Ford (F) - Investment topic - Forum - LHV financial portal

LHV financial portal

Forum Investment topic

Ford (F)

Log in or create an account to leave a comment

  • Ford Motor Co (F) tegeleb sõidu-ning veoautode tootmisega juba alates 1919. aastast. Lisaks sellele tegeleb firma ka mitmesuguste lisateenuste osutamisega nagu finantseerimine ning sõidukite ja masinate rentimine. Põhimõtteliselt ongi Fordi operatsioonid jagatud kaheks: Sõidukite tootmine ning finantsteenused. Fordi märgi all toodetakse järgmisi automarke: Ford, Mercury, Lincoln, Volvo, Jaguar, Land Rover, Aston Martin and TH!NK.
  • Mida arvate Fordi aktsiast?
    Tehniline pilt on minu arvates esialgu küll väga ilus. Hind on läinud üle MA 200 päeva libiseva keskmise, MA 20 päeva joon on läinud MA 200-st üle ja paari päeva jooksul peaks ka MA 50 päeva libisev keskmine ületama MA 200 päeva libisevat keskmist. Ka on tekkinud paarikuine toetustase, mis asub 10,3 ja 10,5 dollari vahel. Nii, et aktsiahinna kukkumist takistab ikka paras indikaatorite rägastik. Pealegi on aktsia teinud topeltpõhja, mis annab kõvasti lootust juurde, et aktsiahind edasi tõuseb.
  • Kuigi,see vaevalt et mõjutab tänaseid arenguid, täpsustaks siiski pisut ajaloo poolt. F loodi ikka aastal 1903, 16 a-t varem kui siin märgitud. Fordi senine kuulsaim mudel (Ford T) sai tootmiskypseks juba 1908 a-l.
  • Ford Moto Co loodi tõesti 1903, kuid Ford Motor Co loodi 1919. Delawares

    sB
  • Ford Motor Company tõstis reedel kolmanda kvartali kasumiprognoosi. Kui varem oodati kvartalilt 0 kuni 5 senti kasumit aktsia kohta, siis nüüd oodatakse 10 kuni 15 senti kasumit aktsia kohta. Koos kvartaliprognoosiga tõusis ka aasta kasumiprognoos, 2004. aastalt oodatakse nüüd kasumit 1.90 kuni 2.00 dollarit aktsia kohta, varasem prognoos oli 1.80 kuni 1.90 dollarit kasumit.

    Ford sulgeb ka ühe oma Jaguari tehastest Suurbritannias. Sulgemisele läheb tehas Coventry´s Birminghami lähedal. Selle tulemusena läheb kaduma 1150 töökohta, kuid 425 töökohta viiakse üle teise tehasesse Castle Bromwichis. Jaguari peakorter jääb endiselt Coventry´sse. Tehase sulgemise peamiseks põhjuseks on kompanii liiga suur potensiaalne tootmisvõimus, mis praegu jääb realiseerimata. 2003. aastal oli Ford Motor Company´s 327´531 töötajat.

    Ühtlasi loobutakse osalemast ka Formel 1 sarjas. Formel 1 sarjast loobumine peaks säästma 50-60 miljonit dollarit aastas. Kulude vähenemine 50 miljoni võrra kasvataks Fordi kasumit 2.7 senti võrra aastas. Siiski on võimalik, et kokkuvõttes kahandab Formel 1 sarjast loobumine Fordi müüki Euroopas. Kuid arvestades Jaguari silmapaistmatust Formel 1-s, siis võiks tegu olla õige otsusega.

    Kokkuvõttes võiks Fordi tegutsemist väga positiivselt hinnata. Ettevõte on alustanud kulude kokkuhoidu ajal, mil ettevõttel läheb tegelikult järjest paremini. Selline tegutsemine on väga tervitatav. 2001. aastal teenis Ford 3.04 dollarit kahjumit aktsia kohta, 2002. aastal aga 0.11 dollarit kasumit aktsia kohta, 2003. aastal oli kasumi suuruseks 0.45 dollarit aktsia kohta, 2004. aasta esimesel poolaastal teenis Ford 1.52 dollarit kasumit aktsia kohta, aasta kokkuvõttes peaks kasum siis 1.90 ja 2.00 dollari vahele jääma. 2005. aasta kasum peaks eeldatavalt olema samuti kusagil 2 dollari kandis, kuid võimalik, et kulude vähendamine ja tark juhtimine tõstab seda numbrit oluliselt. Ford maksab ka 40 senti dividende aktsia kohta aastas. Praegu maksab Fordi aktsia(F) 14.22 dollarit.
  • Ford Posts $12.7 Billion Loss in 2006, the Largest Annual Loss in Automaker's 103-Year History.

    Analüütikute arvates pidi tulema -0,85 kuni -0,95 EPS aga tuli -1.10. Samas 1,5 tunniga aktsia 3% tõusnud.

    Millest selline tõus üles kui Fordil nii kehvasti läheb ? arvati et läheb veel kehvemini ?
  • Fordi suhtes on ootused olnud juba pikka aega päris madalal
  • kes kirjutas Formel 1 ? äkki Vormel või Formula ?
  • Autotootjad on juba mitu korda käinud presidendi käest abi palumas aga rahake voolab ära iraaki.
  • Kaks pealkirja Bloombergist täna:

    Ford Has $2.98 Billion Operating Loss, Burns $7.7 Billion Cash in Quarter
    GM, Ford, Chrysler Are Said to Seek $50 Billion in Federal Loans on Slump
  • Teemat pole üle kuue aasta tuulutatud, aga nüüd on aeg uuesti sinnamaale jõudnud.

    Jim Farley andis inteka Yahoo Finance'le ja ütles seal muuhulgas:
    “And I guess I think we should kind of count on this happening for some time. I don’t think the labor market’s going to ease any time soon. It has a big impact on us, so we’re kind of running our business now and have developed a bit of a rhythm around this challenges that we’re seeing. And I think it’s going to extend way into next year. Does it end at next year or year after or halfway through? I don’t know. I don’t think we should count on any of that.”

    Seega kõik need, kes ootavad USA tööpuudust lähiajal kasvamas, ilmselt eksivad.
  • "Velikij"
    Teemat pole üle kuue aasta tuulutatud, aga nüüd on aeg uuesti sinnamaale jõudnud.

    Jim Farley andis inteka Yahoo Finance'le ja ütles seal muuhulgas:
    “And I guess I think we should kind of count on this happening for some time. I don’t think the labor market’s going to ease any time soon. It has a big impact on us, so we’re kind of running our business now and have developed a bit of a rhythm around this challenges that we’re seeing. And I think it’s going to extend way into next year. Does it end at next year or year after or halfway through? I don’t know. I don’t think we should count on any of that.”

    Seega kõik need, kes ootavad USA tööpuudust lähiajal kasvamas, ilmselt eksivad.


    Kui sa ei oota tööpuuduse kasvu, siis kus sa seda indeksite languse kasvu näed?
  • "marti837"
    "Velikij"
    Teemat pole üle kuue aasta tuulutatud, aga nüüd on aeg uuesti sinnamaale jõudnud.

    Jim Farley andis inteka Yahoo Finance'le ja ütles seal muuhulgas:
    “And I guess I think we should kind of count on this happening for some time. I don’t think the labor market’s going to ease any time soon. It has a big impact on us, so we’re kind of running our business now and have developed a bit of a rhythm around this challenges that we’re seeing. And I think it’s going to extend way into next year. Does it end at next year or year after or halfway through? I don’t know. I don’t think we should count on any of that.”

    Seega kõik need, kes ootavad USA tööpuudust lähiajal kasvamas, ilmselt eksivad.


    Kui sa ei oota tööpuuduse kasvu, siis kus sa seda indeksite languse kasvu näed?

    tööjõupuudus ei suurene, saab veel rahulikult intresse tõsta.
  • Saab näha, aga vabalt võib-olla, et tööpuuduse põhi tehti juba ära, Farley räägib lollusi ja Velikij usub teda, kuigi teises teemas ootab verd tänavatele, mis väga ei saa nagu tähendada, et tööpuudus ei lenda üles?

  • Saab näha, see on kahtlemata ainus, mis praegu kindel on.

    Mul on lihtsalt üks enamusest pisut erinev visioon, mis pole küll otseselt peavooluga vastuolus, aga natuke siiski. Nimelt arvan, et tööpuudus käitub käesolevas kriisis pisut teisiti, kui see on olnud varasemates. Jah, kahtlemata tööpuudus tõuseb, aga ei lenda üles (pean silmas ennekõike USA, mitte Lõuna-Euroopat) ning see saab olema tulevase kriisi iseärasus.

    Aga võib-olla Farley räägibki lihtsalt lollusi? Praegu on mul igatahes põhjust neid lollusi uskuda, aga eks aeg näitab, kas need olid lollused või mitte.
  • F ka koondab, ju vist skills mismatch vs. keda vaja leida on.

    Ford announced in late-August plans to lay off 2,000 salaried workers and 1,000 contract workers across the US, Canada and India — with a large percentage of these layoffs occurring in Michigan. The layoffs will be effective September 1, 2022 - allikas, suuremate (pigem IT?) koondamiste miski list

Threads list

Cookies

LHV website uses cookies to provide you with the best user experience. By clicking "I accept", you consent to the use of all cookies. Read more about the principles of using cookies.

pirukas_icon