Halvimate teenindusettevõtete TOP - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Halvimate teenindusettevõtete TOP

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Elion. Esiteks päädis üle-eelmisel aastal minu esimene kokkupuude selle ettevõttega reklaamide "siin piirkonnas kõik meie teenused kättesaadavad" ja "seadmed tasuta" enam kui 10 000 kroonini ulatunud investeeringuga. Aga see selleks.

    Praeguse seisuga istun alates eelmisest teisipäevast (!) ilma interneti ja TV-ta. Sellest alates on iga päev alanud telefonikõnega, kus kinnitatakase , et viga on "nende" pool ning "tarkvaraline" õhtuse telefonikõnega, kus selgub, et viga olevat "minu pool" ning "raudvaraline" ning "millalgi täpsustamata ajahetkel võib ikkagi tehnik tulla." Pärast minupoolseid soove, et antaks infot, millal see tehnik täpselt tuleb, lubatakse tagasi helistada ja öelda, millal see tehnik siis täpsemalt tulla võiks. Tagasi EI helistata. Ma saan aru, et väikesest inimesest tuleb hea dividenditootluse nimel igal võimalusel üle sõita, kuid nädal ilma "infrastruktuurita" on kuidagi kahtlane.
  • Ma elan sellises kohas, kus jalgadega hääletamine on raskendatud. VIASATi kliendiks ma hakata ei kavatse ning igasugused üle õhu levivad internetilahendused... mul pole neisse väga usku. Lisaks jookseb mulle riidekappi Elioni valguskaabel, mille külge on ühendatud suur hunnik kompatibiilseid seadmeid, mille eest on kõvasti raha makstud.
  • See ongi Eesti ISPide suurim jama: tõsise konkurentsi puudumine. Kui sa oled ühe kliendiks hakanud, ei ole sul pääsu, pead kogu nende kräpi välja kannatama. Tihtipeale ses piirkonnas konkureerivad ISPid puuduvad. Sul on tulnud osta hunnik suht kalleid seadmeid, mis ei sobi teiste ISPide pakkutavate teenuste või võrkudega. Jne. Nii et kokkuvõttes sõimled, aga surud kannatades hambad risti ega hääleta jalgadega. Eriti paistab tuhandeid investeerinud kliendi peetimisega silma Elion, aga ega Starman või Norby palju paremad pole.
  • Magalarajoonis elades oli Tähemehe teenus eeskujulik - tehnik tuli ALATI lubatud ajal, suuri häireid ei esinenud ning kogu paar aastat väldanud teenuse kasutamise ajal ei olnud internett kordagi "ära" nii, et see oleks mulle ebamugavust valmistanud. Hooldustöid tehti öösiti. Ahjaa - lisaks sellele suutis Tähemees oma pakettidesse paigutada "free of charge" portsu selliseid kanaleid, mille eest Elionile meeldib 35 krooni kuus juurde võtta. Ainus asi, mis totaalselt sakkis, oli nende videolaenutus ja selleks antud hiina digibox, mis sellest "teenusest" sõna otseses mõttes loobuma sundis. Tähemees on siinkohal võitja. Kunagi STV-ga suheldes oli sealsete meeste suhtumine ka nagu nõuka-aegses autoteeninduses.

    Ahjaa, muide, kas ma seda mainisin, et vaatamata tõelisel tehnoajastul elamisele (valguskaabel riidekapis) ei saa ma kasutada näiteks Elioni videolaenutust, sobiliku lauatelefoni seadme hinnad hakkavad mõnest TUHANDEST kroonist jne? See selleks - kõige rohkem naudin ma siiski seda pideva ebakompetentse hülgemöla voogu ning manjaana-mentaliteeti.
  • Mõmm - täna õnne, et Sa ei ole pidanud Elisaga suhtlema katkise internetiühenduse teemal. Olgugi, et tegu oli väheke eksootilist tüüpi veaga, on andestamatu, et ennast telekommunikatsioonifirmaks pidaval kontoril on ainult üks (jah, üksainus!) rikketehnik.

    Kuna mulle on andmeside toimimine väga oluline, siis hääletasin jalgadega ning lisaks panin veel üle õhu käiva backup-lahenduse üles.
  • TaivoS, päris põllul ei ela. Elan piirkonnas, mille kohta öeldi 10 a tagasi, et sellest saab Tallinna Beverly Hills. :-D
  • Ehk siis "lihtlabases bensiiniraudtee äärses agulis" ?
  • Ühesõnaga härrased tahavad minu õigustatud kriitika kohalike teenindusettevõtete suhtes keerata kriitikaks minu kinnisvaraturu alase otsustusvõime suhtes? Viimane on muidugi allapoole arvestust. :-D
  • No midagi pole teha kõik eesti ISP-d on teeninduse kohapealt paras rämps, võta üks ja viska teisega.
  • ma istusin CH-s terve kuu swisscomi interneti püsiühenduse ootel, ca aasta pärast läksin üle sunrise kliendiks (aasta pärast seda swisscomist helistati ja taheti minu lahkumise põhjuseid teada), mis oli PISUT operatiivsem, aga mille kliendiabi telefonijärjekorras võis muretult 10 min. ootel passida. Sellega võrreldes on Eestis suhteliselt OK.
  • Stockholm. Ootasin interentiühendust 1 aasta ja 3 kuud. Peale internetiühenduse paigaldamist, kulus veel 3 kuud teenuse aktiveerimiseks. Töötas laitmatult, 3 kuud. Siis tuli suvi vahele. Klienditugi oli avatud 9:30-17:00 (telefonikeskjaam lülitus kellajaliselt ümber, sekunditki varem ega hiljem helistades ei saanud kedagi kätte). Kui kätte said, siis probleemi fixiks kulus 3 min. Ja see fiks oli see sama "linnuke puudu", mille pärast 3 kuud teenuse aktiveerimist ootasin. Siiani ei tea, miks see linnuke maha läks.
  • Väljamaal elanud poiste kogemus viitab sellele, et meil on asi isegi hästi. :-D

    Samas ei armasta ma näiteks ka ühte meie imelist "premium" automargi esindust. Kuu enne garantiiaja lõppu käisin korralises hoolduses ja mainisin, et auto teeb hommikul käivitades veidi imelikku häält. Et võibla mingi rullik või rihm. Tegid hoolduse ära ja ütlesid, et vsjoo okei ja vsjoo olrait ja nemad ei leia mingit asja sealt. Talverehvide vahetuse käigus kuu hiljem leiti aga viga kohe üles ning taheti mind kostitada mitmetesse-setmetesse tuhandetesse ulatuva arvega. Oli ka muide "mingi rullik või rihm." Minu valjuhäälsete protestide tulemusel siiski oli lõplik arve esialgsest vast ca poole väiksem, sest töö eest väidetavalt raha ei võetud ja osad anti ilma katteta. Lisaks sellele on sellesse esindusse sisse astumisel vaatamata modernsele keskkonnale tunne, et miskit on valesti. Teenindust kui sellist ei ole. Härradel on kõigil sellised näod nagu oleks neil eile koer ära surnud. Elavas järjekorras seisad (!) nagu nõuka-ajal ning naeratuse venitab heal juhul alles kassiir näole, kui oma arve ära maksad.

    Muidu nagu ei põeks, kuid suhteliselt lähedalt on nähtud ka ühe teise "premium" automargi esinduse teeninduskultuuri. Esinduse külastuse protsess on läbimõeldud - näidatakse telekat, antakse head kohvi ja kommi, pannakse mugavale diivanile istuma ja naeratakse. Pärast hooldusest pääsemist on auto prillikivina puhtaks nühitud ning esiistmete vahelisse laekasse on pandud kingitus - veepudelist kontserdipiletiteni. Selle peale ei tulda, et oma auto hooldusesse andmisel võiks asendusauto eest raha küsida jne.

    Ehk siis kontrastid...kontrastid....
  • Kuidagi väga tuttav tuli ette. Let me guess... Revalauto?
  • Räägitakse, et SEB vennad ainult Volvodega sõitvat. Aga Karum6mm elab teadagi raamidest väljas, seega valikuvõimalus märksa laiem. Olgu või see roosa lips siin tõestusmaterjaliks.

    Ise pakuks Silberit, kuigi millegipärast kahtlen, et härra mersuga sõidab.
  • Bryssel loob koiki pika puuga. Esimese hooga meenuvad: a) kolimisel keeldutakse kaabel TV lepingu (voimalik "valida" vaid yhe teenusepakkuja vahel, kuna firmad on piirkonniti turu ara jaganud) lopetamisest (s.t. jatkatakse arvete saatmist) enne kui sa toestad neile, et sa lahkud sealt korterist (esitad yyrilepingu lopetamise teatise vm). b) metroo aastapileti saamiseks tuleb minna kuhugi putkasse (mida on paar tykki linna peale ja kus on permanentne 50 meetrine jarjekord) kell 8 seisma. On inimesi, kes oobivad telgis seal putkade juures. c) kyttessyteem ytleb yles, koige kylmemal ajal loomulikult nagu alati. Selleks, et toomees parandama tuleks, tuleb aeg kinni panna, esimene voimalik aeg umbes 5 paeva parast, senikaua kasuta puhureid voi elektriradiaatoreid kui kylm on voi kanna toas karvamytsi. d) poest ostetud televiisor lihtsalt ei joua sulle kohale, kuna autojuhil on paha paev ja ta ei viitsi soita.
    Ei hakka mainimagi seda, et Brysseli kitsaste l tanavatel toimub prygivedu ja poodide-kaupluste varustamine ilmtingitamata tipptunnil, mis kogu liiklus seisatakse niikaua kuni harrad suvatsevad oma kohvi lopetada ja oma keset tanavat pargitud veoautoga edasi soita. Taiesti standard on, et tuleb toolt paev vabaks votta kui mehike tuleb sulle kaablit voi gaasimootjat vm paigaldama. Mis kell toomees tuleb? "Ei tea, voimalik 9-17." Kas peale toopaeva loppu ei saaks? "Ei ole voimalik." Kas toomees ei voiks helistada, enne kui ta tuleb, et ei peaks paeva ara raiskama? "Ei ole voimalik." jne-jne. Sellest hoolimata ei ilmu sageli mingit toomeest valja. Kui asutusse helistada, siis vastatakse tuima haalega, et kahjuks ei olnud tana voimalik tulla. Belglased oleks nagu permanentselt pilves (voimalik et ongi) ja neil on sygavalt pohhui mis nende ymber toimub. Ainult loputult ilgutud Poola torumees, kes teeb terve brigaadi kohalike soss-seppade paevatoo paari tunniga ara, paastab lopuks selle perversse riigi.
    Ma ytlen teile, majanduslangusest majandustousule poordeks pole mingit geniaalset ideed vaja. Vaja on, et EL sees tekiks teenuste vaba liikumine ja Eesti teenustekvaliteet pormustaks hetkega nii monedki sektorid lahivalismaal ja kaugemalgi.
  • Tegelikult ma pakuks Unitedit Karum6mmi kirjelduse peale, Revalis on vähemalt diivanid ja kohv ja värgid :)
    Unitedi hoolduse järjekord on masendav, enamasti tuleb (vähemalt Haaberstis) seal laudade sektsioonis varuosade ja hoolduse osakonna vahel laua kõrval püsti seista, mida juhtub päris tihti, kuna klienditeenidajaid on enamasti kaks korda vähem kui autovõtme äraandmist ootavaid kliente.

    Unitedist veel nii palju, et mismõttes ma pean kohapeal sulas maksma? "Me ei väljasta enam uutele klientidele krediidilimiite, sest soovime tegeleda oma põhitegevusega" - järgmise auto võtan mujalt, tegelege terviseks oma põhitegevusega.
  • Lisaksin mykoloogi jutule veel, et oma rahaasju saad Brüsselis ajada ainult ühest pangakontorist! Kohalik infotehnoloogiline tase on lihtsalt nii raju, et ülejäänud sama panga kontorid pole võimelised tuvastama, kas sa üldse oled nende klient või mitte ning millised teenuslepingud on nad sinuga sõlminud. Jah noh internetipangandus.... ...forget it!
  • Karum6mm, kas see positiivne kogemus oli ühe Jaapani automargi esindus? Tuleb tuttav ette :)

  • Silberauto ette Järvevana teel tuleks taksopeatus teha.
  • Kuna siin tuli juba autosalongidest juttu ,siis lisaksin siia ka yhe omapoolse kogemuse.Soov on osta endale lähiajal yhte kasutatud autot.Leidsin internetist mõned mulle sobivad müügikuulutused yhest suurest autoesindusest Tallinnas kes müüb ka järelturuna kasutatud autosid.Kasutatud autode myygiplats ajab konkreetselt yle ääre.Masinate vahel liikuda on praktiliselt võimatu.Nii tihedalt on pargitud.Helistasin myygimehele ja rääkisin paarist konkreetsest autost mille hind oli 150 000 eeki.Pakkusin et tulen tunni aja pärast sularahaga kohale ja ostan auto ära.Palju sellisel juhul hinda alla saaks?Myygimees ytles et siis saaksin auto 148 000 eegiga kätte.!?
    Ju siis ei ole need ajad veel nii rasked kui räägitakse;)
  • Kus see piir on, kus sularahatehingu puhul peab rahapesu kahtlusest tulenevalt uurimisorganeid teavitama? :-)
  • Tänaseks olen siis minagi Elioni õhu kaudu leviva interneti tagasi saanud. Lubati juba reedel, aga kes see ikka viitsis 2. jaanuaril tööle minna, äkki oleks tulnd veel masti otsa ronida. Nii et neli päeva internetita lihtsalt selle pärast, et tehnikainimestel olid puhkepäevad. Arve tuleb arvatavasti tuimalt selline, nagu poleks midagi viga olnudki. Aga ehk on midagi ka Elionis paremuse poole muutunud. Elame-näeme.
  • Vanaema, 100 000 eeku.

    (3) Paragrahvi 5 lõikes 1 nimetatud ettevõtja on kohustatud tuvastama §-s 9 nimetatud dokumentide alusel isikusamasuse kõigil isikutel, kellega ta tehingu või omavahel ilmselgelt seoses olevate tehingute sooritamisel kokku võtab vastu, vahendab või maksab välja sularaha üle 100 000 krooni, sularahata arveldamise korral üle 200 000 krooni või tehingu või omavahel ilmselgelt seoses olevate tehingute eest nii sularahas kui sularahata arveldamise korral sularahas ja sularahata maksetena kokku üle 200 000 krooni.
  • Jah, härrased - pean tunnistama, et sõidan seda marki autoga, mille roolist võib ilmselt kõige sagedamini leida küsitavate väärtuste- kompleksi ning eba-adekvaatse maailmatunnetusega indiviidi. Enda vabanduseks saan öelda seda, et esiteks on seda autot võrreldes võrdlusgrupiga juhtida päris mõnus ja teiseks toimus auto soetamine tingimustes, kus 1.5 a vana kehtiva garantiiga 16 000 km läbi sõitnud auto esialgsest salongist välja sõitmise hinnast oli kadunud 45%. Niiet minu kriitika ei käinud ei Silberi ega Revali suhtes. Mainitud asutuste kohta olin ma kuulnud piisavalt folkloori, et neisse mitte oma nina toppima hakata. Üks neist hiilgavat erakordse rahalembuse ja kohatise ususekti tunnustega, teine aga müüvat juba kolmandat mudelipõlvkonda lahustuvaid autosid, mida siinmail ka eriti parandada ei osata. Linnalegendid räägivad nii mõnestki suurest ja heast diilist, mida härrased hommikul Järvevana Teel järjekordselt kohtudes on kokku leppinud. Aga mis mind kõige rohkem kohalike automüüjate/teenindajate puhul häirib, on see, et kohati on suhtumine ikka selline, nagu nõuka ajal - et see mees, kelle käest saab kardaaniriste või mees, kes otsustab sinu restorani sisse pääsemise üle, on jumal. Samas nüüd, kui iga-aastaste 30% käibekasvude aeg on läbi, võiks nagu teeninduslkvaliteet paraneda.

    Aga hea teenindusega kokkupuude oli tõesti jaapani "premium" automargi puhul. Kogemust võib võrrelda sellega, kui aastal 96 sai esimest korda Maci sülekat näpitud. Olles harjunud Win 95 legendaarse stabiilsusega tundus see kõik kuidagi võimatuna. Kõik toimis, kõik oli kiire, sile ja ilus.

    Muide, internetti pole ma siiani tagasi saanud. Saaga jätkub. Eile hommikul sai kokku lepitud, et õhtul tuleb tehnik. Kui lubatud ajaks tehnikut ei paistnud, sai helistatud. Seejärel teatas noormees toru otsas, et tegelikult tuleb tehnik teisipäeval. Seejärel suhteliselt viisaka, kuid intensiivse sõnavahetuse tagajärjel tuli tehnik 20 min pärast. Sõbralik vunts kootud mütsi ja kruvikeerajaga. Tegelane moogeldas veidi ning nagu nõiaväel oli telekal pilt ees. Seejärel ta lahkus. Telekapilti ja netti jätkus kolmeks minutiks. Uus kõne Elioni, kust öeldi, et tehnik helistab kohe ise tagasi. Ei helistanud. Uus kõne Elioni, kus öeldi, et parim, mis nad teha saavad, on selle töö järjekorda panna.
  • M6mm,
    kõik need (laps-) ajakirjanikud kes sulle kogu aeg helistavad, et kommentaari saada millelegi......helista sina nüüd neile ja pane asi kella külge, ärihuumorilehe esikaas " Elion On Katastroof" äkki paneb kellegi liigutama. Samas oleks see muidugi nagu sell-out kui sest lehest lugu ei pea.......pead mingi parema meedia leidma.

    šveitserite-kuningate-kardaaniristimüüjate võim on tagasi aga samas kui tõmmata õigeid nööre saad äkki enda kasuks värgi pöörata

    PS. ja rikastes riikides on "värdjad" kolinud buumeritest audidesse nagi mr. clarkson kurdab jätkuvalt
  • Karum6mm, mida sa keerutad nende autoesindustega. Nimetame nimesid. Elioni puhul sa ju ei räägi "ühe Läänemere äärse riigi telekommunikatsioonifirmast", eksole.
  • Efektiivsuse seisukohalt oleks tõenäoliselt otstarbekam pöörduda võsareporteri poole. Saaks näha, kas pets oma kakahuumoriga ka Elioni PR-armeest läbi murraks. Igasuguseid elule allajäänud alkohoolikuid ja muidu edevaid idioote on ju lihtne kottida.
  • opex, ma juba korra mõtlesin, et frustratsioon on jõudnud tasemeni, kus istun mõne PR-alal oleva inimesega maha ning pean plaani, kuidas koguda kokku mõned vürtsikad lood ettevõtte käitumisest ning presenteerida neid "valgetes" ajakirjandusväljaannetes musta huumori ning küünilis-iroonilis-sarkastilise kastmega. Steitmendid stiilis: "Ehheeee, ega kliendil ka alati õigus ei ole," ei vasta minu arusaamale teenindaja korrektsest käitumisest.

    Schlagbaumm. United Motors. UnelmAuto (Lexus). Muide, ma tean juba päris mitut inimest, kes UM-i kavatsevad UA vastu vahetada. Sõidumõnu lihtsalt ei kaalu stressi üle.
  • elioniga sama probleem. reedest internetita. tehnikut lubatakse samuti nii hommikul kui õhtul, kuid kohale pole veel keegi ilmunud. äkki täna
  • A) Helistati naisele. Öeldi, et tuleb tehnik täna kell 18:30.
    B) Helistati mulle. Öeldi, et tuleb tehnik homme kell 08:00.

    :-D
  • Su osad pöördumised on registreeritud eraldi riketena. Mul oli Elioniga sama case.
    Samas asjas helistas mulle 2 inimest eri jutuga, algul ei saanud aru, on mul endal midagi sassis, aga kui neile seda võimalust välja pakkusin, asi lahenes.
  • Rainer, ma saan sellest väga hästi aru. Seletasin neile olukorra ära ja praeguse seisuga ootan täna tehnikut. Samas näitab sellise olukorra võimalikkus minu hinnangul seda, et nii CRM kui protsess on vigased.
  • Mihkel Raud kirjutab oma bestselleris, et kui Emmanuelle'i näitamise ajal läks kogu Tallinnas elekter ära, siis anti tugev tõuge iibekasvule. Sellest moraal, pole netti ega telekat, tehke muid asju.
  • M6mm, naise juurde tulebki tehnik täna kell 18.30. Ainult et sinu informeeritus sellest kellaajast on ilmselt ettekavatsemata.
  • Peaks oma naisele ka Elioni tehniku tellima, saaks pildi ja hääle sünkrooni
  • Kui Unelmauto selle aasta septembris alustas, siis pandi paar korda ikka võhikut küll (võrreldes Amserviga). Tuleb aga tunnistada, et märkusi teeninduskvaliteedi suhtes kuulati suure huviga ning vabandati ette-taha :) Arvatavasti on nad praeguseks teeninduse sama sujuvaks saanud kui see kunagi Amservis oli. Eks kevadel saab teada :)
  • ziff, ma kujutan ette, et neil on mingi jaapanlaste ja kamba poolt loodud Service Standard Manual, mille alusel nad seda oma butiiki peavad.
  • Tänane halvim teenindusettevõte oli Tartu Linnavalitsus, kus iga lause ütlemiseks oli loodud eraldi osakond. Lõpuks leidsin adekvaatse isiku osakonnast, mille nimetus oli vist "Linnaplaneerimise osakond".

    Auhinnale võite järele tulla TÜ peahoone valvelauda. Viskasin sinna kommikarbi. Muidugi ma ei tea kas linnavalitsuses on auhindade vastuvõtmise osakond. Kui ei, siis tuleb see luua.
  • troim, ütlen edasi.
    mul üks tuttav tütarlaps töötab seal Linnaplaneerimise osakonnas
  • Siis tekib häbi ja magusaisu omavaheline korrelatsioon :)
  • Lexus elas 2008 a üle - 48% kukkumise, BMW seevastu 2% tõusu, Audi 6% tõusu. Mersu - 37% languse.
    Kohe kohe hakkab see Unelmate Garaaž ka oma ridasid harvendama ning kaob ka nende firmamärk (superhea servis).
  • 2 impendium
    Ära võta seda kui rünnakut kuid ausaltöeldes ma ei tule küll kuskilt mingit teenust või kaupa ostes mõttele, et keegi peaks mulle arve kaasa andma? Mille kuradima pärast. Las krediteerimisega tegelevad ikka finantsasutused. Ei saa sa ksukilt esindusest arvet kaasa, et kle ole hea mees ja kui aega saad maksa kontoris ära, aga kui puudu jääb, siis maksa siis kui saad.
  • Barbi Kjuu, tahad veame kihla, et ma saan Revalist arve kaasa?
  • See pole nagu väga firmaspetsiifiline teema. Ma võin ka homme teenindusse minna, arve kaasa võtta ja seda kolm kuud mitte maksta, mille tulemusena mulle viisakalt meenutatakse, et "teil on seal raamatupidamises üks summa vanast ajast üleval, ehk olete nii hea ja saate selle pisikese küsimuse ära lahendada". Kõik sõltub, kui suur klient sa oled, mitte niivõrd autofirmast endast.
  • Mul on internet. Ei läinud nädalat aegagi. Tehnikud olid igati lahedad sägad.
  • Näedsasiis. Oleks kohe pidanud laskma neil oma naisega "kokku leppida", mitte ise asju ajama.
  • M6mm, keegi Elionist lihtsalt äkki loeb seda foorumit?
  • Jah, keegi Elionist loeb seda foorumit ja enne kui Karumõmmi juurde jõuti aeti kõik Eestimaa karupered talveunest üles :)

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon