Miks oranz värv müüb? - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Miks oranz värv müüb?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Teema ehk veidi kohatu, kuid juba teine kaubamärk lühikese aja jooksul on võtnud oranzi värvi. Antud juhul siis Klementi logo, mis tõesti on meeldiv ( http://www.hex.ee/index.php?id=2707). Meenutuseks, et ka Kaubamaja uus logo on oranz ning Hansapank muutis samuti oranzi oma põhivärviks.
  • kas oranz oli see värv mida looduses ei leidu?
    miski värv igastahes oli..
  • jah, see on oranz, mida looduses ei leidu.
    sellepärast on näiteks ka lendurijoped seestpoolt oranzhi värvi.
  • Odoot

    Aga apelsinid, kerberad, sügisesed vahtralehed, päikeseloojang, üleküpsenud murakad jne. jne. On maailmas kohti, kus isegi pinnas on oran˛ (ehkki seda nimetatakse punaseks). Mine sügisel vanale Aegviidu polügoonile - ainult oran˛i, punast ja pruuni näedki kui õigel hetkel lähed.

    Eks leidub ikka aga põhitoon on looduses roheline ja seetõttu paistab oran˛ lihtsalt heaste kätte. Inimesed on kontoris hallitama läinud vist :-)
  • Solo, ära lahmi. Esiteks sisuliselt pole olemas lennunduses asja nimega "lendurijope" ning teiseks pole lenduri riietuse nõuetes sees mingit värvijuttu. Liinilendurid käivad tavaliselt ringi tavalises ülikonnalaadses riietuses ning seal pole palju muid nõudeid kui

    - See mida firma ise stiili poolel teeb
    - Peab olema mittepõlevast materjalist

    Ja noh veel tava on selline, et lennukikapteni pagunil on neli triipu.

    Muud lendurid lendavad üldse milles jumal juhatab. Kasvõi trussikutes firmalt "Haista Gäng" ja ei mingit oranzhi.
  • Tonuonu, ma ei rääkinud lennunduse või estonian airi sisekorraeeskirjadest. ma rääkisin teatavat tüüpi riietusesemest. on ühte kindlat tooni värv - blaze orange a.k.a. safety orange, mida looduses tõesti ei leidu. seda tooni kasutatakse ka näiteks jahirõivaste juures jne. apelsini toon saab võibolla sinna ligilähedale, aga pole veel kuulnud, et kedagi oleks apelsinide vahelt otsida tulnud.
    ja sellele ei vaidle ma ka vastu, et kui Hundiaugu Veltsil on vaja põllul kahjuritõrjet teha, siis ronib kalsarite väel oma moosiriiulisse. vaba maa, teeb mis tahab.
    aga hallitama hakkan küll vist vaikselt kontoris minema...
  • "Oranž on ergas, positiivne ja elujõuline värv, mis sümboliseerib meie avatust, valmisolekut väljakutseteks, innovaatilisust ja dünaamilisust" - nii räägitakse siis Hansapanga kodulehel.
  • Miks kasutatakse oranzhi liikluses? Oranzh on parim värv tähelepanu tõmbamiseks keskkonnas, kus on palju visuaalset (aga ka muud) dünaamilist informatsiooni. Oranzh logo hakkab seega hästi linnapildis silma, muutub märgatavaks ka liikuvalt trammilt, autoga reklaamtulbast möödudes jne. Seda, et oranzhi looduses ei leidu, mina ei usu. Leidub küll, kuid tunduvalt vähem kui teisi värve. Ja veel üks huvitav tähelepanek - oranzh tekitab head isu :)
  • Kas teate miks on Tallinna Kaubamaja toiduosakonnas suured värvilised oranzikas-punased pinnad?

    Tõstab alateadlikult isu ja sunnib rohkem toidukaupu ostma.
  • Oran˛i mitte ainult ei leidu looduses, vaid koguni on ta loodusest nime saanud - orange (ehk kohalikus keeles apelsin).
  • Tegelikult on asi selles et punase ja kollase värvi hind, millest oranzi saab, on maailmaturul tugevalt langenud :)
  • seepärast tulebki pidevalt pea norus käia,
    et marketingule mitte alluda..
    tänavasillutis on m6nusalt hall :)
  • Color schemes that convey friendliness often include orange. Open and easy, these combinations have all the elements of energy and movement. They create order and equality without a sense of power or control.
    Orange along with its color wheel neighbors is frequently used in fast-food restaurants because it projects an inviting message of good food at a friendly price. Because it is energetic and glowing, orange is the international safety color in areas of danger. Orange life rafts and life preservers are easily seen on blue or gray seas.
    (Bride M.Whelan. Color Harmony 2)

    Lisaks, ergu ja pleekinud tooni sõnum ei ole sama, ning kaubamärgi puhul mõjub ka kujund.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon