Boeing 7E7
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
Vaatasin ettevõtte aktsia hinna ajalugu. Küll majandusnäitajaid uurimata mõtlen, et miks selle ettevõtte turuhind nii madal on olnud. Tegu on müügi poolest maailma kõige suurima lennukitootjaga. Tegu on küll riskirikka tegevusalaga, kuid kas lennuk ei ole saamas igapäevaseks osaks ja niipea mingit konkureerivat leiutist ei ole tulemas. Õnnetuste eest maksavad ju kindlustused. Uus 7E7 saavat kõvasti tellimusi.
Last Trade: 39.93
Trade Time: Dec 16
Change: 0.73 (1.86%)
1y Target Est: 40.23
52wk Range: 24.73 - 40.15
P/E (ttm): 192.90
EPS (ttm): 0.207
Div & Yield: 0.68 (1.73%) -
Igatahes sai see lisatud WachListi.
-
Vaata värsket Tehnika Maailma 12/2003.
Lühidalt:
B757 lõpetatakse, edukas on ainult B737, ülejäänud mudelite tellimused on marginaalsed (B747 3 tk sel aastal jne.), lõpetamine kaalukausil. 7E7 tootmisse võtmise otsus sel kuul. Hetkel ruulib Airbus. Kui lendamine jälle populaarseks saab, võivad ka Boeingu väljavaated paraneda. -
justnimelt wachlist on BA jaoks paras koht :-)
Lennuki saamine igapäevaseks osaks - mille? Seal ja nendel, kel ja millel ta pidi saama, jõudis ta seda teha juba aastad-kümned tagasi.
Pigem võis rääkida stabiilsest majandusharust kuni tuli Osama oma jüngritega... -
Isegi 7E7, mis tulemas ei päästa boeingut. Seal on tehtud raha 2hel viisil minu meelest:
1. sõjaväe tellimused
2. 747 perekond.
747 paraku on surnud nüüd. Järgmised 20 aastat ehitab suuri lennukeid Airbus. Airbus 380 tellimusi on üle 100 juba sees ja 2005 Pariisi Airshowl võime seda minna kõik vaatama. Esimene lend ilmselt 2004 varasuvi.
Aga jah Tehnika Maailmas kõik hästi kirjas -
Küsimus oli õigustatud, sest mõned protsndid on juba tõusus oldud. Graafik näitab trendi jätku.