LHV Klienditugi Skype -ma?
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
Tekkis selline mõte, et LHV klienditugi ja maaklerid võiksid olla samuti saadaval läbi Skype. Kõigile kulukokkuhoidlikum ja mugavam kasutada, kuna enamus kauplemist ja analüüse toimub ju naguinii arvuti taga.
Samuti võiks foorumitesse oma teate juurde lisada Skype kasutajanime, et täpsema huvi korral saaks kommenteerijaga otse ühendust võtta!
Mis arvate?
PS! Ei ole mingi Skype müügimees, lihtsalt hetkel rahulolev kasutaja
Skype kasutajanimi: income (aeg-ajalt seotult tööga ka: barprof) -
Sama võiks tegelikult kehtida ka msni puhul
-
khm khm, mõnel meist on juba 60-70 MSN kontakti, kui nüüd hakkaks sadu LHV kliente meile MSNima?!?!
-
Lillepalu:
Arvan et eelistatuim variant oleks ikkagi skype. kui nüüd võtta msn sinna kõrvale, nagu Rene2 ütles, hakkaks sadu LHV kliente msn'ima.
rääkides saab ju kiiremini öeldud kui nuppe toksides. -
Aga ... mis Te arvate, kui suur osa LHV klientidest istub arvuti taga kõrvaklappide ja mikrofoniga ...
-
noh, kui see skype mul juba kord on, siis helistage pealegi: rene222 :)
-
krt, tõesti äge asi, kõik skype-ima!!! (brad-scype)
-
No näed sa siis: riigiamet optimeerib skype'iga sidekulusid (uues aknas) - Maksuamet testib Skype'i infotelefonina
-
Arvan, et küllalt suur osa LHV klientidest istub noteka taga - seega pole kõrvaklapid/eraldi mikker just hädavajalikud, need (mikker+kõlarid) notekas olemas.
Probleemiks ehk rohkem see, et LHV poolelt vaadates on sissetulevate kõnede haldus tülikas - üks kõne korraga (kui just konverentsi ei pea) ja edasisuunamine võimatu. -
Skype'ga selles suhtes ka palju mugavam asju ajada, et paralleelselt saab läbi skype-messengeri linke ja muud kräppi saata ja kui arutada teemasid, millest suur osa informatsiooni on netis, siis telefonivestlus või kokkusaamine selle kõrval polegi nii efektiivne.
-
Kasutan ise ja soovitan soojalt!
-
Idee ise on hea aga... Olen ka ise teenindaja (mitte LHV-s) ja siin näen LHV jaoks pigem probleemi. Asi selles, et kuna sidekulusid ei ole, võib minna liigseks lobaks ja ei lasta maakleritel enam tööd teha. Meili puhul on võimalus vastata endale sobival ajal, telefoniga saab ajada korda kiireloomulised küsimused ja kuna kõneminut maksab, on kõned reeglina küllaltki lühikesed ja asjapärast. MSNi või chati saab samuti lihtsalt ignoreerida. Kui nüüd verbaalselt juba ühendus loodud, on keeldumiseks vähem võimalusi. Nii ja naa.