Juhtum Amserv Autoga - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Juhtum Amserv Autoga

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Kuna meie perre sündis kolmas laps ja meie praegune auto ei vastanud enam meie vajadustele otsustasin, et ei pikenda enam autoliisingut.
    Pangast öeldi, et pean auto üks kuu enne liisingutähtaja lõppemist Amservile ette näitama ja kõrvaldama autol nende poolt leitud puudused .
    Kuu aega tagasi läksin kohale palusin infoneiul mind suunata õige inimese juurda ja näitasin auto ette. Sain pakkumise umbes 20 tuhande peale puuduste kõrvaldamiseks. Lasin need tööd ära teha ja jäin liisingu lõppu ootama.
    Eile siis lähen kohale, annnan võtmed ja dokumendid üle. Ja mulle ööldakse, et nad ei võta autot kuna olen lepingut rikkunud ja ei ole autot näitamas käinud. Ma olevat näidanud valale inimesele :)...
    Ja ei võtnudki tagasi.
    See olgu õpetuseks kõigile kuidas käitub AMSERV AUTO.

  • Äkki ikka panda (swed, seb) oli see, kes sind tüssas? Ega nad tõesti taha liisinguautosid tagasi võtta, niigi tuleb neid nii palju tagasi. Samas - tätisa müstilline on see, et mis kuradi puudusi annab ühe auto juures 20K eest likvideerida.
  • pesuri paagi täitmisest kuni salongi keemiliseni välja?
  • SWED on süüst puhas. Nemad helistasid korektselt ette ja pakkusid erinevaid võimalusi ja seletasid mida ma pean tegema. See on puhtalt Amservi räige pahatahtlikus ja petuskeem et kliente petta.
  • Kusjuures, ma ei jaga skeemi loogikat. OK - kliendile sünnib kolmas laps no jääb auto väikeseks, vaja suuremat. Miks see potentsiaalne Avensis Verso, Länkari vms. suurema auto liisija lihtsalt mingi "ajuk**piga" minema peletada? Mis point sellel on?
  • incomex
    Väga emotsionaalne lugu . . .
    Jäta solvumine ja räägi rohkem detaile, mida Sulle siis ette heidetakse ?
  • Liisinguleping oli tehtud kolme aasta peale. Pank pakkus välja kas edasi liisida või vastavalt lepingule jääkväärtusega auto tagasi anda. Amservil on tagasiostu kohustus.
    Kui autot tahetakse müüale tagasi anda siis peab ta vähemalt kuu aega enne liisingu lõppu ette näitama, võimalusel ja vajadusel leitud puudused kõrvaldama.
    Kuu aega tagasi läksin siis autoga amservi, pöörsusin neiu poole kes neil saalis klientidele tere ütleb ja teatasin talle oma soovist auto enne tagastamist ette näidata. Ta juhatas mind hoolduses klienditeenindaja poole kes tuli fotokaga autot kontrollima. Leidis ees- ja tagatiival mõned kriimud ja väikse mölgi, salongis polstril kriimustused ja auto pagasiruumis koera poolt tekitatud vigastused. Lisaks pidin tegema seest keemilise pesu. Ta lubas saata mulle pakkumise. Paari päeva pärast sain pakkumise umbes 20 tuhhi peale, leppisime aja kokku ja viisin auto remonti. Sain auto kätte paar nädalat tagasi ja jäin liisingu lõppu ootama. See reede läksin rõõmsalt autot ära andma. Jällegi küsisin kellepoole pöörduda. Seekord juhatati mind kasutatus autode müüa poole. See mees teatas kohe, et auto on kontrollimatta ja vastav akt täitmata. Kui ma selgitasin olukorda siis ta uuris asja 10-15 minutit ja teatas siis et müügijuht ei luba autot tagasi võtta. Palusin, et ma saaksin müügijuhiga ise rääkida. Müügijuht tegeles ka asjaga mingi 20 miutitja teatas siis, et Amserv taganeb ühepoolselt lepingust kuna ma olen rikkunud lepingu tingimusi ja nemad midagi teha ei saa.Sooditati suhelda pangaga.
    Läksingi panka. Pank oli muidugi väga üllatunud Amservi sellise käitumise üle, palusid mult seletuskirja ja pakkumisi.
    Nüüd ootan mis pank mulleesmaspäeval ütleb.
  • Tõstaks teema Autode ja kulla teema alla?
  • Siit moraal - sõida BMW-ga ja sul ei tekkigi tunnet, et auto võiks kusagile aia äärde seisma jätta. Mugavus ja sportlikkus ülekõige. :)
    Käisin autoaedes meeste käest uurimas uuema M3 kohta. Tuli aga välja, et nad ainult just sellist incomexi poolt kirjeldatud riisiputru oskavadki müüa - soovitati igal pool vajadusel tellimus teha, et küllap nad siis toovad kui tahan.
    Automüügi huumori koht ilmselt - ma võin ju sel juhul ise ka Euroopa kuulutused läbi tuhnida ja järel käia kui tahan. Automüüjad meenutavad kangesti endisi kinnisvaramaaklereid, kes samuti enne langust ennast ilgelt tähtsaks pidasid ning tellimuste täitmise soovituste asemel raha soovitasid maksta, kuigi endal kaupa polnud ega tulnudki :)
  • hm, jutt tundub väga segane. Kui tegemist oli kasutusrendiga, siis millisest jääkväärtusest on jutt? Aega läbi, annad auto ära ja kogu moos...kui lepingus on lisatingimused auto seisukorra kohta, siis tulnuks leping enne läbi lugeda. Amservil on tagasiostukohustus? KUI tal see on, siis ainult panga ees....seega on see puhtalt panga ja autofirma vaheline probleem. Ilmselt on auto jääkväärtus suurem kui auto turuhind ja sealt ka probleemid. Ei ole mingi Amservi fänn, aga enne asjaolude selgitamist, ei tohiks nii soliidne foorum nagu seda LHV on, selliseid pealkirju lubada.
  • Khmm. Mina olen kuulnud nii sõna AmServ kui Amway.
  • Julgen arvata, et hetkel on suurel osal liisinguautodest jääkväärtus suurem hetke turuväärtusest. Seetõttu on tagasiostu kohustusega ettevõtted omadega suht suure jama sisse sattunud ja suuremad "miinusprojektid" alles tulekul. Võlusõna ongi see kolm aastat, mis nüüd hakkab nendel kõige hapumatel liisinguautodel täis tiksuma, mis omal ajal anti 0% sissemaksuga või mõne muu "soodsa" diiliga klientidele lahkelt kätte. Ilmselt nii mõnigi suurem ettevõte võib selle probleemi kaasmõjul veel sel aastal uksed kinni panna.
  • Kuulge mehed, teeme nii, et kui kusagil tynga saate või tillist tõmmatakse või keegi on otseselt *unn siis ei hakka siia kohe kiunuma ja kisama tulema. Teeks selleks kohe mingi eraldi teema võibolla, aga ei peaks tegema suuri pealkirju.

    Logish, et praeguses situatsioonis hakatakse igati vingerdama jne. Inimlik käitumine. Aga LHV foorum ei peaks olema mitte igasugu vingumiste ja nutu ja hala koht (Soone) siin niiki külatoladega piisavalt tegemist (Jaik).
  • "..perre sündis kolmas laps ja meie praegune auto ei vastanud enam meie vajadustele.."
    Tore lugu küll eh.. nendest "vajadustele mitte vastavatest autodest" kõik müügiplatsid suisa umbes.
    Inimesena on mul sinust kahju sest selline käitumine AMSERV poolt ikka päris hämmastav.
    Eestlasena teeb aga tänane olukord suisa rõõmu:) ikka juhtub et mõni Landcruiser või Hummer enam vajadustele ei vasta
  • incomex,
    "..Müügijuht tegeles ka asjaga mingi 20 minutit ja teatas siis, et Amserv taganeb ühepoolselt lepingust kuna ma olen rikkunud lepingu tingimusi ja nemad midagi teha ei saa.."
    Aga mis siis ikkagi Amservi argumendid olid, milliseid lepingu tingimusi sa nende käsitluse kohaselt olid rikkunud?
  • Sorry, ei lugenud hoolikalt algust, saan aru et oleks nagu valele inimesele näidanud. Veider muidugi.
  • Võta aga Võsa Pets appi :) saab kogu rahvas(reitinguid arvestades) meelelahutust ja nagu näha siis Võsa maagiline mõju aitab paljud probleemid lahendada.
  • Kuna ma ise olen olnud Amservi lojaalne klient palju aastaid ja oma viimased neli autot ainult sealt ostnud siis mind tuntakse seal ja mina tunnen ka paljusid. Tuttavatel oli piinlik kuid nad ei saanud midagi teha. Müügistaff käitus niimodi nagu võetaks neil palgast mahakui nad auto tagasi võtavad.
    Võite vaadata seda teemat kui märki sellest et automüüata pankrotilaine on lähiajal tulemas.
    Ja kas klientide kottimine on parim meetod oma majandustulemuste parandamiseks?
  • noh, toredad tuttavad ju, teevad 20 tonnise arve ja siis lükkavad sind tanki. 1-0 nemad juhivad, mida teed sina? Oled lojaalne edasi, neelatad ja lähed edasi?
    PS. olen ka ise amservi klient. See, mis tehti sinuga, paneb mind ennast mõtlema, et äkki peaks elkesse kolima??? Eks ma ootan kuidas see asi laheneb siis vaatan.
  • Asun võitlusse, kõigi vahemditega. Kindlasti ei saa minust enam nende klienti, isegi kui ma oma õiguse kätte saan.
  • Eelpool on Amserv sarjata saanud.
    Kiidaks neid kellega võib rahul olla!
    Auto100 klienditeenindus laitmatu. Muidu ka OK.
  • Paar kuud tagasi oli lehes artikkel, kus ühe Tartus oleva autoaia omanik tunnistas, et jaan-veebr müük oli uskumatu 0 !!
    Ju siis peab häda käes olema, kui ainult tänasele päevale mõeldakse.
  • Teemaalgatajale: Soovitaks oma teost alustada selliselt: "... pangatöötaja (eesnimi) (perekonnanimi) ütles, et pean auto üks kuu enne liisingutähtaja lõppemist ... ", " ... palusin infoneiul mind suunata õige inimese juurda ja näitasin auto isikule (eesnimi) (perenimi) ette ... ", " ... annnan võtmed ja dokumendid üle. Ja mulle ütleb töötaja (eesnimi) (perenimi), et nad ei võta autot ..."
  • to dol ... mul vastupidine kogemus just auto100. Lehel üleval tore auto, minnes kohale, siis ups pool külge mahasõidetud ... pildid tehtud loomulikult nii, et midagi aru ei saa ja infos ka sõnagi pole, et avariiline. normaalen bizniz blan
  • Ma ei saa vist poindile pihta: kui mul on kasutusrendiga auto 3 aastane leping ja kui see leping saab läbi siis ma lähen ja viin selle auto lihtsalt tagasi ja rohkem kellelegi midagi maksma ju ei pea. Iseasi on see, et kunagise automüügifirmaga lepitakse kokku mis vead vaja enne tagastamist parandada - koera poolt näritud salong jne. Mida üldse tähendab, et ei võta autot tagasi??? - sa ei maksa enam ju liisingut ka ehk siis probleem on pigem panga ja selle Amservi vaheline probleem. Ma kahtlen ka selles, et Amservil oleks õigus nõuda salongi keemilist puhastust.
  • ..... miks sa üldse lasid need leitud vead Amservis teha - mingi külamees oleks 90% odavamalt teinud.
  • Oli see kasutus- või kapitalirent?
    Eraisikule või firmale?
    Selliseid olulisi nüansse ei jäänud kuskilt silma :(
    Kui eraisik, siis kimaks sirgelt tarbijakaitsesse...
  • Korrigeerisin teema pealkirja sobivamaks...
  • Winston1984 sry aga mul tuli naer peale kui ma kujutasin kuidas sa keel ripakil seda "hea hinnaga" autot ostma kimasid.. ja niimoodi persest said:))
  • kusjuures see mb seisab seal tänaseni, hinda 40K alla keritud, mina küsisin 25K värvitöödeks ja seda ei saanud .....
  • @incomex

    "Kuna meie perre sündis kolmas laps ja meie praegune auto ei vastanud enam meie vajadustele otsustasin, et ei pikenda enam autoliisingut" & "Kasutusrent ja firmale"

    Ega Sa ise ka päris puhas poiss ole...


  • hall_hunt, erisoodustusmaksu maksmisel võid autoga teha, mis tahad.
  • olen ise vägagi kriitiline inimene ja ütlen palju asju enne kui mõtlen, aga see siinsetes foorumites kottimine läheb juba minu meelest liiale...
    Juba mitmest kohast on läbi käinud kommentaarid et "enda süü et petta said, ise oled loll" Mida kuradit??? Tõbras on ikka see kes teeb midagi sellist ja mitte see kelle heauskseid ootusi petetakse!!! Kui sind tahetakse tõmmata siis kaval petis seda ka teeb, ole nii tark kui tahad, mis mõte on veel parastada? Või siis näiteks nokkimine et auto on firma nimel aga kasutatakse laste sõidutamiseks - no mida asja, see ei ole keelatud, ammugi pole ebaseaduslik, mille poolest see on oluline teema antud kontekstis?
    Ja selliseid näiteid on küll ja küll, sõbrad - jah, ajad on rasked, paljudel on elu läinud väga kiiresti väga raskeks aga palun natuke tolerantsust ja empaatiavõimet, positiivsest mõtlemist ja toetust kannatajatele, luban et proovin ka ise seda rohkem seda soovitust järgida!

    disclaimer: ise olen vägagi heauskne ja usun inimestest/firmadest ainult parimat ja seetõttu ka ise mitmeid ja mitmeid kordi tõmmata saanud :(
  • incomex, kirjutad, et töötaja tegi autost fotod ja "saatis sulle pakkumise".

    Järelikult see pakkumine peaks ka olema piisav tõend, et oled auto ette näidanud. Või ma eksin?
    Peaks ikka saama pushida küll seda teemat mu arvates. See, et antud töötaja oli Amservi arvates "vale töötaja" pole ju tegelikult kliendi mure. Kui ta Amservis töötab ja on teinud su autost fotod, saatnud ametliku pakkumise jne. siis esindab ta Amservi ja pole sinu ülesanne hakata Amservi juhatuse käest kinnitust nõudma, kas antud inimesel ikka on volitused sellise töö tegemiseks. See on Amservi siseprobleem, kui nad töötajate tööülesandeid ei suuda selgelt piiritleda.

    Seesama pakkumine kas või näppu ja vut-vut tarbijakaitsesse.
  • Sorry, kui firma nimel liising, siis vist tarbijakaitse ei aita.
    Aga firmas jurist teil on ikka ma loodan. Las närib siis tema.
  • Huvitav oleks ka teise poole nägemust asjast kuulda :) Hetkel antud kirjelduse järgi pole ju Amservil mingit vabandust ega lootust tagasiostu kohustusest taganeda? (Amservi arvates "vale töötaja")
  • Kui oli kasutusrent, siis on auto omanik ju pank. See peaks olema tema mure, kuidas auto oma kaelast ära saada. Isegi see 20k kasimiseks tundub liiast olema. Ei ole küll varem kuulnud, et liisinperioodi lõppedes kasutaja peaks hakkama autole kap-remonti tegema. Pank oli suutnud midagi leppingusse "peenes kirjas" sisse kirjutada?
    Kui liising selline välja näeb, siis ei saa autot üldse pikemalt kui garantii-aeg liisida.
  • Tere head foorumikülastajad,
    Amserv Auto nimel tänan kõiki, kes võtnud vaevaks meist juttu teha. Omalt poolt lisame väikese ülevaate ostja kohustustest liisitud auto kasutamisel ja mõned teemas käsitletu täpsustused.
    Tagasiostukohustus on sätestatud ostja ja panga vahelises liisinglepingus, kus auto vastutava kasutaja kohustuste hulka kuuluvad näiteks järgmised tegevused:
    -auto korralised tehnohooldused peavad olema tehtud vastavalt tootja poolt antud hooldusprogrammile;
    -auto tagasimüümise soovist tuleb teatada 1 kuu ette ning esitada auto müüjale tagasiostu eelseks ülevaatuskontrolliks. Muul põhjusel auto ülevaatamiseks esitamine remonditöökojale (nt. kindlustusjuhtumi korral) ei ole sellega võrdsustatud;
    -auto peab olema tehniliselt korras ja heaperemehelikult hoitud;
    Nende tingimus(t)e mittetäitmisel lõpeb müüja tagasiostukohustus.
    Antud juhul auto tagasiostu kohustus lõppes, kuna viimasest hooldusest on möödunud 1,5 aastat/ 30 tuh km, Lexuse nõuetekohane hooldusvälp on 15 tuh km või vähemalt 1 kord aastas. Teemas märgitud auto ettenäitamine oli hõlmas ainult kindlustusfirmale remonditööde kalkulatsiooni koostamiseks vajalikke tegevusi kere- ja värvitööde osakonnas ning ei ole seotud auto tagasiostmiseks vajaliku hindamisega. Seoses müüja tagasiostukohustuse lõppemisega toimub edasine tegevus panga ja auto kasutaja vahelise kokkuleppe kohaselt.
    Soovin kõigile kaunist kevade jätku ning häid elamusi neljarattalise kaaslase seltsis.
    Allakirjutanu aadressil on alati oodatud objektiivne tagasiside Amservi teenuste ja toodete kvaliteedi kohta nii heas kui halvas.
    Lugupidamisega

    Ene Pukk
    Amserv Auto AS
    Kliendisuhete juht
    ene@amserv.ee
  • see oli küll viisakas vastus. ootaks nüüd teemaalgatajalt vastukäiku
  • Mnjaa, hoolduste mittetegemisega ei ole nali. Kui keegi ikka 30 000 km sama õliga ringi laseb siis on pmst auto mootor ikka väga seibideks.
  • Tundub et Amservis lihtsalt veidi mitte nii kompetentne töötajaskond...
    Mind jooksutati sügisel mingi neli-viis korda remondi vahet, kuna auto ei käivitunud.
    Kord oli väidetavalt autol ajus midagi viga, kord oli aku hädine ja mis kõik veel...
    Hommikul auto ikka käima ei läinud ning lõpuks pöördusin Elke poole, kus tuvastati viga koheselt ja paari tunni pärast oli asi lahendatud.- lihsalt üks eelsüüte küünaldest ei töödanud.
  • Ei ole ju kuskil öeldud, et 30 tuh sama õliga sõitis - võibolla sõitis 1,5 aasta jooksul 5 tuh. km linna vahel. Sellise hoolduvälba piinlikult täpne jälgimine võiks olla muidugi põhjendatud kui liisingu lõppedes oleks autol veel tehase garantii - saaks garantiiga autot müüa - seda ei oska kommenteerida.

    Äkki on siin probleem, et jääkväärtus on autol suurem kui turuväärtus ja nüüd siis mõlemad pooled loevad piinliku täpsusega lepingut. Kallis mark ka - kes see vaesel ajal seda osta tahab.
  • üks mõnus veeretamine käib ja tundub, et amserv kavaldas isegi panga seekord üle :)
    "Teemas märgitud auto ettenäitamine oli hõlmas ainult kindlustusfirmale remonditööde kalkulatsiooni koostamiseks vajalikke tegevusi kere- ja värvitööde osakonnas ning ei ole seotud auto tagasiostmiseks vajaliku hindamisega."

    Klient läheb jutuga, et ei taha enam teie risu ja suunate sujuvalt kuskile 20k maksvasse hooldusesse, "kindlustusfirma kalkulatsioonile"? Sealjuures jätate mulje, et kõik on korras ja tulge nüüd kuu pärast võtmetega...
    Siit paistab selline kott pähe.ee "kui sind koondatakse siis maksame raha tagasi (väikses kirjas pS! auto kaotab kvatriljon protsenti päevas oma väärtusest) jutt "
  • Nagu Amservi vastusest selgus, siis teemaalgataja on kange teisi petisteks tembeldama, paraku selgub, et petis on ta ise pigem.
    Kui autoga pole heaperemehelikult ümber käidud, siis ise ka ei ostaks sellist autot tagasi...oman ise küll liisinguautosi, aga õigeaegsed hooldused ja auto korrashoid on elementaarsed tegevused, mis ei peaks sõltuma sellest, kas ostad auto pärast välja või üritad ära äestatud auto tagasi sokutada.
  • _Pahurik: õigeaegsed hooldused ja auto korrashoid on elementaarsed tegevused, mis ei peaks sõltuma sellest, kas ostad auto pärast välja või üritad ära äestatud auto tagasi sokutada._

    Vaadates olematuks kahanenud järjekordi autoteenindustes, tundub, et autod on MASU-st aru saanud ja hakanud vähem kuluma (üritavad ise hakkama saada?)

    Teiselt poolt - lähiajal lisandub maanteedele oluliselt rohkem autosid, mida peaks viima hooldusse aga mille kohta on mõni mees otsustanud, et käib veel küll.
    Üks väga konkreetne koht, kust annab raha kokku hoida. Autoteenindustele tootearenduseks tööd küllaga.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon