IseKallur kapitali kaasamine kuni 30.07.24 - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

IseKallur kapitali kaasamine kuni 30.07.24

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Isekallur OÜ kaasab lisakapitali, et katta käesoleva ja järgnevate aastate üle-Eestilise laienemisega ja sellega seotud IT arenduste investeeringud ning mahtude suurenemisega seotud jooksevkulud. Osaku hind on 190 € = 1 osak, eesmärgiga kaasata 100 130 - 266 000 € täiendavat osakapitali. Uute osakute väljastamise eesmärk on tagada kindel turuliidri positsioon ka tulevikus, väljuda eelnevate aastate kriisist paremas turupositsioonis kui konkurendid ning muutuda üle-eestiliseks e-kaubanduslikuks suurketiks.

    Raha kasutamise eesmärgid:
    - Investeeringud e-poe arenduseks ja e-poe kaastajastamiseks. Eesmärk on võtta Isekallur.ee platvormile kolmandaid vedajaid ning hakata marketplace näol pakkuma teenust üle Eesti, omamata väikestes maakondades enda masinaparki. Sellega seoses on eesmärk ka senisest suuremas mahus hakata vahendama rasketehnikat suurtele klientidele nagu Trev-2 Grupp, Nordecon ja Tref Nord. Seda protsessi juhib Urmo Kiis, kellel on pikaajaline logistikakogemus Balti Logistikas ja Click & Grow rahvusvahelise logistikajuhina, ning kes on siiani ka eestvedanud Isekallur Lõuna-Eesti suuna väljaarendust.
    - Käibevahendid rahavoo stabiliseerimiseks ja tegevuskulude katmiseks majandussurutisest väljumise ajal.
    - Rail Baltica pikkade maksetähtaegadega objektide finantseerimine.
    - Lõuna-Eesti suuna jätkuv arendamine ja toetamine tehnikaga.

    Kuidas investeerida?
    - Vali osakute arv
    - Sisesta oma andmed
    - Vali makseviis ja vajuta „investeeri“
    - Makseid saab sooritada Eesti pangalinkidega
    - Soovi korral saad 3 kuu jooksul teostada lisamakseid.

    Kõik investorid kantakse osanikena Äriregistrisse ligikaudu kuu aja jooksul peale roundi lõppu 30.07.2024 kell 23.59.

    Lisainfo investeerimise lehel: https://investeeri.isekallur.ee/

    IseKallur.ee e-pood: https://www.isekallur.ee/

  • Isekalluri plussiks on paindlikkus; saab tellida väikseid koguseid ja väikse autoga, kui objekt suurt autot ei kannata. Seoses sellega ka kõrgem hind. Enne isekallurit oli "blin dvatsat ton minimum, menše nikak nahui ne budu vazit". Kas see on piisavalt suur pluss, et finantseeirda. Lisaks see, et kui vedama hakkavad "kolmandad vedajad", kas see kvaliteeti alla ei vii tavapärasele liivavedamise tasemele?
  • Toode/teenus on tegelikult ülihea ja mugav, just alles kasutasin ja kõik sujus nagu tänapäeval eeldaks, valdkonnas kus jah ennem üldse ei olnud võimalik kaasaegset lahendust saada.
    Samas pigem ikkagi väikse koguse tellijale suunatud teenus, suuremate koguste puhul konkurents ilmselt teine ja marginaal ka hoopis teine.
    Ma väga diagonaalis lasin silmad numbritest üle, mis väärtuse pealt see kaasamine toimub? Midagi 3 mil kanti oli eelmine, siis tuleb P/S ca 1,5 ja P/E ca 60

  • Absoluutselt ei midagi isiklikku aga.....väheneva käibe ja töötajate arvuga transpordifirma, mis maadleb juba poolteist aastat!!! maksuvõlaga ja kus keskmine brutopalk on teatmik.ee andmetel 775€ kuus ...... Julgen sügavalt kahelda, et selle rekkafirma lendamapanekuks on puudu paarsadatonni eurot vabu käibevahendeid.

    Täna on 11 juuni 2024, et ehk 3 nädalat 2023 aasta majandusaasta aruande esitamise tähtajani. Viisakas oleks potensiaalsele investorile ikka veidikene värskemaid numbreid esitleda kui poolteist aastat vanu.


  • Muus osas nõus aga 2023 kasumiaruanne ja bilanss algpostituses viidatud veebilehel ilusti olemas.
  • Idee on ilmselt sõnast самосвал. Paistab silma täieliku uudsusega, Ilmselt tehnoloogia on uus, mente et manu lähedalt on saadud teadust ka.
    Kui taksofirma kiisu saab vahetada koodi vastu siis miks veoautodel sama ei saa teha?
    Tõukekallur võiks ka olla.
  • Uudishimust küsin:
    miks peaks omandama ja hiljem millist väärtust omab transpordi firma osaku omand?
    Pean silmas väikeinvestori seisukohta? 1 -2 tokkenit / osakut ? Milleks neid omada?
  • "TNT"
    Uudishimust küsin:
    miks peaks omandama ja hiljem millist väärtust omab transpordi firma osaku omand?
    Pean silmas väikeinvestori seisukohta? 1 -2 tokkenit / osakut ? Milleks neid omada?


    Õhinapõhine investeerimiskirg?
  • "TNT"
    Uudishimust küsin:
    miks peaks omandama ja hiljem millist väärtust omab transpordi firma osaku omand?
    Pean silmas väikeinvestori seisukohta? 1 -2 tokkenit / osakut ? Milleks neid omada?



    Kui sul on vaja korraga rohkem kui 950€ eest liiva-kildu-mulda tellida, siis on väiksest osakust ja sellega kaasnevast allahindlusest veidikene kasu kah.
  • Me juba teame mitmel näitel, et kuidas see "exitiga väljumine" väikeosanikule välja näeb.
  • Vaadates seda materdamist, ja see pole esimene "kaasaja" kes siin saab mutrisse ilma vaseliinita, tundub, et kõige mõistlikum on igatsugu "kaasamised" teha sedasi, et LHV foorumisse sellest üldse mitte piiksugi ei jõua :)
  • "Offf"
    Vaadates seda materdamist, ja see pole esimene "kaasaja" kes siin saab mutrisse ilma vaseliinita, tundub, et kõige mõistlikum on igatsugu "kaasamised" teha sedasi, et LHV foorumisse sellest üldse mitte piiksugi ei jõua :)


    .....veider......alles 7 kuud tagasi kui samad mehed teisele projektile siitsamast raha käisid küsimas, siis kõlbas sul "tampida" küll....
  • "iffkillla"

    .....veider......alles 7 kuud tagasi kui samad mehed teisele projektile siitsamast raha käisid küsimas, siis kõlbas sul "tampida" küll....


    Ja mida see tõestab? Seda, et LHV foorumis ei maksa raha küsida (my point exactly) -- siin on koos vastikud inimesed, irisevad, RAHA EI ANNA, küsivad lolle küsimusi a la "kas see päriselt töötab ka", "mis on käive", "mis on marginaal", "mis on oodatav tootlus" -- lühidalt "ega te mulle hambasse ei puhu siin?" ja "mis ma selle eest saan".
    Aja siis sihukestega "asja".
    Parafraseerides Ostap Benderi sõnu:
    "Tore on töötada iduna VC-dega viisakal, korralike startupitraditsioonidega maal. Sa oled kuulsus, sinu aadress on kõigile teada. VC-d tulevad sinu ukse taha, kaasas kärutäis raha: "Palun. Siin ta on. Päleta see ära. Hästi ruttu""
    Ja see kõik käib, paneme tähele viisakalt: "Tänan", "Palun" ja valmis ta ongi."
  • Rumala inimesena, mida tähendab "EXIT" nende puhul?
  • "tonis"
    kannavad raha välja


    Ja mulle kui investorina?
  • lhvs ei näkanud, koliti facebooki :)
  • Vastan tekkinud küsimustele.

    Miks peaks omandama ja hiljem millist väärtust omab transpordi firma osaku omand?
    - Nagu "Hapukurk" välja tõi on väärtus ca 3 miljoni juures. Meie pakume Eesti inimestele võimalust olla osa Eesti suurimast kalluri ettevõttest ja maavarade e-poest. Toetada ja olla osa kohalikust ettevõttlusest ja ka ise sellega seoses võita. Meie eesmärk on kasvatada pikas perspektiivis omanike rahakotti ning säästes omanikele raha püsisoodustuste garanteerimisega. Omanditunne ise on rohkem juba isiklik küsimus, kas sa tahad omada Saksa tuulepargi, Tai lennukifirma või kohaliku Eesti veokifirma osakuid.

    Pean silmas väikeinvestori seisukohta? 1 -2 tokkenit / osakut ? Milleks neid omada?
    - Loe vastust eelmisele küsimusele.

    "kas see päriselt töötab ka", "mis on käive", "mis on marginaal", "mis on oodatav tootlus" -- lühidalt "ega te mulle hambasse ei puhu siin?"
    -Päriselt töötab nagu Ausi ja Hapukurk ütlesid. Enne Covid pandeemiat, Ukraina sõda ning Euribori tõusu, majanduskriisi oli kasum ca 10-20% käibest. Viimased aastad on keerulised olnud, mistõttu kaasamegi lisakapitali, et sellest olukorrast välja tulla pakkudes uusi tooteid ja teenuseid.

    Väheneva käibe ja töötajate arvuga transpordifirma, mis maadleb juba poolteist aastat!!! maksuvõlaga ja kus keskmine brutopalk on teatmik.ee andmetel 775€ kuus

    Majanduskriisi ajal korraks kukkus, kuid mitte dramaatiliselt, pigem jäi samale tasemele võrreldes eelmise aastaga ja pikas perspektiivis on koguaeg olnud stabiilselt kasvavas trendis. Kokku üle 5600% käibe kasv. Maksuvõlad on olnud ajatatud ja graafikus, täiesti tavaline protseduur mida Maksuamet lubab. Tänaseks on kõik makstud.

    Veondus ja ehitus on oma olemuselt sessoonsed ärid. Seoses madalperioodiga langeb ka keskmine palganumber 1-2 kvartal. Siis taas kasvab kõrghooajal. Eesmärk on sõlmida järgnevatel aastatel senisest oluliselt rohkem talviseid lumelepinguid, et seda stabiliseerida.

    2023 III 2023 IV 2024 I 2024 II
    Töötajate arv 17 15 14 15
    Keskmine brutopalk 1465 € 1240 € 780 € 910 €

    Kas see on piisavalt suur pluss, et finantseeirda. Lisaks see, et kui vedama hakkavad "kolmandad vedajad", kas see kvaliteeti alla ei vii tavapärasele liivavedamise tasemele?
    -Suvalisi vasjasid tänavalt me kindlasti ei liida. Eesmärk on hoida sama head kvaliteeti nii toodetel kui teenustel. Kasutame selleks vaid usaldusväärseid partnereid.

    Raha kasutuse eesmärgid:

    Tarkvarainvesteerinvesteeringud Marketplace arenduseks ja e-poe kaastajastamiseks.
    Meie eesmärk on arendada kaasaegne ja kasutajasõbralik online marketplace, kus kliendid saavad mugavalt osta kõik vajalikud aianduskaubad. Lisaks puistematerjalidele pakume peagi ka laia valikut teisi aianduskaupu. See aitab meil laiendada oma tootevalikut ja suurendada käivet, mis omakorda toob kasu meie investoritele.

    Teenuse pakkumine üle Eesti.
    Laienemine üle Eesti, kaasates kolmandaid vedajaid, võimaldab meil pakkuda Isekalluri teenust kõigis piirkondades. See suurendab meie teenuste kättesaadavust ja rahulolu klientide seas, mis omakorda kasvatab meie turuosa ja tulusid. Eesmärk on hoida võimalikult väiksena enda masinaparki, ning sellega seoses püsikulusid, samal ajal tuues rohkem võimalusi maapiirkonna klientidele ja äridele, kellel täna puuduvad digitaalsed puistematerjalide tellimise või transpordi viisid.

    Rasketehnika vahendamine suurklientidele nagu Trev-2 Grupp, Nordecon ja Tref Nord.
    Suurklientidele rasketehnika vahendamine on kasumlik ja stabiilne tuluallikas. Urmo Kiis, kellel on pikaajaline kogemus logistikavaldkonnas, juhib seda protsessi. Tema juhtimisel oleme juba edukalt arendanud Lõuna-Eesti suunda ning nüüd on aeg laiendada seda kogu Eestis.

    Rail Baltica objektide finantseerimine.
    Rail Baltica projekt on Eesti jaoks tähtis infrastruktuuriprojekt. Pikad maksetähtajad nõuavad finantseerimist, kuid see on investeering tulevikku. Rail Baltica projektidega seotud tööd toovad kaasa stabiilse ja pikaajalise tuluvoo, mis tugevdab meie finantsseisu.

    Käibevahendite tagamine rahavoo stabiliseerimiseks.
    Majandussurutise ajal on oluline tagada stabiilne rahavoog ja katta tegevuskulud. Teie investeeringud aitavad meil säilitada stabiilsuse ja valmistuda tulevaseks kasvuks, kui majandus hakkab taas kosuma.

    Investoritele tagatud eelised:

    Erinevad soodustused ja püsiallahindlused!
    Investoritele pakume eksklusiivseid soodustusi meie teenustele ja toodetele.
    Püsiallahindlused Isekallur.ee e-poes et saaksite nautida parimat hinnakvaliteedi suhet.

    https://investeeri.isekallur.ee/ Kampaania kehtib kuni 30.07.2024
  • Aega on omajagu mööda läinud - kas rahakaasamise tulemused on kuskil avalikuks ka kirjutatud?
  • "sander1337"
    Rumala inimesena, mida tähendab "EXIT" nende puhul?

    See küsimus jäi kahjuks vastamata.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon