LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Börsipäev 8. detsember

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Australia ASX 100 +121.70 +4.22% 3,005.40 12/8 4:12pm
    Australia ASX All Ords +130.70 +3.81% 3,557.90 12/8 4:12pm
    Australia ASX Mid-cap 50 +103.30 +3.30% 3,233.30 12/8 4:12pm
    Hong Kong Hang Seng +1,040.57 +7.52% 14,886.66 12/8 1:11pm
    Hong Kong HSCC Red Chip +225.46 +7.32% 3,304.03 12/8 1:12pm
    Japan Nikkei 225 +370.74 +4.68% 8,288.25 12/8 12:45pm

    Hommikused head uudised Aasiast.

  • vähemalt eile õhtune seis lubas ka kolmele usa autotootjale raha = positiivne.
  • Noh CHK eksperdid, capexi vähendamine on vist sigahea uudis?
    Long @ $13.20.
  • jim, see on igal juhul suurepärane, kui planeeritavad kulud ei sõltu sellest, millistel tingimustel suudetakse varasid müüa.
  • S&P Cuts Motorola Rating to Junk. * DECEMBER 6, 2008

    Ouch!
  • ES fut. Tõmbasin naljaviluks Fibonacci eelmise aasta tipust, põhjadeni. Turg keeras ilusasti 78,6% ( 919 ) noka alla tagasi
  • tõsijutt jah, pole küll ise joont kaua vedanud. Ei tea, äkki on turul see lühiajaline pohmakas. Huvitav, kas turg keerab sell the news peale end peale autotööstuse väljaaitamist?
  • Arvan, et loodeti rohkem, kui 15 miljardit. GM vajab ise niipalju, vist.
  • stocker,
    pigem kardeti, et valitsus üldse ei anna raha.
    hetkel antakse 15 mrd ja märtsis arutatakse uuesti. seega väga hea diil.

    lisaks tänasest WSJ'st:
    The Wall Street Journal reports Congress and the White House inched toward a financial rescue of the Big Three auto makers, negotiating legislation that would give the U.S. government a substantial ownership stake in the industry and a central role in its restructuring. Under terms of the draft legislation, which continued to evolve Monday evening, the government would receive warrants for stock equivalent to at least 20% of the loans any co receives. The co also would have to agree to limits on executive compensation and dividend payments, much like those contained in the government's $700 bln rescue of the financial industry. In the case of General Motors (GM), such a move could give the government a large stake in the co and may hurt existing shareholders. GM is seeking about $10 bln in short-term loans and has a market cap of about $3 bln. The legislation didn't specify what kind of stock the government would take, leaving open the option it could be preferred, common, voting or nonvoting. Assuming congressional Democrats and the White House come to agreement on the plan, the car industry would be the latest to submit to strict government scrutiny in return for a bailout, joining most prominently the banking sector. The auto industry would undergo a restructuring process akin to bankruptcy reorganization, only with fewer rigors and with the government, not a judge, in control, and with many associated political complications. The program would be overseen by an official, tapped by President George W. Bush, whom congressional aides and lawmakers describe as an "auto czar." This person would act as a kind of trustee with authority to bring together labor, management, creditors and parts suppliers to negotiate a restructuring plan. He or she also would be able to review any transaction or contract valued at more than $25 mln.
  • OK! Tänud SideKick. Paistab, et läheb riigistamisesks
  • Ja üks liitsõna ka:

    Weyland-Yutani.

    Üldiselt võiks sisse viia viisaka kombe, et iga tööstuse teemaline jutt võiks Alien'i teemani välja jõuda. Oleks vähe põnevam.
  • GM nuttis ju, et 15 mld oleks vaja aasta lõpuni vastu pidamiseks, kui alles märtsis vaadatakse uuesti, siis vahepeal tuleb uuesti perse majja. A üldiselt on see täiesti ajuvaba teema, kui kogu senist struktuuri laiali ei peksta, siis jääbki riik lõputult raha juurde maksma.
  • Obama ütles, et senine juhtkond peab lahkuma. Eks näis.
  • suffiks, lihtsalt maailmas on on näide olemas, mis saab siis, kui riik autotööstust riigistama läheb. Selle näite nimi on British Leyland. Kokkuvõtteks võib öelda, et midagi head sealt ei tulnud.
  • Selle 15 miljardi eest saaks ju palju autosid osta. USA võiks need hea tahte märgiks oma sõbrale Lubyale müüa, seal bensiin odav.

    Ei saa aru miks pankrotti ei lasta.
    Vaatasin eelmine nädal vaidlust Bloombergis ja seal senaator küsib autofirma esindaja käest et miks teie omanikud raha juurde ei pane kui kitsas käes. et neil ju on raha et seda teavad kõik. vastus oli lihtsalt mök mök.

    häbi vaadata lihtsalt.
  • jim, kuna kardeti, et mitte midagi ei saa, siis hakkas GM varasid likvideerima ja costi cuttima. ostes sellega aega. nüüd lubas ka valitsus 15mrd ja ma ei tahaks uskuda, et see oleks antud, kui poleks kindlust, et firma märtsini välja veab.

    aga, ma olen eelkõnelejatega täiesti nõus. miks krt neid kolme kräppi üldse toetama peab. Kolmik räägib 3 miljonist töötust, kuid see on BS. teised autotootjad ostaks lihtsalt nende varad ja töötajad kokku (nt koos valitsuse toetusega) ja saaks töökohad hoopis odavamalt päästa.
  • Mõmm, ma olen kursis British Leylandi kohutavalt igava lõpuga.

    Alien x põnevus > British Leyland x põnevus x ∞

    Mind huvitab hoopis, mis moodi Nostromoga aastaid või aastakümneid kestev rauamaagi vedu ennast ära peaks tasuma. Alieni ajastul järelikult uus commodity bubble, kusjuures sustainable.

Teemade nimekirja