Swedbank hoolib oma klientidest - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Swedbank hoolib oma klientidest

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Ei teagi kuhu teema alla seda liigitada aga hommikul leidsin oma postkastist swedbanki kliendikirja. Kopin siia selle kirja alguse.
    Tsitaadi algus:
    22. septembrist kuni 19. oktoobrini pakub Swedbank uut 2-aastase tähtajaga investeerimishoiust „Globaalsed indeksid”, mille alusvaraks on Euroopa, Jaapani ja Hiina enimjälgitud indeksid.

    Tugeva müügisurve all olnud globaalsed turud on praegusel hetkel ajalooliselt soodsate hinnatasemete juures. „Kuigi viimasel ajal on turge peamiselt mõjutanud emotsioonid ning hirm, siis mingil hetkel pöördutakse tagasi fundamentaalnäitajate ja –analüüsi juurde” selgitab Hansapank Marketsi tuletisväärtpabertite osakonnajuht Simmo Sommer.
    Tsitaadi lõpp.
    Väga vahva on lause, et viimasel ajal on turge peamiselt mõjutanud emotsioonid ja hirm. Ei midagi muud erilist. Bearn Sterns ja LEH hakkasid lihtsalt kartma ja läksid pankrotti. Nafta on kah lihtsalt hirmust alla tulnud 147 juurest, mingit pistmist jahtuva maailmamajandusega ja sellest johtuva naftasaaduste väiksema tarbimisega siin ei ole. Autotootjad kah müüvad vähem autosid lihtsalt hirmust, nad ei julge praegu rohkem müüa. What a bullsh*it. Rääkida sellist juttu olukorras, kus valitsused sekkuvad juba vaba turu toimimisse, kus mängureegleid muudetakse keset mängu ja kus keegi veel päris täpselt ei tea, millist mõju kõik see võib avaldada veidi pikemas perspektiivis. Ja nii ta läheb, lähed panka, tõmmatakse sind kuskile kuuti kus istub lakitud küüntega näitsik, räägib sellest kui hästi nad oskavad osta erinevaid indeksaktsiaid turult, kuidas hetkel on võimalik pikemas perspektiivis väikeste sisenemis-, väljumis-, edukustasude jms. eest saavutada ikkagi väga head tootlust. Kui juurde panna veel graafik, kus languse ulatus kah kenasti ära näidatud, siis tundub, et tegemist on sure bet'iga.
  • mulle pakuti swedis śamuti eile sisenemist hansa fondidesse. Küsimuse peale et nad ju 50 % langenud vähese ajaga, öeldi ah küll nad ükskord ka tõusma hakkavad :)
    No eks ma hakkan siis ostma ka :)
  • Mul on ühe pangaga kakelus pooleli. Kui nad ilusti asja ei lahenda, saavad ka sellest paljud teada.
  • No ma arvan, et see on ikka S-trukitud toode, seega pole ju mõtet panga kallal vinguda. Kui ehk ainult seda, et miks nad enne bankrun'i inimeste raha nii pikaajaliselt kinni tahavad panna?
  • Siin ütleks ühe vanasõna: Usalda, aga kontrolli.
    Kui ma oleks neid tegelikult ka usaldanud poolteist aastat tagasi nende investeerimissoovitustega, oleks ma tänaseks....no ausõna, täpselt ei ole välja arvutanud, umbes kaks kolmandikku oma rahast kaotanud. Tegelikult on täpselt sama suures ohus kõik, kes kas teadlikult või kogemata papi otsa komistanud ning küsima lähevad, et kuidas raha paigutada. Sveedi ma nende inimeste asemel ei läheks ning seeõttu on ka puhkjapoegadele (nagu ka mulle) saaabunud sõnumit võtta meelelahutusliku nähtusena.
  • SWED pole nüüd hullem teistest tõenäoliselt. Meenutan internetimulli lõhkemise eelset aega kus erinevad pangad/investeerimispangad andsid üksmeelselt "strong buy" hinnangud aktsiatele, mis peagi langesid mitte 50% vaid 10x.
  • Vaata kõikide raamatupidajate ja pankurite omadus on see, et nad mitte ei vaata tulevikku vaid nad teevad oma otsuseid mineviku põhjal.
  • Täna tehti Sweedi kontoris mulle etteheide - allkiri ei kattu ID-kaardil olevaga. Kiivalt ID-kaarti enda higisesse pihku surudes, sundis teller mind allkirja uuesti tegema.

    Mõnel korral on kutsutud ka teine teller mind visuaalselt identifitseerima. Ma ei tea kuidas nad seda nimetavad - "parallel processing" või "double check" või "second opinion"? Algul ei saanud pihta, et miks teine teller mind vaatama kutsuti ja miks mu ID-kaarti käest kätte anti. Tundus, et tellerid on kiimas, aga hoopis turvavärk oli.
  • tundub, et asi om ikka päris hull. Enam ei julge üks tuvastada ja teine räägib, et langus on puhtalt emotsionaalne ja kui nüüd õigesti anal- üüsima hakata, kus siis hakkaba allese tõde õuele tulema.
  • Loomulikult on nii, et mõnda kohta võid suvalise lühendatud konksu visata, kuid pangas pead kirjutama korrektse allkirja.
    Peale selle, Sa ei taha ju oma tühja kontot nähes saada teada, et selle tegi lagedaks võltsitud passiga tüüp, kes polnud viitsinud isegi sarnast fotot muretseda ja allkirja tegemist natukenegi ära õppida.
    Muidugi on asi hull, kui isiku tuvastamist pangas keegi hulluks asjaks peab.

    P.S. Ei ole Föreningssparbankeni mees.
  • Muide, Kodrakondsusmigrakondsusameti koduleheküljel on ID kaardi- ja passiomanikust kvaliteetne pilt kättesaadav, sama mis on kas ID kaardil või passis. Kas pangatellerid ei pääse sellele pildile ligi, et peavad kehvakest pildikest plastikkaardi peal uurima?
  • Samuti saaks iga pangateller tuvastada, kas ID kaardi omanik teab oma PIN koode, siin : http://www.sk.ee/tervitus
  • pitsat2
    Kust sa võtad, et ma seda tuvastamisprotsessi hulluks pidasin? Teema on ju: "Swedbank hoolib oma klientidest". Minu jaoks oli see meeldiv elamus, mis näitas, et asjad on korras. Ilusad tibid olid ju ka.
  • Kust Sa võtad, et ma võtan, et Sina tuvastamispritsessi hulluks pidasid?
  • sorry, mul on pärast Lehman Brothers'i pankrotti närvid veits läbi
  • LHV telefonimäng: tuvastamisprotsess > tuvastamispritsess > tuvastamisprintsess?
    ;)
  • Suuremaid tehinguid tohibki ainult kahe telleri tuvastamisel Swedpangas teha, vähemalt vanasti oli nii.
  • On kosta signaale, et osad Soome firmad lasevad Eesti tütardel raha Swedist mujale (Samposse, Nordeasse) kanda.
  • Kui võtta lahti Swedi ex Hansapanga invest.hoiused ja vaadata nende ajastatust jääb mulje tõsisest lahmimisest.
  • vaatasin hoiuste intressimäärasid sweedis ja AUD on u. sama mis EEK, kas midagi on viltu austraalias?

    https://www.hansa.ee/private/home/more/pricesrates/interests?language=EST
  • Kui rahva seas sahistatakse juba üsna palju Swedi (Hansa) probleemidest, siis kas peaks muret tundma kuidagi ka hansa kaudu ostetud ja seal oma aktsiaportfelli hoidmise üle? Tegelikult siis otsene küsimus, kas näiteks Swedi pankroti korral on mul oht kuidagi sattuda porbleemidesse oma aktsiatega opereerimisel vms??
  • Kui Swedbank oma klientidest hooliks, siis paneks nad aktsiaorderitega tegelema inimesed, kes oma kohta väärt on. Ma ei tea, mis toimub, kuid tegelt kah - vaikselt hakkab närv mustaks minema, et jälle ei saa normaalselt opereerida orderitega. Ripub jälle juba tund aega üleval ja mu võimalused teenida vähenevad drastilise kiirusega.
    Kirjutan seda sellepärast, et kõik teaksid, millega kuldklient hansapangas pead peab vaevama.
  • Mul juba aeg ühe teie neiuga kokku lepitud. :)
  • Hästi lahe - õigupoolest tuleks vist see, mida ma sveedi kohta hetkel öelda tahaks, "Kopp ees OÜ" foorumisse üle kolida, sest telefonile seal ka mitte keegi ei vasta. Pikem suitsupaus vist.:(
  • Krt ma ei saa enam oodata - ma pean paraku minema ühe väga kiireloomulise asja joonde ajama. Olen tagasi ehk paari-kolme tunni pärast ning kui siis ka order üleval on, peavad sellest kõik teada saama "#¤%&/(
  • nu marct, paar-kolm tundi möödas, kuidas orderiga lood? ;)
  • Noh, tagasi tulles vaatasin, et tehing oli sooritatud. Ja mis kõige tobedam -tehingukorraldusel nähtava kellaaja järgi toimus tehing 20 minutit pärast müügiorderi tühistamise nupulevajutamist. Nii et p*rsest olin saanud juba enne kui ma ära läksin, nii et ma isegi ei saa aru, mis ilu pärast see tühistamist ootav order kuidagi maha ei tulnud. See selleks. Igatahes aga see ei näita mitte mingisugust hoolimist oma kliendist kui klient peab pettuma panga TEGEVUSETUSES. Mäletan, et keegi kirjutas, et LHV-s muutuvad sarnased asjad sekunditega. Seega - kui sveedil oleks sama süsteem nagu lhv-l, oleks ma praegu ühe tehingu tõttu 5% võrra rikkam.
    Erit tigedaks ajab veel ka see, et muidu reklaamiti kauplemiskonto avamist, kuna sellel tehingutasud ja haldustasud odavamad. Nüüd ma näen, miks odavamad - kvaliteedi arvelt.
    !"#¤%&/
  • ...väike update....Ma arvasin ikka õigesti ära. Aktsia läks lendu 22%. Kui vaid sveed oleks mu orderi tühistanud õigeaegselt. Väga väga fck, ütlen ma.
  • huvitav, kui reaalne oleks nüüd sveedist saamatajäänud tulu sisse kasseerida? Ilmslt loll mõte. Mis sellest, et 27% lennus juba.
  • marct
    unista edasi,või vaheta maaklerit.
  • marct , olen vaielnud nendega samal teemal mingi aeg tagasi.
    Vanasti ilmus ekraanile tühistamisel teade a la : Tühistamine ei toimu koheselt, vaid mõne aja pärast bla bla.
    Ehk nende vastus oligi, et nemad ei garanteeri tühistamist koheselt vaid seda tehakse siis kui nende jaoks aeg kätte jõuab. Et see aeg minul jõudis tunni aja pärast on minu probleem.

    Mitteametlik seisukoht oli neil seal kunagi, et enne kui orderi sisestad mõtle see hoolikalt läbi, siis ei ole vaja ka tühistada.
  • Mnjah, ega ma ei unistagi enam :)
    Hoolimata sellest, et tegelikult mu orderit ei tühistatudki, mille tõttu mul jäi raha teenimata.
  • Endisest Hansast pidid töötajad jooksma minema nagu rotid uppuvalt laevalt.
  • Varem olid asjad teisiti. Ca 10 aastat tagasi oli mul analoogne juhtum. Minu nurina peale teostamata ostu orderi pärast helistas paar päeva hiljem Raul Parusk(?), vabandas ja aktsid kanti kontole soovitud hinnaga. Vahe oli 15%.
  • and1, ei usu, pigem hoitakse kümne küünega kinni soojast kohast mõttetul ametipostil, pigem saadakse kinga kui joostakse minema
  • Sapine kommentaar, aga olen tige. Helistan oma probleemiga äriklienditoele, nemad ei soovi isegi infot anda, lasevad helistada haldurile. See aga ei viitsi keset päist päeva (praegu!) isegi toru tõsta! No comments!!!
  • Inimesed, rahu, ainult rahul! Minuteada ei ole Sveed eestis ainuke pank, st klient hääletab tavaliselt jalgadega
  • Nii-nii, enam ei ole tahtmist Swedi kiruda, sest:
    * Sampo - tähtajalise ennetähtaegne lõpetamine on võimatu
    * Nordea - tähtajalise ennetähtaegne lõpetamine on piinarikas (pikk ooteaeg, võimalikud trahvid)
    * Swed - lõpetab tähtajalise ennetähtaegselt sekundiga

    Isegi tähtajalise korraline lõpp on Nordeas kestvusega kuni üks NÄDAL! Nad küll ütlesid, et tavaliselt üks päev, aga võimalik, et kuni nädal.

    Lisaks pisiasjad:
    Nordea - ei vasta pühapäeval (õhtul) telefonile
    Nordea - teeb EURi ja EEKi jaoks eraldi kontod (Sampo ja Swed lahendavad sama asja stiilselt ühel kontol)
  • Sampos vähemalt on jah see ghey komme, et tähtajalist ennetähtaegselt lõpetada saab ainult pangale teadet saates. Suht lihtne oleks treida internetipanka mingi nupp, et "känselda hoius" ja kõik. Praegu aga peab valima "saada teade pangale" ja siis kribama. Senine kogemus on näidanud, et aega võtab see kuni 1 päev.

    Sueedbängis (end Skvatterite Noortepank) on ghey jällegi see, et ööpäevas on umbes 6-tunnine periood (ca 25% ööpäevast), kus sisuliselt netipank ei tööta. Hoiust känseldada ei saa, kontoväljavõtet ei saa. Reklaame saab vaadata ja oma lõbuks sisse logida ka, aga vajalikke toiminguid teha ei saa. See periood jääb mõistagi üldjuhul 00:00 ja 06:00 vahele. Nüüd kui sueedbängi pan-balti IT'st slashitakse mingi kamarilja, siis on oodata, et läheb hullemaks?
  • Troim, ega erilist valikut pole, kas hansa või lhv. Aga hansas tuleb sul väärtpaberite jaoks eraldi sularahakonto teha, vana konto on poes deebetkaardiga maksmiseks ja küttearvete maksmiseks ülekandega.
  • suffiks, kas Sampos ennetähtaegne lõpetamine on ÜLDSE võimalik? Tähtajalisehoiuse üldtingimustest lugesin välja, et täiesti võimatu.

    Sain aru, et Sampos kehtib see pangateate saatmisega variant vaid automaatse pikenemise tühistamiseks. Muus osas kehtib aga see: "Klient kinnitab Lepingule allakirjutamisega, et Lepingut ei saa lõpetada ennetähtaegselt korralise ega erakorralise ülesütlemise teel."
  • Üks miinus Sampole veel - nad ikkagi ei võta toru hetkel. Kell 23 veel võtsid. Võimalik, et toimub vahtkonna vahetus.
  • Ei, mul oli vahepeal nädalane, automaatse pikenemisega ja oma arus ma panin selle hiljuti poole pealt kinni. Aga võibolla ka eksin, jätsin pikendamata. Igal juhul - point oli, et nupu asemel peab mingit kirjavahetust pidama.
  • troim, Sampo viimane infoliini teller lahkub töölt kell 23:30, pärast seda tegeleb sinuga mingi lambiasutus, kellelt Sampo telefonitoru tõstmise teenust sisse ostab. Ei ole kunagi proovinud neid kasutada, ent suure tõenäosusega mingit erilist abi sealt ei loota ei ole.
  • SEB olete ununstanud?

    Tähtajaliste hoiuste katkestamine toimub sekundiga ning mingit internetipanga mittetöötamist kindlated kellaaegadel ei ole.
  • Viimasel ajal olen kokku puutunud vähe absurdsete olukordadega panganduses (konkreetsel juhul Sampo, t6enäoliselt teistel analoogne teema?)
    Situatsioon järgmine, et sissetulek laekub EURides välispanka, Sampost lähevad maha eluasemelaenu (laen EURides ofkoors) tagasimaksed ning vahest kasutan pangakaarti makseteks.

    1. Raha arvelduskontole.
    EU-makse lähtepangas tasuta. Kuna aga laekumine EURides, siis 85 EEKi ylekandelt pangale. Kontol EURid olemas, elame yle selle väikse teenustasu.

    2. Laenu tagasimakse
    Pangas on arvelduskontol nii EEKid ja EURid. Lisaks arvelduskrediit x EEKi. J6uab laenu tagasimakse kuupäev kätte, arvestatakse EEKid maha nii, et arvelduskrediit jookseb miinusesse, millelt hakkab m6nusasti intress tiksuma. EURi ei puuduta, mis sest et laen omal ajal EURides antud.

    3. Kaardimaksed
    Arvelduskontol on juba vähem EEKe järel, EURid veel alles. Soovin kaardiga välisriigis maksta, arve EURides (mida on kontol täitsa piisavalt). Nyyd pank vaatab et odott, mis see makstav summa EEKides kah teeks? Ahaa, ei olegi neid kontol piisavalt? Sellisel juhul ei ole v6imalik makset teha. Ennem tuleb minna internetipanka v6i pangakontorisse myya "piltlikult" pangale EURid maha, saada EEKid asemele (ja mitte EP kursiga loomulikult). Nyyd kui EEKisid piisavalt, saame rohelise tule ka EUR-maksele (mille täitmisel pööratakse arvestatakse jälle EEKid tagasi EURideks, mis on ju asjade täiesti loogiline jätk...)

    Kas t6esti natuke lihtsamalt tänapäeval ei saaks.

  • no aga elementaarne watson, et pank tahab ise, ilma sinupoolse kokkuhoiupüüdluseta valuutat laenu tagasimakseks konventeerida (iseensestki mõista oma kursi järgi). Ta võtab sult seetõttu eekid. Juhul, kui ta avastab, et sul on eurid, oleks päris koom see, kui ta eekid tagasi su arveldusarvele (taas oma kursiga) konventeerib ning alles siis eurid võtab. Mnjah, ega sveedis ka targem see asi pole. Ja see on ikka teenimise eesmärgil - iga liigutus maksab. Eluasemelaenu maksepäeval ja natuke peale on tavaliselt konto väljavõte selline, et siga ka ei näksi.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon