XXL tellis veerand miljoni eest reklaami - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

XXL tellis veerand miljoni eest reklaami

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Kaua aega hinge vaakunud Internetiportaal XXL on väidetavalt tellinud ühelt firmalt 250 000 eest reklaamikampaania. Kuulu järgi ei ole reklaami tellija ei XXL ise ega ka Pennu. Kust tuli ootamatu rahasüst ja mis plaanid on XXLil?
  • XXL.EE sai rahasüsti.

    Internetiportaal XXL kannab nüüd nime Aktivist.ee ja operaatorfirma on AS Linnaportaal.

    AKTSIAEMISSIOONI TÄISMÄRKIMINE JA LOPETAMINE

    AS XXL.EE teatab, et ettevotte juhatus otsustas 08.08.2000, vastavalt
    ettevotte aktsionäride erakorralise üldkoosoleku 28.07.2000 otsusele, lopetada
    28.07.2000 alanud aktsiaemissioon mahus 15 miljonit krooni ennetähtaegselt
    seoses emissiooni märkimisega täies ulatuses.

    AS XXL.EE juhatus on lisaks kinnitatud emiteeritavate aktsiate jaotuse
    alljärgnevalt:

    Cresco Ventures 510 200 aktsiat
    FIM Asset Management 500 000 aktsiat
    Bonfield Asset Management 403 500 aktsiat
    Cresco Väärtpaberite AS 86 300 aktsiat

    Kokku 1 500 000 aktsiat

    AS Cresco Ventures tasub 472 355 aktsia eest mitterahalise sissemaksega,
    milleks on rahaline noue AS XXL.EE vastu (laen), ja 37 845 aktsia eest
    rahalise sissemaksega.
    Teised märkijad tasuvad aktsiate eest rahalise sissemaksega.

    AS XXL.EE juhatus kavatseb esitada avaldused Väärtpaberiinspektsioonile uute
    aktsiate registreerimiseks ja Tallinna Väärtpaberibörsile nende noteerimiseks.


  • Aktivist (endine XXL.EE portal) haldamisega tegeleb teatavasti AS XXL.EE tütarfirma (ühisfirma Soome firma Infopiste OYga), kellel ei ole oma tegutsemise aja jooksul kordagi finantsprobleeme olnud.

    Probleemid olid endise Pennu järeltulijal AS XXL.EE'l, kes võttis üle kõik Pennu endise juhtkonna poolt tekitatud probleemid ja võlad, kuid need nüüd lõppenud emissiooniga lõplikult minetatud...

    Seega peaks ettevõtte majandustulemused hakkama peegeldama tegelikku tegutsemist, mitte aastatetaguseid eelmise juhtkonna juhtimismisvigu.
  • Millist tegelikku tegutsemist? "Portaaliäri"? Veebilehekülgede nokitsemist? Hinna üleshaipimist ja saksa väikeinvestoritele mahaparseldamist?
  • Ongi nii. Mina ei usalda isegi mitte eilset uudist Cresco märkimise kohta. Siin võib tegemist olla mingite Cresco offshoridega. Hetkel on XXL hind küll selline, mida juba mitu kuud ootasin, kuid ega see firma väärtust ja atraktiivsust veel eriti muutnud. Vahtisin tund aega ühte 4 kroonist tehingut. Oleksin iga teise firma juures valmis 6-7 krooni eest ostma, kuid XXL jätab külmaks. Risk on väga suur.
  • to waldec: milles näeksid siis väärtuse loomist XXl puhul? Olematus turuosas portaalide turul?
  • Mul on kõige rohkem kahju nendest vendadest, kes XXL-i lõid ja hiljem PCT-le maha müüsid. Osad neist vist müüsid XXL-i eest saadud aktsiad kohe maha, osad aga jätsid nad niisama tiksuma. Pakun välja variandi, et järgmise poole aasta jooksul kaob sõna XXL.ee börsilehelt. Ja need naiivsed, kes XXL-i aktsiaid kõrgajal maha ei müünud, jäävadki nende aktsiatega tiksuma ja näppe imema.

    Olid kord ajad kui XXL oli eesti tegijam portaal, pärast neid tulid Delfi (online.ee), Mega ja Everyday. Kahju vaadata, et asi on käes ära lastud.
  • Saage aru, XXL ei tee ise ühtki portaali täna enam... Kui ei tea pole mõtet seletada. Mina igaljuhul olen valmis sellelt tasemelt XXl ostma küll ja ilmselt teengi seda.
  • Umbes poolteist aastat tagasi oli XXL tõesti kuum portaal, nüüd aga polle sellest haisugi. Aktivist. ee on minu meelest praegu täitsa mõttetu asi. XXL aktsiat ei soovitaks täna ise gi oma vaenlasele.
  • to: beeby

    Aga kas sa index.ee võlakirju oma vaenlasele soovitaksid osta?
    P.S. Vaata ka selleteemalist lühifoorumit LHV-s!


  • Bonfield Asset Management:
    http://www.invweek.co.uk/inter/news/98sept/insid1.htm

    FIM Asset Management:
    http://www.fimi.fi/fi/index.html

    ei saa nagu oelda, et oleks tegu offshoridega...
  • to loop:

    ok, võtame arvesse, et tegu ei ole offshore-dega. Sellisel juhul tekib küsimus, et kui EBRD allfondi vennad olid XXL-is sebimas mitu kuud, et sinna teadaolevalt investeerida, miks nad siis seda hiljem ei teinud. Kui ta tõesti on nii tulus investeering nagu osad siin väidavad, siis miks EBRD loobus tulusast investeeringust. Vastus on väga lihtne, see ei ole tulus investeering. Puhtalt portal eestis ära ei ela (Delfi.ee ja Everyday.com on puhtalt Microlinki ja TELE2 promokanalid). Ok, osad ütlevad, et nad tegelevad digital media-ga. Ei usu, et nad suudavad sellest hakata piisavalt teenima, et ROE investeerimiskõlbulikuks saaks. Hetkel tean eestis ainult ühte tõsiselt rahvusvahelist web developer-i, selleks on Sendandsee.com!
  • Olen XXL protaali asutaja aastast 1998 ja üks müüjatest AS PCT Grupile aastast 1999. Enam portaalindusega ei tegele.

    Jällegi peab tuletama meelde, et AS XXL.EE ei oma osalust ainult portaaliäris.

    XXL.EE tütarfirma XXL Digital pakub firmadele e-äri lahendusi. E-äri lahenduste ja konsultatsioonide pakkumine on väga kuum teema ja teenuse järgi on suur nõudlus. E-äri lahenduste pakkumise vallas on XXL Digital Eestis kindlalt üks liidritest.

    e-Äri (e-business, electronic business) tähendab internetis äri ajama, kuid mitte ainult ost-müük vaid ka klientide teenindamine, koostöö äripartneritega ja muudes äriprotsessides veebi kasutamine. Esimest korda kasutas väljendit IBM, kui nad alustasid 1997 aastal reklaamikampaaniat e-business mõiste promomiseks. e-Äri all peetakse silmas ka innovaatilisi IT-lahendusi, mis võimaldavad veebi kaudu uutmoodi äri ajada.

    Usun, et need firmad, kes lähitulevikus e-äri enda protsessides ei rakenda kustuvad lihtsalt.

    Vaadake näiteks kui hästi läheb sellisel aktsial nagu SAPE , mis pakub e-äri lahendusi USA-s. E-äri lahenduste pakkujate success storysid on võtta ka skandinaaviast nagu Acando.com, IconMediaLac.com, Framfab.com..

    tasub ikka enne mõelda ja teha väikest reasearchi kui asuda kraaksuma, et portaalid toovad vähe pappi.
  • veaparandus: IconMediaLac.com
    õige on: IconMediaLab.com
  • to priidik:

    ei ole midagi vastu väita sinu e-äri jutule, täiesti nõus aga millegipärast ma eriti ei usu, et XXL Digital sellel alal kõvaks tegijaks saab. Võib-olla ma eksin. Igal juhul ootaksin sinu kommentaari, miks just XXL Digital see firma on, kes e-Äri laineharjal kõige paremate seas võiks olla?
  • Huvitav teema see e-äri lahenduste pakkumine. Pop ja noortepärane vähemalt. Kui palju sellisel teenusel Eestis hetkel turgu peaks olema? Enamus [võimalikke] suuri tegijaid nokitsevad ise või kasutavad partnerina näiteks PWC-d. Mina isiklikult ei näe küll kohalikus liivakastis seda digital-misiganes lisaväärtust, mille eest e-äri alustaja peaks maksma.
    Teine tahk on XXL-i rikutud image. Nagu koduleht ütleb: "XXL DIGITAL kuulub uue meedia kontserni XXL.EE."
  • To Rx.

    ühtin täiesti sinu arvamusega.

  • Mille poolest on XXL Digital teistest eesti webitegijatest parem? Hea küsimus...

    XXL Digital on hetkel ainuke digitaalse meedia agentuur, kellel on juba töötavad kontorid (esindused) kõigis kolmes Balti riigis?

    Lisaks omab XXL Digital korralikku dünaamiliste webide (portaali tüüpi webid) tegemise kogemust. Tõsi küll hetkel töötav aktivist.ee lahendus on siiski 90% Soomes toodetud.

    XXL Digitalil on peale emissiooni raha, et oma tegevust laiendada ning areneda. Seda paraku paljudel Eesti väikestel "webilaboritel" ei ole.

    Elame-näeme.
  • Ausalt öelda ei viitsi enam selle XXL pärast vaieldagi, pole lihtsalt mõtet. Igal juhul õppisin täna midagi uut. Kui siiani arvasin, et edukaks ettevõtteks loetakse seda, kellel head finantstulemused, siis tänasest päevas peale loen edukaks seda, kellel on kontorid vähemalt kõigis kolmes Balti riigis. Mis siis, et ettevõttel läheb kehvasti, peaasi, et tal kontorid kõigis Balti riikides on!!!!
  • Mille poolest on hea, kui webiagentuuril on esindused mitmes riigis? Kas on webiäri asi, mille puhul mitmes riigis tegutsemine annab lisaväärtust, või on see hoopis rohkem pidurdavaks teguriks?

    Samba Digital Media, väike Tshehhi webiagentuur (www.samba.cz) sai hiljuti umbes 2,4 mil USD VC raha, mis on üks suuremaid investeeringuid Ida-Euroopa digitaalsesse meediasse. LHV on investeerinud Läti Vide-Infrasse, Carnation Hungaris on oma VC raha reklaaminud. Eks paistab, palju see neid aitab, kuid mingi iva seal kindlasti on.
  • "Usun, et need firmad, kes lähitulevikus e-äri enda protsessides ei rakenda kustuvad lihtsalt. "
    Loosung, teistes variantides sama sisuga paljukordselt nähtud.
    Firmad sünnivad ja kustuvad valdavalt sõltumata sellest, kas ja kuidas kasutati e-äri võimalusi.
    Internet on enamikele äridest üks ja täiendav informatsiioni liigutamise kanal, ei enamat.
    Enamik ettevõtteid võtavad selle kanali tõepoolest ajapikku kasutusele efektiivsema logistika ja info töötluse huvides.
    Samamoodi, kui kunagi võeti kasutusele telefoni- ja faksiaparaadid( mitte, et telefonide mittekasutajad surid välja).
  • Pitsatiga täielikult nõus. "E" vaimustus peaks juba möödanik olema, see kui ettevõte on e-äris sees, ei tähenda väärtuse automaatset kasvamist.

    E-kaubandus ei sureta "brick&mortar" tüüpi kaubandust välja, ilmselt jääb e-kaubandus lihtsalt üheks alternatiiviks.

    Don't believe the hype.
  • to illimar:

    >ei ole midagi vastu väita sinu e-äri jutule, >täiesti nõus aga millegipärast ma eriti ei usu, >et XXL Digital sellel alal kõvaks tegijaks saab. >Võib-olla ma eksin. Igal juhul ootaksin sinu >kommentaari, miks just XXL Digital see firma on, >kes e-Äri laineharjal kõige paremate seas võiks >olla?

    Minu vastus:

    1)XXL.EE (XXL Digital) on ainuke kellel on CEO rohkemat kui lihtsalt keegi ilma kogemusteta twenty something. XXL Digital on ainuke e-äri juurutaja mille tööd koordineerib professionaalne CEO. Suuremate IT firmade eesotsas on ka kogemustega CEO-d, kuid veebifirmades istuvad eesotsas juhikogemuseta koolipoisid.

    2)Ühelgi teisel e-äri juurutajal pole pan-baltic kontorite võrku. XXL Digitalil on. Baltikumi turg on 8 miljoit inimest. Baltikumis on mitmeid suuri kliente kelle vajaduste rahuldamiseks saaks kolme filiaali tööjõu vajadusel ühendada.

    3) XXL.EE (XXL Digital) on börsil, mis annab tuntust. Tuntus lihtsustab müügitööd. Ühelgi teisel konkurendil pole siin midagi vastu panna.

    4) XXL.EE alustas veebiteenuste pakkumisega 1999 ja tänaseks on ta möödunud oma konkurentidest, mis alustasid tegevust kolm aastat tagasi. Peamiseks kasvu kiiruseks jällegi management, mis teistes väiksemates puudub.

    -------

    to pitsat:

    >Usun, et need firmad, kes lähitulevikus e-äri >enda protsessides ei rakenda kustuvad >lihtsalt. "
    >Loosung, teistes variantides sama sisuga >paljukordselt nähtud.
    >Firmad sünnivad ja kustuvad valdavalt sõltumata >sellest, kas ja kuidas kasutati e-äri võimalusi.
    >Internet on enamikele äridest üks ja täiendav >informatsiioni liigutamise kanal, ei enamat.
    >Enamik ettevõtteid võtavad selle kanali >tõepoolest ajapikku kasutusele efektiivsema >logistika ja info töötluse huvides.
    >Samamoodi, kui kunagi võeti kasutusele telefoni- >ja faksiaparaadid( mitte, et telefonide >mittekasutajad surid välja).

    Kui vanasti telekommunikatsiooni algusaegadel võis tõepoolest lubada endale luksust telefoni mitte kasutada siis tänapäeval internetti ja e-äri ignoreeriv ettevõte paratamtult hukkub.

    Teadupärast saavutas internet kriitilise massi tohutu kiirusega ja paari aasta pärast ei kujuta üldse ettegi, mida interneti kaudu teha saab. Need firmad, mis täna ignoreerivad internetti ja e-äri on varsti turult kadunud, sest keegi ei viitsi ajada asju firmadega, kus info ei liigu ja Klientidele vähe lisaväärtust pakutakse.

    -----

    to beast:

    >Pitsatiga täielikult nõus. "E" vaimustus peaks >juba möödanik olema, see kui ettevõte on e-äris >sees, ei tähenda väärtuse automaatset kasvamist.

    >E-kaubandus ei sureta "brick&mortar" tüüpi >kaubandust välja, ilmselt jääb e-kaubandus >lihtsalt üheks alternatiiviks.

    >Don't believe the hype.

    e-kaubandus ei asenda mitte kunagi täielikult "brick and mortar" kaubandust see on jah kindel.
    Samas on e-äri välja suretamas näiteks finantsteenuste pakkumise pangakontoris. Pangakontorid jäävad alles tükiks ajaks, kuid tõepoolest, internetis on odavam pangaasju ajada nii Kliendi kui ka panga jaoks. See oli nüüd hästi tuntud näide e-äri pealetungist, kuid neid näiteid on veel..mõelge näiteks turismitööstuse ja B2B sektoris toimuva peale..

    Kui mõni interneti jaemüüja läheb pankrotti ning kaob börsilt tähendab see seda, et oli kehv äriidee ja mitte midagi muud.

    Jah Beast, see kui ettevõte on e-äri sees ei pruugi tähendada firma väärtuse kasvu koheselt börsil. Kui keegi firma teeb investeeringu e-äri infrastruktuuri loomisse siis tavaliselt on eesmärgid sellised:

    1) Lisaväärtuse loomine olemasolevatele klientidele

    2) Olemasolevate klientide lojaalseks muutmine

    3) Kliendihalduse parandamine

    4) Kulude kokkuhoid

    5) Lisaväärtuse loomine koostööpartneritele

    6) jne..jne..

    e-äri loob firmadele lisaväärtust, mis ei pruugi alati kohe ennast õigustada, kuid pikemas perspektiivis ei ole lihtsalt valikut. Kui kaks oletatavat konkurenti võistlevad samade Klientide pärast siis ma julgen oletada, et Kliendid valivad selle firma, kus on lihtne, odav ja efektiivne asju ajada.

    Hiljuti käisin ühes kindlustusfirmas ja nad kulutasid ca. pool tundi, et andmeid hankida kolmest erinevast andmebaasist vana kindlustuslepingu kohta. Kindlustusfirma ei olnud informatsiooni kokku kogunud ühtsesse andmebaasi ja selle tulemusel läks enne pool tundi aega kui info leiti. Kui info oli käes tekkis järgmine probleem. Nimelt tulin ma kindlustuslepingut sõlmima teise isiku nimel ja vajalik oli isikukood, mida neil enam teada ei olnud kuigi nad eelmine kord selle juba võtsid. Lühidalt öeldes valiksid Kliendid selle kindlustusfirma asemel konkurendi, kus informatsioon liiguks paremini ja ei peaks kulutama kallist aega.


  • Ok Priidik.

    Ütle nüüd meile seda, ausalt, kas sa ise oled XXL-i aktsiatest loobunud?

    Mul ei ole midagi vastu väita selle koha pealt, et XXL Digital võib olla baltikumis teatud mõttes tegija firma. Samas omanikud on sinna juba nii palju raha sisse valanud, et mind huvitaks teada, milline võiks olla selle raha tootlus? Baltikum on väike turg ja millegipärast ei usu, et XXL suudab sellest turust mingeid imesummasid välja imeda.

    Kui see nii perspektiivikas ala on, miks siis teised IT firmad sellega ei tegele? Miks loobib Microlink raha Delfi-sse kui ta võiks samal ajal web developmenti teenuseid pakkuda. Mul tekkis pähe üks võrdlus. Firma A toodab kõrgtehnoloogilist uudisttoodet, firma B toodab sellele tootele ümber pakendi. Minul on selline tunne, et XXL Digital on see pakendi tootja, suur raha liigub aga selle käes kes selle pakendi alla midagi toodab!
  • Viimasest näitest:
    Relatsioonide loomine või mitteloomine kolme erineva andmebaasi vahel - see on spetsiifiline küsimus andmebaaside struktuuridest ja tehnoloogiast. See ei ole e-äri teema, kui näitest õieti aru sain.
    "e-äri loob firmadele lisaväärtust, mis ei pruugi alati kohe ennast õigustada" just-just, sama leian minagi. Ka siin on oluline tasuvuse küsimus ja kindlasti kõrbeb nii mõnigi seepärast, et E-vaimustuses investeerib või kulutab valesti.
    Olen nõus sellega, et Internet võimaldab mõndagi ilusat teha, tööviljakust tõsta paljudel aladel( post!), kuid jään selle juurde, et ei näe E-äri mittekasutamisest tulenevat paratamatut hukku enamikul juhtudel.
    Vähem oluluine, aga siiski:
    Pangakontoris ei suretanud Internet välja mitte finantsteenuste pakkumist vaid kõige rutiinsemat ja kahjumlikumat osa klienditeenindusest. Olulisem osa, finantsvahendus, on ja jääb. Samuti jäävad panka tööle pankurid (olen lugenud kusagilt ka seda, et panka jäävad ainult IT-inimesed).
    Samuti jäävad alati paberil ajalehed ja paberist raamatud. Aga see juba teine teema.
  • to illimar:

    >Ütle nüüd meile seda, ausalt, kas sa ise oled >XXL-i aktsiatest loobunud?

    ei ole loobunud

    >Mul ei ole midagi vastu väita selle koha pealt, >et XXL Digital võib olla baltikumis teatud >mõttes tegija firma. Samas omanikud on sinna >juba nii palju raha sisse valanud, et mind >huvitaks teada, milline võiks olla selle raha >tootlus? Baltikum on väike turg ja millegipärast >ei usu, et XXL suudab sellest turust mingeid >imesummasid välja imeda

    Baltikumis elab rohkem inimesi kui Soomes. Ei ole see nii väike turg midagi ja pikemas perspektiivis on siin sama palju raha või isegi rohkem.

    Baltikumis on odavam tööjõud ja siin on kasulik reaalse töö tegijaid hoida. Kui XXL Digital näiteks hakkab müüma lääne-euroopas siis on majanduslikult väga kasulik lasta projektid teostada Baltikumis.

    >Kui see nii perspektiivikas ala on, miks siis >teised IT firmad sellega ei tegele? Miks loobib >Microlink raha Delfi-sse kui ta võiks samal ajal >web developmenti teenuseid pakkuda.

    Kui firmal puudub know-how web development tööde teostamiseks siis ju ei olegi võimalik neid teenuseid pakkuda. Enamusel raua - ja tarkvaramüügifirmadel puudub web development know-how. Microlinkil on firma nimega NetComs (www.netcoms.ee). Tõeliselt edukaks saavad need teenusepakkujad, mis suudavad kokku panna erineva know-how mix´i: IT, web, ja Business Strategy.


    >Mul tekkis pähe üks võrdlus. Firma A toodab >kõrgtehnoloogilist uudisttoodet, firma B toodab >sellele tootele ümber pakendi. Minul on selline >tunne, et XXL Digital on see pakendi tootja, >suur raha liigub aga selle käes kes selle >pakendi alla midagi toodab

    See on hea näide illimar. Eestis on siinai tõsiseks probleemiks see, et e-äri teenusepakkujad on nõrgad äristrateegia poole pealt. Tegeletakse rohkem progemise, IT ja disainiga, kuid asja tuumast ja business poolest räägitakse liiga vähe. Enne kui e-äri juurutama hakata on vajalik kristallselge strateegia. Tegelik raha hakkab nende kätte voolama, kes suudavad Kliendile lisaks tehnilisele lahenduse välja töötada eduka e-äri strateegia.




    ------
    to pitsat:

    Definitsioon

    e-Äri (e-business, electronic business) tähendab internetis äri ajama, kuid mitte ainult ost-müük vaid ka klientide teenindamine, koostöö äripartneritega ja muudes äriprotsessides veebi kasutamine. Esimest korda kasutas väljendit IBM, kui nad alustasid 1997 aastal reklaamikampaaniat e-business mõiste promomiseks. e-Äri all peetakse silmas ka innovaatilisi IT-lahendusi, mis võimaldavad veebi kaudu uutmoodi äri ajada.
    Kahtlemata on andmebaaside integreerimine ja veebipõhiseks tegemine e-äri teema lp. pitsat.

    >Pangakontoris ei suretanud Internet välja mitte >finantsteenuste pakkumist vaid kõige rutiinsemat >ja kahjumlikumat osa klienditeenindusest.

    Pitsat, sel juhul on ju minul õigus. Kui pangad uusi e-äri võimalusi ei rakendaks kannaksid nad suuri kulusid tüütu klienditeenindusega pangakontorites. Samas tehakse mõttetuid kulusid igas sektoris, mida oleks võimalik kärpida e-äri rakendades. Need, kes esimestena uusi võimalusi märkavad võidavad tavaliselt kõige rohkem.
    Ma usun küll seda, et kui näiteks EYP ei oleks oma klientidele pakkuma hakanud internetipanka oleksid nad juba pankrotis.

    Pangad on innovaatilised uue tehnoloogia juurutamisel aga varsti jõuvad teised firmad ka järgi.
  • Nagu näha, jääme erinevatele arvamustele.
    Samuti kindlustusfirma näite asjas.

    "e-Äri all peetakse silmas ka innovaatilisi IT-lahendusi, mis võimaldavad veebi kaudu uutmoodi äri ajada. Kahtlemata on andmebaaside integreerimine ja veebipõhiseks tegemine e-äri teema lp. pitsat."

    Arvutite ja andmebaasidega on palju muud ka teha ja tehaksegi, kui neid veebipõhiseks muuta. Konkreetselt andmebaasidega olen töötanud Dbase II aegadest saadik.
  • to priidik: Nõus selles suhtes, et osades sektorites on e-äri kasutamine möödapääsmatu. Kuid kohati on selle tähtsusele rõhutamisega üle pingutatud.

    Ja oled Sa kindel, et XXL Digital on Eestis üle prahi tegija? Mindworks ja Halo on ju kauem turul olnud ja nende lahendused digitaalse meedia vallas minu jaoks ka efektiivsemad paistavad.

  • Kogu selle XXLi kohta kõlbab hästi yks lause nagu paljude hingevaakuvate lääne veebifirmade kohta:
    SHOW ME THE MONEY!
    Kui kasumit pole, siis vähemalt käivet või diile Eesti TOP 50 firmadega, mitte udujuttu e-ärist.
  • >Kogu selle XXLi kohta kõlbab hästi yks lause >nagu paljude hingevaakuvate lääne veebifirmade >kohta:
    >SHOW ME THE MONEY!
    >Kui kasumit pole, siis vähemalt käivet või diile >Eesti TOP 50 firmadega, mitte udujuttu e-ärist.


    Ntx mõned diilid. Ühispank/Uplaza, Estonian-Air/TravelUP.net, Viisnurk..
  • Palun seletada lahti, mis oli näiteks Viisnurga diili sisu (börsiettevõte ikkagi, ei peaks ju salatsema)

  • Viisnurga projekti sisu oli börsiettevõttele kohase korporatiivlehekülje teostamine, millest on praeguseks valmis esimene etapp.

    Hetkel käivad läbirääkimised järgmiste etappide teostamise tingimuste ja sisu üle.
  • Siis on ju kõva sõna...aga kas see see positiivne rahavoog ka aktsionäridele kasumi teenimiseks piisav on, see on juba iseküsimus.
  • Viisnurk

    Kui asjamehed nimetavad VIISNURGA koduka nähtavat osa lehe esimeseks etapiks, siis on selge miks nii umbusklikult xxl suhtutakse.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon