Nokia mängukonsool
Log in or create an account to leave a comment
-
Kas keegi teab midagi Nokia plaanidest hõivata mängukonsoolide turg. Mina näiteks ei teadnud. nädal tagasi jõudis miski info minuni aga nüüd juba asi veidi ametlikum. Nimelt peaks kolmapäeval Nokia esitlema oma mängukonsooli. Kuigi juba enne esitlust kahtlustatakse, et Nokial ei ole võimalik niigi tiheda konkurentsiga konsooliturule siseneda. Nintendo, microsoft ja sega seal omavahel korralikult sõdimas. Uue asjakese nimi peaks olema N-Gage.
-
Naljakas näeb välja:
sB -
meenutage, kui hale oli analoogilise disainiga 5511 saatus!
-
mine tea, kõik sõltub PR-ist. nokial on "cool" imago. coolim kui xboxil ja coolim isegi kui PS2-l. ma seda projekti maha ei kannaks
-
see asi - n-gage ei hakka konkureerima Xboxiga ega PS2ga (kui sa seda silmas pidasid rightsaid), vaid Nintendo vastavate vidinatega, gameboy, v6i mis ta nyyd oligi.
jutt "selle" kohta, sai korra juba nokia kummikuteema alla riputatud :)
Nokia has today announced that it will bring mobility to the games industry by offering console quality games for its new mobile game deck device category. Nokia will expand the gaming experience by bringing a wireless multiplay platform to the market for both local and remote gaming. Based on an established business model in the games industry, Nokia will take rich mobile games to a new level by utilizing the full potential of mobility. As mobile network capacity increases over time, mobile gaming interactivity will also reach new levels together with game optimized mobile devices that offer consumers a truly rich, interactive mobile gaming experience.
"Games are an exciting way to communicate and connect with a larger community of like minded people. Rich mobile games, combined with connected near distance multiplayer gaming over Bluetooth and wide area gaming using cellular networks, opens the door for totally new gaming concepts. Mobility will add a whole new dimension to innovative and creative games concepts and will provide opportunities for the games and telecom industry alike,“ said Anssi Vanjoki, Executive Vice President, Nokia Mobile Phones.“
Rich mobile gaming represents an appealing business opportunity for game publishers and operators. Nokia will be working with top games publishers and developers to provide the most appealing games catalogue for consumers. The rich games will be distributed on memory cards, and Nokia will also act as a game publisher. Operators will gain new revenue streams through increased data use and outbox memory game cards will complement operators’ current game business by bringing rich quality games to game optimized mobile devices.
As an initial step in the converging trends in enabling technologies, and also in devices, Nokia will introduce the first game optimized device in its mobile game deck category, the Nokia N-Gage(TM) mobile game deck device, together with branded game titles from top games publishers and developers in February 2003. The Nokia N-Gage(TM) mobile game deck will run on the Nokia Series 60 platform and the Symbian OS (Operating System). -
sellisel juhul ma ei oskagi kohe seisukohta võtta. sest need tavalised elektronmängud küll kuigi huvitavad ei ole... või õigemini need huvitavad mängud on juba tavatelefonis sees. aga mängukonsool nagu ps2 oleks küll tase olnud.
-
Mängud lähevad huvitavaks siis kui osatakse neid seostada millegi huvitavaga tavaelust. Mida rohkem seoseid, seda uhkem ja kasulikum, mida rohkem alateadvust seda kindlam turg. Seks agressioon ja suhted... Nokia võiks mägida poolreaalsete suhete peale...
-
simcity
wolf3d
sims
myst
civ
mis neid m'nge yhendab?
lihtsus ja uudsus..
palju mänge paneb sellega puusse et gfx läheb ilusaks v6i sisu keeruliseks.
mängitavuse seisukohalt ebaoluline. -
Nimede järgi tunduks nagu päris korralikud mängud.
14:03 ET THQ Inc to supply games to Nokia mobile game deck (THQI) 12.58 -0.12: Under the terms of the agreement, three of THQ Wireless' leading games titles - MotoGP, MLBPA Players Choice Baseball and Red Faction will be available when the N-Gage starts shipping. -
Mitte ainult THQ:
"Activision Inc. (NasdaqNM:ATVI - News) , THQ Inc. (NasdaqNM:THQI - News) , and Sega Corp. are some of the game makers who said they will develop software for N-Gage. Nokia said it will charge a fee on every game published by a third-party."
Lisaks teatas Nintendo eile oma agressiivsetest Game Boy turustamisplaanidest, eesmärgiks käibe kasv 1/3 võrra. Samas Nintendo president teatas jaanuaris, et tõenäoliselt jääb selle aasta plaanitud käive üle 10% väiksemaks. Rivaalitsevaid hand-held´e muidugi ei kardeta. -
olen endiselt pessimistlik kahtlase väärtusega vidinate suhtes kuni nad pole oma väärtust tõestanud. skepsisele annab tuge ka värske a week in wireless:
Causing the biggest stir on the handset front this week, though, was the N-Gage, Nokia’s phone-cum-Gameboy concept. Partnerships with old video game favourites including Eidos, Sega and Taito were announced, while T-Mobile was named as an operator partner for the new device. What was most interesting, however, was the media excitement that Nokia so effortlessly drummed up this week over a product that is not slated for release until Q4 (at the earliest). The hype therefore appeared hugely premature, and the risk is that, as happened with the 7650, people will be tired of hearing about the N-Gage before it even hits the shelves.
järjekordne haip, ei enamat! -
Äkki on Nokia võti võrreldes Sega GameBoyga, näiteks, see, et ühel on GSM sees ja teisel ei ole. Ehk ühega saad "võrgus" (mis asub igal pool kus levi on) mänge taguda, teisega ei saa?
-
nojah, kõik sõltub kui hästi võrgutugi ja UI implementeeritakse - mürsikud jooksevad tootele tormi, kui saavad koolis vahetunnis üksteise vastu mängida.
-
Ja kes mürsikute mänguarved kinni maksab???
-
sellised konsoolid hakkavad ilmselt maksma paarisaja euro tuuri, mis on suhteliselt kallis võrreldes konkureerivate mitte-mobiilsete viguritega. Tõsi, viimastega ei saa ka helistada.
mürsikute mängulusti ra´huldamine on võimalik ilmselt ainult flat-rate põhiselt - ja see on juba operaatori küsimus. Ilmselt ka GPRS jääb ainuvõimalikuks andmeedastusvahendiks.
Kas keegi teab ka, kuidas see vigur töötab? -
selle viguriga saab mängida v6rgus, koos teiste kasutajaatega GSM, GPRS ja bluetoothi kasutades (gameboyga peab vist juhe olema....???). seade hakkab maksma 200-300$. mänge peab ostma mingitel kaartidel, mis ilmselt menutavad SIM kaarti (ja see ongi vist see biz, mis raha hakkab tooma).
konkureeriv nintendo gameboy advanced maksab 130$.... niiet odavalt saab gprs telefoni 70-170$ eest! -
Huvitav on jälgida siin 3 eri osalise (vähemalt kolme) ärihuvide/mudelite/plaanide põrkumist. Nokia toodab ja müüb Vigurit (hea nimi, Rene!), mängutootja progeb mänge, moblaoperaator tahab GPRS/kõnetrafficut saada.
Pluss SIM-i valmistajad ja maiteakesveel. Üldiselt on selliste mitme osalise huvide põrkekohal raske leida toimivat mudelit, mis kõiki rahuldaks.
Näide Maarjamaalt ja üldse mitte mänguline:
Teadupärast sai suvel Tallinnas osta SMS-piletit. Rahvas oli rahul ja tahtis veel. Siiamaani aga ei saa. Üleeile proovisid 5 eri tegijat kokku leppida, mis suunas edasi minna, aga tulemus on hullem kui luik, haug ja vähk tuntud valmis.
Eks seetõttu ka minu skepsis lahenduste suhtes, millle pealt kõik tahavad teenida, aga maksma peaks üksainus. -
Kausutajale on kõige mugavam, kui mobiilioperaatorid looksid oma mängude panga, millest saaks mänge konsooli laadida. Lisakaart vist ongi vajalik mürsikute arvete kontrolli all hoidmiseks. Kui konsoolil peaks edu olema, läheb mobiilioperaatorite elu põnevaks. Hakatakse üksteist põnevamate mängudega üle trumpama.
-
kasutajale kõige mugavam...paraku mitte mobiilioperaatorile... :-)
-
Klient on kuningas. Aasta lõpp näitab, kuhu suunas mängude teenus areneb.
-
tundub, et siiski SIM-ide business piirdub ühekordse sisestamisega, sest:
The N-Gage, which will be unveiled in London, features a 4,096-colour screen, a built-in camera and Java capabilities, allowing subscribers to download games via mobile networks.
Nii et siiski tuleb põhitulu mobiilioperaatorile mängude sikutamisest üle GPRS. -
kindlasti võib see tõusta gameboyst ette, gameboy on oma aja tasapisi ära elanud, ning üha rohkem noori ei pööre sellel tähelepanu!
-
Läheks parem jalgrattamatkale...
-
kui see mängukonsool tõesti ka telefonifunktsiooni täidab ja lubab mängude asemel downloadida kalendrid jm rakendused, siis väidetava 3000 eek eest sellisel tasemel mobiilpdad omada on ju ülisoodne. ärgem unustagem eestis praegu veel 100.-/kuu gprs teenust siia juurde.
-
N-Gaget esitleti ametlikult E3 messil LAs. m˙ygihinnaks saab olema 299$, yhe mängu hind 30-40$.
-
Natuke krõbedad hinnad mõlemad... niisama tilulilu mänge (näiteks SonyE t300/310 jaoks) saab hetkel võrgupakkujalt mõne CHFi eest alla laadida.
aga OK, vaatasin ngage demot - päris tubli pill ja $ on hetkel odav :)) -
Selline arvamus ühelt analüütikult:
Boost from N-Cage and gaming? Hardly ... but worth a try.
.....
....
Conclusion: Answer to our question is: "Hardly", or at least "remains to be seen". We are not very optimistic on mobile gaming market and see fairly limited potential there. N-Cage potential will probably be fairly limited, partly due to likely pricing (probably very expensive compared to Nintendo), and partly due to handicaps like small screen size (although this will likely to improve longer term). Having said this, a fact is that in 2002, Nintendo was able to reap EUR3bn revenues from Game Boy sales (of which EUR1.6bn from hardware), and to grow its sales around 20% from 2001. In a way, Nokia's entry into gaming market includes little risk; it largely builds on existing mobile handset platforms (components, distribution logistics etc.) and as such, we believe Nokia's decision to enter gaming industry is a natural and even expected part of their long-term strategy. Certainly worth a try, we believe.
Our forecasts for NMP do not include significant boost from N-Cage sales: 2003 volumes are forecast to be 1m, revenues EUR285m (1.2% of NMP total). In 2004, GameDeck volume forecast is at 4m, revenues at around EUR1bn (4% of NMP total). -
n-gage tuleb myyki 7. oktoobril. samal ajal tuleb turule ka 10 mängu, hinnaga 25-35€. jõuludeks peaks mängude hulk kasvama 20le.
alguses on saadaval järgnevad mängud: Tomb Raider, Tom Clancyn Splinter Cell ja Ghost Recon, Rayman 3, Sonic, Red Faction 2, Tony Hawk's Pro Skater ja Marcel Desailly Pro Soccer.
2004.a. kevadel peaks myyki tulema ka Nokia oma mäng, Pathway to Glory. -
www.n-gage.com
-
Üks selline vaade asjale juurde: Mul on lapsel nii vana GameBoy Color kui uus GameBoy Advance. Viimane ost tehtud juba kaks aastat tagasi ja nii nagu iga teine asi siin ilmas kõiki ära tüüdanud. Oletame, et ükspäev aastal 2004 on meie kodupoes Nokia uus ja sillerdav aparaat. Mina arvan küll, et mingi hetk tuleb ostuotsus, sest midagi muud ju nagu ka kõrval ei ole. Või on? Kui miski eriti edev Nintendo on, siis ehk jah võtab hoopis selle. Aga pole kuulda, et tuleks.
Niisiis point, mida ma tahtsin öelda, et vaevalt ma ostan järgmise GameBoy Advance kuna mul vana juba on ning mänge on ka kuhjaga. Küll aga ehk ma teen käivet Nokiale ning arvatavasti ma pole üksi.
Teine asja mõjutav killer otsus on see, kuidas selel kompatiibluseasjaga lugu on. Kindlasti mõjutab igasugu ostuotsuseid see, kui ma saan jooksutada Nokia peal midagi sellist, mis mul juba olemas on ning samas tunnen puudust mingist eriti vingest featuurist või 3D-st mida ainult Nokia pakub. Muideks, Joel Spolsky kirjutab sellest "muna ja kana" probleemist pikemalt siin.
Ohud pole mitte Nintendos, vaid jah natuke hinnapoliitikas (No ei osta lapsele näiteks $300 eest uut mängukonsooli kui see eelmiset parem ei ole) ning asja üldises väärtuses. Kui asjal kole disain vms äpardus küljes, siis jääb ostuotsusest vajalik 10% puudu ja äri tegemata.