Üks veebileht ootab konstruktiivset kriitikat - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Üks veebileht ootab konstruktiivset kriitikat

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Kuna siin on koos keskmisest eredamad kriidid, igasugu erinevat rahvast IT meestest turundajateni, siis tekkis mõte oma vastavalminud veebileht siit filtrist läbi lasta. Igasugune tagasiside oleks teretulnud. Leht ise aadressil digisilm.ee. Mõned asjalikud kommentid on juba olnud ja need muudatused ka tehtud juba. Kui ise oled kogu aeg asja sees, siis juthub tihti, et ei märka mõnda elementaarset asja, mis tavakasutajale oleks võib olla oluline.
  • Miks krdi pärast igal lehel kursor sinna Kasutajanimi kasti forseeritakse?!? Kes geenius selle peale tuli. EI TÖÖTA tavalised BACK klahvikombinatsioonud.

    Ja muidu. Miks avalehel kõik tekst jpegina on? Mujal on tekst laotud ikka üliülikehvasti, tegijal pole tüpograafiast mitte mingit ettekujutust olnud. Rõhutan - mitte mingit.

    Samas, infi on palju, see on hea.
  • Eks see kursor osaliselt seal sellepärast, et neil kes juba teenust kasutavad oleks hea ja lihtne sisse logida. Kui kursor seal ära võtta, siis hakkab tööle ka back nupp. Vaatame üle, kas ta kogu aeg ja igal pool seal peab just olema.
    Vaatame ka selle tüpograafia asja üle.
    Tänud priitp!
  • Vaatasin lehe läbi ja paar asja:
    Esilehel on paketid piltidena, tehke tekstiks, paremini hallatav ja jätab üldse parema mulje. Pildina pannes on kuidagi "odav" lahendus.
    Fondi suurus on erinev. Vasakul servas võib tuvastada 4 erinevat suurust fonti üheagselt, lisaks on üks kast (Efektiivsus läbi videovalve) takkatraavi kaldkirjas. Häirib kohe.
    Kontakte ei leia piisavalt kiiresti üles, kuidagi tavaks on saanud, et kontaktid lehel tuuakse välja eraldi lingina, et ei peaks 6 korda hiirega klõbistama, et emaile leida. Kontaktide ja meeskonna lehed võite vabalt ka kokku tõsta, sellisel kujul kahe lehena hoida ei ole suurt mõtet.
    Sisulehtede kujundused on täiesti erinevad nii ülesehituselt kui piltide poole pealt. Heaks tavaks on hoida piltide formaat ja paigutus lehtedel sama või vähemalt sarnasena.
    Ei leidnud sisupuud. Kuna menüüd on väga mitme taseme sügavused, võib seal kaevamine osutuda tülikaks.

    Positiivse koha pealt niipalju, et infot on tõesti palju, võibolla isegi liiga palju. Igatahes täidab selle koha pealt leht oma eesmärki suurepäraselt. iseasi, kas keskmne kasutaja viitsib seal nii sügavalt kaevata.
  • Asi mida ma veebilehtedel alati vaatan, on kontakti kättesaadavus. Kujuta ette klienti, kes arvab, et tal võib-olla on teie teenuseid vaja (sõber soovitas, et digisilm.ee vb. tegeleb sellise asjaga). Mida tal vaja on? Telefoninumbrit.
    Teie lehel jõuab kontaktini nii, et valid rippmenüüst digisilmast-kontakt, mis ei ole võib-olla kõige parem lahendus. Kontakt võiks olla välja toodud eraldi valikuna ("digisilmast" all räägid siis meeskonnast ja vb. konkreetsete inimeste mobiilinumbrid-meilid on seal all). Aga üldnumber ja üldmeil peaks olema kiiresti kättesaadav. Võid panna ka kontakti stiilis "Firmanimi, aadress, üldtelefon, üldmeil" sinna lehe allosasse, kus praegu on jutt copyrightist.
  • Näed, jäin natuke hiljaks, aga daman märkas täpselt sama asja mis mina.
  • tänud ka nende kommide eest. Inf stooritud ja vaatame sellele asjale samuti tõsiselt otsa. Muide, kui keegi on väga kõva tüpograafia ekspert, siis heal meelel kasutaks seda know howd miski mõistliku raha eest.
  • Esimene asi jah kommunikatsioonid võiksid kätesaadavamad olla.
  • Argumenteerin ka veits:

    VISUAAL. Ei kannata mingisugust kriitikat. Elementide paigutus on juhuslik. Fookus puudub. Ilged määrdunud värvid. Selle asja kokku joonistanud sell ei pole võib-olla sõna "tüpograafia" kuulnudki, rääkimata rakendamisest. Seda "kujundust" lihtsalt ei ole võimalik päästa. See on nii nõrk.

    COPY. On ka nõrk. Maailm on niigi täis müra. Milleks seda juurde toota? Ma kujutan ette, et kogu must info on hetkel olemas (st. musta materjali kogumise töö on tehtud). Nüüd see tuleb puhtaks toimetada. Igal lausel peab olema väärtus. Kõige olulisem sisu tuleb visuaali abil esile tõsta, juba ainuüksi liigendus võib imesid teha. Rääkimata illustreerimisest. Pigem olgu sisu väga vähe, aga, et see oleks ilgelt kvaliteetne.

    Internetiturundust tehes SEO'sse mitte midagi panustada on lihtsalt rumal.

    Toon ühe hea näite. Villu kinnisvaraarenduse kodukas (www.orukodu.ee) ei ole kindlasti ideaalse kodulehe etalon. Küll aga on see väga mõistlik näide sellest, kuhu tasub ja tuleb kodulehte tehes ressurssi (aega / raha) panustada. Sisu on kunn. Sellega tuleb ilgelt palju tööd teha. Aga visuaal peab ka olema mingisugusel elementaarsel esteetilisel tasemel.
  • Otsingumootoritele tuleb asi söödavamaks teha. Praegu: otsides "digitaalne valve" või "videovalve" vähemalt esimese 10 hulgas seda lehte ei ole. Otsides "digisilm" on küll esimene tulemus, aga kirjeldus on järgmine:

    "Esileht Tooted Teenused Juhendid Demo Digisilmast Partnerid Meedia KKK Valvekeskus. Copyright © 2008 Digisilm Pro OÜ. All rights reserved."

    No ei ütle mitte midagi sisu kohta. Osaliselt põhjus kindlasti selles, mida ka eelmised on välja toonud - tekstid on piltidena.
  • -häirib veebilehe värvigamma (kuidagi määrdunud, ebamäärane, ei tea, kas ka firma poliitika sama ebamäärane?) ja kompositsioon (kuidagi amatöörlik); aga kui tegemist hea kaubaga, siis ilmselt ostaks ka hullemalt kodulehelt, oluliseks saab siis mulle tundmatu firma usaldusväärsus (klientide arvamused, tsitaadid kolmandate osapoolte kodulehtedelt (hinnavaatlus.ee jms), viide jooksvatele andmetele krediidiinfos, google otsuing analoogsete lahenduste peale ja nende võrdlemine). Reklaamklipi värvilahendus ei häirinud, seal on kuidagi konkreetsemad värvid.

    -veebilehelt ei leia kohe kontaktandmeid. Kontaktandmed tuua esilehele, menüü "Digisilmast" asendada sõnaga "firmast" - nii nagu tavaliselt on. Positiivne, et kontaktandmete all on isikute pildid. Aga nende riietuse erinev stiil häirib - jääb mulje, et need kolm inimest on juhuslikult kokku tulunud, et veidike raha teenida. Puuduks nagu ühine kontseptsioon. Soovitaks kõigile piltidel olijatele casual riietust, see loob kuidagi samastumistunde minu kui kliendi ja teie kui hea nõuandja-teenusepakkuja vahel.

    -esileht ei suutnud mind veenda, et milleks peaksin selle teenuse ostma (mul on pidevalt varastatud eramaja aiast öösel asju ja olen vahel mõelnud, et peaks paigaldama maja ümber tundlike turvakaamerate süsteemi). Ei viitsinud ülal jooksva pika teksti ilmumist oodata, et sellesse süveneda ja mõelda, et kas see lahendus sobiks mulle. (piltidel olevad kaamerd ei äratanud igastahes eriti usaldust selleks funktsiooniks, ilmselt pole ka selleks mõeldud.) Parem oleks, kui kogu tekst oleks korraga näha, saaks paremini analüüsida, miks just seda lahendust peaks kasutama. Väga posiiivne on, et kodukale saabumisel ei pidanud ootama mingi totra flashi ilmumist.

    Tavaliselt, kui mul tekkib minig probleem, mis vajab lahendamist või soov midagi osta, siis alustan otsinguid googlest. Katsun leida mõne neutraalse ülevaate (hinnavaatlus.ee, prisjakt.nu jne. - iseasi, kui usaldusväärsed need on :-) ja siis lasen googlel otsida mõned teenusepakkujad, et nedne vahel valima hakata. Arvan, et hea esindatus googles ning "kolmandate" veebilehtede "neutraalsed" ülevaated on olulised uute klientide leidmisel.

    Olen tavaline surfaja ja turunduses-disaininduses ebaprofessionaal, kuid ehk on oluline ka ühe "tavainimese" arvamus. Edu!
  • lugesin nüüd selle bänneri läbi. Tüüpiline viga: kirjeldate lahenduse üksikasju, kuid ei kirjelda probleeme, mille lahendamiseks see lahendus kõlbab.
    Mind huvitab, kas selle lahendusega saab näiteks
    -öist varast tabada või vähemalt peletada
    -teha ülekandeid konverentsilt, loengult mobiiltelefonisse
    -salvestada jooksvalt workflowd mingis konveierprotsessis, et siis seda salvestatult analüüsida, workflowd optimeerida
    -jms

    mind ei huvita esialgu, millised draiverid ja programmid võin installeerimata jätta või millised vidinad ostmata jätta. Võtke ette mõne eduka tehnoloogiaetttevõtte reklaamibänner ja vaadake, kui palju seal räägitakse probleemist-võimalustest ja kui palju selle konkreetse lahenduse üksikasjadest,
  • ... no taksidermisti sõnad võiks siis lühidalt ja konkreetselt kokku võtta (seda on varemgi nii tehtud).. "Teil on probleem, meil on Teile lahendus pakkuda, võtke ühendust!"
  • Tehnmehed kipuvad jah liiga detailidesse laskuma, ärimehi ei hivuta detailid, vaid mis selle tulemus on ja palju raha säästab/teenib.
    Eks isegi sellesse detailide mämbrisse päris palju astunud, tulemus ei ole yldiselt hea . Detaile on vaja siis kui kellegil tekib kahtklus et sa ikka mulli ajad.
  • * 1680x1050 resolutsiooniga laiekraanmonitoril jäävad äärtesse ca 10cm valged laigud. Samas jääb vertikaalsihis osa lehte ekraani allääre "taha".
    * Minu maitse järgi võiks olla englišši asemel julgemalt kasutatud omakeelseid oskussõnu (tarkvara installeerimine --> tarkvara paigaldus; kasutajate administreerimine --> kasutajate (õigemini küll kasutajakontode) haldus jne.).
    * ...ning Rootsis kehtivad rahaühikuna endiselt rootsi kroonid, mitte sekid. :)

    Aga üldiselt täitsa nunnu.
  • * Menüüvalikule "Demo" vajutades kargas kogu komplutt äkki ekraani vasakusse ülanurka ja paremasse äärde jäi määratu valge lärakas.
  • Loen siin Eesti Ekspressi lisa Homme ja tuttav reklaam sattus ette. Digisilm pakub kolme paketti, mis erinevad ainult hinna poolest?
  • DigiSilma veebiga peaks tegema rohkem, kui siin foorumis jaksab loetleda. Otsi kiiresti abi, liiga suur osa müügipotentsiaali läheb kaduma. Võid minuga ühendust võtta, saan soovitada vajaliku kompetentsiga firmasid või ise aidata.
  • Kas see asi nüüd nii lootusetu on, aga arvamuse kuulaks ära kindlasti. Saada mulle oma kontaktid mario@digisilm.ee ja arutame seda asja. Eks neid abistavaid firmasi ole nähtud kah, tihtipeale tuleb neid endid abistada ja mitte vähe...

    Rehatrader- meil on ainult üks pakett, see on nimega off-site video hosting, mida saab teha erinevate kaameratega. Midagi muud keerulist nagu ei olegi. Aga eks selle sõnumi vormimisega peab kindlasti edasi tegelema, kuna lahendusena on see uus asi turul.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon