Kes võidab valimised 2011?
Log in or create an account to leave a comment
-
Kui uskuda ajakirjandust, mis üldisemas mõttes Eestis on muutunud kollasemaks kui koerte jalutuspargi nurgal asuva prügikasti alune lumi, käib juba mõnda aega meeletu valimiskampaaniaeelne "aktsiamärkimine".
Tuli selle paja all on minu arvates liiga äkki päris suureks puhutud - kas see äkki pada lõhki ei löö?
Käib hirmus andmine kahe vana rivaali - Reformierakonna ja Keskerakonna vahel. Täpipealt samasugune andmine käib ka Postimehe veergudel ja kommentaariumis.
Alguses tundus see nagu tiba huvitav ka, kuid kui tõsisemalt järele mõtlema hakata, siis Eesti tulevik selles valguses roosiline küll ei paista. Eks seda jama ole ennegi enne valimisi nähtud, kuid nüüd tundub, et rivaalitsejad ja ka teised muutuvad ikka rohkem ja rohkem oma süüdistamistes isiklikeks. Õli valab tulle kehv seis majanduses, töötus, hoogne väljaränne ja poliitikute just nagu selleks puhuks tellitud prohmakad.
Võiks siis tasapisi asuda bettima, kuidas see järjekordne meeletut raha neelav tsirkus siis lõpeb.
Mulle endale tundub, et oravad on seekord päris kõva pähkli saanud, millega võib kaasneda oht, et murtakse oma hambad. -
Mis siis juhtub, kui Keskerakond võidab ja moodustab järgmise valitsuse?
Piisab, kui võtate selle stsenaariumi kokku kolme punktiga. Kes viitsib, see võib ka pikemalt põhjendada. Ja hea oleks, kui vastused oleks realistlikud. Kes siiski soovib üle dramatiseerida, see võiks eraldi välja tuua kõige suuremad pahateod, mis neil järgneva 4 aasta jooksul korda saata õnnestuks. -
THI teeh GLM ehk pakub valitsuse moodustamist mitte võitjale vaid toimiva koalitsiooni loomisvõimelisele juhile. Läbitud teema.
President Toomas Hendrik Ilves ei soostunud kommenteerima kaitsepolitsei teabeettekandes avaldatud infot Keskerakonna esimehe Edgar Savisaare kohta, kuid ütles üldisemalt erakondade rahastamisest rääkides, et võimalikud annetused välisriikidelt ohustavad Eesti julgeolekut.
«Põhimõtteliselt – erakondade rahastamine on ja peabki olema ühiskonna ja ajakirjanduse terava tähelepanu all. Ebaseaduslikud annetused ohustavad poliitika läbipaistvust ja sealtkaudu Eesti demokraatiat,» märkis president Postimees.ee’le. Tema sõnul ohustavad võimalikud annetused välisriikidelt pikemas perspektiivis Eesti julgeolekut.
«Kes neid reegleid rikub, peaks minu hinnangul poliitikast lahkuma. Nii lihtne see ongi. Need on mu põhimõttelised seisukohad, mida – ma loodan – jagab valdav osa Eesti ühiskonnast,» lisas ta.
Ilves parteide rahastamisest: kes reegleid rikub, peab poliitikast lahkuma -
Ilves ja Ansip peaksid olema siis esimesed:
Lugu enam kui miljonieurose rahasüsti saanud Iisraeli mõjuagentidest -
Jääme palun adekvaatsuse piiridesse. Kindlasti ei käinud Ilves ja Ansip sünagoogi ja eeloleva valimiskampaania jaoks isiklikult Iisraelis raha küsimas.
-
momentum, ära toida trolli. Sa ju tead, et raulir on ebaadekvaatne Keskpropagandist.
-
Kui kunagi peaks juhtuma aega, mil kõik on läbi, iseriiklus on jäädavalt likvideeritud, lootusetus on käes, ainus kaduvväike mõttetu ime, mis saab sündida, on läbi kõige viimase kuuli relva rauas ......
raulir, mis su aadress on?
.... ......... ....... ma mõtlen, et ma tuleksin masendushetkedel su juurde lohutust otsima. -
Stsenaarium, et mis juhtub, kui keskerakond võidab järgmised valimised...
1) Suurenevad riigi kulutused. Riigieelarve lastakse miinusesse, Eesti saab järgmise nelja aastaga "euroopaliku" riigivõla.
2) Punkti 1 ja tsüklilisuse koostoimes tõuseb Eesti SKP enneolematutesse kõrgustesse.
3) Punktide 1 ja 2 tagajärjel võidab Keskerakond järgmised valimised.
Kaheksa aasta pärast tuleb järgmine majanduskriis ja mis siis saab, seda ei taha ma ette kujutada. -
kas utreerimine on kah demagoogia võte? "ei usu". (mõtiskleb valjult)
..näikse seda siin jutulõimes kole palju olevat..
a pole hullu, valimiste jutulõim ju... -
tqnism,
Just. Negatiivsed majanduslikud tagajärjed, sh mõned kibedad klassivihast ajendatud maksukesed. Ei midagi muud.
Aga tundub, et enamus näikse olevat arvamusel, et koos Keskerakonnaga marsib kohe sisse Venemaa. Naljamehed. Või mis? -
Keskerakond peaks venelastele piisavalt meelehead pakkuma, et 4 aasta pärast neilt veel hääli saada.
-
Aga kasutame Ema Teresa võtet: Ema Teresa ei olnud kunagi sõja vastu, tema oli ainult rahu poolt. Mul oleks ülimalt huvitav teada mis oleks need kolm head asjad mida KE valitsus kaasa tooks? Palun lugege hoopis neid üles.
-
Ma pole mitte mingil juhul Keskerakonna pooldaja, kuid minu meelest ei juhtu mitte midagi muud, kui et nad saavad esimese võimaluse ennast tõestada, kas senine solgiga ülekallamine vastab tõele või mitte. Ja et kas nad saaksid riigi juhtimisega paremini hakkama kui Reformierakond.
Ettevaatlikuks teeb mind aga asjaolu, et selle solgikallamise kohta kehtib ka alatine vanasõna "kus suitsu, seal tuld".
Reformi kohta on pilt üksjagu selgeks muutunud, mida ei saa kahjuks öelda aga kesikute kohta, millest mul on väga kahju. -
Keskerakond võib valimised võita, aga valitsema panna pole neil kedagi.
-
Ma pole mitte mingil juhul Keskerakonna pooldaja, kuid minu meelest ei juhtu mitte midagi muud, kui et nad saavad esimese võimaluse ennast tõestada, kas senine solgiga ülekallamine vastab tõele või mitte. Ja et kas nad saaksid riigi juhtimisega paremini hakkama kui Reformierakond.
Ettevaatlikuks teeb mind aga asjaolu, et selle solgikallamise kohta kehtib ka alatine vanasõna "kus suitsu, seal tuld".
Reformi kohta on pilt üksjagu selgeks muutunud, mida ei saa kahjuks öelda aga kesikute kohta, millest mul on väga kahju. -
Kui KE saab võimaluse end tõestada, siis mida täpsemalt KE tõestaks või teeks? Mis need kolm head asja täpsemalt on? Kas KE annab sellest teada enne või pärast valimispäeva?
-
Riik on praegu selgelt võtnud räigelt ülereguleeriva suuna. Näiteid ei ole vaja kaugelt otsida: perekonnaseadus, allikakaitse, võlakaitse, tervishoiuteenuste korraldamise seadus, ...
Kui võimul oleksid mõnda aega lauslollid (st Keskerakond), siis oleks tunduvalt lihtsam praktiseerida individualistlikku anarhismi, sest lollid ei suudaks ülereguleerimist nii edukalt läbi viia. Sama muide üritas ka Trubetsky salamisi mõista anda, aga viha Keskerakonna vastu pimestas nii tugevalt kõiki ja hämmastaval kombel keegi ei saanud pihta.
Paraku, tõsi on see, et majanduse keeraks KE kindlasti perse. Aga majandada oskan ma ise. Seega - ega eriti ei koti nende võimalik võit. -
Muide, ülereguleerimise parim näitaja on avalduste arv õiguskantslerile, mis on jõuliselt tõusnud. Vaadake ÕK menetlusstatistikat. Praegu tuleb keskmiselt 11 avaldust per päev isikutelt, kes leiavad, et nende põhiõigusi on rikutud.
-
momentum
Olen mitu tundi su küsimuse peale mõelnud, kuid kahjuks pean tunnistama, et ainus vastus, mis ma sulle anda oskan, on "ei tea!" -
Lihtne- tööd, leiba ja pistist!
-
Too bad! Järelikult mandaati ei saa.
Riigikogu valimistel antakse Eesti (ja ka muude riikide) valimisseaduse eripärade tõttu mandaat neljaks aastaks (4!). Valimistevahelisel ajal ei ole võimalik eriti võimalik poliitikat kujundada. Võib kül loota poliitilise vastutuse võtmisele ja kellegi tagasiastumisele, kuid kas tagasiastumine, segadus ja häire normaalsus töös on see mida me tegelikult tahame? Ei ole! Me tahame, et poliitikud töötaks pidevalt nii nagu seda teevad institutionaalse lõhnaga globaalsed äriettevõtted: rattad pöörlevad pidevalt, konkurente üritatakse võita pidevalt, uusi turge otsitakse pidevalt, R&D asjapulgad mõtlevad pidevalt. Mingit jobutamist ja niisama passimist ei ole.
Kõige tüütum valimislubadus: teeme tänavalambid tänaval Kastanipuiestee korda! Lambid tehakse korda, tööraha ´a 10 000 per lamp, kokku 5 000 000 per projekt. Aga mida ülejäänud valimistevahelise perioodi tehakse? Seega KE ladugu oma lubadused letti enne valimisi. Mingit kogu energia valimiskampaaniale kulutamist mille järel võimule saades alles vaadatakse mis teha saab, ei saa lubada! -
#Me tahame, et poliitikud töötaks pidevalt nii nagu seda teevad institutionaalse lõhnaga globaalsed äriettevõtted: rattad pöörlevad pidevalt, konkurente üritatakse võita pidevalt, uusi turge otsitakse pidevalt, R&D asjapulgad mõtlevad pidevalt. Mingit jobutamist ja niisama passimist ei ole.
EI TAHA! Nimetatud ettevõtete paksu nahaga tegevjuhid mõtlevad kvartali ja aastakasumitest, heal juhul prespektiiviga 5 aastat. Lenneku homme v. kõik kuradile, peaasi, et täna aktsionärid ei karjuks.
Me tahaks, et poliitikud mõtleks nii, nagu pikaajaliste traditsioonidega kestvuskaupu tootvad perekonnaettevõtted - a la Miele. Mitte hetkekasu nimel vaid 15-20 v. lausa 50 aastat ette.
Kuna poliitikud teevad teatud mastaapseid otsuseid, siis eeldaks ikka perspektiivi 25--100 aastat ette mõtlemist.
Ilus unistus muidugi. -
Offfiga nõus. Riik ei ole ettevõte.
-
Riiki võib vägagi ettevõttega võrrelda. Riik on sotsiaalne ettevõte, maksimeerides seal resideeruvate isikute heaolu. Heaolu saab lihtsalt levitada raha jagamise abil, kuid raha saab kulutada nii palju kui maksudena (vm tuludena) koguda õnnestub. Ka soodsa regulatiivse tausta abil on võimalik heaolu pakkuda. Selleks, et maksustatavate isikute pealt kogutav maksubaas oleks võimalikult suur, tuleb aidata ka isikutel kasvada, laieneda ja areneda. Idunemiseks soodsa pinnase loomisega saab riik pidevalt töötada, sest pinnase kvaliteet on suhteline - naaberriik võib kasutusele võtta kasvuhormoone või -väetisi. Loogiline, et pidev töö riigi tasemel ei tähenda äriettevõtetega sarnast kvartalikasumile orienteeritud arvestust vaid ka pikka perspektiivi ajamist. Kuid pika perspektiivi plaanid nõuavad ka iga päev täitmist. Riigikoguvalimiste teoreetiline taust jääb samaks: riigikogusse ei ole asja parteidel kellel puudub reaalne idee mida pidevalt järgneva 4 aasta jooksul teha. Kui lepime kokku, et Eestil hetkel lühema kui 4 a perspektiivi asju ajada ei ole, siis teeks äkki ühe tsükli ilma riigikoguta? Säästaks riigikogu ülalpidamise rahad!
Riigi pidev töö seisneb:
* riigiaparaadi tõhusas ja effektiivses töös (vähem bürokraatiat ja korruptsiooni, kiirem asjaajamine)
* olemasolevate võimaluste hea kasutamine (EL fondid) ja uute võimaluste pidev otsimine (EAS soodustab klastrite teket)
* residentide kaitses (sõjaline kaitse ja sisejulgeolek peamiselt füüsilistele isikutele, geograafilist asendit arvesse võttev konkurentsivõimeline maksu - jm regulatiivne keskkond juriidilistele isikutele. Siin on oluline märkida, et rgulatiivne keskkond peab muutuma kiiresti kui selleks on vajadus, sest on riike kes on nõus kiiresti muutuma. Tuima näoga õigluskindlusest ja stabiilsusest jutustamine on udune.)
* jne
Ma jään enda juurde, et riik olgu pigem ettevõte kui riik. Sest muidu ei saa pika perspektiivi probleeme lahendada. Lühikese perspektiivi probleemid nagu konkreetse tänava valgustuse parandamine on lihtsalt lahendatavad. Kuid pika perspektiivi probleemid nõuavad aega, raha, pädevat juhtimist ja otsuseid. Mida ebapädevam on pika perspektiivi probleemide lahendamine, seda rohkem aega ja raha kulub. Siin aga tulebki välja riigi peamisi erinevusi ettevõtete osas: ettevõte suudab efektiivselt tegutseda ja metoodiliselt eesmärke täita, riik aga ei pruugi suuta. Kui riik ei suuda efektiivselt tegutseda, jääb riigis resideeruvate isikute heaolu pikalt ühele (madalale) tasemele. Mille üle eelkõige peaks riik ise muretsema, sest maailm on üha mobiilsem, üha globaalsem. Isikud saavad üha lihtsamini vahetada ebatõhusad riigid tõhusate ja väärtust loovate riikide vastu. Udutamine, staatilisus ja soovimatus ümbrust jälgida teevad kahju riigi vähem-mobiilsetele residentidele ja pikas perspektiivis ka riigile endale. -
Ma jääks siiski riiki defineerides põhiseaduse juurde.
ÕK statistikat veel:
2009: tuvastati vastuolu põhiseaduse või seadustega 24% juhtudest. 2008. aastal oli see näitaja 19%.
2009: organite tegevuse kontrollimisel tuvastati rikkumine 42% juhtudest. 2008. aastal oli see näitaja 38%.
2010 aasta "saak" selgub peagi. -
Momentum: "Ma jään enda juurde, et riik olgu pigem ettevõte kui riik."
Kas tohiks siinkohal paluda mõistete "riik" ning "ettevõte" täpsemat definitsiooni?
Vabandan kohe ette, et mul ei ole siinkohal eesmärgiks raulir-i panna -- küll aga võiks sedavõrd fundamentaalsete teemade-väidete puhul põhimõistetes kokku leppida, siis on hiljem vähem probleeme sulgede ja vere seintelt eemaldamisega... -
Saate aru küll. Riik on see mis on aeglane, bürokraatlik ja ebaeffektiivne. Ettevõte on see, mis on kiire, mobiilne ja paindlik.
Abstraheerimise võime üleöö kadunud?? -
Reformierakonna sõnum valimisteks on «Võid kindel olla». Lõplikult kinnitab Reformierakond oma valimisnimekirja ja -programmi 15. jaanuaril 2011 toimuval üldkogul Tallinnas.
-
Kas seda pilti nats suuremalt ei saaks? Hetkel kui ma selle lapse tuppa A0 postriks trükin, siis jääb natuke hägune.
-
Kiirelt pakuks välja definitsioonid:
Riik on mingi maaala (territooriumi) ja/või inimeste rühma (kodanike) haldamiseks loodud struktuur. Riik teostab oma haldustegevust läbi reeglistiku (seaduste) ja/või jõustruktuuride (näiteks politsei).
Ettevõte on isikule või isikute rühmale kuuluv organisatsioon, mille ametlik tegutsemine vastab nende isikute seatud eesmärkidele/taktikalistele juhenditele. Tavaliselt eeldatakse, et sellise tegutsemise tulemus on antud isikutele subjektiivselt kasulik.
Ei tea ühtegi riigi või ettevõtte definitsiooni, mille järgi peaks riik olema aeglane ja bürokraatlik ning ettevõte kiire ja mitteametlik vms. -
Eeltoodud fantaseerimine Keskerakonna võidu teemadel on umbes sama tark kui fantaseerimine Kuningriiklaste partei taassünni ja võidu ning vastavalt tulevase kuninga nime teemadel.
Keskerakond ei võida mingeid valimisi vähemalt Savisaare eluajal. (St ei saa peaministri kohta, kuigi võivad saada enim hääli). Kõige mustem stsenaarium on see, et võivad saada mõned ministrikohad Ansipi või Laari valitsuses. Laarist ma siiski ei tahaks seda uskuda (siis ma ei saakski enam valimistel osaleda - poleks kellegi poolt hääletada). Reformikate põhimõttelagedust aga oleme juba küllalt näinud. -
Riik on ettevõte. Ettevõtte juhid (st rahvas) on palganud (st valinud) ettevõttesse palgatöölised (ministrid ja riigikogulased).
Tööle võetakse nad vaid 4 aastaks ja hoitakse pideva hirmu all tugeva opositsiooni abil. Vaid see hirm paneb töölised korralikult rahva heaks tööle. Muidu nad raisad hakkavad seal kohe ettevõtte (st rahva) varasid endale kantima ja igasugu sitta keerama juhatusele (st rahvale). -
troim, su definitsiooni alla lähevad vaid osalusdemokraatliku riigikorraga riigid.
Point on selles, et kui sa tahad sellist riiki, siis pead ka vastavad esindajad valima või siis revolutsiooni korraldama.
Kahjuks paneb tugev opositsioon vaid töötajad oma kohast tugevamini kinni hoidma ja juhatusele igasugu udu ajama, et vaid neid tagasi valitaks. -
Ei ole vahet. Meil on ju alltöövõtjad (erakonnad), kes saadavad juhatusele (rahvale) peibutuspartidest töötajate CV-d (plakatid) ja siis tegelt töö teeb ära keegi odavam tööjõud, kes seda tegelikult ei oska ja keda plakatil ei olnud. Ettevõte ikkagi.
-
Just. Mõnikord ostetakse töö lausa välismaalt sisse ja siis süüdistatakse üksteist selles, aga midagi ette ka ei võeta, kuna kõik teevad ju nii.
-
Riik on selle kodanike poolt paika pandud struktuur, mis peab täitma ülesandeid, mida kodanikud on riigile täitmiseks usaldanud. Kodanikud on ära andnud osa oma sõltumatusest, et saada vastu rohkemat, kui nad ise üksinda on võimelised endale tagama. Riiki ei saa võrrelda suvalise ettevõttega, küll aga kooperatiiviga selle sõna õiges tähenduses. See on ideaalis. Praktikas tekkivad struktuuril lisaks oma huvid ja eesmärgid, mida väga hästi kirjeldavad Parkinsoni seadused.
Mis puutub sellesse, kes võidab valimised, siis kui midagi enneolematut pähe ei saja, siis võidab valimised kindlalt praegune koalitsioon, millele võivad lisanduda sotsid, kui nad "meelt parandavad", Savisaarest lahti ütlevad ja oma nõudmised koomale tõmbavad. -
http://www.wikipedia.ee/w/index.php?title=Eri%3AOtsimine&search=riik
-
Veel korra eelvaade sellele, mis hakkab toimuma 07.03.2011 hommiku esimestel tundidel. Sellele on siin eelnevalt vihjatud analoogiate põhjal, kuid mitte kunagi varem Eesti ajaloos (ei lähi, ega ka kaugminevikus) pole see nii selgelt artikuleeritud ja dokumenteeritud:
On aga põhimõtteline vahe, kas see .... ehitatakse ... riigi, ... linna, kohalike õigeusklike raha eest, või ehitab selle ... teine riik. Seesuguste annetuste küsimine ja vastuvõtmine mistahes riigilt peaks olema välistatud.
Teiseks, mistahes motiividel need teod on toime pandud, pole Vabariigi Presidendil kuidagi võimalik neid aktsepteerida ega oma hinnanguid varjata. Sellega palun teil edaspidise valmiskampaania ajal ka arvestada.
Presidendi kantselei ametlikud teated: Vabariigi President kohtus Riigikogu fraktsioonide juhtidega -
....spordis võidab see, kes on kiirem, tugevam jne.
......sõjas võidab see, kes on vapram, visam ja parema relvastusega jne.
.......valimised võidab see, kes suudab rohkem rahvast petta, ära rääkida? -
Nüüd, kui rahaskandaali põhitsunami on läinud ning väiksem järellainetus veel pinnavirvendust tekitab, on enne pinna täielikku selginemist mu seisukoht reforminaatorite valimistes lüüasaamises mõnevõrra süvenenud.
Põhisüü selles asjas on ilmselgelt selles, et Savisaare-vastast lahingut mindi mütsiga lööma. Äärmiselt huvitav on selle asja juures see, et reffidel oli piisavalt aega korralikult selleks ette valmistada, kuid operatsioon tuli väga nigelalt välja. Hoolimata sellest, et vahendid, mida kasutati, võinuks vabalt riigi mainele vee peale tõmmata. Raske öelda, kas põhjus võis olla luukeredes, millest reffide kapis puudust ei ole, või oligi selline asjade kulg maksimaalne, milleks oldi võimelised.
Igal juhul aga kaotas võimuerakond palju hääli ja eks oleneb, kust lõpuks tuul puhuma hakkab, pole välistatud sarnane vasturünne kasvõi nt mõne ansiplasest võtmeisiku vastu.
See, kuidas jagunevad antud skandaalis ülejäänud parteide positsioonid, selgub ilmselt juba lähipäevil - Ansip annab(on andnud?) ilmselt kõigile valida kahe asja vahel: "kui pole meie poolt, oled meie vastu". Edasine sõltub juba väikemeeste närvikavast.
Mul endal on tekkimas seisukoht, et hetkel ongi eesti valijaskond suuremas plaanis jagunemas kaheks, mis tähendab, et poliitikutel saab olema valimistel ainult kaks võimalust: fifty-fifty.
Aga pole ilmselt mõtet hetkel enam edasi spekuleerida, kuna tegelikult ei tasuks eesti valijate analüüsivõimet ka väga ülehinnata - kõik sõltub viimasest kahes kampaanianädalast. Nagu ikka KST :D -
Huvitav, kuidas mõjutab Keskerakonna vilets rahaline seis nende valimistulemust? Neil on laiaslaastus 1,5 kuud aega ca 50 miljonit krooni sebida (30 võlgadeks ja 20 kampaaniaks). Mis seos üldse rahal ja valimistulemustel on? Tarandi kampaania maksis vist 40 000 ja tõi 100 000 häält. Mõned aastad tagasi C. Kassi kampaania ca 10 korda kallim, aga tulemus oli tagasihoidlikum kui Tarandil.
Tallinnas saab KE kampaaniaks linna raha kulutada, aga kuidas mujal Eestis? Ootan juba elevusega. -
-
-
Savisaare skandaali mõju võib olla väike kuna KE valijad on suuresti vene valijad keda sellised sündmused üldse ei kõiguta.
-
Keskerakonna valija on niigi aktiivne, peale selliseid sündmuseid valivad veel suurema aktiivsusega, kuna nende liidri koht on tõsiselt ohus.
-
Kui peaks selline ime juhtuma, et E. Savisaar mingil moel taandatakse juhi kohalt vot siis on huvitav. Kaldun arvama, et venekogukonnast suur osa eelistab mõnda vene erakonda ennem kui Keskerakonda ilma Savisaareta.
-
Mõnes mõttes võib Savisaare püsimine KE eesotsas olla otseselt IRL huvides. Kui praegu Savisaar erru läheks ja näiteks Ratas tuleks võimsalt välja, poleks ju üldse välistatud RE+KE. Ansip on välistanud ainult Savisaarega koostöö. Ehkki, tundub, et mingit paleepööret KEs ei tule ning kui peale Tõekomisjoni aruannet midagi ei juhtu, on selge, et Savisaar jätkab. See tähendab ilmselgelt Reformi ja IRLi koalitsiooni jätku järgmised neli aastat. Varsti kasvab peale põlvkond, kes ei mäleta aega enne Ansipit... Mitte et selles midagi halba oleks :)
-
Millepärast on üldse midagi nii tobedat nagu valimisringkond ? kas see tähendab et kui ma elan tartus ma näiteks Kunnast ei saagi valida ?
-
Kui ES saaks peaministriks, siis esimeseks käiguks oleks küllap KAPO saladustega tutvumine ning seejärel suunamine "õigetele" sihtmärkidele.
-
Kuna KE-l on nüüd rahakraanid kinni, suured võlad kaelas, ning see kõik on avalik, siis vist ükski reklaamiaegntuur ei taha väga nendega äri ajada. Seega tõenäoliselt peab Ke ennast turustama läbi linna vahendite, mida aga ei saa nii massiliselt kasutada, seega tõenäoliselt tuleb nende saak ikka väga nigel, arvestades seda, et nad on siiamaani ikka megalt kulutanud reklaamile.