Odav auto vs kallis auto - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Odav auto vs kallis auto

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Nii autopeded koonduga kõik siia.Tahan osta endale Kiat või mõnda muud odavat autot.Miks ma ei peaks seda ostma?
    Oleks vaja siis lihtsalt sõiduvahendit,mis viiks punktist A punkti B,ei jätaks teele ja vähemalt 5 esimest aastat poleks teenindusse asja.
    Pole vaja autot,mis mõeldud teitse meesjuhtide ärritamiseks või naiste pilkude püüdmiseks:)
    Miks odav auto mõnele ei kõllba?Kas tõesti lagunvad need autod nii kiiresti või mõni on konreetne automargipede?
  • kui 5 aasta jooksul hooldust ei viitsi teha siis sinu jaoks pole autot veel tehtud :)
  • kiaga pead kindlasti vähem remondis probleeme elimineerimas käima kui näiteks mersuga. Kuigi põhimõtteliselt on iga uue autoga 3-5 aastat muretu, ainult hoolduses käia. Minu valikud oleks:

    Auto 150 000 eest - Hyundai Getz
    Auto 200 000 eest - Kia Ceed
    Auto 300 000 eest Kia Sportage Hyundai Tucson või Hyundai Sonata

    Hoopis teine tera kui autol on ikka 5 või 7 aastat garantiid, mitte 3 või isegi 2...
  • Kial vist jah 5 aastat garantiid,see kindlasti plussiks.Järelturg kindlasti nõrk,müüd siis juba 5 aastase Kia maha 30k eeguga.
  • Ise vahin präägalt Opel Astra gtc-d Vinge pill!
  • sul ei kehti garantii muidu kui sa iga aasta vähemalt korra ei käi , tutikate puhul on nii. saad oma linnukesed kirja ja garantii kehtib edasi. ma olen honda fänn. ikkagi odavam kui saksa auto
  • kaotus absoluutsummas on ikka väiksem kui 1,5xkallim auto ostes
  • mul on näiteks roostele 12 aastat garantiid, ülejäänud asjad sõltuvad regulaarsest hooldusest
  • Arvan ka, et intelligentne inimene peaks kompleksidest üle olema. Suhtumist a´la parem sõidan 7 aastat vana audi, kui uue kiaga on meil veel jube palju. Olen omanud päris mitmeid erinevaid kasutatud autosid. Üks on neil kõigil olnud ühine- remonti vajavad nad kõik. Praegu on ka minu suhtumine selles osas muutunud, et ma ei vaata enam seda embleemi seal auto nina peal. Kui hind sobib ja auto meeldib, siis uurida veel üldiseid hinnanguid masina kohta, kui tutvusringkonnas on kellegil selline, siis konsulteerida ja kogu moos. Peaasi, et auto oleks uus, teenindus ja hooldus kvaliteetne ja garantiitingimused inimlikud.

    Samuti kasko. On lausa hämmastav, kuidas erinevad kasutatud eurppoa autode ja ntx korealaste kindlustushinnad. Paneb mõtlema.

    Ise sõidan Hyundai Tucsoniga. Valik on tingitud pigem elustiilist ja piirkonnast kus asun.
    Päikest!
  • Nüüd siis tuli välja et börsihaid sõidavad Eestis kõik kiade ja hyndaidega...
    Mina sõidan BMWga ja puhtalt selle pärast, et mulle meelidb see auto, sõidurõõm, millegi peale võib ju oma raha kulutada vahest, kogu oma elu elada nii, et saaks midagi kuskilt odavamat ja soodsamalt kätte on ka narr. Auto peab tekitama emotsioone...korea autod ei tekita seda mitte kuskilt otsast. Nad ei ole ei kiired, mugavad ega ka sry vastupidavad, isegi võiks öelda, et nendega on vastik sõita. Kunagi mul oli Hyundai Coupe, läbisõit 60 000km, auto nagises seest isegi seistes kohapeal (ausalt!), silladetailid olid kordades kallimad kui saksa autol. 5 aasta garantii jutud unustage ära, lugege neid tingimusi. Tehas annab ikka 2-3, ülejäänud on Eesti edasimüüjate isetekitatud fondist. Selle 5 aastase garantii maksate ise kinni tegelikult muude asjade arvelt hoolduses.
    Remoti vajavad kõik autod, kompleksi mul ei ole, ma sõidaks enne 7 aastat vana audiga kuna se on lihtsalt minujaoks "parem" auto, isegi kui ma maksan rohkem remoni peale.
  • iga kell ostan 2 aastat vana auto 40% odavamalt, pole vahet mis firma.
    2-3 aastat vana auto kestab julgelt ja üle 1-2 aasta autot kunagi ei pea.
    Mõttetu maksta liisingu intressi, kaskot jne.Ka ei kaota auto turuhinda niipalju kui äsja poest ostetu.
    Ostsin 2003 a. RangeRoveri 70k läbisõit ja oli mill odavam kui 4 aastat tagasi uuena.Vaevalt, et ma seda kunagi milli eest remontima pean.
  • Ma arvan, et võiks jõuda konsensusele, et n-ö odavama otsa autod (a la Kia, Hyundai) kipuvad olema better value for money ja sealt edasivaatamine on neile, kes parasjagu üksik või kellel pisike rivaliteet naabriga. Mitte, et kallimad autod halvad oleksid, nad on lihtsalt luksuskaup. Võid osta Hennesy VS'i või X.O'd, maitsel on tuntav vahe, aga purju jääd täpselt samamoodi :)
  • Eks ta maitse asi ole. Mina näiteks ei sõidaks BMW-ga siis ka kui keegi ta mulle tasuta kingiks - no offence!
    Roope, sinu hyundai kogemusel on rõhk sõnal "kunagi". Praegu on nii, et sõitsin ise aastakese uue Tucsoniga ja mugavamat autot selles hinnklassis ei tea. Edasi muidugi ei lähe nagu bemm või mersu, aga see mind ei häiri, neid kihutavaid värdjaid on kõik kohad niigi täis.
  • Põnev teema. Kellele ema kellele tütar jne. Et teada saada, milline on siis parim auto (hinna ja kvaliteedi suhtes, teistmoodi ei saa kuidagi otsustada) peaks pagana palju erinevate autodega sõitma. Sellist aega meil kellelgi ju ei ole. Seepärast selgeks vaielda nagu ei saagi, arusaamad jäävad erinevaks.
    Garantiist niipalju, et garantii ei laiene kuluvatele osadele: veermik, amordid, jõuülekanne jne. - ega palju järgi ei jäägi. Minu arvamusel on liialt pikk garantii kliendi kinnitamiseks esindusse, teatavasti kaob garantii, kui ise õli vahetad vms. Siin lähevad ka arvamused lahku: mina ise vahetada, mõni teine seda ise ei tee.
    Ja veel, siinses teemas arutavad investorid oskavad kõik raha lugeda, seepärast peaks ka vaatama, milline mudel kõige paremini hinda hoiab. Ei taha ju keegi endale autot seitsmeks aastaks osta (moraalselt vananeb). Siin on suur vahe uue või paar aastat kasutatud auto muretsemisel.

  • Disclaimer: Ise sõidan siiski suhtkoht uue BMW-ga :)
    Mõistan, et tõenäoliselt on ebaefektiivne raha kasutamine, aga igakuine eelarve on nagunii kõvasti plussis ja raha hauda kaasa ei võta, nii et mõistuse piires laristamine on mu meelest okei.
  • Sa rams elad soos või kuskil sügavas metsas?
  • Valus teema, samal ajal mnuga kirjutab 5 venda veel vihaselt...AUTOTEEMA IKKAGI !!!, ja ütle nüüd veel, et Eestlane ei ole autopede.
    Mina olen ja proud of it also...
  • Oh! Igivana küsimus, kuidas keegi välja paistab! Kui ei paista siis peab! Lühike tee. Meie tänavatel me näeme, meie marketite treppide peal on meie laste oht!!!
  • Kas keegi arvab, et ostes auto uuna poest, ta võidab midagi võrreldes 2-4 aastat vana autoga, mis on hästi hoitud?
    Ma ei tea, kas kia mees teab, mis tunne on sõita dynamic drive(või misiganes) vedrustusega bmw-ga?
    Sa nagu hõljuks tee kohal.
  • Suzuki Grand Vitara, 1,5 aastat vana. Sai soetatud prakilisest küljest lähtudes - aegajalt vaja maale yhtteist viia või sealt tuua; sõprade-tuttavatega mööda Eestit ringi rännata jne. Täiesti rahul ja ptüiptüiptüi - kõik korras, ehkki käidud ka raskel maastikul ja kus iganes.
  • suht kindel, et mul on oma 10a vana auto peale kahe aasta jooksul palju vähem kulunud raha kui KIA uuena osta ja liita sinna kõik kulud juurde.
    eks kõik sõltub muidugi sellest kui palju/kuidas keegi masinat kasutab jne.

    ei saa ikkagi aru miks peak LHV "autopeded" sinu auto ostu kritiseerima? Tahad naisele oma väärt ideed põhjendada aga ei leidnud piisavalt argumente?
    Fakt on see, et odavus on saavutatud millegi arvelt, olgu see siis mugavus või kvaliteet.
  • Ja milliste Tallinna teede peal seda jumalikku "dynamic drivé"´i ka nautida saaks?
  • Miks keegi Škoda autodest ei räägi? Tõeliselt hea ja vastupidav auto!
  • privador
    92-93 aasta BMW E34 520 või 525 bensukas. Hinnad vist kusagil 40-50k. Kui saad alla 200000 km läbisõiduga pilli ja selle korda lased teha, pole sul tõepoolest 5 aastat remondikohta asja. Hooldusest ja õlivahetusest ei pääse sa kardetavasti mitte ühegi autoga mööda. Ja kui juhtubki midagi ära lagunema, on poes sellele varuosad müstiliselt odavad võrreldes mingite opelite ja jumalteabmillega.
    Soovitus seetõttu selline, et sa ei mainimud, kui vana või uus peab sõiduriist olema. Ja kui odav ta peaks olema. Üks mu käes olevatest on just selline ning 7 aasta jooksul on tulnud ainult esisild ära remontida ja küünlaid vahetada. Rullnoka kuulsusega see mudel võib ju pisut olla kuid - Sinu seatud nõude - viia punktist A punkti B täidab ta ära. Muideks tundub, et rullnokad teavad, milline pill vastu peab:)
  • Odavus on saavutatud kaubamargi madalama vaartuse arvelt. Tahad paremat enesetunnet, et sul on KIA margi asemel Audi mark autoninal, siis pead selle eest maksma. Kui aga pyyad vaita, et peale maine omab kallim auto ka mingit muud taiendavat kvaliteeti (raakides siis vorreldavates mudelistest, sama lisavartustuse tasemega jne), siis paraku tegeled enesepettusega. Koik testid ja kysitlused, vahemalt mida mina nainud olen, ei kinnita mingit seost auto hinna ja tema kvaliteedi vahel. Pigem vastupidi, eesotsas on alati Jaapani/Korea autod, siis Euroopa ja siis Ameerika omad. Kusjuures, ei ole nainud ka kinnitust eestlase conventional wisdomile, et Saksa/Rootsi auto on parem/vastupidavam kui Prantsuse/Itaalia oma. Renaultid ja Peugeotid on stabiilselt eespool Mersudest ja Audidest, enamustes testides.
  • Skoda garantii oli (mingil mudelil)1000000 km.Parim auto maailmas.

    niggale:
    ma reeglina ei sõida sõiduautodega vaatamata nende ohtratele mugavustele ja kõikvõimalikele lisadele.


    Kas kial on veojõukontroll ja külglibisemiskontroll?Kas kia mees teab mis tunne on kurvis gaas põhja vajutada ja teada samas, et auto on kontrolli all ja ei viska külge ette jääl või kruusal või märjal asfaltil.Iga asi on põhjusega kallis.Sellepäras praktiline inimene ootabki ära, millal hea auto hind kukub UUE KIA hinna tasemele ja ostab endale midagi head.
  • minu meelest on igasugu TCS-d ja ESP-d ja EBD-d enamustel kiadel ja hyundaidel juba baasvarustuses.
  • odavus on ka brandi puudumine.. voi populaarsuse/hype. voi noh, ostsin 4a tagasi 1995 lexuse. tol ajal oli lexus s6imus6na, merss ja bemm olid kuumad teemad. saksa autode hype kestab siiani :( täna maksab lexok enam-vähem samapalju kui ostuhetkel (pildil pole minu isend).. miskid esisilla jupid laksid vahetusse, a selle v6rra sain alet ostes. sama raha eest oleks siis saanud vw golfi :p

    nyyd on mitu korda matsu pannud, 60k soitnud, aga nii vähese raha eest kliimad katuseluugid, el. rool/istmed.. väga väga hea stereo, nahad möllud, salongist pööratavad esirattad.. ja mis peamine, kedagi ei koti, väga tähelepandamatu auto.. ei varastata esistangesid peegleid juppe. politsei ei ahista, kaasliiklejad ei sõima.. ma t6esti ei näe et sellist m6nu saaks uuelt kialt! okei, puudusi ka on, aga selliseid esteetilisi :D ja väga hea on ikka ummikus kasvoi head mussi nautida ja m6nusat kliimat nahksoffal.. ei pea piinlema roolis.

    samas kui vaadata hindu siis lexust pole motet enam osta. selle raha eest mis saad aegunud lexoki saad suht uue mersu.
    voi ma ei tea miks peaks ostma tutika auto? raha säästa enne majanduskriisi on tark tegu. aga enne uut ei osta kui 3-5a vana 7xxd saab 200 tuhhiga. bmw ostan kuna lexus on m6ttetult kalliks läinud ja bmwd nõuavad naised.. ja minu eas saad auto osta aga naise ostmine pole enam põnev!
  • kas neil 5l või 6l mootoreid ka on, mida üldse vaos hoida ja kontrollida?
  • kuidas saab noor mees või noormees või kasvõi vanem mees autosõitu nautida kui mootor on alla 5l?
  • Vabalt, rams. 1,9Tdi 96kw on täiesti piisav. Ei ole vaja punase tule tagant ilmtingimata ette põigata, saab ka vabamalt võtta autosõitu.
  • odavus, odavus ..
    Aga kas keegi auto turvalisuse peale mõtleb?
    Kiaga sõidad 70ga vastu puud ja kohe muld peale ning korras - Volvo S80; suurema Mersu; Lexuse või uuema Volkswageniga peaks suure tõenäsosusega veel edasi elama.
  • just 12 turvapatja on 12 turvapatja
  • Mul ühel sõbral ütlus, et alla 5liitrine auto on võrr...aga väga hästi ei saa aru, milleks talle seda võimust vaja...eriti Tallinna kesklinnas liigeldes, samas mootor teeb küll ilusat häält nagu muusika.
  • Automarkide, millega on endal lust sõita ja mis vastassool silmad särama võtavad, nimed lõppevad kas -atti, -ati, -ari või -ini'ga. Ülejäänud on põhimõtteliselt kõik üks kama ja nende vahel vahe tegemine autopedelus.
  • Millest sinuarust see maine siis kujuneb? Oled kuulnud ütlusi "parem naine li*s kui auto opel" ja "opel leiutati selleks, et ford kõige si*em auto poleks" .. arvad, et autotootjad ise on need välja mõelnud?
    maksad ikka mugavuse eest ja ka selle eest kui palju on erinevad autotootjad "viitsinud" vaeva näha, et sinu naine ja laps ellu jääksid kui peaks avariisse sattuma jne.
    Ühed autot kasutavad olemasolevaid lahendusi ja teised püüdlevad järjest enam mugavuse poole.
    Maksad arenduse ka kinni.


  • Tutika auto vist ostavad tõesti väga kõvad mehed ;-) Minul õnnestus soetada auto, millel vanust poolteist aastat, läbisõit 16400 km ning esialgsest hinnast lännu 45%. Automargi tagline'ks aga kas siis Bought My Wife või Bavarian Manure Wagon... Samas sama automargi kohta olen kuulnud (ja servast isegi näinud), kuidas üllatavalt kiiresti saab 1.8 miosest soetushinnast 600k-ne müügihind. Päris kopsakas raha maksta "new cars scent'i" eest, mis?
  • väike näide lisavarustusest :)


    Konditsioneer + salongiõhufilter






    Kia varustus




  • oh mingid tühikud tulid vahele .. äkki keegi kustutab
  • ja kui maja ei maksa 8 milli taala ära ülde ela.
    atit huiatit ma ei võtks 500k eeki eest ka mitte
  • Henno, seal näidatakse tärne pärast seda, kui pauk on juba käinud.
  • Maine kujuneb reklaamiosakonna alkeemikute tegevuse tulemusel ja see on praktiliselt ainus, mille osas Euroopa ja Ameerika autodel on veel konkurentsieelis Aasia omade ees.
    Eelimise aasta Tehnika Maailma talvetesti voitja oli minu maletamist mooda Hyundai Sonata. Mis turvalisust puudutab, siis seda iseloomustab hasti eespool toodud vordlus KIA ja BMW vahel.
    Arvan et kui ego kannatab Hyundai margi valja, siis majanduslikus mottes on igal juhul kasulikum sellega ka soita.
  • Mingi periood oli hoopis Renault turvaliseim sõiduk mitmes erinevas autoklassis. ;)

    Sisuliselt tuleb autosi võrrelda ikka autoklasside kaupa, mitte aga "Suur MB ja väike KIA".
    Seda enam, et auto ohutuse ja turvalisuse eest vastutab üha enam turvaseadmete tootja, a la Autoliv, TRW, Takata, Delphi, jne.
    Miks Rootsi "endised" autod Volvo ja Saab olid/on väga turvalised, Autoliv on Rootsi päritolu ja Autoliv teeb väga tihedat koostööd Volvo ja Saabiga.

    P.S. Liikuv objekt omab kineetilist energiat, mis teatavasti võrdub massi ja kiiruse ruudu poole korrutisega ning jõud võrdub mass korda kiirendus.
  • oma kogemus eri autodega paneb asja paika
  • Minu meelest, Te ei austa oma esivanemaid
  • Eelmise põlvkonna viiene, korralik inseneritöö, non-nonsense disain, rahvusvärvides logo.
  • Mis see tõlkes tähendab? Rahaga tehtu rahatu. Ei tohi oma tegemata, asju ajada vanemate kaela. Palun lõpetage, alusta ise, oma elu!!!

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon