10% tulumaksu 2007 - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

10% tulumaksu 2007

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • yep, täna omiku sai siis RE juhatuses idee maha käidud ja homme ÄPs väike jutt ka.
    mis arvate peale selle, et "haip", "odav", "poliitika" jne.

    Oluline on kulupool ja selle kärpimisek on palju huvitavaid ettepanekuid. Ei viitsi uuesti kirjutada, aga mida teie rõhuksite?
  • Tore, suurepärane!!!!!

    ainult et....
    ...kuidas selle elluviimisega lood on?

    Et ei jääks roosaks unistuseks.
    tühjaks jutuks a'la 'eesti soomest mööda'.

    Kes sellega lagedale tuli eks need selle ka täis s...-vad. Vabandan aga niikaua on tõepoolest odav haip kuni ei ole vastupidist tõestatud.
    Sõnad, sõnad, need tühjad ja õõnes sõnad.
    Suuga suure .... käega ....

    Millegipärast meenub mulle mõmmiku (kaisukaru - heal lapsel mitu nime) naiivne ja imestav pilk. Ja usk kaob...
    Rumal jutt, õigustamine, keerutamine...
    Kas selline mõiste nagu riigimehelikkus on täiesti ära kadunud.
  • hea, et süsteemi karedust(hõõrdumist) vähendatakse

    vaimusilmas näen ilma lipu, vapi, parlamendi ja presidendita majandustsooni

    URL www.eesti.com võiks muidugi olla
  • Mõned vahendid riigi kulutuste ja ulatuse kärpimiseks aastaks 2003

    1) Lõive teenivad (ja veel omatulusid oluliselt mitteteenivad nagu Statistikaamet) asutused (ARK, kohtud, toll, inspektsioonid, ametid) riigieelarvest välja viia, muutes nad iseseisvaks ja isefinantseerivaks äriühinguteks (100% riigi omanduses olevad aktsiaseltsid) riigi järelvalve all.
    13 inspektsiooni; 18 avalik-õiguslikku asutust; 23 sihtasutust; 23 ametit; 31 riigiasutust; 10 muud valitsusasutust muudetakse kas mittetulundusühinguteks või aktsiaseltsideks, mis esialgu teenivad tulusid riigi tellimusi täites. Makstakse konkreetsete osutatud teenuste eest, mitte institutsioonide ülalpidamise eest. Kõikide riigile kuuluvate äriühingute aktsiate müük ning MTÜdele vara üleandmine korraldatakse aastaks 2007.
    2) Tulu-kulu analüüs kõikidele avaliku sektori tegevustele, tellimustele, hangetele (kohalikust või riigieelarvest finantseeritavatele). Selge avaliku sektori teenuse defineerimine ning selle kodanikkonnale pakkumine vaba konkurentsi ja public-private partnership põhimõttel. Tuleb koostada selged põhimõtted ja legaalsed võimalused laiahaardelise PPP, erastamise ja riiklike sissehangete sisseviimiseks.
    3) Kõikidele riiklikele investeeringutele kehtestatakse tulu-kulu aruande kohustus, bilansikohustus, tagatiskohustus ja 50% omafinantseerimiskohustus. Riiklike investeeringute minimeerimine. Kõikidele riiklikele investeeringutele kehtestatakse tootlusnõuded ROI.
    4) Püütakse vähendada miinimumini institutsionaalset finantseerimist ja investeerimist. Riik ostab riigieelarvega ainult tulemusid ja teenuseid. (tasulised tollitoimingud vs. Tolliamet; 50’000 vaeseabi praamisõiduks vs. Saarte Liini dotatsioon). Kõikide riigi poolt ostetavate teenuste vabale konkurentsile viimine (maksu kogumise teenus, kõrghariduse teenus, hariduse teenus jne). Jätkuv riigi teenuste erastamine(kõrghariduses riikliku tellimuse viimine 19’670 kohalt 2001. a 2’000 kohani 2005.a ja vaba konkurentsi loomine).
    5) Bilanss kõikidest riigi varadest, nende kasutamise efektiivsus (vastavus riigi võimu kehtestamise ülesandele) ja tulusus (mõõdetuna rahaliselt- ROE, EVA)
    6) Omavalitsusele suurendame KOVile laekuvat osa ja/või riigi toetusfondi. 10% üksikisiku tulumaksust laekub täielikult kohalike omavalitsuste eelarvesse.
    7) Õppelaenu andmine viia sõltuvusse laenutaotleja ja tema vanemate majanduslikust olukorrast. Rikkuri poeg ei pea saama õppelaenu (intressikompensatsiooni), sest tegemist on de facto sotsialabiga.
  • Kui ma õieti aru saan siis plaani järgi luuakse
    rida kasumit taotlevaid iseseisvaid äriühinguid mitmesuguste seniste riigifunktioonide täitmiseks.

    Sisuliselt monopoolsed moodustised.
    Monopolid on juba korduvalt näidanud oma ahnust ja ei kohku millegi ees tagasi.
    Kuidas monopolide kustumatut rahahimu mõeldakse ohjeldada?
    Muidu on vihma käest räästa alla.
    Makse maksab tavakodanik vähem aga 'firmad' nöörivad seda enam kõikvõimalike 'teenuste' eest.

    Vabandan et minu küsimus selline noriv ja vähekonstruktiivne on.
    Kindalsti on mõeldud ka kulude mitteveeretamist teise kohta - vaid nende olulist kärpimist.

    Aga monopolide ohjeldamine... tõsijutt.. kuidas neid vaos hoida? Ka praeguseid laiutajaid.

  • VOW! COOL- vend MISES! Olen tyelikult sinu ideede pooldaja! Sinu praegu vyljendatud mytted tyhendavad 180 kraadist riigipyyret paremuse poole! Pooldan tugevalt erakapitali ja seega nyustun tyelikult sinuga. Ainukesed punktid milles mul on vyike eriarvamus on 7 punkt. See on finants firmade otsustada kellele antakse yppelaenu ja kellele mitte. Yppe riikliku totatsiooni saavad ainult need kelle keskmine hinne on 4 vyi B vyi yle selle. Vahest tuleb riigil investeerides tulevikku natuke rohkem maksta! Alati pole raha kyige olulisem. Rahva heaolu kyigepealt ning siis kulud!


    Hei vend SCROOGE! Millal on siis vyimalik astuda LHV parteisse! LHV foorumi teemade enamus osalejaid kui ka ideid on hindamatute vyyrtustega
    meie noorele EESTI riigile. Arvan et vennad ja yed kes LHV foorumites osalevad on vyimelised palju efektiivsemalt juhtima EESTI RAHVAST ning meie noort EESTI VABARIIKI! Seega, oleks aeg siseneda tysisesse EESTI poliitikasse, sest foorumlased vajavad juhti ning EESTI RAHVAS ja riik vajab meid. Nagu ytles yks meie vendadest(kas KRISTJAN vyi GRAAFIK) Ideed ilma actionita pole vyyrt mitte punast krossigi!
  • Ilus idee see tulumaksu kaotamine küll aga....
    Niipalju kui mina tean siis hunnitult suure osa riigieelarve tuludest moodustab füüsiliste isikute tulumaks. (Kui ma ei eksi siis üle 50%)
    Tekib küsimus, kui riik hakkab maksustama n.ö. tarbimist, siis kas tarbimise maksustamiselt saadav tulu saab olema võrdne sellega, mis laekub tulumaksust.
  • Tulumaks on 2001 kogumahus 7,3 riigi konsolideeritud eelarvest 29,5 miljardist. Kui 10% peale viia, siis väheneks ka KOV osa, mis praegu on 56% maksust ehk 14% 26%st, seega tuleks käibemaksust ca 30% suunata KOVi ja KOV peaks ise oma rahade majandajaks muutuma. Muidugi on olulise tähtsusega sotsiaalasjade struktuurrefoirmid, mis praegu neelavad tohutu osa-45% eelarvest(haridus, töötu(se)rahastamine, invaliidid, lapsetoetused, pension ja tervishoid). Reaalselt väheneks maksutase 10% tulumaksu abil vaid 1,9%, seega pole see sugugi karm ettevõtmine.

    Samas minu arvutuste kohaselt on ruumi riigis kokkuhoiuks ca 4,3miljardit ilma oluliste reformideta(erastamine ja kutsehariduse erastamine välja arvata).

    kahju, et siia tabeleid saata ei saa, aga kui tunned huvi, siis meili a_shaftesbury@hotmail.com
  • Ehk keegi teadja kirjutaks kuidas on maksudega lähimatel ida- ja lõunanaabritel. Venemaa vähendas kõvasti tulumaksu. Kuidas NEMAD kavatsevad välja tulla (või ähvardab Venemaad pankrott).

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon