Linnaametnikud ja reaalsus - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Linnaametnikud ja reaalsus

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • SideKick
    Ei vastatud. Uurin, mis sanktsioone saab rakendada.


    Sanktsioone rakendada :)))))
    Kuna on jõuluaeg, siis edgar võibolla jätab sulle trahvi tegemata mölisemise eest.
  • Pole veel vastatud.
    Tähtaeg 21.12.
    Päev pole veel õhtal.
    Võibolla oodatakse, et maailmalõpp tuleb, siis ei ole vaja vastata.
    Kui lõpp siiski mingil põhjusel ära jääb, tasuks õhtul veel kord sussi sisse vaadata - äkki on päkapikk päeva jooksul vastuse toonud :)
  • Hou-hou-hou

    Teie nimetatud tänavale on kantud teemärgis 911 "ühekordne pidevjoon", mis vastavalt MKM määrusele "Liiklusmärkide ja teemärgiste tähendused ning nõuded fooridele": eraldab suunavööndeid kaherajalise tee ohtlikel lõikudel; eraldab sõiduradasid pärisuunavööndis; piirab sõiduteel alasid, millest üle sõita ei tohi; tähistab parkimiskohti; tähistab sõidutee äärt; eraldab jalgratta- ja jalgteel jalgrataste liikluse jalakäijate liiklusest. Samas on ära toodud ka juhud, kus märgist tohib ületada ja kus mitte. Lisaks sellele kehtestab liiklusseadus erandid, mille järgi on näiteks hooldussõidukist võimalik ümber põigata ka üle pideva märgisjoone. Kahjuks ei käsitle liiklusseadus ümberpõikeid lumest, liiklusõnnetuste toimumiskohtadest ja muudest takistustest, sh parkivatest sõidukitest.

    Juhul, kui kattemärgised ei ole lume tõttu nähtavad, ei saa need olla kehtivad ja nendest tulenevad keelud ei kehti.

    Lugupidamisega

    Jaan Tarmak

    Tallinna Transpordiamet
    Liikluskorralduse osakond
    Peaspetsialist
    Tel 640 4564
    jaan.tarmak@tallinnlv.ee
  • Päris mitmes kohas on liiklusmärgid ära koristatud BUS radade kohalt.
    Kuna lumi on teel siis sõida kus tahad.
  • tollest Tarmaki vastusest saab p2ris palju vahvaid j2reldusi teha.. paar esimesena p2he tulevat:

    * kui jooned miskil kummalisel p6hjusel lume alt v2lja peaks ilmuma, kuid hanged on paigas, siis t6esti Mere pst. on liiklemiseks suletud.
    * kahjuks ei k2sitle liiklusseadus ymberp6ikeid lumes - tea kas saaks 2kki Tallinna liiklusseaduse siit k2iku lasta, vajadus selgelt olemas

    ja nagu rusikas silmaauku delfi artikklist:

    TTTK dišpetšer ütles Delfile, et trammiliiklust segasid kaks autoavariid Tondi tänaval. "Trammijuhtidel on raske graafikust kinni pidada, kui autod kasutavad liikumiseks ka trammiteed," lisas dispetšer.
  • Tubli töö. Saigi linn kolmandiku jagu liiklusruumi tagasi! Spetsialist - see on samm enne jumalat.

    http://www.e24.ee/1083442/lumistel-bussiradadel-tohib-autoga-soita/
  • SideKick
    Juhul, kui kattemärgised ei ole lume tõttu nähtavad, ei saa need olla kehtivad ja nendest tulenevad keelud ei kehti.


    Arvestades teede kattemärgistuse olukorda, tähendab see praktikas seda, et Tallinna Transpordiameti loal võib talviti enamusel Tallinna teedel liigelda kuidas iganes pähe kargab, kui just märk või muu nähtav liikluskorraldusvahend seda otsesõnu ei keela.
  • PeaLiK
    SideKick
    Juhul, kui kattemärgised ei ole lume tõttu nähtavad, ei saa need olla kehtivad ja nendest tulenevad keelud ei kehti.


    Arvestades teede kattemärgistuse olukorda, tähendab see praktikas seda, et Tallinna Transpordiameti loal võib talviti enamusel Tallinna teedel liigelda kuidas iganes pähe kargab, kui just märk või muu nähtav liikluskorraldusvahend seda otsesõnu ei keela.


    Aga nii ta on ka toiminud läbi aastate. Ka suvel :)
  • Ma küsiks täpsustuseks: "Mere pst-l on pidev joon tavapärase talveilmaga lahti lükatud tee puhul selgelt näha. Aga seda ületamata pole võimalik tänaval liigelda. Kas joont võib ignoreerida või mitte?"

  • Varsti teeb siis Tallinna Transpordiamet otsuse, et kodanike tungival soovil keelatakse Mere puiesteel parkimine (sarnaselt Pärnu mnt Kosmos - Vabaduse plats lõigule), kuna parkivad autod takistavad liiklusseaduse kohast liiklemist
  • Ühe guugli otsingutulemusega leidsin ühe sellise lehe, mis sisaldab erinevaid originaaldokumente kuskilt Tallinna LV serverist, samuti sisaldavad mõned dokumendid ka mingeid isikute nimekirju, isikuandmeid jms värki. Leht asub ise siin: https://aktal.tallinnlv.ee/static/Eelnoud/Dokumendid/ :)
  • http://www.tarbija24.ee/1095332/pealinna-taksojuht-rundas-itaallastest-uliopilasi-pipragaasiga

    Kaua see kuradi pornograafia taksomajanduses käib? MIKS EI KEHTESTATA TAKSODELE KM-HINNA ÜLEMPIIRI? Olenemata, kas see takso oli tõesti Tulika või mingi Tallinn, Global vms teine pseudotakso, kelle ärimudel on üles ehitatud turistide ja purjus inimeste TÜSSAMISELE ning PETMISELE. Millal kaotatakse ära see JOKK-indus, kus mingi vana rimakaga sõidu eest küsitakse LEGAALSELT ulmehinda.

    Lihtsalt piinlik on neid asju lugeda.
  • TaivoS
    http://www.tarbija24.ee/1095332/pealinna-taksojuht-rundas-itaallastest-uliopilasi-pipragaasiga Kaua see kuradi pornograafia taksomajanduses käib? MIKS EI KEHTESTATA TAKSODELE KM-HINNA ÜLEMPIIRI? Olenemata, kas see takso oli tõesti Tulika või mingi Tallinn, Global vms teine pseudotakso, kelle ärimudel on üles ehitatud turistide ja purjus inimeste TÜSSAMISELE ning PETMISELE. Millal kaotatakse ära see JOKK-indus, kus mingi vana rimakaga sõidu eest küsitakse LEGAALSELT ulmehinda. Lihtsalt piinlik on neid asju lugeda.

    Piirhinnaga pole tegu, artiklis oli selgelt öeldud, et ega taksomeeter üliõpilastele hinda näidanud vaid taksojuht ise küsis suuliselt suvalist hinda?
    Pigem tuleks välismaalasi alati hoiatada, et takso tuleks ALATI kutsuda kohale, helistades taksofirmasse, mitte võtta taksot taksopeatusest. Ja kui ikkagi on vaja takso võtta taksopeatusest, siis välismaalane peaks teadma mis firmade taksosid on ohutu võtta, alati veenduma takso õiges logos, sõidukaardis, hinnakirjas jne.
    Piirhind oleks mõistlik küll, kuigi see ei lahenda probleeme. Palju olulisem on tagada, et taksomeeter tiksub vastavalt hinnakirjale, et seda poleks "tuunitud".
  • See probleem on laiem kui vaid see konkreetne kaasus.
  • Ei tea palju see tõele vastab, aga kuulsin "siseinfot", et Tallinn-pseudotakso taga pidi olema ühe LV ametniku karvane käsi, mistõttu "keegi pole huvitatud" piirhindade kehtestamisest.
    Samas juriidilist keha sellel organisatsioonil polegi (kõik juhid on FIE-d), mistõttu ka mõnel konkurendil (nt Tallink) oleks oma kaubamärgi kaitsmine kohtus üsna keeruline.
  • @ttrust
    Õige vist oleks kui välismaalane EI PEA teadma millise firma autot võib võtta ja OK firmade logod, sõidukaardid jm. pähe õppima vaid istub esimesse ettejuhtuvasse ja saab alati ausa teeninduse.
    Jube porr on see taksondus tõesti, tea kas Läti moodi eraldi reg. nr-id + karmim litsentseerimine aitaks midagi? Vähemalt 1 asi välimaalasel pähe õppida, "ära istu mitte- takso numbriga "taksosse". Ise väga suur big brother jälgimise vastane aga kui mingi GPS seire aitaks korra majja luua siis taksistid ohverdaks kohe.....
  • Taksist sai ise aru, et ta pingutas rohkem kui tugevasti üle. Gaasi lasta politseisse helistamise eest on üle piiri minev. Tallinnas sellist asja küll pole, et mõni taksojuht jääks tuvastamata, eriti kui ta resideerub Viru väravate juures. Kahju, et politsei sellesse juhtumisse ükskõikselt suhtub ning vaatamata avalikult saadavale infole ja taksojuhi kättesaadavusele, jätab loo avalikus meedias avaldatud info põhjal menetlemata. Samuti on nüüd küsimus, mida teevad muponaudid ning millal nad oma eksistentsi õigustavad. Ma olen ise maksnud 300EEK 7 km lõigu eest lennujaamast. Tean juhtumit, kus esmakordselt Eestis turist lennujaamas OK välimusega legaalse takso võttes sai reise eest Olümpia juurde arveks 20 või 30 euri. Igasuguseid lontruseid on, aga vägivaldseks muutumisel tahaks küll, et konkreetsetel meestel parem jalg põlvest ära murtaks. Häbi on, häbi.
  • Well... Eestlane teab välismaal küll, et mingil juhul ei tohi istuda SUVALISSE taksosse. Vähemalt seda, et mingi "ametliku välimusega" sümboolika, plafoon ja muu kraam oleks -- ikka vaatad. V. siis lased taksoe tellida hotelli retseptsionistil, restorani šveitseril v.m.s kohalikke olusid tundval asjapulgal. Samuti töötab. Mina olen välismaale minnes nt. endale enne selgeks teinud lihtsad pisiasjad: kuidas selles riigis taksisti tellida, kuidas ühistranasas maksmine käib, kas ja millise suurusega on jootraha jne. jne. Ei ole ju väga keerukas. Ei ole imho ka palju eeldatud.
  • Saksamaal ei julge istuda suvalisse taksosse? Või põhjamaades? Ei mäleta küll, et probleeme oleks olnud usaldusväärsusega seal. Ja hind on ka alati sama olnud sama marsruuti sõites. Sama ka NYCis näiteks.
    Kas tõesti pole võimalik kuidagi ennast arengumaade mudaliigast välja sikutada...
  • Saksamaal? Kindlasti mitte! Kui seal on juba türklastest kasutatud autode müüjad (koos kõigi kaasnevate probleemidega), siis ilmselt on ka türgi piraattaksod (kuigi ma pole Saksamaal juhtunud taksoga sõitma).
    Enivei, ma lihtsalt leian et enne riiki X siirdumist tuleks ära teha kodutöö selle riigi suhtes. Mis, mida, millega, kuidas, mida kindlasti ei tasu teha jne. Või arvad, et paksu ja ülbe USAka suhtumine, kes dollaripaki ja oma kommetega igal pool laiab, on õigem? (Hint: miks on Jaapanis sildid: "Ameeriklastele keelatud" v. "Ainult koos jaapanlasest saatjaga" v. "mittejaapanlastele sissepääs keelatud")
  • Minumeelest tuleks teha topeltsüsteem - litsentseeritud "Tallinna ametlik takso", mis pärast mingit üleminekuperioodi näevad täpselt ühesugused välja, kaubamärgid nagu Tallink, Tulika, Saksa vmt on väikesel alal ustel või tagaaknal. Hinnakujunduse põhimõtted on samad, maksimaalne km hind on paigas (aga ei peaks olema kõik sama hinnaga), juht saab tööks vajalikul määral aru soome, vene ja inglise keelest ja kannab lipsu. Autod ei pea olema sama marki kuid peavad vastama salongi ja pagasiruumi nõuetele. Kõik ametlikud taksod tohivad peatuda taksopeatustes, lennujaamas jne ja muud kokkulepped on tühised., sh ka hotellid peavad nägema ette kohad ametlikele taksodele. Mupo reguleerib, karistab litsentsitingimuste rikkumise korral.

    Ja siis võiks olla paralleelne rendiautode süsteem, mille ainsaks tingimuseks on see, et autod ei tohi mingil juhul ametliku takso moodi välja näha. Sõidavad sõiduautode reeglite järgi, sõidutingimused lepitakse poolte vahel kokku taksomeetriga või ilma ja mittevägivaldsed vaidlused lahendatakse tsiviilkohtupidamise käigus. Kui mõni tugev firma nagu Tallink või Tulika leiab, et nende märk on tugevam kui "Tallinna ametlik takso" ja leiavad omale kohad eramaal, ühissõidukiradu ei soovi kasutada vmt, siis jäägugi alles. Mupot sellisel juhul kvaliteet, juhi kirjaoskus, tänavate ja seaduste tundmine jne ei peaks huvitama.

    Turistidele anda infot, et takso on takso ja ülejäänud transporditeenuste pakkujatega - caveat emptor.
  • Ahjaa - ja politsei võiks võtta jalad kõhu alt välja ja pidada kinni paar "kordistiga" taksot.

    Poleks väga raske tõestada, et kordisti kasutamine on karistusseadustikus defineeritud kui kelmus. Kordisti kasutamiseks on takso ja taksomeeter spetsiaalselt kelmuse toimepanemiseks ümber ehitatud, mis annab aluse kuriteo toimepanemise vahendi konfiskeerimiseks.

    Sellise võimalusega silmitsi seistes ei tahaks vast taksojuhid enam selle pettuseliigiga tegeleda.
  • NYCis ongi vist vähemalt 3 kõrvuti süsteemi:
    - ametlikud kollased taksod, piiratud arv litsentse, range kontroll
    - ka taksod aga mitte kollased, taksomeetriga siiski, tel. teel tellitavad
    - limod, mitte stretch pikad vaid Lincolnid jm. suured mustad, ilma plafoonita autod, millel pole taksomeetrit ja kõik toimub läbirääkimiste teel, hind tihti odavam kui taksoga kui tead palju takso maksaks ja tingid vastavalt

    Offf, Saksas on eksootilisi taksojuhte küll aga ehk on reeglid nii paigas, et keegi ei julge väga trikke teha
  • 113366
    Minumeelest tuleks teha topeltsüsteem - litsentseeritud "Tallinna ametlik takso", mis pärast mingit üleminekuperioodi näevad täpselt ühesugused välja, kaubamärgid nagu Tallink, Tulika, Saksa vmt on väikesel alal ustel või tagaaknal. Hinnakujunduse põhimõtted on samad, maksimaalne km hind on paigas (aga ei peaks olema kõik sama hinnaga), juht saab tööks vajalikul määral aru soome, vene ja inglise keelest ja kannab lipsu. Autod ei pea olema sama marki kuid peavad vastama salongi ja pagasiruumi nõuetele. Kõik ametlikud taksod tohivad peatuda taksopeatustes, lennujaamas jne ja muud kokkulepped on tühised., sh ka hotellid peavad nägema ette kohad ametlikele taksodele. Mupo reguleerib, karistab litsentsitingimuste rikkumise korral.

    Ja siis võiks olla paralleelne rendiautode süsteem, mille ainsaks tingimuseks on see, et autod ei tohi mingil juhul ametliku takso moodi välja näha. Sõidavad sõiduautode reeglite järgi, sõidutingimused lepitakse poolte vahel kokku taksomeetriga või ilma ja mittevägivaldsed vaidlused lahendatakse tsiviilkohtupidamise käigus. Kui mõni tugev firma nagu Tallink või Tulika leiab, et nende märk on tugevam kui "Tallinna ametlik takso" ja leiavad omale kohad eramaal, ühissõidukiradu ei soovi kasutada vmt, siis jäägugi alles. Mupot sellisel juhul kvaliteet, juhi kirjaoskus, tänavate ja seaduste tundmine jne ei peaks huvitama.

    Turistidele anda infot, et takso on takso ja ülejäänud transporditeenuste pakkujatega - caveat emptor.


    See on vist sama nagu Londonis hetkel on: ametlikud taksod ja nn. minicab, mida saab ainult tellida ja tänavalt klienti korjata ei või.
  • Offf
    Well... Eestlane teab välismaal küll, et mingil juhul ei tohi istuda SUVALISSE taksosse. Vähemalt seda, et mingi "ametliku välimusega" sümboolika, plafoon ja muu kraam oleks -- ikka vaatad. V. siis lased taksoe tellida hotelli retseptsionistil, restorani šveitseril v.m.s kohalikke olusid tundval asjapulgal. Samuti töötab. Mina olen välismaale minnes nt. endale enne selgeks teinud lihtsad pisiasjad: kuidas selles riigis taksisti tellida, kuidas ühistranasas maksmine käib, kas ja millise suurusega on jootraha jne. jne. Ei ole ju väga keerukas. Ei ole imho ka palju eeldatud.


    Soomes ja Rootsis istun alati SUVALISSE taksosse. Üldiselt mujal vähegi arenenud maailmas ka. Ainult siin tundub, et taksosektoris on aeg viimased 20 aastat seisma jäänud.

    Mind esialgu umbkeelsed, räämas autodega ning teisi brände taotluslikult kopeerivad taksod esialgu ei morjendagi. Saaks hinnatemaatilise tüssamise lõpetatud, areneks ka taksosektor nendest maha jäänud 20-st aastast 10 aastat edasi.
  • Viimased kogemused taksodega on Vilniusest. Seal on süsteem, et võttes lennujaama ees oleva takso, on hind 2 korda kõrgem kui telefoni teel tellides. Ma sain aru, et see on seal täiesti ametlik praktika.
    Lisaks on Vilniuses praktika, et kui taksos istuvad ainult turistid, siis kaetakse taksomeeter mingi paberiga kinni, seda ei panda lihtsalt tööle või on üldse välja võetud. Hind sama distantsi läbimise eest juhul kui taksos on ainult välismaalased, on ca 2-3 korda kõrgem kui juhul, kui taksos istub ka leedukas. Kui taksomeeter ei tööta ja tahad pärast tšekki, siis kirjutatakse see lihtsalt käsitsi mingile blanketile.

    Stockholmis oli mõni aasta tagasi kogemus, kus üritasin nõuda taksojuhilt (Taxi Stockholm) fikshinda lennujaamast hotelli viimise eest - Rootsis on paljudel hotellidel taksofirmaga kokku lepitud fikshinnad, ehk ei arvestata lennujaam-hotell liinil tasu taksomeetri järgi, vaid on konkreetne hind. Suhtlus tõmmunahalise taksojuhiga oli suhteliselt keeruline, sest ta ei mõistnud sõnagi inglise keelt. Lisaks oli mul kahtlusi, kas ta ka rootsi keelt mõistab - vähemalt see keel, milles ta üritas minuga suhelda, ei kõlanud kuidagi rootsi keele moodi. Käte, jalgade ja paberile kirjutatud numbriga üritasin talle ikkagi fikshinna kontseptsiooni ja suurust selgeks teha. Tema omakorda mulle pearaputuste, õlakehituste ja arusaamatus keeles sõnamulinaga, et ta ei tea sellest asjast mitte midagi. Pärast pikemat vaidlust, mille käigus taksojuht tegi ka tuliselt vihase telefonikõne kuskile, õnnestus hind siiski paika saada.
  • Jah, need Vilniuse Markonase taksod sealt lennujaamast võttes on nii kallid, et ninast hakkab taksomeetrit vaadates verd jooksma. Ja nii iga kord. Taksomeetri kinnikatmist kohanud pole.
  • Arlanda ja ka teiste taksodega pole endal Rootsis probleeme olnud. Fikshind töötab kenasti ja seda rakendatakse üldiselt lennujaamast ise, mitte ei pea välja kauplema. Huvitav detail on aga see, et mina pole Rootsis veel ühtegi valgenahalist taksojuhti näinud. Mitte, et mul selle vastu midagi oleks, aga noh, erinevus rikastaks :)
  • On valgenahalisi. On rootslasi. On täiesti adekvaatseid valgeid. On ka türklasi, kes viskavad nalja, kui sa oled ainus meesreisija kolme naise kõrval, miks sina ei pleki. On igasuguseid. Fikshind on üldiselt vastevaieldamatult paigas ja see on suurelt takso peal kirjas. Fikshind nihkub, kui on enam kui 3 reisijat. Kui sõita Stockholmist Arlandasse taksomeetri alusel, siis alla 850 SEK ärge lootke. Mingi 1000-1200 piires, aga see on ka üle mõistuse kirves hind.

    Olen ka n.ö. kahtlase taksoga sõitnud - sadamast Kungsholmi algusesse. Läks 200 SEK. Kuidagi kahtlane oli, sest taksojuht oli valge rootslane, autoks vanel Volvo V70. Kõik muu tundus OK.
  • Puhk, ma olen tööl tagasi!
    Sinu Lõugas.



    Eepiline hetk!
  • Näe, kratt pandi tööle.
    http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/transpordiametisse-toole-ennistatud-vello-lougas-peab-liiklusrikkujaid-pildistama.d?id=65537742

    Tunnistan ausalt, ma ei ole tükk aega niimoodi naernud. Kujutage nüüd ette Lõugast hangedes turnimas seebikarbiga, et jäädvustada autot koos numbriga. Jeebuus kriipsus, maailm on ikka üks suur komöödia lava.
  • Samas selle papi eest läheks pool Eestit liikluskaamerateks tööle...
  • Samuti on TA-l kohustus maksta Lõugasele tööl eemal oldud aja eest kättesaamata töötasu ehk kahe aasta jagu €1400/kuus. Pole paha.
  • Nii väike palk? Mõni ime, et mehed võltsi tegema ei kukkunud.
  • Jeesus ...

    Vello Lõugas sai täna peale tööle ennistamist ülesandeks pildistada Estonia puiesteel ühissõidukiraja väärkasutusi. Lõugase ülesanne aga ebaõnnestus, sest meedia kajastas laialt Lõugase töökäsku ja seega polnud autojuhte, kes julgesid selle koha peal loata ühissõidukirajal sõita.
  • See on ju trahvitegija õudusunenägu kui polegi rikkujaid, keda trahvida. Järelikult tuleb piiranguid juurde tekitada!
  • winger
    Jeesus ...

    Vello Lõugas sai täna peale tööle ennistamist ülesandeks pildistada Estonia puiesteel ühissõidukiraja väärkasutusi. Lõugase ülesanne aga ebaõnnestus, sest meedia kajastas laialt Lõugase töökäsku ja seega polnud autojuhte, kes julgesid selle koha peal loata ühissõidukirajal sõita.


    MUAHAHAHAHA :D
  • No kui piltide tegemine välja ei tule siis võiks järgmisena proovida lamava politseiniku ametikohta.
  • Vello Lõugase tegemised hakkavad meenutama South Park täispika multika "What will Brian Bointano do?" nalju.
  • What would Vello Lõugas do
    If he was here right now,
    He'd make a plan
    And he'd follow through,
    That's what Vello Lõugas'd do!


    Teha pätti ja mängida ohvrit. Tase. TASE!
  • Mulle jääb mulje, et kodanik ise ka siiralt USUB, et talle on liiga tehtud.
  • No eks siis tuleb varsti kohus ja pannakse mees vangi koos vara konfiskeerimisega, ja ongi lool ilus lõpp.
  • Juhtusin lugema Postimehest noppeid hr Savisaare raamatust "Tõde Eestist".

    «Pangad kardavad põhjendatult, et Tallinna linnast alguse saav algatus tasuta ühistranspordiks võib laieneda teistesse Euroopa linnadesse. See aga omakorda tähendaks, et pankade teenimisvõimalused kahanevad kõigis nendes linnades. Ühiskond muutub säästlikumaks ja finantshaidele enam sedavõrd palju maksma ei hakata. Ning arvestades seda, et võlakriisis vaevlev Euroopa otsib pidevalt ja kõikvõimalikke lahendusi selleks, et oma avalikku rahandust parandada, siis on Tallinna initsiatiiv ülimalt teretulnud,» kirjutab Savisaar.


    Ehk siis mingid rahvusvahelised pangad on hirmul Tallinna tasuta ühistranspordi üle-euroopalise leviku ees. OK...
    Aga milleks siin peatuda. Kindlasti on veel kallutatud jõude (illuminaadid? vabamüürlased?), kes on valmistamas ette globaalsel tasemel õõnestustegevust, et takistada Tallinna tasuta ühistranspordi levikut üle maailma?

    Lisaks seob Savisaar elegantselt tasuta ühistranspordi avaliku sektori rahanduse parandamisega. Hea, et meil ikka neid tarku mehi jagub. Ehk siis kreeklased - tehke ka tasuta ühistransport ja riigi rahandus hakkab imeväel paranema. Võibolla annaks lisaks transpordile veel midagi tasuta pakkuda ning seeläbi veelgi kiiremini avaliku sektori rahandust parandada?
  • Õnneks siiski ilmselt head auto- ja kütusemüüjad ei pea oma tuleviku pärast kartma. Või toob tasuta ühistransport kaasa ka selle, et linnapea ei liisi omale järgmise aasta alguses, kohe garantiiaja lõppedes taas uut E-klassi? Kas linnapea on hakanud vähem kütust kulutama hundisilma vahet sõites? Kas mõni abilinnapea on viimase 20 aasta jooksul mingigi perioodi oma elus ühistransporti kasutanud? Kas nad hakkavad seda tegema, kui see on tasuta?



  • Võiladude uste lahti murdmine enam siin ei aita, palju parem oleks Eesti Panga uste lahti murdmine. On ju Eesti Pank raha täis, aga inimestele seda ei jagata.
  • Lõugas juba puhkusel. Alles ta ju asus uuesti tööle.
    http://www.tallinnapostimees.ee/1136656/lougas-on-puhkusel-tooandja-uurib-tema-tulusid/
    Eks see seebikaga tee ääres seismine võib läbi võtta küll, kui oled varasemalt harjunud toas istuma ja lihtsalt niiska suust laskma.
    Mis kuradi moodi seal avalikus sektoris need asjad ikkagi käivad? Tahan võtan altkäemaksu, tahan protsessin, tahan küsin kompensatsiooni lahkumise eest, tahan puhkan siis kui tahan...
    Tõeliselt tootlikud tegelased, midagi ei ole kosta.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon