LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Markko Märtin - autoralli maailmameister 2004?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Täna siis põhjust ka 1 mitte otseselt investeerimisse puutuv teema üles panna - autoralli MM 2004 karusell on käivitunud.

    Esimene katse Monte Carlos jäi publiku rohkuse tõttu ära, praegu autod teisel katsel.

    Asjade kulgu saab jälgida www.wrc.com, seal ka realtime dashboard olemas, avalehel oleva küsitluse

    Muide, mainitud lehe andmetel ennustatakse enim Monte Carlo ralli võitu Märtinile (33%) Solbergi (24%) ja Loebi (23%) - eelmisest aastast on nagu meelde jäänud, et Märtini suur edu ennustuses põhineb Eesti fännide klikkamisaktiivsusele, :)

     

  • ja muideks kui Grönholm oli ennustus tabelis suht tagasihoidlikul kohal,siis jälgige teda tõsisemalt.eile testikatse võitja.
  • Ja ongi Grönholm 9.9 sekundiga Märtini ees II katse (esimene toimunud katse) lõpetanud, Loeb ja Solberg jäävad tahapoole, eriti viimane on nõrgalt alustanud, Grönholmist taga juba 36 sekundit.

    Aga katse alles käib ...
  • rehvivalik on montes ääretult raske,nagu nad väidavad,eks sealt need suured vahed tulevad.
  • Märtin on üks neljast (Solberg,Grönholm,Loeb),kes on suuteline sõitma 2004.a. maailmameistriks.Sõiduvigu on Markko siiani suhteliselt vähe teinud.Määravaks
    võib saada auto tehniline vastupidavus.Eelmine hooaeg läks ju 25-30 punkti
    tehniliste probleemide tõttu kaduma.Ise pakun tema üldvõidu tõenäosuseks 43%.
  • Grönholmi (ja tundub et ka Solbergi ) puuduseks pean mina nende piiritut enesekindlust.
    Palju on väitnud et kui Grönholmil õnne ei ole siis ta ei võida midagi tema sõidustiili juures.
    Solbergi intervjuud vaatasin üleeile ,mees ütles et tahab olla ka neljakordne meister nagu Mäkinen ,selleks kuluvat tal veel 3 aastat.


  • Märtin III katse parim seni, tõsi küll vaid 0,8 sekundit kiirem kui Grönholm ...

    Solberg jääb maha juba üle minuti esimesest ...
  • Kuuldavasti olid Solbergil probleemid kummivalikuga,Grönholmil käiguvahetusega.
  • Märtin lõpetab siis avapäeva II kohal, päeva viimasel katsel sai vahepeal III kukkunud Märtin napilt Grönhomist mööda, samal ajal kui Loeb haaras I koha.
  • miks ei ole investeerimisse (spekuleerimisse) puutuv teema? william hillis saab teha Marko maailmameistriks tuleku peale panuse hetkel kuskil 5 ühe vastu. paned mingi 20 000 sisse ja aasta pärast võtad 120 000 (või 100 000 arvestades sissemaksu) välja.
  • Ruoootsi! hetkel pikk kolmas Granberget 1 katse käimas - tuleb katse koju?! TULEB
  • Põhjust taas teema üles võtta: Markko Märtin tõusis Rootsi ralli avapäeva III katse järel liidriks, põhiline konkurent Grönholm kaotab tehniliste probleemide tõttu juba 53,8 sekundit, lähim ohustaja Loeb on ka 14,2 sekundit taga.

  • Marcus Gronholm's Peugeot had a power steering problem.
  • Avapäeva IV katsel Märtin taas võitja ja suurendas vahet lähimate jälitajate Loebi, Solbergi ja Grönholmi ees vastavalt 10.1,3.4 ja 3.1 sekundit.
  • 1 M MÄRTIN 0.0
    2 S LOEB +24.3
    3 P SOLBERG +26.0 1
    4 C SAINZ +44.1 1
    5 M GRÖNHOLM +56.9 2
    6 F DUVAL +1:25.9 3
    7 F LOIX +1:40.1 3
    seda siis peale neljandat katset
  • täpsemalt siis nii

    1 M MÄRTIN 0.0
    2 S LOEB +24.3
    3 P SOLBERG +26.0
    4 C SAINZ +44.1
    5 J TUOHINO +54.5
    6 M GRÖNHOLM +56.9
    7 M HIRVONEN +1:13.1
    8 F DUVAL +1:25.9
    9 D CARLSSON +1:35.4
    10 F LOIX +1:40.1
  • Kuna tänase päeva lõpetab 1,86 km pikkune sprindikatse, siis ilmselt jäävad vahed praktiliselt samaks.

    Ja Märtinil suur shanss esikoht ka kokkuvõttes võtta, ralli eel põhikonkurendiks peetud Grönholm peab vahe vähendamiseks hakkama juba homme oluliselt suuremaid riske võtma, ka Loebil ei paista erilist minekut olevat, esikoha duelli võiks pigem sekkuda Solberg?
  • II päeva 3 katse järel on Märtin tasahilju suutnud suurendada vahet 2. kohal sōitva Loebiga. Grönholm on tōusnud 3. kohale, vahe Märtiniga on I päevaga vōrreldes vähenenud 5.3 sekundit.

    1. Markko Märtin
    2. Sebastian Loeb +30.0
    3. Markus Grönholm +51.6

    Selle kolmiku vahel mängitaksegi ilmselt välja esikoht - sōiduvigade ja/vōi tehniliste probleemide tōttu on konkurentsist pudenenud Sainz ja Solberg.

    Kōigi tänaste katsete vōitmisest hoolimata näib vähetōenäoline, et Grönholm suudab praeguse vahe juures puhta sōiduga Märtinit püüda, pingutused seda teha vōivad hoopis sōiduvigu pōhjustada ja vahet käristada - usun et pigem on eesmärgiks Loebi püüdmine, mis näib aegade erinevusi vaadates ka jōukohane olevat.

    Mida katse edasi, seda olulisemaks muutub ka Loebi jaoks pigem lōpuni sōļtmine, praegust MM punktiseisu vaadates on ka 3. koht Rootsist täitsa OK tema jaoks, niisiis peaks Märtin saama ees üsna riskivabalt sōita ja ....., :)
  • Just praegu jäi Märtin ühest rattast ilma - võitu siit enam ei tule, hea kui kuidagi punktikohalegi saab.
  • Punkti(d) ikka saab, kui ylej22nud rattad alles j22vad:
    http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=53204

    Aga kurb lugu, muidugi.
  • Aga ükskord me võidame niikuinii
  • Ükskord me võidame nii või naa. Kui mitte muud, siis Eurovisiooni kindlasti...aga selleks on juba teine jutulõim.

    Praeguseks on Markko end koha võrra kergitanud, hea seegi!
  • Markko Märtin vōitis Mehhiko ralli viimasel päeval I kiiruskatse ja jätkab kogu ralli liidrina.

    Ralli lōpuni on sōita veel 4 kiiruskatset, edu hetkel 14,6 sekundit Sainzi ja 27,6 sekundit Duvali ees, mōlemast paistab Märtin puhta sōiduga ka kiirem olevat (ega vist meeskonnakaaslane Duval vastavalt teamitaktikale ka Märtini kohta ei tohiks ohustama kippuda?), teised konkurendid juba 3 minuti kaugusel.

    Kui ralli vōit peaks ära tulema, siis MM üldarvestuses tōuseks Märtin Mehhikos katkestanud Loebiga esikohta jagama!
  • Märtin Mehhiko ralli vōitja!

    Ja MM üldarvestuses tōusis Loebiga esikohta jagama ...
  • Märtin ruulib. Praegu ja viimastel aastatel olen rohkem WRC-le kui F1-le tähelepanu pööranud. Olukarrad muutuvad iga etapiga ja etapi jooksul. F1 on üks pärastlõunane uinuti.
  • seekord siis sedapsi: kolmas koht, ja jutul lõpp
  • Duval lõi igaljuhul pauguga fordi ukse kinni, läks citroeni ja väitis, et ford polevat üldse konkurentsi võimeline.
  • Täna võib näha Markko Märtinit Urmas Oti saates Happy Hour.
  • Pool tundi foorumieetri vaikust, ei tia mis need kommenteerijad küll tegid ?
  • Igastahes väga kurb, et teda enam sõitmas ei näe.

    WRC sel aastal üldse suhteliselt igav tuleb:(.

    Ei tea, mis Soome rallist saab.
    See viimastel aastatel suure osa oma võlust saanud just tänu Eesti fännide massidele.
    Ise kaks viimast aastat seal käinud ning ei ole ennem küll käinud kusagil mujal, kus oleks selline hea fiiling olnud, nagu kõik eestlased oleksid head tuttavad.
    Rahvustunnete tugevdamisel nagu üks vägatähtis üritus, seal praktiliselt sama mass fänne käinud kui Tallinkil aktsionäre ning paljud neist ka Tallinki abi kasutanud sinna saamiseks.
  • Märtinil ei lähe enam kõige paremini ja ülbik on taas suhtlema hakanud kohaliku meediaga - libe vend.
  • kuld100

    Ära peksa segast. Mis ajast Märtin ülbik on? Milles see väljendub.
  • et ta pole pressile pugenud :P
    Aga jah... loll jutt kuld100 poolt...
  • minu teda on ka kusagil maha öeldud, et Märtin ei taha eriti meediaga suhelda ja teda on suhteliselt raske intervjuud andma saada. Milles iseenesest pole küll midagi halba. Seda ka ilmselt kuld100 tahtis öelda. Ülbikuks ei nimetaks.
  • kuni tehase tiimi jõudmist oli küll mahti kohaliku pressiga viisakalt suhelda, hiljem sai mahti anda pikki intrvjuid rahvusvahelistele kanalitele ja eesti pressi jaoks lihtsalt polnud aega või anti aega 5 min. ja öeldi otse , et tehku kähku oma asi ära. Tea kas see on pugemine kui palutakse inervjuud, et eesti rallisõpru asjaga kursis hoida, aga mees ütles otse ära, et teda see ei huvita. Sportlasena on ta ju muidugi tegija aga eeskuju võiks võtta tõelistest tippudest, keda tippu jõudmine pole grammigi muutnud. Aga nüüd on ju jälle eestlastega vaja hästi läbi saada...
  • kuld100,
    oled ajakirjanik või? Ma ei usu et kedagi häirib, kui inimene ei taha pressiga suhelda. See on loomulik. Pigem näitab see, et tegemist pole eneseimetlejaga ja et ta ei pea ennast nii tähtsaks isikuks. Tagasihoidlikkust ikka vooruseks peetud minu teada:)
  • To: kuld 100
    Mispärast tal nüüd peaks jälle olema vaja eestlastega läbi saada? Mina end küll puudutatuna ei tunne kuidagi.

    Pole ise küll paadunud fanaatik, kuid paar korda Nestel kaasaelamas käinud, mind on siiamaani täiesti rahuldanud infohulk mis meediakanalitest minuni jõudnud.
    Huvitav on see et suuresosas on pressivanulikkuse jutt ühest august pärit: "SL S..taleht"
    Huvitav kas nüüd tuleb jutt, et jälle ei tahetud neile interviuud anda vaid mindi hoopis Oti saatesse. Tänase lehe jaoks pidi ajakirjanik küll vähe vaeva nägema: reede õhtu, istus teleka ees, väike õlu ka ja vihtus aga Oti saatest ilusti kõik maha :)
    Seda praktikat oleks võind sis juba varem kasutada :) ja vähem hädaldada.
  • Märtin ei tahtnud Eesti pressiga eriti enam suhelda tõesti. Pärast seda kui tema intervjuusid tõlgendati totaalselt valesti, mehele pandi suhu sõnu, mida ta pole öelnud ja mehe ümber hakati soppa kokku keerama.
  • Välismaa ajakirjanikud, kes on tahtnud teda intervjueerida, on olnud SPORDIajakirjanikud, Eestis aga mingid krdi kollaste väljaannete esindajad. Ähmase mälestusena on meeles, et kunagi sai Märtin Eesti ajakirjanduses piisavalt kõrvetada, et edaspidi kõik soovijad kuradile saata ja õige kah! Eesti kollast ajakirjandust peakski vähem oma edevusega toitma. Nii kaua, kui Eesti ajakirjandus tahab vähegi kuulsamatest inimestest ainult mingit skandaali üles puhuda, polegi vaja nendega suhelda. Lugege või viimase aja postimeest, kus kurdetakse nii selle üle, et Märtin pole vaevunud oma eraelu nende ees lahkama, kui selle üle, et Meri perekond ei jaga iga poole tunni tagant infot, kuidas presidendil nüüd on ja mis protseduure temaga nüüd tehtud on. Kollane ajakirjandus tahab surkida ainult eraelus ja otsida skandaali, mis lumpeni seas müüks. See on tülgastav.
  • ahjaa, keegi postimehe ajakirjanikest vist oli see, kes läks kunagi FIA ametnikele kellama, kui Märtinil siin mingi probleem juhiloaga oli (kiiruse ületamisel võeti ajutiselt ära või miski selline). On siis pärast sellist käitumist soovi nendega koostööd teha?
  • miks Oti saates öeldi, et Märtin annab teada oma edasised plaanid? See ei ole ju temast sõltuv kas ta sõidab MMil või mitte? Tema plaanid on üks, teine asi on reaalsus. Pigem on palju sõitjaid ja tema ei osutunud valituks.
  • surfnet, sõitjaid on palju, aga tehasetiime on väga vähe alles jäänud. Samas on Märtinil ju algaval hooajal kehtiv leping Peugeotiga. Kahjuks on aga kurb reaalsus see, et WRC-st on alles vaid hale vari, sama teed läheb paraku ka F1.
  • Vähemalt Oti saate põhjal jäi Märtinist küll väga sümpaatne mulje.

Teemade nimekirja