikkagi silmas eelkõige kvaliteeti ja mugavust. Samuti pole oluline mitte varuosade odavus, vaid see, kui tihti minu autole varuosi vaja on. Kui BMW rattalaager (näiteks!!!) maksaks 700 EEK, Ladal aga 60EEK, samas Ladal vahetan 3korda ja BMW-l mitte kordagi, siis on ju lõppkokkuvõttes Ladat kallim pidada. Muidugi on kvaliteetautode varuosad kallid, paraku käivad murelike nägudega varuosi ostmas enamasti odavate autode omanikud. Miks mitte liisida, kui kogu raha pole, aga sõita vaja on? Või miks osta odav saan endale peavaluks ja maksta lõppkokkuvõttes ikkagi sama palju kui näiteks bemari liising? Või koguda mõned aastad raha ja sõita niikaua bussiga? Mul muidugi on praegugi auto olemas, kuid selle remontimisele minevad kulud röövivad juba hingerahu- iga kord kui arvad et nüüd on korras, siis ütleb mingi sõlm töölepingust lahti, seega millised järeldused? Muidugi, liising on röövimine, pead maksma intressi jne... aga inul pole tagataskus sadadesse kilodesse ulatuvaid summasid
  • CharlieF, loe ka Suffiksi ja Proteo mõtteterasid ja mõtle, kas ostad kallima auto liisinguga sellepärast, et mujal su raha toodab rohkem? Kui ei oleks aruka inimese valik Mazda või Toyota või... norm, kvaliteetne tarbeauto. Ei pea kohe sapikat ostma. Kui raha puudusel ostad liisinguga mõistliku tarbeauto, siis on see vajadusest tingitud, tarbeasja soetamine... kui raha puudusel liisinguga ostad luksusauto, siis on see näitamise vajadusest tingitud.

Threads list

Cookies

LHV website uses cookies to provide you with the best user experience. By clicking "I accept", you consent to the use of all cookies. Read more about the principles of using cookies.

pirukas_icon