LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

ESTONIANAIR börsile?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Selline nali : http://www.e24.ee/?id=201951

    Kaalugem alternatiive SAS probleemide lahendamiseks meie "riikliku" lennukompaniiga: estonian air'i müük Börsil, müük riigile, müük kolmandale lennufirmale( Airbaltic?), pankrot ( sel juhul peaks olema SAS suuremas jamas
  • "Läbirääkimistega loodab minister Parts poolteise kuuga tulemuseni jõuda, sest venitada polevat mõtet. Kui riik peab oma osalust suurendama ja sellega on seotud rahaeraldused, peab otsuse kinnitama riigikogu."

    Kui nii võtta, siis läheb ikka väga kiireks ja selles valguses peaks mingi mõte nagu olemas olema juba. Nullist alustades nii kiiresti vaevalt et mõne suurinvestori leiaks ja arvan et riigil pole mõtekas firmat pikemas perspektiivis enda käes hoida. Börsile? Miks mitte, kuid kahtlen et see teoks saab.
  • Riigil on tarvis strateegilist investorit, mistõttu börsile minek pole lahendus.
  • Üksi EA hakkama ei saa (ainult riigi juhtimisel). Sellisest seisust nagu ta täna on aitaks välja SASi asendamine mõne teise lennukompaniiga (ehk siis müük kolmandale lennufirmale).
  • medal, seega Sinu arvates pole võimalik börsilt raha juurde saada?
  • Küsimus pole rahas, vaid kes raha taga on. Nagu juke01 mainis, peaks ostja olema mingi lennukompanii, et siit ka edaspidi lende toimuks.
  • kus suitsu... http://www.ap3.ee/article/2011/1/14/tallinna-bors-ootab-kosilasi seal kosilasi

    mida toob 2011? Tsitaat: Vaadates Eestis tegutsevad küllaltki börsiküpseid ettevõtteid, siis esmapilgul tundub, et paari aastaga võiks kahekordistada Tallinna börsil noteeritud ettevõtete arvu. Siin vaid mõned reaalsemad kandidaadid – BLRT, Eesti Energia, Silmet, Webmedia, Eesti Loto, Eesti Post, RMK, Estonian Air, Tallinna Sadam.
  • No kui konkreetselt Estonian Airist rääkida, siis ma ei näe siin eriti perspektiivi. Või siis on ta kusagil kaugel.

    Einoh, miks mitte, lisanduvad firmad börsile on kindlasti hea, kuid (viitsimata majandusaruandeid vaadata) on peale uute lennukite liisingusse võtmist ettevõte ilmselt jälle suure võlakoorma all. Tallinki puhul vähe vingumist on, et võlga palju?

    Lisaks on Tallinkil kindlasti lihtsam head ärikasumit näidata kui Estonian Airil. Tallinkil pole ka EasyJette ning Ryanaire konkureerimas, mis hoiavad EA kasumimarginaale kindlasti üsna kenasti kontrolli all. IMO hea kui suudavad vaikselt väikese stabiilse kasumiga ning madala marginaaliga toimetada, Eesti national airline'i nime lennundusmaailma raamatutes hoida ja that's about it.

    Analoogne imenikerdis on Eesti Loto, kuigi OK, seal võib isegi solid dividendiaktsia välja joonistada. RMK osas ei oska üldse midagi arvata.
  • Airi möödunud aasta kahjumiks oli plaanitud 3 miljonit euri aga tuli 6.5. Jan ise arvas, et kahjum oli jah natukene suurem kui plaanitud, aga muidu pole tulemustel viga.
  • Lätlastel on Air Baltic, meil tuleb Baltika Air!

Teemade nimekirja