LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Börsipäev 9. detsember

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Tänase päeva sissejuhatuseks võib jälle ära nimetada kõik samad uudised, kus kogu kõrgenadatud tähelepanu liigub ümber suure kolmiku, mille kohta pillutakse igalt poolt jällegi uusi infokilde ja kuulujutte. Ford (F) on läbirääkimas Hiina Changan Group-iga Volvo müügi osas. FT kirjutab Jaapani majanduse jätkuvast langusest üsna hallides toonides ja Sony (SNE) teatas, et koondab 8000 töötajat ning sulgeb osad tehased.
  • No comments!
    ______________________________________________________________________________________________________
    Gavin MacDonald, the London-based global head of M&A at Morgan Stanley, died Friday night. He was 47. MacDonald, who had been in that position for just over a year, had suffered a heart attack at Morgan Stanley’s London office in Canary Wharf earlier in the week.
    ___________________________________________________________________________________________________
    Julius Baer, one of Switzerland’s best-known private banks, has suffered a heavy and unexpected blow with the surprise death of Alex Widmer, its popular and respected chief executive. The bank said that Mr Widmer, who had appeared until very recently to be in the best of health, had died unexpectedly overnight. No cause of death was given, but Mr Widmer, 52, is believed to have taken his own life.
    ______________________________________________________________________________________________________


  • ... ja panga aktsia tõuseb ;) must huumor.
  • Nokia (NOK) upgraded to Neutral from Sell at Goldman- DJ
  • Kas siit võib kehvade tulemustega tulnud TXN-i peale mängida?
  • Bank of Canada cuts rate 75 bps to 1.50%, analysts expected a 50 bps cut
  • October Pending Home Sales m/m -0.7% vs -3.0% consensus, prior -4.3%
  • juhhei, hõissa, polegi nii halb number ju! Nüüd saame ainult tõusta.
  • Federal Reserve announces it will conduct two auctions of term credit through its Term Auction Facility (TAF) in January 2009

    The Federal Reserve will conduct two auctions of term credit through its Term Auction Facility (TAF) in January 2009. It will offer $150 bln of 28-day credit in an auction to be held on Monday, January 12, and $150 bln in 84-day credit in an auction to be held on Monday, January 26.

  • Ma ei tea, kas see näitab tehnoloogia põhja, aga kõik viimase aja hoiatajad kipuvad bouncema. TXN, BRCM, NVLS, A täna, NETL eile, midagi on veel kindlasti meelest ka läinud. Muidugi võib see ajutine nähtus ka olla.
  • Einoh, see on täiesti normaalne juba, et kui kärbitakse 30% kasumiprognoose, on uudise peale stock 20% tõusus.
  • Altera ( ALTR ) langetas ka ei le sihti. Paistab, et turg on "väsinud" halbadest uudistest ja ostetakse suvaliselt.
    TXN on eriti tore, langetas sihti 30%, aga rallib nii mis kole.
  • Need autotootjad võiks ikkagi põhja minna. Muidu me ei jõuagi kunagi kosmosesse, kui saurused välja ei sure. :)
    Kes teab, mmilleks se hea on, kui kriips peale tõmmatakse? Ajaloost on vist juhtumeid, kus just GM ja Ford oma suurusega on USA innovatsiooni autoturul lämmatanud.
  • Jim kuda uudistekauplemisega adapteerud?
    HALB UUDIS=STRONG BUY
  • SRZ. Käis börsihaiski mõned korrad läbi. Asi maksis kaks nädalat tagasi 0,31 senti. Täna 2,31, tipp 2,64. Normaalne.

    Oleks on küll mõttetu mees, aga 750% tootlust on kuidagi.... vähevõitu!
  • nojah, 3 kuud tagasi maksis seesama SRZ 7.50 :(

  • Okey leid, oleksid leidnud hea shordi, shortinud 7,5 pealt, katnud 0,31 pealt. Kasum ju kõigest 95,87%. On jah etem.
  • Kui vaadata, kuhu auku turg aastaga kukkunud on ja tegelik elu näitab, et firmad ei lõpetagi pankrotis, siis võib juba seda lugeda positiivseks. Langetatakse küll sihte, kuid elavad veel. Järelikult ülereaktsioon. Teadmatus on hirmu kõige sportlikum ala. :)
  • stockerile (18.55):
    „Innovatsiooni lämmatamine“ ei ole vahest õige sõna. Autode uuendamine ja masstootmine on äärmiselt kulukas ettevõtmine, mis ei ole väikeettevõttele lihtsalt jõukohane. (Kuigi Tartu Autoremonditehas olevat ka kunagi autosid tootnud:-).

    USA autotootjad sõltuvad loomulikult ka USA majandustingimustest: odav bensiin ei innusta ostjaid maksma kallist raha kütusesäästlike autode eest (nii nagu nõukogudeaegse odava kütte tingimustes ei saanud Eestis korralikke aknaraame kasutada: see oleks tähendanud valuutarublade kulutamist, et hoida kokku kopikaid – absurd!). Kui bensiin järsku kallineb, siis on eelis autotootjatel nendes maades, kus bensiin on kogu aeg kallim olnud. Asjasse pühendamata inimene aga vaatab süüdistava näoga suure kütusekuluga autosid tootvate USA tootjate poole: bensiiniraiskajad! ei viitsi autosid arendada!

    Suured kontsernid on ka kerge saak suurtele ametiühingutele. Kui need kolm giganti pankrotti läheksid, siis oleks see UAW-le (http://en.wikipedia.org/wiki/United_Auto_Workers ) täiesti paras. (Teema „General Motors“ all oli tollest ametiühingusaurusest ka ükskord juttu.)
  • Teatavasti maksavad vist autotöösturid kinni oma töötajate pensionid ja see autotööstuse põhja tiribki. Sinna lähevad ikka rõvedalt suured summad.
  • Ma pidasin pigem seda silmas, et head ja edasi viivad leiutused ja arendused on tulnud enamasti garaažides ja tagahoovides, mitte suurkorporatsioonide arenduskeskustes. Inimene on loomupoolest ju laisk. Kui prügi niigi sisse lendab, siis miks liigutada?
    Kuid leian, et vaielda sellise ebamäärase teema üle pole mõtet ja kindlasti on seda teemat kuskil foorumis juba lahatud.
  • USA = AUTO Autod on Usas nagu omaette religioon.Keegi ei lase neid pankrotti.Nad korraldavad korjanduse ja iga vaene ameeriklane annab dollari.
    Usa loobub enne pesapallist kui autodest.
  • Ära ütle iial, iial. Kui ameeriklane vaatab, et teiste tootjate poolt loodud autodel on ka rattad all, siis võib ehk tekkida mmingi sädemeke, et miks mulle seda kolakat vaja läheb. Kuid selles õigus, et American Size on väga raske ringi keerata.
  • O-oh, kaheldakse, kas TARP-ist on ikka kasu.

Teemade nimekirja