BMW.DE
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
eestlase lemmikauto tootja foorum lihtsalt peab olema:)
ise oman seda pikema investeergiuna, soetushind: 46 siht: 65 stop-loss: 35 hetkel on soetushinnast veidi järgi andnud, ent eesmärk on pikemajalisem investeering, vähemalt aastase ajahorisondiga BMW.DE plussid
-viimasel ajal on panustama hakatud keskkonnasõbralikkusele
-viimased aastad on ettevõte edestanud Mercedest kui suurim luksusautode tootja
-viimastel aastatel on aktsia tootlus jäänud alla keskmistele Euroopa autotööstuste aktsiatele, mistõttu tundub, et firma on fundamentaalselt odav
pikemalt vaata ka Äripäeva uuest investeerimisfoorumist
http://www.ap3.ee/forum.aspx?page=subject&forum=6114e4eb-10ba-4d01-b4c1-4cf13a6facb9&subject=80ac8f3f-f254-4c10-9099-df267fe0ee7f -
Uraani Golkonda
Huvitav, olen ka vaatanud seda aktsia kuna ta tundub põhimõtteliselt õige. Tugev kaubamärk, mis on kasutatav üle maailma, perspektiiv mis on kaugem kui "naftaaeg", eraisikutest suuromanikud (perekond Quandt), hea track record. Eks hetkel natuke valuutakursprobleeme. Viimasel ajal pole ma aktsia käiku jälginud. -
Naljakas, just eile võtsin positsiooni sisse :)
Usun samuti nagu UG, et 12-24 kuu perspektiivis saab näha tänasest hoopis paremaid hinnatasemeid. Ettevõte on fundamentaalselt hea ning praeguse seisuga on mu meelest pigem koos turuga üldiselt alla müüdud. -
Ehh, ma ostsin esmaspäeval, hind oli 40 sentidega.
Meeldib sellepärast, et BMW paneb autotootjatest enim raha R&Dsse.
Selle tulemusena on neil lai valik mudeleid, mis vastavad EU planeeritavatele CO2 emissioonile. Teistel on üksikuid vastavaid mudeleid ja ameeriklased...eem... ei jõua sinna ilmselt niipea. Kusjuures, BMW ei tee hübriide ja muud kräppi, nad teevad mootori lihtsalt efektiivsemaks. 2008 mudeliaastal on plaanitud uuendada 22 mudelit ja millalgi peaks tulema X1. See peaks boostima käivet 2008 ja edasi. -
Uraani Golkonda, tahaksin sind kôigepealt tânada Lââne-Euroopa aktsia teema avamise puhul.
BMW fundamentaalse soodsa hinna kohta ei oska kahjuks midagi ôelda, aga kuna elan Prantsusmaal ja olen siinse turu liikumisega pâris hasti kursis, siis kontrollisin kôigepealt Saksamaa ja Prantsusmaa korrelatsiooni
Saksamaa (DAX) versus Prantsusmaa (CAC)
Üllatust siiski ei olnud ning need kaks turgu liiguvad laiaslaastus ühes ja samas rütmis.
Lââne-Euroopas on juba pea viis aastat valitsenud tugev pulliturg ning hinnad on 2000. aasta tasemel ehk peaaegu kôigiaegade kôrgemal tasemel. Saksamaa indeksi graafikut vaadates vôib selgelt mârgata et DAX indeksil on raskusi 2000. aasta rekordist lâbi murda. Isiklikult olen arvamusel, et praegu kâib tipu moodustamine ning pika perspektiiviga pikkade positsioonide omamine oleks sellel taustal liiga riskantne.
Mis siis tegelikult toimub? Pôhjused on finantssektoris, mille hâdad tulevad USAst. Prantsuse pangandussektor on vâga suures languses alates selle aasta maist. Usun, et tâpselt sama lugu on Saksamaaga.
Eriti halb mârk on just see, et finantssektorit peetakse turgudele teenâitajaks. Kui finantssektoril lâheb halvasti, jôuab langus mingi aja jooksul (ca 6 kuud) ka teistesse sektoritesse.
Praegu tuleks tâhelepanelikult jâlgida turu edasist liikumist, sest just âsja oleme tôusutrendi kanalist allapoole lâbi murdnud.
Kas jôuluvana ja aastalôpuralli tuleb? Kas 2000. aasta tipud murtakse? Nendele kûsimustele peaks vastama, et Lââne-Euroopasse pikemaajaliselt investeerida. -
Oskab keegi öelda, kust võiks tasuta leida BMW optsioonide hindu? Finance.Yahoo ja Reuters neid kahjuks ei näita.
