AOL Time Warner (AOL)
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
AOL Time Warner on meediaettevõte, mis koosneb kuuest eraldi üksusest: AOL, kaabelvõrk, filmitootmine, muusikatööstus, raamatute publitseerimine ja võrguüksus. Kaabliosa pakub kaabeltelevisiooniühendust üle 10 miljonile ameeriklasele. Filmitootmine hõlmab endast nii kino kui telefilme, multikaid ja koduvideosid. Muusikaüksus tegeleb muusika avaldamisega üle maailma. Kirjastusüksus avaladab üle 100 ajakirja sealhulgas Time, People ja Fortune. Võrguüksus opereerib tasuliste kaabeljaamadega ning kaablivõrkudega.
-
NEW YORK, Sept 18 (Reuters) - The board of directors of AOL Time Warner
on Thursday approved changing the media company's name to Time Warner, a widely expected move seen as a symbolic admission of its failure to lash together old and new media assets.
The company said in a statement it will also revert to the stock ticker TWX, which was Time Warner's stock symbol before its acquisition by America Online.
Chairman and Chief Executive Officer Dick Parsons said: "We believe that our new name better reflects the portfolio of our valuable businesses and ends any confusion between our corporate name and the America Online brand name for our investors, partners and the public." -
Jah, just ükspäev kontoris arutasime, et AOL + Time Warner oli üks halvemaid liitumisi üle pika aja. AOL ehk sellest midagi võitis, kuid Time Warner nutab ilmselt krokodillipisaraid.
-
Samas mäletan selgelt kuidas pärast ühinemist toodi seda igalpool eduka ühinemise näiteks...
-
Ei noh, pole miskit öelda - Case & Co. pöörasid päris hästi. Sisuliselt paarikümne miljoni subscriberiga ISP võttis üle maailma mõjuvõimsaima meediaimpeeriumi. Vaatamata aktsiahinna kiirele kukkumisele oleks ühinemise mittetoimumise korral AOL-i poistel vesi ahjus olnud.
-
Kusjuures jääb mulle siiamaani arusaamatuks AOLi edu...Olleks kunagi olnud nende service'i kasutajaks tundus mulle Euroopast tulnuna nende "service" küll vägagi algeline...
-
Selgelt oli see ühinemine AOLi juhtkonna/omanike ülisuur edusamm. Kui minu ettevõtte aktsiahind oleks nii kõrgel kui AOLi oma tollal oli, siis ma oleks püüdnud teha niipalju ühinemisi/ülevõtmisi "brick-and-mortar" ettevõtetega aktsiate emiteerimise teel kui vähegi võimalik. Ja ülevõetava ettevõtte juhtkonnal on vähe vastu öelda kui nende ettevõtte põlevate silmadega omanikud hääletavad, et nad saavad tolle hetke aktsiahinnast 30 või 40% rohkem. Seetõttu oli see tehing igati loogiline ja mingit suurt sünergiat või lisaväärtust on sealt mõttetu otsida. TW omanikud olid lihtsalt ahned ja mitte eriti pikaajalise visiooniga...
-
lugesin eile IHT-st üht südantlõhestavat lugu, kuidas TW top töötajad on kaotanud suurema osa oma pensioniplaanidest ja boonustest ja eluisust, kuna neid alla neelanud AOL on nõnda palju kukkunud pärast liitumist.
see nime tagasivahetus neid haavu ei laku, karta on. -
AOL Agrees to Acquire The Huffington Post:
Acquisition Will Solidify AOL's Strategy of Creating a Premier Content Network With Local, National and International Reach Arianna Huffington To Lead Newly Formed The Huffington Post Media Group Which Will Integrate All Huffington Post and AOL Content, Including News, Tech, Women, Local, Multicultural, Entertainment, Video, Community, and More The New Combined Media Group Will Reach 117 Million Americans and 270 Million Globally Group Uniquely Positioned To Redefine the Future of Brand Advertising and Marketing For an Engaged and Influential Audience