Palun abi lõputöö kirjutamisel
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
Olen Audentese Ülikooli turundusjuhtimise üliõpilane ja kirjutan lõputööd teemal "Tarbija ostukäitumine E-kaubanduses" Oleksin äärmiselt tänulik, kui te leiaksite 7 minutit ja täidaksite väikese ankeedi, mis asub aadressil:
[url]http://temp.umedia.ee/tauno/[/url]
Tänades,
Tauno Trallmann -
Kuna ei saanud linki aktiivseks, siis lihtsa ja väikese ankeedikese aadressiks on:
http://temp.umedia.ee/tauno
Tänades,
Tauno Trallmann -
Sõbralik nõuanne: Siin on rohkem investeerijad kui tarbijad. Kui mina oleksin Sinu lõputöö komisjonis, siis küsiks Sinu käest kohe, et miks pealkirjalks ei ole "LHV foorumi külastajate ostukäitumine E-kaubanduses" Sinu töösse tuleb nihe ehk systematic error. Tarbijad leiad näiteks www.dvd.ee foorumist, kus paljud ka kaupa ostavad e-poodidest. Kõige täpsema vastuse saaks muidugi siis, kui küsitled tänaval iga n-dat inimest. Ja siis ikkagi mõned kodusistujad jäävad välja. Iseasi on, kui võrdled investeerijate ja tarbijate e-shoppamise harjumusi. Edu!
-
Selle asemel, et Trent "puu taha saata" järjekordselt, ole siis asjalik ja abistav LHVlane ja täida see ankeet!
-
Selleks, et uuring midagi kajastaks tuleb küsitleda erivaid inim- ja tarbijagruppe.
Suured tänud MENACE-le, lingi aktiviseerimise eest!
Terv,
Tauno -
Täidetud!
Lisasin ka meili aadressi kuhu lõpuks tulemusi huvi pärast ootaks! -
täitsin ka.tarbin raamatuid.kahju et aktsiate kohta küsimust polnud.et milliseid ja kui palju.
-
Samuti täidetud! Loodan, et sellest on abi!
-
Kas keegi oskab soovitada kirjandust IPO kohta? Kus oleks tegevusest kirjutatud, et kuidas hind kujuneb, mida arvestatakse hinna kujundamisel, kui kaua kestab jne. Sellist õpetlikku ülevaadet sooviks saada IPOst. Oleksin väga tänulik.
-
Täidetud!
-
Avaldan siinkohal tunnustus Trentile asja ettevõtmise eest. Paljud isegi ei viitsi sellist asja teha. Samas, Trent, kas sa küsimustiku oled oma juhendajaga läbi arutanud?
Seal on näiteks "4. Kui tihti olete internetist kaupu/teenuseid ostnud/tarbinud?". Tarbimine siinjuures oleks mis? Infohankimine on tarbimine? Hinnapäring on tarbimine?
Kas kõikjal valik "Ei oska öelda" oin võrdväärne mitte tarbimisega? Mitte tarbimineon täieste omaette valikuvõimalus. Jne.
Probleem tekkib selles, kuidas sa küsitluse tulemusi tahad tõlgendada vs. kuidas vastaja tõlgendab. Hiljem tekivad samad küsimused päevakorda retsentseerimisel ja kaitsmisel.
Täitsin ka ise ära.
P.S.
Minu märkused ei olnud diskussiooni alustamiseks / etteheiteks, vaid viide võimalikule ebakõlale. -
Jajah, järjekordne "uurimus", kus küsimusele "Millisest arvutist te külastate internetipoode?" on antud üksteist välistavad vastusevariandid: "Kodus lauaarvutist", "Tööl lauaarvutist", "Sülearvutist", "Avalikust internetipunktist või mõnest muust arvutist", "Ei oska öelda".
Huvitavad vastusevariandid on ka näiteks küsimusel "Kui tihti olete internetist kaupu/teenuseid ostnud/tarbinud?": "kord kuus", "kord kvartalis", "kord aastas", "harvem", "ei oska öelda". -
Fun, sul on õigus. Mul samad kommentaarid. Samas, mehed, mida te norite. Vaadake tagasi mil ise tegite lõputööd. Läheb sitatsi, teeb uuesti :-P
-
Täitsin ka ära.
4. Küsimuse all oleks pidanud olema valik mitte kunagi. -
Annox andis oma panuse, aga loodab samas, et saab abi ka küsitluse koostajalt..nimelt et oleks homme balzamsi ostuorder üleval:) tänud
-
Rauliga nõus
Aga sellegi poolest on mul nüüd üks heategu täna tehtud. -
Tänan kommentaaride eest!
Ja eks bakitöö olegi ju õppimiseks, ning nagu kõigile teada tarkus ütleb, et vigadest õpitakse.
Parem eksida koolitöös, kui ....
Tauno -
Trent, aga külasta juhendajat. Parem laks sisse saada siin ja juhendajaga vesteldes kui kaitsmisel. Kaitsmise ajal ära halastust oota.
-
Minu poolt ka väike panus tehtud ja tulemusi ootan huviga:)
-
Kah täidetud!
-
ammuilma täidetud!
-
Panin e-postikanaga teele. Kingpool lubas kah täitma hakata.
-
Samuti täidetud.
-
Tauno, vaata oma küsimustik ikka üle.
Näiteks:
4. Kui tihti olete internetist kaupu/teenuseid ostnud/tarbinud?
märkige ära sobivaim variant:
1 - kord kuus; 2 - kord kvartalis; 3 – kord aastas; 4 - harvem; 0 - ei oska öelda
Kuhu alla kuuluvad näiteks inimesed, kes pole kunagi ostnud neid kaupu/teenuseid? Harvem alla? Kuhu alla kuuluvad need, kes tarbivad nimetatud esemeid/teenuseid rohkem kui kord kuus?
Täpsuse mõttes ja et sul endal lõpus lihtsam tulemusi analüüsida oleks, peaksid selle korra veel läbi vaatama.
Samas ma siiralt loodan, et sa oled ka piloot küsitluse teinud, et leida nö vead ja parandamise punktid. Ei tahaks oletada, et see vastus on EI.
Soovin edu sulle baka kirjutamisel! -
Täidetud!
-
Täitsin ka, mitmes kohas oleks tahtnud vastata et sõltub asjaoludest.
Näiteks küsimuse "7. Mis on teie jaoks olulised takistused internetist kauba/teenuse ostmisel?" puhul loetlesin asjaolud mis juhul olen internetist kauba ostmata jätnud ja selle asemel sammud poodi seadnud. Iga asja ei saa käega katsumata või selga proovimata osta ja kahtlastele lehekülgedele ma oma krediitkaardiandmeid ei edasta. Pole küll kindel kas küsija just seda tahtis. -
täidetud ka. Mina sealjuures ei näinud probleemi nende küsimustega nagu mõned. Igale küsimusele oli ju võimalik ka vastata miinusega, juhul kui vastusevariantidest ükski ei sobinud.
-
piuks
Aga pangateenused käivad ju kah interneti kaudu,või kuidas. -
Tere-tere!
Vastan teie poolt tekkinud küsimustele.
Küsimuse nr 4 puhul on jah tekkinud sisse väikesed arusaamatused. Kes ikka tihemini kui kord kuus tarbivad siis neile on ikka valik kord kuus. Suurem probleem jah nendega, kes ei tarbi üldse. Kui võtta nüüd asja analüüsi seisukohalt, siis vastamata jätmine ja ei oska öelda variant on mõlemad sellised, mis tähendavad, et ei ole tarbinud. Tuli vist veidi segane mõttekäik küll, aga loodan, et mõitsite.
Aga igasuguse kriitika eest olen ma äärmiselt tänulik.
Kriitikat võib saata meilile: tauno@tauno.pri.ee
Tervitades,
Tauno -
to piuks:
"1. Kas olete interneti vahendusel ostnud kaupu või tarbinud teenuseid:"
"Kui vastasite „ei“, siis jatkake vastamist küsimusest number 7"
Neljandat küsimust need inimesed lihtsalt ei vasta. -
tom74, minul ei ole veel õnnestunud pangast ühtegi kaupa osta.
-
Ma ei mõelnudki kaupa,vaid teenust.Võib olla sain ma valesti asjast aru,ilmselt siin on mõeldud otseselt kaupade ning teenuste ostu netipoodidest.Sorry kommi pärast sel juhul.
-
täidetud
-
Lissabon, loe mu post uuesti läbi.
Minu jutt käis selle kohta, et kui mõni "tarbib" rohkem kui kord kuus, siis kust otsast see välja loetakse ning ka need, kes osasid kaupu ei ole tarbinud sealses nimistus, kas sel juhul tuleb panna harvem või ma ei oska öelda!
Tauno ka vastas sellele vägagi selgelt. -
Võib olla, et selle tohutu täpsusega pole hiljem suurt midagi peale hakata. Lõpuks tuleb ju ikka kõik ära ümardada ja keskmestada. Milleks siis täpsust ümmardada?
-
Mõne aasta pärast saaks ilusa lõputöö kinnisvara turu pöördumise analüüsi kohta. Praegu oleks just paras aeg hakata andmeid koguma. Hiljem võivad need olla juba haihtunud. Selleks peaks muidugi saama kokkuleppele näiteks City24 andmebaasi peremeestega. Ilma selleta on see liiga töömahukas.
-
Edu trent, täitsin ära!