-
Ise olen siit jälgind:
http://www.eurexchange.com/market/quotes/EQU/OPT/BMW_en.html -
stabiilne investeering igal juhul, kui lugeda
http://www.aripaev.ee/3792/rubr_artiklid_379205.html -
Stabiilselt samal hinnatasemel pendeldav stabiilsus viimastel aegadel. Pärast kehvade tulemuste avaldamist ja suurt kukkumist muidugi :)
-
OT, aga viimases Top Gearis näidati, kuidas uue tehnoloogiaga 3. seeria BMW sõidab ise mööda ringrada (s.t. eelmine ring oli mällu salvestatud ja auto sõitis seda ringi järele).. was impressive.
-
Pildil on DAX graafikule lisatud Fourier'i matemaatiline abivahend indeksi edasise liikumise ennustamiseks. Huvitav on jâlgida millise tâpsusega see meetod tulevikku ennustab. -
Ma olen matemaatikas roostes, aga Fourier' rida on vist küll nii curve fitting kui veel olla saab... S.t. sel pole mitte mingisuguseid ennustavaid omadusi, vaid lihtsalt "sobitatakse" joont varasemale graafikule. Aga nagu öeldud, roostes...
-
Täpselt nii. See on üks neist statistilistest lahendustest mis seletavad kõike minevikus toimunud asju aga ei ennusta mitte halligi.
-
BMW to Reduce Workforce
reedel juba aktsia tõusis selle peale rohkem, kui 5%. -
Ühest finantsblogist leidsin sellise tâna tehtud tehnilise analûûsi DAX indeksi kohta
DAX
Ma ise oleksin selle punase joone horisontaalselt 8100 punkti tasemele tômband, sest minumeelest on 8100 tasemest saanud DAXile tugev vastupanutase, mida testiti juba 7 aastat tagasi.
Huvitav on aga see roheline vastupanujoon, mis jatab hinna kôikumisele aina vâhem ruumi ning peagi on oodata sellest kitsenevast lehtrist vâljamurdmist.
Kas purustatakse DAX rekord on siiski kahtlane. Lââne-Euroopat peab vaatama koos USA turuga ning seal tunduvad praegu lood üsna S - - - D olevat. Mida teeb FED? Lâhiajal peaks olema oodata uut intresside alandamist, see voiks olla rekordi voimalus ning ûlespoole lâbimurdmine. Muidu üldiselt tundub, et negatiivseid mârke on pigem rohkem. -
BMW-sõpradele häid uudiseid - Goldman Sachs on lisanud ettevõtte enda Conviction Buy list'i. Hinnasiht tõstetakse €58-ni, varasemalt €48-lt.
BMW added 1.31 euros, or 3.2 percent, to 42.21 euros. Goldman, Sachs added the world's biggest luxury carmaker to its ``conviction buy'' list. ``We believe that BMW has the lowest downside risk among our coverage universe should equities continue to sell off,'' analysts including Stefan Burgstaller in London wrote in a note to investors today. ``Although we only forecast modest earnings progression in 2008, we believe that BMW as premium player should benefit from better earnings visibility.'' -
ja kui ma ei eksi siis on BMW täna DAX nimekirjas ainus mis üles hüpanud pea 4%. www.finanzen.net vahendas et analüütikute hinnasiht BMW-le on 51/52 eurot aktsia ning läkski ralliks lahti - müstika. Firma ise ei ole mingeid uudiseid Xetrale või Frankfurdi börsile edastanud ning enne märtsikuist Genfi autonäitust ei tohiks ka uute mudelite promo olla.
-
vot nii.
http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bmwgroup_com/investor_relations/corporate_news/news/2008/PM_Q2_2008.html
http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bmwgroup_com/investor_relations/corporate_news/news/2008/news200818.html -
Arvan, et pikemas perspektiivis on BMW praegu väga hea ost. Viimane uudis:
BMW Group sales up 2.2% in July
All automobile brands report gains on previous year
BMW Motorcycles sales volume up by 19.7%
Munich. The BMW Group increased its sales volume in July of this year. In total, 125,812 BMW, MINI and Rolls-Royce brand cars were delivered to customers. This represents an increase of 2.2% compared to the same month last year (123,089 units). For the period to the end of July, sales rose by 4.4% to reach 890,699 units (January – July 2007: 853,142 units).
BMW Q2 kasum küll langes, kuid minu arvates üks olulisemaid näitajaid on operating cashflow ja seal võib märgata isegi kasvu.
Lisaks on aktsia hind alla bookvalue ja P/E on madal ning bilansis on ka kenast cashi. Strong buy. -
Alvar
Kas on andmeid või märke, et BMW saab oma müüginäitajad USA-s taastatud? -
Praegu tean vaid neid andmeid, mis on teates kirjas, pikemalt saab lugeda BMW kodulehelt.
Andmeid või märke kuidas USA müük taastub võid proovida küsida Jumalate käest. -
kohe näha, et Alvar on enne kümmet poest läbi jõudnud käia..
-
BMW teatas täna, et kutsub Põhja-Ameerikas remonti 150 000 sõidukit, toodetud aastatel 2004-2006. Nimelt on avastatud võimalik viga, mis takistab avamast kõrvalistuja airbag-i. Aktsia kaupleb ka täna kerges miinuses(28.78) . Kahe päeva tagusest tipust on tuldud alla ligi 3.5 euri. Getting interesting!
Viimasel kuul on kahel korral testitud 32 euri vastupanu. -
BMW võiks osutuda ka lühiajaliselt väga huvitavaks bet-iks, peale tulemusi põhjaks osutunud 26 eur tasemelt põrgati väga kiirelt tagasi 32 eur-i alla. Hetkel kauplemas 28.85 eur tasemel, mis on juba küllaltki atraktiivne ostukoht.
-
Seniste liikumiste põhjal on minu arvamus, et hinnaklassis enne 20 euri per aktsia pole mõtet asja isegi jälgida mitte.
Aga see on kõigest minu arvamus, mitte soovitus. Väga huvitav oleks Ragnari vastavat seisukohta kuulda. -
Dow Jones’i jätkusuutlikkuse indeks (Dow Jones Sustainability Index) jälgib kõigi majandussektorite seas ka autotööstuses toimuvaid arenguid, et selgitada välja kõige keskkonnahoidlikum autotootja. Äsja alanud Frankfurdi autonäituse taustal väärib märkimist, et viiendat korda järjest saavutas selles sektoris esikoha BMW Grupp.
Dow Jones Sustainability Index (DJSI) kajastab maailma nimekamate ettevõtete jätkusuutlikkust, kokku on vaatluse all ligi 2500 ettevõtet. Pingerida koostatakse rahvusvaheliselt tunnustatud uuringufirma The SAM Group jätkusuutlikkuse analüüsi põhjal. Analüüsi käigus võetakse arvesse ettevõtete majanduslikku, keskkonnaalast ja sotsiaalset tegevust, seejuures on lisaks jätkusuutlikkuse põhikriteeriumidele hindamismeetodi aluseks ka firmade sektoripõhised näitajad.
DSJI äsja avalikustatud analüüsi tulemused näitavad autotööstuses selgelt välja kujunenud jõujooni – esikohale käinud võistlusest väljus viiendat aastat järjest võitjana BMW Grupp. Analüüsi kohaselt keskendub BMW Grupp oma sektoris kõige enam jätkusuutlike lahenduste juurutamisele. Keskkonnahoidlik tegevus väljendub ettevõtte tootearenduses, tootmises ja taaskasutuses. Lisaks kaasab BMW oma töötajaid keskkonnaalstesse tegevustesse ning toetab sotsiaalselt vastutustundlikke projekte laiemalt.
www.bioneer.ee -
BMW raises 2010 sales volume, earnings forecasts
-
BMW to Supply Diesel Engines to Toyota in Europe
Kuigi artiklis pole seda otse öeldud on tehingu põhjus karmistuvad EU saastenormid. Ühe ca aastataguse analüüsi kohaselt on BMW peagi ainuke autotootja, kelle mootorite saaste vastab EU normidele. Sellest ka need diilid - varasemalt on sarnase diili teinud Daimler AG. Kuigi Nokia foorumis püüti väita, et R&D ei ole eriti oluline, siis BMW puhul tundub R&Dst kasu olevat. BMW panustab autotootjatest enim R&Dsse (nagu Nokia mobiilitootjatest). -
Veebruaris arvas SK ise ka, et nokia RD on üks suur fail ning võiks hoopis kõik varad realiseerida ja saadud raha LHVsse tähtajalisse hoiusesse tuua. :)
-
Nüüd me teame, miks see nii oli. Symbian ei võimaldanud paljusid coole asju telefoni panna (Elop AGMil).
-
Ma ei saa ühest asjast hästi aru, et mille peal me nüüd siis rikkuste poole purjetame? Meego või WP7 peal?
-
BMW mootorid on ühed maailma parimad ja Toyota teeb selle tehinguga suure sammu edasi. Olen aastaid sõitnud BMW-ga ja tegemist on ikka insenertehniliselt väga hea autoga.