Kas Ühispank hakkab jalgu alla saama? - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Kas Ühispank hakkab jalgu alla saama?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Paistab, et ühe omaniku käes olevast firmast on siiski raskem raha (vara) välja kantida kui suhteliselt laialivalguva omanike ringiga (börsi)ettevõttest.
  • Saage tuttavaks: Toronto Eesti Ühispank! Väga huvitav minu meelest ja mis põhiline: ilmselt ainuke pank maailmas, mis kuulub ainult eestlastele. Sealjuures on kõik teenused tasuta, kaasa arvatud sularaha väljavõtmine automaadist. Ka Eestis. Ülekannete tegemine on veidi keerulisem, neil pole see internetipangandus veel korralikke tuure üles võtnud.

    http://www.estoniancu.com/ETCU_Est/Eesti_keeles/indexEst.htm

    Astusin ka eile liikmeks ja olen nüüd ühe aktsia omanik:) (aktsiaid müüaksegi ainult üks näo peale) Liikmeks astumine on küll veidi komplitseeritud, selleks on vaja sõita Torontosse.
    Tegelikult on küll tegemist pigem krediidiühinguga, millel on liikmeid rohkem kui 5000.
  • Loen ja imestan Toronto EÜP kohta. Isegi laenuintressid on soodsamad kõvasti.
    Peab vist plaanitava hilissuvise reisi otsa ka Torontosse tegema :)
  • Need tasuta teenused ja väljavõtmine automaadist jah head, aga Toronto Credit Union'i juures ainuke paha asi see, et kui seal hoida keskmisest suuremat summat, siis kogu sealne eestlaskond on sellest teadlik.
    Pole veel kohta näinud, kus kuulujutud leviksin nii kiiresti kui seal ning inimeste süüdimatu uudishimu on ikka kaunis haige.Kui meil siin räägitakse eestlaste kadedusest ja õelusest, siis sealsete eestlaste puhul võib asja võtta enam-vähem astmesse 3.Muidugi see ei kehti inimeste kohta, kes omavad seal elu ka väljaspool Eesti kogukonda.
    Aga see puhtalt subjektiivne isiklik arvamus :)
  • Too Toronto v2rk tundub kyll p2ris lahe ettev6tmine. Vaatan ja imestan ka ise
  • tegelikult on siinne Eeesti rahvas üsna tore, eriti tahaksin esile tõsta proua Maret Truuverti, kes on väga tore ja abivalmis inimene. (Neivelt on muide talle üsna lähedalt sugulane) Loomulikult on ka erandeid, aga üldiselt on inimesed ikka head:) Paljud neist käivad ka Eestis iga aasta.

    Leian ka, et see pank on huvitav asi. Sel aastal jaotasid nad kasumi kõigi aktsionäride vahel ära. Selleks et olla panga liige, pead ostma ühe aktsia, mis maksab 20$. Pangas teenindus loomulikult puhtas ja korrektses eesti keeles.

  • http://www.ap3.ee/blog/2009/12/21/Kas_teie_kliendihaldus_on_samasugune_kui_SEB_s

    SEB privaatpanganduse klient kirjeldab värvikalt panga kliendihalduse taset!
    Kliendihalduri vastus: "Ma usun, et käitute vastavalt oma äranägemisele, võimalustele ning vajadustele. Kui arvate, et mujal on parem, siis kinni hoida me teid ei saa. Ilusat õhtu jätku."

    Pole tükk aega kuulnud SEB-i kohta midagi positiivset, s.h. mitmetelt tuttavatelt pangaklientidelt! Kas vandenõu?
    Paneb mõtlema, et mida peavad SEB-i tugevusteks ja konkurentsieelisteks need kliendid, kes on pangaga rahul???
  • Jutt siiski SEB-ist Eestis, mitte Toronto Eesti Ühispangast.
  • Sain ka ise ühele taotlusele üsna ebameeldiva ja ratsionaalselt võttes täiesti põhjendamatu vastuse. Minu jaoks piisavalt põhjendamatu, et võtsin lausa veidi isikulult. Detailidesse laskuda ei taha, aga tunne oli ja on küll, et peaks oma üle 10-aastase kliendisuhte kõikide finantsteenuste lõikes ära lõpetama ja mujale minema. Samas tekib küsimus, kuhu. Eks poliitika kliendi suhtes halvenenud ilmselt igal pool.
  • *isiklikult

    ** tegu siis samuti SEB Pangaga
  • See on tegelikult tõsine probleem, kuhu üle minna.
    See, et krediidilimiidid kokkutõmbuva majanduse valguses vähenevad ja laenu enam nii kergelt ei anta, on arusaadav, samuti see, et pankade CRM-süsteemid ei võimalda ikka veel teha korralikku uuringut kliendi summaarse maksevõime, finantskäitumise ja tegelike vajaduste kohta, kuid suhtumist, et "Kui arvate, et mujal on parem, siis kinni hoida me teid ei saa. Ilusat õhtu jätku." kohtab isegi Eestis harva. Rääkimata sellest, et nii suhtutakse privaatpanganduse klientidesse. Kuidas siis veel tavakliente käsitletakse? Kahjuks olen seoses SEB-iga kuulnud viimasel ajal mitmetest sarnastest probleemidest.
  • minul siiani üpris head kogemused.
    laenu nad mulle aktsiate tagatisel andma ei nõustunud. (küsisin suisa korduvalt.)
    aga mingil hetkel pakuti krediitkaarti. ja pool aastat hiljem kuulutati kuldkliendiks ja pakuti suisa goldkaarti.

    krediitkaart on kohati päris ilusti raskemad ajad aidanud üle elada. :)
    ja huvitav on see, et isegi limiiti ei tõmmatu madalamaks, kuigi paar kuud enne kaardi väljavahetamise
    tähtaega tasusin vaid min. kuumakseid ja võlg muudkui kasvas.
  • Olin ka SEB'is oma sebimistega infarti äärel ja olin üsna tige.
    Tänaseks olukord endale selgeks tehtud, kõikides pankades olukord enam-vähem sarnane. "Business as usual".
    Pendel käib ühest äärest teise ja täna lihtsalt laenu ei anta või siis 3x tagatise vastu jne.
    Näiteks 126 tuhandese tööauto liisingut menetletti kaks nädalat, kusjuures jooksava aasta kasum sellel firmal 2,4 miljonit.
    Kui samale autole siis kindlustuspoliis ära faksisin, siis nõuti tungivalt, et tuleb esitada ka arve koopia, kas kindlustuse eest on ikka makstud. Ilmselt käivad komissarid mõõda maja ja iga asja jaoks on kehtestatud uus "rule".
    Pankadel on vist tõesti tunne, et kohe-kohe hakkab taevas alla kukkuma.
    Vot selline on elu, vaatamatta sellele mida Stefan iga päev kirjutab.
  • maska, ettevõtete finantseerimisel tasub pakkumist küsida ka LHV Pangast. Püüame konkurentidest olla kiiremad ja paindlikumad. Kuigi jah, liisingut me hetkel ei paku.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon