Operaatori vahetajad - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Operaatori vahetajad

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Päris palju ähvardatakse, et nüüd lähen EMT'ist minema. Kes selle protsessiga kas isiklikult või oma firma kaudu maha saanud, võiks siia sellest teada anda ja ära märkida ka üleviidud numbrite arvu. See ei ole küll miski representatiivne valim (LHV kasutajaskond ju ainult), aga mingit aimu vast annaks, et kui paljud ähvardavad lahkuda ja kui paljud peale esimese reaktsiooni jahtumist reaalselt selle sammu astuvad. Võib olla saaks isegi ilge reservatsiooniga ekstrapoleerida tulemust ka kogu EMT kliendibaasile. Kui üldsus teemal mõtet ei leita, võib selle ka ära kustutada.
  • Ei kavatse kolima hakata, sest mugavus maksab ka midagi.
    Seniks kuni Elisa ei suuda levi tagada isegi linnapiiril (olin 7 aastat klient) ja tele 2 keset tallinna siis olen ootaval seisukohal ja naudin kallist hinda :)
    Sai kõrini võimlemisest ja sellest, et vastaspool saaks aru sellest mida öelda tahan.. a-e a-e mis-sa **/- ah?
    Maapiirkondades peab helistamiseks õue minema või toas mõne kindla koha välja valima.. jällegi selleks, et HELISTADA?!
    Muudan veidi oma "tarbimisharjumusi" ja EMT-i jääb ikka raha saamata..
  • Ma küll kaalun firma telefonide ümberkolimist. Eriti hinnatundlik pole (mobiiliarve suurust ei tea), kuid rohkem nagu põhimõtteline asi - EMT plaan tundub mulle ikka väga jabur.
  • KL- aga kui asi tehtud, tee siia täpp ja märgi, mitu numbrit üle läks. Kuu aja pärast hea vaadata, kas koguneb siia üks 20 üleminejat. Mina prognoosin, et ei kogune:o).
  • Aasta lõpuni vaatan, kas tõesti teevad selle lolluse ära. Ja kui teevad, siis uuel aastal kohe vahetan.
    Kunagi ammu sai Q-GSM-st EMT üle mindud. Ei mäletagi millal see oli...
  • mõttetud nüansid, aga Q-GSM on a) rõveda häälega kui telefon teisel pool kutsub b) rõveda häälega ütleb kui telefon on väjas c) Q-GSM on lihtsalt odd
  • Vaatamata sellele, et see on assholeness kuubis EMT poolt, on see ettevõtte aktsionäride seisukohast ilmselt spot on samm. Tõenäoliselt külmalt kalkuleeritud, et worst case scenario mõned % klientidest lahkuvad, aga käibe kasv rohkem kui korvab selle.

    Btw, Eestis makstakse "1 minuti ja 1 sekundi" kinnisvara eest mitte "2 minuti" vaid lausa "3-4 minuti" hinda, aga keegi nagu eriti (siiani) pole verd köhinud. Kui kõlbab inimestel külma rahuga plekkida mitukümmend aastat 2x üle oma elu suurima ostu eest ja nad ei hääleta jalgadega, siis on see mölisemise eest natuke peale maksta nagu lumme kusta.

    Revenue gain vs public goodwill loss = väga hea treidoff. Kliendina teoreetiliselt see mulle ei meeldi, praktikas savi. Kui oleks aktsionär, kiidaks takka.
  • Kahjuks suffiksiga nõus, ilmselt oli see EMTis internal koodnimega TH&K - SKNÄEL projekt (Tõstame Hindu & Kasumit - Suured Kliendid Nagunii Ära Ei Lähe), kainelt kalkuleeritud ja kasumlikkust vist kahjuks tõesti tõstab.
  • Teema on väga vajalik, kuid olen täiesti veendunud, et lahkujate arv on täiesti marginaalne. Kes läheb, on juba niikuinii läinud. Kes jääb, see jääb lõpuni.
    Kõneminutite arvu enam oluliselt ei piira (EMT teab seda suurepäraselt). Kasumlikkuse seisukohalt seetõttu tõesti suurepärane liigutus.
  • Mina vahetasin juba ammu EMT Teleyhe(numbri jätsin samaks) vastu,telefoniarved vähenesid kohe 2x.Olen hinnatundlik.
  • Ma pole 100% veendunud, et "kõik minejad on juba niikuinii läinud", sest minu arvates "mujal on odavam" pole võrdne "mul on nüüd kallim"-ga. Minu arvates on senise hinna tõstmine oluliselt mobliseerivam, kui konkurendil hinna langetamine. Pealegi saab igaüks hinnatõusu ise välja arvuatada. Hinnalangust ei saa nii lihtsalt. Mina küll lasen oma kõneeristused nädalavahetusel Excelist läbi.
    Meil on seni miski 9K keskmiselt, siit robustselt arvutades ma saan, et lisa tuleb 2 kuu kontori üüri võrra aastas. Või siis, kui EMT pakuks mulle 4 tasuta iPhone aastat, ma jääks :-)
  • Küsimus on minejate ja teenitava kasumi vahes :P
  • to: elisaga ei saa rääkida äärelinnas ja tele2-ga isegi mitte kesklinnas.
    olen ise emt võrgus. Maakohtades pole tihtipeale vahet, mis võrk sul on, sest levi on kohati puudulik kõigil.
    Tartu maanteel kuskil peale mäeküla katkeb emt võrgus kõne alati ära, mitte ei haki vaid katkeb. (TARTU MAANTEEL, mis peaks olema sama hästi kaetud kui kesklinn).
    elukaaslane elisa võrgus ja pole täheldanud kuskil, et tal väli (eestikeelne uus sõna levi kohta:P) kehvem kui mul EMT kliendina ja ta hädas oleks.
    Tihtipeaele on äärelinnas rääkimise takistuseks pigem vigane või kehv telefon, mitte operaator.
    kliendina vahetan tõenäoliselt operaatorit.
    investorina ei oska veel täna seisukohta võtta, aga üldiselt ei kannata sellist näkkusülitamist ka siis kui see kasumlik on.
  • offtopic:
    No sain siis lõpuks teada, et erinevad nokia E ja N klassi telefonid on liiga kehvad, et Mõigus Elisa levialas helisata (Jätan meelde).
  • Täpsustan: Erinevad teenusepakkujad on suhteliselt võrdsed kui helistada õues .. a kui liikuda siseruumidesse siis jutt muutub.
  • alati on erandeid ja ekstreemseid kohti.
  • Olen juba 2 aastat Teleyhe klient ja olen väga rahul. Enne seda olin pikalt EMT-s ja siiani ei mõista, mis keegi tahaks üldse seal olla, kuna hinnad seal tunduvad müstilised. Ja lugedes praegust uudist küündib asi juba utoopiasse.

    Elisa leviga pole probleeme olnud ei metsas ega linnas.
  • Ahjaa, firma numbrite üleviimine on väga lihtsaks tehtud. Tuleb lihtsalt antud soovi avaldada ja kõik. Elisas on väga okey äriklienditeenindus ning nad teevad kõik praktiliselt Sinu eest ära, vaja ainult sim kaarti vahetada. Firmas toimus meil asi kiirelt ning valutult, arusaamatuks jäi ainult, miks emt ei võtnud mitte midagi ette meie hoidmiseks.
  • Yhte teise foorumiteemasse kirjutasin oma loo , kuid siin margiksin lihtsalt seda , et vahetasin operaatorit enne ''suurt sigadust'' ja pohjuseks EMT levi puudumine , Elisa levi olemas . Tallinna piiril . Ehk ei ole see EMT levi nii taiuslik , turundus on taiuslikum .
  • Kõige tülgastavam kogu loo juures on veel see, et kuna uus süsteem võimaldab kõnede pealt 30-50% rohkem EMTl teenida, siis nad saavad uue hooga alustada meeletute hinnalangetuskampaaniatega ja hinnasõdadega, millega teised operaatorid ei saa kasumlikult kaasa tulla.
  • pole siiani elisa levi üle kaevelnud, alati olemas olnud. pigem on abikaasa oma emt-iga leviaukudes.
  • Indeed. Inimesed (eriti EMT kliendid) on pigem kinni turustus kuvandis "parim levi".

    Olen ise Elisa klient juba väga pikki aastaid ja ei saa midagi halba öelda, ainuke juhus, kus olen tundnud, et levi ei ole, on enda kontoris, kus vahel hakkis päris kõvasti, aga see on ainus juhus, mis mulle lähematest aastatest meenub.

    Samas on ka näiteid teistpidiseid, kus EMT klient on vanalinna keldris palunud minu telefoni, sest tema levi puudus täielikult ja mul oli 1-2 pulka olemas. Ma usun, et EMT ja Elisa levikvaliteedis tegelikult suurt vahet üldises plaanis pole.
  • Ma ei saa patriootlusest yldse aru. EMT muutis hinnapoliitikat - so what ?
    Arvutad excelis eelmies kuu p6hjal v2lja, palju kaotad, edasi r22givad numbrid.
    Emotsioone pole vaja :)
    Elisaga on minul olnud ainult head kogemused - hea hind, hea teenindus, hea levi, hea k6nekvaliteet
    EMT'ga kogesin p2ris tihti v6rgu ylekoormatust (call rejected) ja levi eiole neil midagi niihea kui v2idavad.
    Yleyldse, kas keegi kontrollib, mida m6ni oma reklaamides v2idab ? Psyhholoogiliselt on emt reklaamlause muidugi hea.
  • Numbrid räägivad nii: kuu jooksul välja helistatud 2:49:24, arve 372,5 krooni, 2/3 kõnedest on veel odavad lühivaliku kõned.
    Uus süsteem annaks kõneajaks 3:40:00 ja arveks 474 krooni. Vahe 50 minutit/100 krooni. EMT nüüd nii hea ka ei ole, et ma peaks seda neile igakuiselt annetama. Isegi, kui nad peaks nüüd välja tulema mingi megasoodsa paketiga, siis kõneaja varastamine ei mahu mulle ikka hinge.
    Muidugi omaette teema on veel see, et viimase paari päeva jooksul on kindlasti võetud ka omajagu tasulisi kõneeristusi, nii, et
    EMT-l on juba selle pealt teenitud ja nüüd nad võivad näärimeest mängida, et OK, vastu tulles klientide soovile me uut arvestussüsteemi ei kehtesta....
  • Väljavõte ELISA kodulehelt
    --------------------------------------
    Samm-sammult toimub numbrivahetus nii:
    1. Tule Elisa poodi
    2. Sõlmi liitumisleping ja Sa saad uue Elisa SIM-kaardi.
    3. Volita Elisat lõpetama Sinu eest teise operaatori juures kehtiv liitumisleping.
    4. Oota, kuni Elisa saadab Sulle SMSi teisaldamise kuupäevaga. Info saabub Sulle hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
    5. Teisaldamiskuupäeva hommikul vaheta vana SIM-kaart uue SIM-kaardi vastu.
    Valmis!

    Kasulik teada:
    1. Numbri teisaldus ühest võrgust teise toimub öösel kell 03:00, kui ei ole teavitatud teisiti.
    2. Teisaldamise ajal võib sidekatkestus kesta maksimaalselt 15 minutit.
    3. Kliendil on õigus katkestada numbri liikumise protsess igal ajal kuni 1 tööpäev enne teavitatud numbriteisaldamise kuupäeva. Klient peab minema kas uue või eelmise operaatori müügiesindusse tegema selleks vastavasisulise avalduse.

    Tere tulemast kõige ilusamasse levialasse!
    Sinu Elisa
    --------------------------------------
    Väljavõtte lõpp.
  • Rääkige telekahe levikogemusi ka. Olen samuti EMTist lahkumas, aga ei oska otsustada, kas Tele2 või Elisa.

    Minu stoori siis ka:
    olen olnud u kümme aastat EMTi klient. Alguses olin operaatori valikul suht sunnitud seisus, sest alustasin NMT-telefoniga ;). Aga NMT-l oli toona suht hea leviala erinevalt GSMist. Kogu selle kümne aasta jooksul pole ma viitsinud EMTis pakettigi vahetada. Ega pole huvi tundnud ka, palju ma maksan. No ma ei ole viitsinud lihtsalt; olen alati arvanud, et ega ma kuskil suurt ei säästa. Arve on olnud nii 500-600 kuus. Kogu selle aja jooksul on mulle ühe korra üks EMTi tibi helistanud ja küsinud, kas ma ei tahaks paketti vahetada. Et teeks mingisuguse miinimumarvega, siis 500 kr peale kuus lepingu ja kõik oleks muudku odavam. Ma ütlesin talle otsesõnu, et selline plaan on kõige nõmedam asi, mida EMT mulle pakkuda üldse saab ja pistku see endale... rinnatasku. Ja nii jäändki. Rohkem pole mind torgitud.
    Kogu selle aja on tekkinud aga vaikselt frustratsioon. EMT saadab koju mingit kriitpaberil jama. Ei ole viimaste aastate jooksul suutnud parandada levi mitmes kohas, kus ma tihti käin ja ka telefoni vajan. Ei paku mulle mingit torti ega midagi selle eest, et ma olen olnud nii kaua klient ja veel suht normaalselt maksev klient. Jne, kümneid pisemaid ja suuremaid asju.
    Ühesõnaga, tundub, et EMTil on minust poogen. Ainus kord kui ma tal meelde tulin, oli siis, kui tal tuli geniaalne mõte, et äkki saab kuti iga kuu tuimalt viis sotti maksma panna, rääkigu või ärgu rääkigu.

    Selle kõige pärast hääletangi jalgadega. Mitte et see viimane asi mind muidu loksutand oleks. Aga koos eelnevaga sai lihtsalt karikas täis ;)
    Alustan uuel aastal uue operaatoriga. Vähe sellest, võtan ka naise kaasa. Ja üritan pealekauba võimalikult paljusid sõpru ja tuttavaid EMTi kliendistaatust lõpetama veenda.
    Ja kui EMT ka teataks aasta lõpus, et sorri, nali, me mõtlesime ümber, ei kõigutaks see mind enam. Pistku ta oma teenus endale edaspidi... rinnataskusse.

    Nii et pange kirja kaks vahetajat. Vähemalt. Ja olge head, kirjeldage telekahe plusse-miinuseid, jah?
  • krt, ma mõtlesin, et olen mingi eraldi ühiskonnaväline friik, kes sellest kriitpaberist lugu ei oska pidada. Arvasin, et ju siis teistel on vaja, kui niiviisi seda pidevalt ja pidulikult saadetakse.
    Aga lepingu lõpetamist olen kaalunud ise juba mõnda aega, sest nüüd enamuse ajast väljamaal ning sisuliselt nende teenust ei kasuta.
    EMT on osanud oma mainet nõnda kujundada, et mul on jäänud temast mulje kui ahnest lipitsevast kaupmehest, kes säravate kuldhammaste ja eksalteeritud mölaga haibib oma kaupa, samal ajal ise vaikselt luurates oma kliendi nõrkuste järele (et kas paneb tähele seda väikest peidetud konksukest või mitte). Kahjuks pole ta muidugi ainuke omasuguste seas.
    Pange kirja veel üks loobuja.
  • Väike vahekokkuvõte:

    kristjan.lepik- plaanib üle viia firma numbrid (numbrite arvu ei tea)
    Joel123- plaanib uuest aastast (numbrite arvu ei tea)
    Schlagbaumm-plaanib üle viia (2 numbrit)
    taksidermist- plaanib üle viia (1 number)
    puhkjapojad- plaanin üle viia (2 numbrit)

    Hetkel siis seis selline, et keegi veel konkreetse sammuni jõudnud ei ole, aga eks ta ole ka vara veel. Detsembris paljud kindlasti lahendavad selle küsimuse enda jaoks, aega ju veel on.


  • Vahetaks ise ka operaatorit (arve üldjuhul 2.5K+), aga ei saa :(!!!!!!!!

    Miks?
    1) Elisa vana Unineti poolega on nii halb kogemus, et see ei võimalda elupäevade lõpuni Elisa teenuseid, olgu need või donutite kojutoimetamine, tarbida.
    2) Tele2-te juhib mees, kes on saanud propse selle eest, et karja lapsi lollitas ja Eesti finantssektori väärtuslikeima kaubamärgi toiletist alla loputas. Sellise shefi puhul ei tea kunagi, millal tal veel mingi "innovaatiline turnuduskontseptsioon" pähe lööb ja näiteks Tele 2 võrgus hakkab kliendiga ühendamise asemel hoopis mingi võileibu näsiv hääl kliendile mingil lambiteemal lolli möla ajama. Too dangerous.
    3) Bravka on virtuaaloperaator ja seega oleks ikka tegu Elisa infraga. Lisaks on mul kahtlused selle jätkusuutlikkuse osas, kuna selline extra layer saab raha teenida ainult kriitilise massi pealt ja seda ei tundu olevat.

    Ja ongi tragöödia. Operaatori vang! Pole see lahkumine miskit nii lihtne.
  • Lahkun ka, aga tulen tagasi, kui selgub, et Elisa osutub ebapädevaks. Levi olulistes piirkondades testisin ära. Sobis.

    Kokku mul ainult 1 number ja väike arve (600 eek), aga põhimõtte pärast.
  • Vaieldamatult on EMT ärisegment kogu Telekomi grupis ülioluline. Mingist orgaanilisest kasvust arvestades olemasolevat mobile penetration'it Eestis rääkida enam ei saa. Liikumised saavad tulla ainult turu ümberjagamise arvelt ja see tegevus ei ole mitte just odav. Uue kliendi leidmine on umbes 2,5 korda odavam, kui olemasoleva kliendi ülevõtmine, ainult et neid uusi kliente ei ole.
    EMT väidab, et neil on 750K klienti (seisuga dets. 2007), Tele2 number oli juba 2006 lõpp 508K klienti, Elisa väidab olevat kuskil seal 300K (seisuga märts 2007) juures. See iseenesest teeb kokku juba 1,558M kasutajat, mis on kah omamoodi pensik number. Kui siia juurde veel liita see Bravocomi tilk, siis saame tulemuseks et imikust päris vanade sepikuteni kasutavad kõik veidi rohkem kui ühte telefoni.
    Kui vaadata Telekomi 2007 9 kuu tulemusi EMT osas, siis vanadel peaks ikka nagu moos saia peal veel olema.
    2006 ja 2007 9 kuu võrdluses on 2007:
    müügitulu suurenenud 13,8%
    ärikasum suurenenud 15,2%
    ärikasumi marginal 2006 9 kuud 31,7 vs. 2007 9 kuud 32,1
    perioodi puhaskasum suurenenud 22,8%
    Kokku EMT net profit 9 kuud 2007 oli 696,5M eeku. Aasta peale teeb see EMT'le üle miljardi krooni net profitit ja ma ütleks, et Eesti suurusega turu jaoks on seda ikka sitaks palju.
    Lisarevenue saaks tulla ainult uute teenuste turuletoomisest ja selletõttu on ka kõikide Eesti operaatorite uksed avatud neile, kes midagi huvitavat välja suudaksid mõelda. Operaatorite enda põhitegevus see ei ole ja neile väga meeldiks kui saaks oma torud teiste poolt välja mõeldud stuffi täis toppida ja siis revenue sharing mudeli alusel teenida. Nii et siin on võimalus kõikidele julgetele ja ettevõtlikele:o)
    Kui rääkida sellest innovaatilisusest, siis see on valdkond, mis nõuab investeeringuid. Samas head sõbrad, oleme me selle innovaatilisuse ise juba ammu kinni plönninud ja EMT kasutab seda üliosavalt turunduses, nagu nad ise paneksid räigelt pappi R&D'sse ja teeksid läbi vere ja pisarate oma kallitele klientidele uusi teenuseid. Tegelikult käib see nii, et hoitakse lihtsalt silmad ja kõrvad lahti, mis maailmas tehtud ja töötab ning sobivuse korral tehakse copy/paste. Tähendab see seda, et tuleb ainult jumalat paluda, et laias ilmas midagi hyper innovatiivset jälle ei leita a la 3G, sest kui EMT sellega kaasa läheb, siis saame ka selle rõõmsalt kinni taguda. Iseasi kas meil kõike seda vaja on. Ma ei tea kui paljud teist, aga ma ise näiteks ei ole teinud mitte ühtegi video kõnet, kuigi olen üsna teadlik teenuse kasutaja.
    Ma ei usu samas, et EMTd süüdistada oleks õige. EMT on ikkagi Telia/Sonera jaoks selline mõnus kuldvillak, mille omanikud võtsid vastu otsuse see veelgi suurema hooga tööle panna. EMT pidi asja lihtsalt ära executima ja thats it. Rootsi ja Soome onud langetasid lihtsalt pragmaatilise otsuse ja edasikaebamisele see ei kuulu. Jalgadega hääletamine peaks võtma ikkagi olulise mõõtme, et see nendeni jõuaks, vastasel juhul istuvad nad oma rootsi saunas, võtavad õlut ja kehitavad õlgu. 5% klientidest läks minema- so what, kasumimarginal, käive ja puhastulu kasvasid- job well done.
  • Schlagbaumm, sinu jutt kõlab nii sarnaselt sellega kui ma 7 aastat olin vegeteerinud Elisa võrgus. Lõpuks hakkas jubedalt häirima see, et kõik uued liitujad said muudkui tasuta rääkida aga mina maksin nende arved kinni.
    Lõpuks sai siiski otsustavaks levi kvaliteet.
  • puhkjapojad liida juurde gsm valved ja asjad.. lisaks on paljudel töölt kaart ja nö era tarbimiseks lisaks veel üks
  • siseminej6ud- kindlasti mõjutavad ka sellised teenused klientide arvu aga nende arv on kogu numbriga võrreldes ikka üsna puru per**s. Ma võiks rääkida päris huvitavaid lugusid ajast, mil ise veel operaatori juures töötasin ja kuidas neid kliendinumbreid saadakse.
  • troim
    4. Oota, kuni Elisa saadab Sulle SMSi teisaldamise kuupäevaga. Info saabub Sulle hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.

    Kõneoperaatori vahetus toimub ikkagi 10ndal päeval-(õõsel kell3).Testitud!

    Peaks mainima omadest kogemustet: Kesk Eestis Elisa levi paranenud jõudsalt ja rahuldab.
    Tele2-s pidev võrgu ülekoormatus, levi katkendlikkus hakkas närvidele käima - OUT.
    Sel päeval, kui nad said teada minu operaatori vahetuse soovist (4nr.) pakuti kohe peresiseseid kõnesid aastaks tasuta!!!!
    Lõpuks suutsin ikka selgeks teha, et tasuta kõned iseenesest ei paranda tehnilisi võimalusi! Kui ikka võrk hõivatud siis hõivatud! Minu arupärimisele kohalike kanalite arvu kohta ei tahtnud keegi otsest numbrit õelda, kuid ridade vahelt koorus välja tõdemus,et ju neid on ika siis tõesti vähe!
  • Liasks veel.
    Olin aastaid EMT klient- teeenus hea aga kalllis ja kui peres 2 pubekat ning üks neist tanksaabastega-neetides pool-seelikukandja siis võite ühe korra arvata, millise augu nad suudavad rahakotti kaevata! :)

    Parim asi sektoris on sellel sajandil numbriliikumise võimaldamine!
  • Päris mitu tuttavat eraklienti on Elisa lepingu mõne odavoperaatori, põhiliselt diili, vastu vahetanud. Sellesama tobeda tunde pärast, et maksad mitusada krooni kuus ainult kriitpaberi eest. Huvi tuntakse su vastu samamoodi ainult siis, kui mingi eriti kaval fikseeritud tasuga pakett pakkuda on. Ühel vanemal inimesel sai näiteks siis villand, kui otsekorralduse kuupäeval arvel piisavalt raha ei juhtunud olema ja selle peale üsna kiiresti kõned kinni keerati. Kedagi ei huvita see, et sa oled 10 aastat klient olnud ja Elisasse aja jooksul 100k krooni vedanud ja personaalkliendihalduri töökohustuste hulka sellise väikese asja kordaajamine, tundub, et ei puutu.

    Niiet ega põgeneda pole tegelikult kuhugi, saab ainult veidi jalgu trampida. Ja maailmas ringi vaadates tundub moblaturg igal pool selline väike nõme oligopol olema, keda kliendid eriti ei koti, sest kamba peale saab raha kätte nagunii.
  • Teleyhe puhul on kõnede kinnikeeramine olnud üsna leebe, kui vahest olengi unustanud ja nad smsiga teada andnud on.

    Suve hakul läksin tele2-te korraks, et hoida veel umbes viiendik kõnede pealt kokku, aga kuna olin sim kaardi sisestamise hetkel väikelinnas ja veetsin enamuse ajast suvest seal, siis seal puudus ka kõige elementaarsem levi. Järgmisel päeval tegin tagasitaotluse. Nii, et tele2 leviprobleemide naljadel (a.la kui näeme, siis räägime:)) on ikkagi tõsi taga.
  • Oman 4 numbrit ja 12+ aastast staazi EMT-s.
    Olen seni rahul, ei ole levi probleeme olnud. Teistes võrkudes, mida olen katsetuseks proovinud on probleemne levi ja eriti maakodus, kus viibin 1/3 aastast.
    Peale plusside ja miinuste liitmist on otsustav ikkagi levi kvaliteet või selle puudumine.
    Kui arved suurenevad, tuleb rohkem teenida aga mitte kulusid kärpida.
    Mina ei vaheta operaatorit !
  • Sellisel juhul oleks võinud EMT veelgi rohkem hinda tõsta, arveldada näiteks 2 minuti täpsusega. Olen mujaltki veebist lugenud, et "jah, kõnearve tõuseb 2 korda isegi, aga vahetada ei kavatse". Hea õppetund :-)
  • Tubli suffiks ja TRX ! Inflatsioon on 2008 aasta algul juba niigi p.....s , seega on õige kõik hinnatõusud samal ajal ära teha . Seda hiljemale jättes võiks suudistada hindade tõstjaid riigivastases tegevuses , on ju meie riiklik siht liitumine eurotsooniga . Seda enam , et osa ETL-st kuulub ju riigile . Seega , kes kohe teeb , on õige tegelane , kes mitte , tuleks hiljem keelata , mingi seaduse võiks ju välja nuputada selleks puhuks . Ja kõige tähtsam , oleme investeerimisteemalises foorumikeskkonnas , peaksime rõõmsad olema , sest üks börsiettevõte suudab tõenäoliselt suurendada tulusid , sel ajal , kui paljud teised kaotavad tulude kasvu .


    All vasakus nurgas , helehallis kirjas , 3-se tähekõrgusega : autor räägib Elisa võrgus ja omab ETL aktsiaid .
  • Kõigepealt - laupäevases Postimehes arvamuse avaldajad natukene jahmatasid. Kõigi kõnearved jäid 200-300 eegu vahele. Üllatavalt väikesed aktiivsete inimeste kohta.
    Vahetaks ise ka operaatorit aga ei saa :( Kogu pere, naine-lapsed, ämm pealekauba, juba on Elisas. Isiklik moblanumber kah. Ainult põhiline lobisemise allikas ehk töötelefon on EMT-s (ja on ilmselt seal veel isegi siis, kui EMT on pankrotti läinud :) Tööandjat mobiilioperaatori pärast vahetama ei hakka. Lihtsalt tuleb hakata vähem kõnelema.
    A propos, hullemat mäda, kui jutt Elisa kehvemast levist EMT-ga võrreldes on raske leida. Aga kümnendi turundusteoks sobib see küll. Respect, EMT!

    Lisaks veel. Koto kirjutas, et parim asi sektoris on sellel sajandil numbriliikumise võimaldamine! Meenutan, et 2007 aasta innovatsiooniauhinna kõige innovaatilisema toote eest sai EMT MOBIIL-ID. Mul on küsimus, kui paljud teist on seda innovaatilist teenust kasutanud? Võib-olla on see üks argument, miks mitte jalgadega hääletada, vaid jääda ainsa sellist unikaalset teenust kasutava operaatori võrku edasi?

  • Jutt Elisas kehvemast levist ei ole mäda vähemalt niivõrd kui see puudutab vanalinna keldrikõrtse, tean vähemalt kahte kus Elisa ei levi ja EMT levib.
  • Äkki EMT tahabki, et eraklient lahkuks ja tahabki edaspidi teenindada peamiselt vaid ärikliente.

    Neil ju lausa "Ärikliendi teenindused" püsti, kus erakliente meelsasti ei teenindata. Iga kord, kui koha toolil sisse võtan, teatab üks tädi "See on äriklientidele". Ma ei olegi aru saanud kas pean alati ütlema: "Tere, olen äriklient" või kandma vastavat rinnasilti? Ülikonnast, portfellist ja mustast mantlist siiani ei ole piisanud. Bemm, dress ja doss tuleks ära proovida.
  • EMT kohta veel üks värvikas lugu:

    Elab sugulane juba aastaid välismaal, ei plaani Eestisse niipea sattuda. Palus hiljuti, et uuriksin EMT-lt, kuidas leping ära lõpetada. Elab nimelt teine siiani mingi paketiga, mis võtab iga kuu mingi miinimumsumma. Oh üllatust - välja tuli, et lepingut ei saagi lõpetada kohale minemata. ID-kaarti kasutades oli mingi variant loovutada number kellelegi ja sealt edasi oli mingi võimalus lepingust välja saada. Aga ID-kaarti pole. EMT väitel on lepingu lõpetamine ilma kohale tulemata ilmvõimatu. Võib jätta arved maksmata, siis lõpetavad ise ära. Ja saadavad info maksehäireregistrisse. Ettevõtte enda esindajad kinnitavad, et ühtegi alternatiivset varianti ei ole.

    Vot selline tore ettevõte siis.
  • Mobiililevi kvaliteedist rääkides kvalifitseeriksin demagoogiaks kõik väited, mis räägivad üksikjuhtumistest ühes või teises keldrikõrtsis või äärelinna suvilas. Kuivõrd operaatorite võrgud on erineva ülesehituse ja saatjasukohtadega, siis eelpooltoodud väiteid saab tuua ükskõik millise operaatori kohta. Üheks dokumendiks, mida tasuks vaadata, on Sideameti poolt 2007 suvel läbi viidud mõõtmiste tulemused Tallinnas ja Tartus. Nende alusel võib küll väita, et Tallinnas ja Tartus EMT/Elisa vahel kvaliteedivahet ei ole, pigem on Elisa tulemused isegi paremad.

    Raportid: Tallinn ja Tartu

    Samas leiad veel raporteid sideteetevõte kohta,
  • "Äriklientide puhul lubab EMT olla paindlik ja valmis igasugusteks lahendusteks. "Ma ei saa kellelegi sekundipõhist arvestust lubada, aga meie haldurid tegelevad kõikide äriklientidega sobivate lahenduste otsimisel. Näiteks saame pakkuda madalamat hinda," rääkis Pino."

    http://www.aripaev.ee/3788/uud_uudidx_378803.html
  • Blink

    Volitusest peab piisama. Kui volituse alusel lepingut lõpetada ei lasta, siis on vastuolu kasvõi selles, et Elisa võib lõpetada sinu eest lepingu EMT-s, kui Elisasse kolid.

    Sa suhtlesid selle esimese ajudeta kihiga. Püüa sellest mööda pääseda. Klienditeeninduse tagaruumides on üldjuhul vähemalt üks ajuga tegelane, kes võib-olla on kuulnud sellisest asjast nagu "esindusõigus", mida kirjeldab meile tsiviilseadustiku üldosa seadus.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon