LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Blog - uus liik ajakirjandust?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Viimasel ajal on üha populaarsemaks muutunud ajaveebide (blogide) kirjutamine, ilmselt on ajaveebid üle võtmas ka lugejaid klassikalise ajakirjanduse lugejatelt. Ajaveeb kujutab siis endast (enamasti) ühe inimese veebipäevikut.

    Kuigi ma ei näe ühtegi head võimalust, et nendega raha suudetaks teenida, on nad järjest suuremat kõlapinda leidmas. Vaadake kasvutempot:

    Mõned huvitavad blogid:

    Eestist: "bloginduse isa" teller, Mart Ummelas veebis, kollegium maa-alused, DJ Kalm ja veel palju teisi. Välismaalt võite lugeda näiteks "Fahrenheit 9/11" autori Michael Moore' blogi.

    Mis Teie mõtted sellest new age ajakirjandusest?

  • Minu jaoks on alati selle asja üheks eredamaks täheks olnud Justin Hall oma www.links.net lehega. Mees alustas juba 1994. aastal.

    Väga kihvtilt on kirjutatud elust nii USAs kui näiteks Jaapanis, kus ta paar aastat elas.

    sB
  • Blogiparadiis, mis väidetavalt teenib ka raha:
    opendiary.com
  • Minu meelest on blogindus samapalju kirjandus (või ajakirjandus) nagu karaoke on laulmine. Laulmisrõõmu on rohkem kui kuulamisrõõmu, sest pärle on väga vähe.
    Lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus.
  • Blogide üldpilt: IIIO (Intel inside, idiot outside)

    Iva on, aga väljund kübe nõrk. Mille kuradi pärast peaks mind huvitama mis muusikat mingi suva netineeger kuulab ja mõtleb EPL-i kujundusest? See on lihtsalt eelarvamus. Seda saab ületada ainult väga heade probleemiasetustega - kahjuks pole mina eriti süvenenud ja näinud, kes seda võimsalt teeks. Ma ei taha sattuda blogile, kus inimesele peab ülevalt alla vaatama. Ma tahan alt üles vaadata. On ka sellised, mida võib lugeda kui muud pole teha, sest on piisavalt huvitav - a`la Ummelas.
    Aga mina olen loll inime.
    Mida peavad need tegema, kes on targemad ja andekamad?
    Seda blogide "äriideed" otsivad ilmselt paljud ajukäpad, kuid vbla mõnel õnnestub see kenasti pakendada ja tasuliseks muuta. Enamus jääb aga rippuma kuskile netigetosse. Peab ikka väga kõva mees olema, et paeluda oma vetsumõtete ja pohmelliideedega.
    Just my emotion.
    Väike mõte. Realmoney on ka üldises tähenduses ju peaaegu blog! Teatava inimgrupi arvamused, kuhu kiilutakse vahele finantsistide vetsumõtteid, värsenduseks. Võtame tasandi alla: Stephen Hawking`u sait. Ühe mehe mõtted universumist, kuhu pole hip-hopi õunakesi sisestatud. Tuleme veel alla - turundusguru, kel pole veel oma blogi, aga kohvikus õlut oodates tekivad imelikud ideebatsillid, mis tulevad talle külla igaval konverentsil. Neist "naisega poes olles vaimukõditavad puändid" tuleb kuhugi ju valada tal. Teha turundusblog, kuhu panna ainult parimad või abstraktseimad ajuvitamiinid. Tasu: 100eeku kuus molult. Kui veel pentium 4 aju veab müügitööd, teenibki.
    Kolm võimalust teenimiseks siis:
    1) Spetsialiseerumine + gurmaanlus
    2) Spetsialiseerumise haldamine (yahoo seostub miskipärast) ehk blogiland
    3) Kuidagi kreatiivselt blogida (seostub inimeste adrenaliini ja hasartsuse ärakasutamisega)
    IGGP.
  • Kui võrrelda Karaokega, siis see ju toob raha sisse. :)
    Siit võib järeldada, et ka blogindus võib sisse tuua.
    Eestis ainult blogide pealt teenida ei tohiks olla võimalik või ...
  • Veidike ka absoluutset idiootsust (lähim vaste ilmselt ultranatsionalism, mida sealmail küll tihti ka "konservatiivsuse" ja/või "parempoolsuse" maski/sildi taha peidetakse), mida on siiski huvitav lugeda:

    www.imao.us (avaneb uues aknas)

    Tshekkige ka seal olevaid linke, veelkordne tõestus, et ainus asi, mis on hullem kui idioot on aktiivne idioot.
  • Mulle tundub, et klassikalisel viisil blogid raha teenima ei hakka. St näiteks bannerite müügist või liikmetasudest (va mõned erandid). Pigem muudab igasugune blogindus ja muud internetis ühesuguste huvide või maailmapildiga inimeste koondumised pikemas perspektiivis turundusprotsesse. St kui ühes servas on ühesuguse sõnumi pritsimine ühesugusel viisil anonüümselt kogu turule ning teises personaalselt ühele isikule, siis kuskil seal vahepeal pritsitakse segmendile või grupile, kuid võib-olla mitte päris nii nagu vanades turundusõpikutes kirjas. Näiteks võib blogipidaja teenida sellest, et keegi firma annab talle tasuta testimiseks oma toote, millest siis blogis kirjutatakse. Sõprade (ka mitteniilähedaste ja virtuaalsete) arvamus loeb ja mitte vähe. Aga ega selles muidugi midagi nii ebatraditsioonilist ei olegi - ajakirjanikke saadetakse kah näiteks reisifirma kulul igalepoole puhkama, aga ilmselt mingi suva ajakirjaniku arvamusel ei ole üldse nii palju kaalu kui näiteks (pool)tuttava blogija omal.

  • Enamikele ongi blogimine lihtsalt päeviku pidamise eest. Loevad peamiselt sõbrad tuttavad neid üllitisi. Täiesti tore nähtus minu arust, kuid võivad ka esineda kõrvalnähud. Näiteks tihti lõpevad vestlused inimeste vahel lausega - "jah ma tean, lugesin su blog'ist" :P
  • jyri - bingo

    suurel ameerikamaal nii juba tehakse, sest see, kas sa kirjutad tootest hästi või halvasti pole ju tähtis. any publicity is good publicity.
  • WSJ kirjutab täna blogidest:

    Blogs Help You Cope With Data Overload -- If You Manage Them

    If you're an information junkie, you've probably discovered the appeal of reading weblogs, those online journals that mix commentary with links to related sites. Obsessive blog creators scour the Internet for interesting tidbits in news stories, announcements and even other blogs, culling the best and posting links. A good blog is like the friend who always points out the best stories in the newspaper.

    More and more, though, the growth of blogs is increasing rather than reducing information overload. By some estimates, the number of blogs out there is nearing three million. It isn't just amateurs either: Start-up media companies are creating blogs, too. Gawker, for example, publishes the gadgets journal Gizmodo (www.gizmodo.com) and Wonkette (www.wonkette.com), devoted to inside-the-Beltway gossip.

    To help juggle all those blogs, I've started playing around with a relatively new phenomenon called a newsreader. Rather than forcing you to jump from one blog to another to keep up with new entries, newsreaders bring together the latest postings from your favorite blogs in a single place.

    That's possible because many blogs now publish their entries as news "feeds." These are Web formats that make it easy for a newsreader program (or another Web site) to grab and manipulate individual postings. For a blog publisher, it's like sending out entries on a news wire service. To tell whether a site offers a news feed, look for a small icon labeled "RSS" or "Atom."

    I've tested a number of popular newsreaders. At their best, they give you a customized online newspaper that tracks the blogs you're interested in. But using them is only worthwhile if you're willing to invest some time upfront getting organized.

    Newsreaders come in several varieties. One is a stand-alone software program you install on your PC. In that category, FeedDemon ($29.95 from Bradbury Software) is especially powerful, with extensive options for customizing the way news feeds appear on your screen.

    Other newsreaders integrate news feeds into your e-mail on the theory that mail has become the catchall information center for many users. NewsGator ($29 from NewsGator Technologies) pulls feeds into Microsoft Outlook, while Oddpost (www.oddpost.com) combines blog feeds with an excellent Web-based e-mail service for $30 a year. For Mac users, Apple just announced it will include newsreader functions in the next version of its Safari Web browser -- a sign of how important the news-feed approach is becoming.

    Overall, I had the best experience with a service called Bloglines, and I recommend it, especially for beginners. Bloglines (www.bloglines.com) works as a Web service, which means there's no software to install and you can catch up with your blogs from any Web browser. You're no longer tied to the bookmarks on a particular PC, so you can check postings from home, work or on the road. The service is also free. Mark Fletcher, CEO of Trustic Inc., which operates Bloglines, tells me the site will use unobtrusive Google-style ads to bring in revenue.

    After starting an account, you enter the blogs you want to track. When you visit Bloglines, your blog list will appear on the left side of the screen, along with a notation telling the number of new postings since your last visit; clicking on a blog pulls the new postings into a right-side window. The beauty of this is that you don't waste time visiting blogs that haven't posted new entries.

    Of course, it's all pointless without interesting blogs to read. The best way to find great blogs is to follow your curiosity, tracking back links on blogs you visit. Here are a few to get you started:

    GENERAL INTEREST: Boing Boing (www.boingboing.net) is one of the Web's most established blogs, and one of its most popular, too. By "general interest," I mean of general interest to your average Internet-obsessed technophile. The focus isn't explicitly on technology, but expect it to skew in that direction -- over a recent week, posting topics included robots, comic books and a cool-looking electric plug.

    ECONOMICS: EconLog (econlog.econlib.org) offers a thoughtful and eclectic diary of economics, tackling both newsy developments (the real-estate market, taxes) and theory. It also includes a list of other good economics blogs -- there are more than you might think.

    GADGETS: Engadget (www.engadget.com) can be counted on for a good half-dozen or more news morsels each day on digital cameras, MP3 players, cellphones and more. When it isn't the first to stumble across something good, it isn't shy about linking to another blog with an interesting post, so it's usually pretty up to date.

    POLITICS: WatchBlog (www.watchblog.com) has stuck with an interesting concept for more than a year now. It's actually three blogs in one: separate side-by-side journals tracking news on the 2004 elections from the perspective of Democrats, Republicans and independents.

    TECHNOLOGY: Lessig Blog (www.lessig.org/blog). OK, this one's about politics too. More specifically, it covers the intersection between regulation and technology. Its author, Stanford law professor and author Lawrence Lessig, weighs in on copyright, privacy and other challenging topics in high-tech society.
  • Vaadates seda kristjani graafikut kõige alguses.

    Osta google aktsiaid, nad on blogger.com omanikud.
  • Teine point oleks,

    müü ajalehtede aktsiaid. Eestis neid ei ole just (vabalt kaubeldavad), aga maailmas kindlasti (ühtegi nime ei tule praegu ette)
  • Väike juhend kuidas blogiga veebis väikestviisi raha teha.

     

  • Sattusin üsna huvitava artikkli otsa - Blogging the Convention: Reader Feedback ja sealt otsige pealkirja "Blogging the Convention: Reader Feedback". Uut laine social engineering'us.
  • Lisan mõningaid huvitavaid bloge finantsmaailmast:

    Seeking Alpha - Hedge-fondi juht David Jacksoni blog, juttu hedge-fondidest, tehnoloogiatrendidest ja muust. Väga hea lugemine.

    Steve Jürvetsoni blog - tutvustamist mees ei vaja. Blog ka päris hea.

    Paul Kedrosky blog - realmoney.com üks kirjutajatest, palju infot, kokkuvõttes keskpärane.

  • blogid on a)edevus b)info

    te ei kujuta ette paljudele meeldib teiste eludes sorkida.

    info koha pealt,miski friigi blog on monikord parem kui 6pik. sa naed kuidas ta areneb ja mis teid oma lahenduste otsimisel vaagib. ses suhtes on raske muidugi leida selliseid..
  • Kristjan Lepik! Kas kõik asjad peavad kohe siis raha tegema?? Sa ütlesid seda nii kahju tundega, et tekib tunne, et ükski asi ei ole midagi väärt, kui sellega raha teha ei saa. Või kuidas?
  • põikame korraks kirjandusse ka! kas kellelgi müüa " Rahavoo kvadrant " ; "Rikka isa investeerimise käsiraamat" (käisin võimalikud poed läbi no kusagilt ei leidnud)
    oleksin ülimalt tänulik!!!

    oscar1@hot.ee
  • Kel mammonaihalus lahelugemist pärsib, sell sinna asja pole:
    http://pajatused.cafe.ee/
    Blog on kiidu(ja muidugi lugemist)väärt!
  • eesti blogide nimekiri

    http://blog.tr.ee/
  • Huvitav teema.

    to jyriado - kõik taandub lõpuks rahale :)

    Kuna töötan meedias, on ka siin suht huvitav jälgida suhtumist uude meediasse. Võiks öelda, et vanad peerud, kes hiiri ja muid närilisi pelgavad, ei suuda kuidagi pastakast loobuda. Ei suuda mõttega harjuda, et kui sinu artikkel on veebis või mitte veebis, siis teeb see ühe ja sama välja, ainult et ühel juhul saavad sind inimesed kommida ja teisel juhul jätavad nad selle enda teada. Pelgavad komme nagu tuld.

    Ei saa varjata, et letede arendustegevus uuest meediast kõrvale vaataks. Blogide vastuolu leitakse selles, et ajakirjanik on oma hariduse eest maksnud ja traditsiooniline ajakirjandus allub teatud ajakirjanduslikele reeglitele, samas blogimeister on asjaarmastaja ja oma artiklites seda nö nähtamatut kvaliteeti ei oma. Seega, peab vastama küsimusele, mida tahab tarbija? Mille eest on ta nõus maksma? Kvaliteedi eest või mitte? Mida tarbija ostab? Blog on tavaline veebileht ja ta peabki oma olemuselt tasuta olema, sest ta ongi alternatiivne meedia, millega ei saa traditsioonilisel viisil suurt raha teenida. Kas Eestis on mõni firma, kes sooviks minu tavalisse Büroomaailmast ostetud kalendermärkmikusse 1lk reklaami osta?
    Samalal ajal ajaleht garanteerib kvaliteetse, tõese info põhjal avaldatud uudise. Tarbija tuleb näiteks EPLi või Postimehe võrguväljaandese uudist lugema ja saab tõese info kiire vaevaga kätte. Ja ta ei ole nõus maksma isegi uudiste lugemise eest. Olen seda analüüsinud ja mõõtnud ühest ja teisest nurgast.

    Kas selle eest saame raha küsida:
    * Keskmine külastaja külastab ühte uudistelehte ca 3 korda nädalas
    * Käib lehel kell 8, kell 13, 16 ning veedab seal max 15 minutit

    Blog saab teenida raha küll, kuid sellisel juhul, kui ta on üha vähem blog või on üliblog. Siin tuleb mängu juba nišš. Isegi kui sa oled 50 000 erineva lugejaga veebipäevik, kehtivad ka sulle samasugused ärimudelid nagu teistele. Seni ei ole avastatud muid mudeleid veebis kui 1] reklaamimüük 2] tasuline sissepääs 3] toodete müük 3] affiliate programm või lõpeks 4] küsid annetusi.

    Asi on erinevate mudelite läbi mängimises. EPL pani oma kommentaarid lukku, nende arv kahanes trastiliselt, mida teeb reklaamimüük. ÄP tegi uudiste lugemise tasuliseks, reklaamimüük kukkus. Postimees avas oma lehe 2 aastat tagasi taas kõigile lugemiseks, reklaamimüük vohab, lugejaskond kasvab. Jürvetson või Hõbemägi võiks oma blogid tasuliseks teha ja me saame kohe aimu, millisel viisil see mõju avaldab.

    Võimalus on see, et kirjutad nii head blogi, et ajalehel ei jää muud üle kui sulle lihtsalt maksta ja sind enda külge tõmmata ning blog muutub meedia osaks. Nagu juhtus ühe tehnoloogiablogiga. Aga, nüüd ei ole sa enam blogger või oled ikkagi ajakirjanik? Kuidas aga muutub asi siis, kui veebis kolamine muutub üldiselt maksuliseks? Ehk maksta tuleb nö autoritasu iga erineva veebilehe külastamise eest. Sellisel juhul hakkab tarbija veel enam valima, mida tema ostukorv sisaldab. Huvitav teema :)
  • AOL buys weblogsinc
    10/6/2005 8:46 AM EDT

    AOL bought weblogs inc this morning for $25 million dollars. Weblogs inc is an aggregation of blogs run by experts in various fields including blogs on Cancer, Apple, Music, Technology, etc. One of the blogs is run by Weblogsinc investor Mark Cuban
  • huvitav, kas te ise investeerimispäevikut peate (lauasahtlisse)?, kes enda nimel kaupleva. mida ostetud, miks, millised valikud läbi kaalutud. aasta \ kuu pärast, kas ostud kasulikud (blog= päevik)
  • mina kasutan blog just selleks. Hea ise vaadata ja ka teistega jagada + voimalus, et sa sellest ilma j22d voi selle 2ra kaotad on yliv2ike, paberid kaovad ju kogu aeg kuhugi...
  • Siin üks treiderite blog

    http://www.tradingmarkets.com/site/blog/

    ja siin õng blogide leidmiseks

    http://blogsearch.google.com/blogsearch
  • Minu hobiks on kirjutamine. Blog on ka olemas, kuid täiesti sisutühi;) Ma ei taha sedasi oma parimaid pärle avaldada, mis sest, et sel vaid paar-kolm lugejat on... ent idee blogimisega raha teha? Tõenäoliselt kannataks selle all autori loominguline sõltumatus.
  • veel üks vorm meediat internetis

    www.writeboard.com

    ja kiiremad on võtnud juba kasutusse

    Eesti Ajakirjanike Liidu seminar Eetika ja internet
    Marek Strandberg ja Peeter Marvet Ajakirjanduse rollist ja funktsioonist mälu kujundajana
    http://123.writeboard.com/1ef5e5ccaea60854e

    rapool:mälu
  • Delfi otsustas ka blogiruumi hakata pakkuma inimestele. Ei tea kuidas nad siis nii pika taipamisega olid? Blog.delfi.ee pakub katust!
  • haruldaselt kole näeb see blog.delfi.ee välja!
  • täiesti nõus, ma jeee tahaks omale delfi logoga blogi:P öök
  • Ja Rate.ee on hakanud pakkuma blogiteenust eesti veebis (st hakanud hoolitsema igapäevase huumoriannuse eest). :) Rate blogid

    Niiiii , polegi eriti siia midagi kirjutada .. Ainuke asi see , et nagu mulle tohutult meeeeeeldib Tokio Hotel , räigelt raske uskuda , sest tavaliselt ma ei kuula sellist muusikat ja värki .. Et siis nagu , eriti palju meeeldivad kaksikud ! ;) Aga eem , liiga palju meeldib Tom .. Aiii rsk , kui heaaa .. Enivei nagu , mulle pole ükski bänd nii meeldinud .. Kahju küll , kui sulle kessa seda loed , ei meeldi Tokio Hotel , aga ma arvan , et piisab sellest kui mullegi meeldib , onju ! :)
    Etnagu , kellel midagi Tokio Hotel'i vastu on , siis räigelt kahju , sest ma pakun , et nad on ka lihtsalt inimesed , mitte midagi muud .. Eksjuu :D .. Ahh mai viitsi rohkem kirjutadagi :D :D :D .
    Davaii , tsauks ja ole äge ;) .


    Tõeline huumor.
  • momentum,
    Kuidas küll sa sellele lehele sattusid?
  • eks naine näitas :P
    või teeb blogide alast uurimistööd :)
    Samas see ju üks parimaid andmebaase inimeste kohta
  • 1) No ma üritan ikka erinevatel ühiskonda mõjutavatel (digi)nähtustel silma peal hoida. Nii Rate.ee kui blogindus on nähtused ja protsessid. (Rate.ee blogide leht vihjati, kontot ei oma ja ei halda ning püsikülastaja ka õnneks ei ole.)

    Kas pole õudne et inimesed väljendavad oma mõtteid nii:
    Et nagu jah . :P
    Tere päevik! :)
    Mh..nii..mõtlesin ...et kirjutan kaa siia midagiiiii siis :D
    Et nagu jah .
    ähäh.
    teen kiiresti , lähen poodi kohe! :P
    Et siis nagu lisage sõbrakasse ja muudesse kohtadesse :D
    Blokkimisegaaaa on nagu nii , et kui blokid , saad bloki vastunoh.:)
    ja siis kui lisate sõbakasse siis võiks nagu iseloomustada kaa onju.:)
    IRW..:D
    no..ma ei tea...aga üks palve..kui lisate tähelepanulisti siis võiks mulle märku anda..eks!?
    looodan , et saite mu jutust arujah.
    Et jurmàla ruulib :P
    njh..kommenteerige!!!!=]
    Vv? =D
    Pühendage mulle pilte kaaa (})*kallipai*


    2) Head huumorit on ikka tore vaadata/kuulata. Ma iga hommik loen kioski küljes kollasel SL Õhtulehe lipul olevat päeva pealkirja ja mõtlen et tõepoolest on inimesi kes SL Õhtulehte kvaliteetpäevaleheks peavad. Ja päev on kohe rõõmsalt alanud.
    KADRIORGIA: VIIMAKS HAKKB KA PÄID LENDAMA.
    Bwha-haha-haaaa :)
  • See keelekasutus on küll muljetavaldav, aga eks lastel ole läbi aegade omad pudi- ja pi-keeled olnud.
  • Kas keegi teist ka "õiget" blogi peab?
  • Millegi pärast tundub, et seda blog-i värki ei suuda keegi tõsiselt võtta!?! foorum on õige koht om arvamuse avaldamiseks või siis mingi teema tõstatamiseks!?!
  • Selgitage mulle palun populaarselt ja rahvakeeli:

    a) mille põrgu pärast peaksin ma kogu maailmale selgitama, kus ma eile käisin ja mida tegin ja mida nägin?
    b) keda põrgut peaks huvitama see, mis ööklubis või veebilehel ma eile käisin või mis muusika mulle meeldib?

    Ausalt - ei saa blogimise olemuslikust mõttest aru. Olge head, seletage, kes oskab!
  • See on tunnetus, et kuulud Maailma. :)
  • Velikij, selles see iva ongi, et sa ei pea seda tegema. Milleks maailma ümberkasvatada.
    Blog on kui päevik, ainult avaliku juurdepääsuga. Päevikut peetakse ka selleks, et sahtlis oleks rohkem asju.
  • Mina seda blogindust päris maha ei kannaks. Asja iva on aga vast selles, et kirjutada võiksid need inimesed, kellel on ka midagi öelda (peale selle, et mulle meeldib Kalev, aga ma ei julge seda talle öelda). Loeksin isegi huviga ümbermaailma jalgrattaga tiirutava seikleja blogi või siis mõne asjaliku kaupleja oma, kes kirjutaks oma tehingutest, analüüsiks neid jne.
    Tegelikult, kuna on ikkagi sõnavabadus, siis võivad kõik öelda mida tahavad, iseasi kas kellelgi on huvi seda lugeda.
  • Blogidega seoses on evulutsiooni loomuliku osana sündinud ka üks uusim reklaamileiutis - blogvertising. Kui su blog on piisavalt suur, võetakse sind teatud vahendusfirma blogide nimekirja, lisad enda lehele koodijupi ja minek.

    Blogidega on nii nagu tavaliste märkmik-päevikutega. Ilmselt proovivad selle asja kõik läbi, aga kuna blogimine nõuab suhteliselt head vaimuannet ja viitsimist, siis jäävad alles ainult teatud friigid. Ka mina mõtlesin, et võiks ka Bloggeris mingit pula kokku ajama hakata. Aga aega pole, viitsimist ka. Kui ajsal pole funktsiooni, siis kaob asja mõte ära. Mul on oma isiklik kauplemise ja ideed blog MSNis, mis on omakorda nähtav ainult minu MSNi listis olevatele kasutajatele.

    Ilmselt saab see olema nii nagu kodulehtedega - kõigil on, aga külastatakse ainult suurimaid ja parimaid. Ja polegi muud.

    Blog on ju tegelikult sisuhaldustarkvara.
  • Just praegu lugesin BBC'st uudist, kus Yahoo! jagas välja parimate lehekülgede auhindu ning üheks laureaadiks oli Blogi, mille autori eesmärgiks on kohtuda 100 erineva kuulsusega (sõber koostas talle 500 nimega listi ning kui Blogi autor nendest 100 kohtub, siis võidab kihlveo).
  • Mina seletaks rahvakeeli nii, et ühed kirjutavad tõesti päevasündmustest - kus keegi käis ja mida tegi. Pean neid blogisi rohkem "isiklikeks", sest minu enda jaoks on kohutavalt igav neid lugeda. Peab tõdema, et selliseid blogisi on valdav enamus.

    Ja teine, niiöelda informatiivsed blogid, kus kellelgi ka midagi öelda on inimestele. Isiklikult ei kirjuta blogisse kunagi päevasündmusi, ei taha, ei viitsi ja kui mina oleks lugeja, siis sureksin igavusse. Kui mul on midagi öelda, kasvõi ridade vahelt, siis kirjutan... sest loomehetki tuleb päris tihti ja blogi on üks viis seda teistele öelda/jagada.

    Ja pealegi on päris tore, kui on mingi ringkond tuttavaid kelle blogisid siis lugeda - saab ka nende mõtetest aru.
  • Vastuseks Velikij´le. a) mille põrgu pärast peaksin ma kogu maailmale selgitama, kus ma eile käisin ja mida tegin ja mida nägin?
    b) keda põrgut peaks huvitama see, mis ööklubis või veebilehel ma eile käisin või mis muusika mulle meeldib?


    Kõik on ju ikkagi valikute küsimus. Sellised blogid on blogosfääri "kollased seltskonnaajakirjad". Mina ka ei saa aru miks peaks keegi minema kioskisse, maksma raha ja hakkama huviga lugema Kroonikat või Cosmot. Oluliselt huvitavam on lugeda mõnda teadusblogi, vaadata hea fotograafi photoblogi, lugeda ränduri rännublogi või daytraderi kauplemisblogi jne jne. Samas need "seltskonnaajakiri-blogid" ongi ju mõeldud ainult teatud seltskonnale lugemiseks ja neile täidavad oma eesmärgi 100%liselt.

    Siin huvitav artikkel (new window): the porous membrane: why corporate blogging works. Ning Ajaveeb 06 konkursilt leiab kindlasti vähemalt 1 huvitava eestikeelse blogi.
  • Velikij, siin sulle mõned põhjused:

    blog on töövahend. nagu ka word. no ei tule wordi ära keelata mis siis et enamus sellega tehtud tekste on cräpp! inimesed ajavad sassi asja m6tte ja vormi. ja noh noored naised tehku mis tahavad - see on kasuks arengule. ja kui sulle ei meeldi - ära loe. aga kellele meeldib - tal on vähemalt voimalus lugeda.

    ise kirjutan ka blogi - peamiselt selleks et meeles pidada ja yles tahendada koik mida olen uurinud. nö märkmik. kuna arvutid vahetuvad ja backupid ununevad, siis blog on selline "igavene" asi internetis. näiteks otsisin omal sekvenseri dokumente, ja labi suure hada leidsin 2002 suvel tehtud märkmed yles. oleks blogi pannud oleks search olnud. pärast hea pensionipolves noorutst meelde tuletada ja "oh kui oppimishuviline ma olin".

    monda asja otsides lhv foorumites satun peale oma kirjutistele aastast 2002-2003 ja loen ja imestan - kas t6esti mina. seega on isegi lhv's sonavotmine sisuliselt blogimine.. hea on jalgida oma arvamuse muutusi ja nö oppida oma vigadest kuna saad lugeda mida minevikus arvasid. selline mälu abivahend on arenguks olululine.

    blogil on see eelis, et kui keegi tahab sinust aru saada siis void anda blogi - ta saab ruttu ylevaate millega oled tegelenud ja mida teinud, mis on su vaated. ise teab palju uurib su tausta. pole vaja cv'd voi lopmatult jaurata. inimesest aru saada on vaja aga selleks et temaga koostööd teha, ja koostöö on t6hususe alus. ja sarnaste m6ttemaailmadega inimestel sujub koostöö paremini. ja naiste blogisid on hea lugeda, saab cheat koodid teada ja ei pea litsimajja minema ;)

    meil tuli tööle kunagi yks tyyp kes kirjutas iseendast raamatu ja siis lasi kaastöötjatel lugeda.
    ise leidsin naiteks blogi hackaday.com voi engadget.com joystiq.com autoblog.com
  • Good marketing, riq!

    Dziises, ma ei mõtleks iialgi ärakeelamise peale, isegi 45 aastat tagasi peeti päevikut, noh, veebi polnud, aga keegi oma päevikut teisele lugeda kah ei andnud.
  • Nii kauaks seda siis oligi -> http://www.siseinfo.ee/

Teemade nimekirja