Tallink Grupp (TAL1T) - Investment topic - Forum - LHV financial portal

LHV financial portal

Forum Investment topic

Tallink Grupp (TAL1T)

Log in or create an account to leave a comment

  • Tundub, et ühe konkurendi aeg hakkab jälle otsa saama.

    Lindaliini AS-i maksuvõlg kasvas kuuga
    http://majandus.delfi.ee/news/uudised/lindaliini-as-i-maksuvolg-kasvas-kuuga.d?id=36116621
    Maksuvõlg 1 kuuga 7,2meek pealt 8,3meek peale. Ilmselt on loobutud üldse maksude maksmisest.
  • Mis nüüd siis? Asi maksuvõlaga pankrotti ja varad uude kehasse?
  • http://majandus.delfi.ee/news/uudised/tallink-saab-finnairi-kliendid-endale.d?id=36119843
  • Seadusandlus on minu teada muutunud ja Maksuamet enam nii lihtsalt sellistel skeemidel juhtuda ei lase.
  • See uudis on juba vana.

    hetkeseis:
    LINDALIINI AS
    06.12.2010 seisuga on maksuvõlg 8 979 147 krooni
    06.12.2010 seisuga on ettevõttel intressivõlg 422 271 krooni
  • AS Tallink Grupp vedas 2010/2011 majandusaasta esimeses kvartalis
    (september-november) 1 993 293 reisijat, mis on üle 10% enam võrreldes eelmise
    majandusaasta esimese kvartaliga. Veetud kaubaautode maht kasvas peaaegu 13%
    võrra 76 908 ühikuni ning veetud sõiduautode maht kasvas 18%, 236 255 ühikuni

    Novembris 2010 oli kontserni reisijate arv 620 281 mis on peaaegu 15% enam
    võrreldes eelmise aasta novembriga.
  • numbrid päris soliidsed. Eesti-Rootsi kaubavedu +60%
  • See +60% võib ka Kapella süü olla:

    2009 aasta novembri algusest alustas Paldiski-Kapellskär liinil opereerimist
    kaubalaev M/S Kapella.
  • Minu hinnangul võib selle statistika peale Q1 joone alla ka kasum tekkida.
  • Just, ei tea kas suudeti Q1 ka üle pika aja kasumit teenida ?

  • Eks kütuse hinnad on Tallinki puhul endiselt murelaps.Head ülevaadet, palju nad spot hindadest sõltuvad ja palju enne fixinud, pole. Aga muidu mahtudelt november väga korralik.
  • Kasum või mitte selgub ikka alles jaanuaris, kui kulud ka kokku löödud. Ka 0 oleks üle hulga aja hea tulemus ;-)
  • Igatahes on homme heade tulemuste peale jälle langust oodata, kes seda vidinat ikka ostaks :)
  • Krabame homme 0.690 juurest lisa :)
  • Tänase hinna põhjal midagi kindlat öelda ei saa. Kui vähegi korralik käive oleks olnud (20k€ ei ole Tallinkil normaalne käive, 200k on), siis oleks võinud hind ka 0,72-le kukkuda. Kuivõrd tulemused olid head, siis võiks eeldada, et viimaste päevade ronimine 0,74-le jään ka hinnaks, kus püsima jääme. Sisuliselt oligi see (0,70-0,74) ju kasv, mida oodati.
  • Teine stsenaarium on, et sulgub lõpuks kõrgemal kui 0,74. Tõenäosus samuti 50%, nagu see, et aktsia alla tagasi tuleb.
    Olenemata tänasest võimalikust arengust kaldun arvama, et ta lähikuudel (kui mitte nädalatel) sinna 0,8 -0,85 kanti liigub. Oman ise ka veid.
  • 2011 suurimaks käibekasvu tekitajaks näen Tallinki puhul Tallinna 2011 kultuuripealinna staatust, mis ilmselt peaks oluliselt siia saabuvate maksevõimeliste turistide voogusid suurendama. Pakun, et 20 - 30% ikka aasta lõikes. Kindlasti leiab kuskilt ka ametliku prognoositava statistika selle kohta, hetkel ei hakanud kohe veebis silma. Eelduslikult suurim protsendiosa saabub neid just Põhjamaadest ja kuna lennuliiklus suht kasin, siis paljud neist ka meritsi.
    Mingi tagasilöök tuleb kindlasti turismihooaja sessoonsusest ja järjekordselt tuleb arvestada külma kuulutava talvega, millega tõusvad nii kütuse kui muud kulud. Samas on karmid ilmaolud vähendanud ja vähendavad veelgi konkurentsi (väiksed laevad ja ka lennukid ju iga ilmaga ei sõida).
    Prognoositult tuleb kulu poole pealt arvestada ka kütuse hinna mõningase tõusuga. Kas keegi oskab öelda, palju või mis perioodiks on Tallinkil näiteks kütusereserve (mahutites või pikaajaliste fix-hinnaga tarnelepingutega kaetud) võimalike hüppeliste kütusehinna tõusude kaitseks? Kui talve ära katab, siis ei oleks justkui ses osas muretsemiseks põhjust!
    Isiklikult arvan, et kolme komakohaga kauplemine on just TAL aktsiaga kauplemisele pigem kasuks olnud ... avaramad võimalused nii suurtel kui väikestel ning vähem manipuleerimist - samas neile, kes asjas igapäevaselt sees ei ole tüikam.
    Oman ja positiivselt meelestatud!
  • Täpsustus ... kes asjas igapäevaselt sees ei ole neil selgelt tülikam oste-müüke jälgida, ajastada jne. Ise kuulun ka nende hulka.
  • Kultuuripealinna mõju on marginaalne. Kõige olulisem muutuja on ilmselgelt kütusehind. Kuna aastases võrdluses pole muutus kütusehindades esimeses kvartalis väga suur, siis peaks see kvartal kaubamahtude kasvu pealt sedapuhku küll kasumis olema. Ja hetkel paistab, et seoses lennundushädade ja skandinaavia buumiga on ka ajalooliselt nõrga 2. kvartali algus kena. Niimoodi vaadates näeb asi praeguselt hinnatasemelt juba päris hea välja ju.
  • Tallink võiks Saksamaal ise reklaamikampaaniat teha kultuuripealinna osas. Riik võiks aidata. See, kui marginaalne võib see olla sõltub ikkagi selleks vaeva nägemisest. Kas keegi teab, kuidas läheb St. Peter Line'il? Ei oska kuskilt uurida. Kuulub see DSDF-ile?

    Kuulsin just raadiost, et Soomes streik jätkub.
  • EC 30.06.2010 doc - ... uus Euroopa turismi tegevuskava sees on viide mingile olemasolevale statistikale:
    "Aastatel 1995–2004 tõusis kultuuripealinna tiitlit kandvates linnades ööbimiste arv keskmiselt 12 % eelneva aastaga võrreldes."
    Arvestades seda, et Eesti on paljude jaoks veel avastamata maa, peaks meie nr-id selgelt paremad tulema. Kas me just paukuva pakasega lõunarahvad kohale meelitame on iseasi ...
    http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/tourism/files/communications/communication2010_et.pdf
  • Lisaks eelnevale pakub soomlasetele eurole ülemineku järel huvi hindade võrdlemine, mis siis oluliselt lihtsam saab olema. Mõju võiks olla esimesed 3-4 kuud. Ja arvan, et mõju on päris märgatav.
  • Üks maailma parimaid haridussüsteeme, nagu Soome oma on, peaks tagama rahvale piisava matemaatilise võimekuse ka lihtsaid kursse konverteerida.
    Ma arvan, et maksevõimelisele soomlasele see küll üllatusena ei tule, et oi Eesti eurohinnad on kordades madalamad kui Soome omad...
  • .......ja ometigi vastavad küsitlustele nii soomlased ja eestlased, et ostavad riided Soomest sest on soodsam + suurem valik ja soomlased enam vist ei vea ka toitu sest hinnavahe on kadunud. Hinnavahe näib kehtivat ehk põhiliselt vaid alko ja osade teenuste osas.
  • Inimesed pole sellised nagu peaks, vaid sellised nagu nad on: uudishimulikud ja ...
  • Jaanuaris MS Nordlandia korralises hoolduses 03.- 13.01.2011 ja liiklust ei toimu.
  • Ei tea kas saab samasuguse värske ilme nagu Translandia?
  • Ühtteist ikka tehakse.
    Laevakompanii Eckerö Line jätkab Tallinn-Helsingi liinil sõitva laeva MS Nordlandia uuendamist. Jaanuari teisest poolest avatakse laevas uuendatud konverentsiruumid ja pubi. Jaanuaris lisab laevakompanii ühe ööreisi ja alates märtsist veel kolm ööreisi nädalas. Veebruarist võetakse kasutusele ka uus broneerimissüsteem, teatas ettevõte. MS Nordlandia pubi Compass ja konverentsikorruse uuendamisega koos saab uue ilme ka laeva a la carte restoran Grande Fiesta. Uuendustega jätkub novembris alanud remondi- ja renoveerimistööde kava, mille alguses sai uue näo laeva
  • Täna 5 aastat tagasi tuli Tallink börsile
  • 1:0 Vikingi kasuks, venelased oskavad teatavasti raha kulutada. Ise vast ei tahaks mingi vene pundiga läbu panna, aga kahtlematta parim viis viisavabalt Peterburis jälle korra ära käia.
  • Mitu aastat tagasi see oli kui Tallink lootusetult ebarentaabli Peterburi liini kinni pani? Eks nüüd proovib keegi teine sama.
  • Nüüd ju 3 päeva viisavabalt, vanasti seda lõbu ei olnud.
  • St. Peter Line Kuulub Viking Line'ile? Soomlased tasa ja targu käituvad. Tallink magab ainult. Ma arvan, et soomlastel läheb palju paremini. Tallink oleks võinud panna kasvõi jõuludeks Regina Baltica liinile Peterburi vahet. Nimi Oksanaks muuta, sibulakuplid korstna otsa, ja igasse kajutisse vaip seinale. See ei ole nali. Ma ole üsna kindel, et viimane kord, kui Tallink püüdis Peterburi liinilt kasumit teenida, võrreldi seda Helsinkiga. See on pikaldane investeering ja see võib end ära tasuda. Vking Line võtab asja parem "tark mees ei torma" põhimõttega.
  • Tegemist rohkem Vene-Malta firmaga kui Vikingiga kui seda (http://www.laivagalleria.net/?p=1726) ja teisi netiallikaid uskuda.
    Vene Inflot Worldwide asja taga.
  • Vabandust, Viking Line'iga ei ole midagi pistmist sellel laevafirmal.

    Peterburi liin võib olla tulevikus nii suur turg, et seda lihtsalt pöial suus nutta vanu mälestusi meenutades pealt vaadata kuidas teised püüavad on lihtsalt totter.
  • Kui liin on sisse sõidetud ja tasuvaks muutub, küll siis Tallink ka kohal on ;-)
  • Püüdsin saada infot - ei tea nemadki veel millal trip toimuks- nõus heinakuhjaga.
  • Seda Peterburi-Hel liini on juba ammu loksutatud vene firmadega. Eesti reisibürood vahendavad alates sellest kui kruiisile viisavabalt saama hakkas.
  • Heinakuhi, pean sulle pettumuse valmistama! Selle sinu välja käidud pakkumise peale (vaibad seintele ja kuplid korstendele) ütlen ma, et Peterburi venelane ei võrdu Eesti Kopli venelane.
    Kui Tallink oma esimese aastavahetuse reisi Peterburi liinil tegi, siis kartsid meeskonna liikmed kah seda vene joomarlikkust ja temperamenti. Ilmsiks tuli aga asjaolu, et reisijad olid üldse kõige vaiksemad ja viisakamad, kui võrrelda eestlaste voi soomlastega.
    Kuna tegemist on jõulu-aastavahetuse reisiga, siis põhiline kontingent ei ole "pätistunud alaealine või joodik" vaid pigem täisealine kultuurist lugupidav ning mitte viimaste säästude eest reisiv inimene.
  • Kui nüüd rääkida laeva päris liinile jäämisest, siis reisijate grupid kindlasti mitmekesistuvad.
  • Venemaa kultuurilised erinevused ei võrdu kohe kopli venelasega. Ja Vene joomarlikus ning temperament ei võrdu kopli venelane. Sa ei tunne venelasi. Vene kultuur ongi meist erinev. Imelik arusaam sinul. Kultuurist lugu pidavad venelased eelistavad alati ikkagi tunda oma kultuuri hõngu. Ega päris vaip seinale nüüd vist ikkagi ei sobiks, aga kasvõi sisekujunduses ikka rohkem kuldseid värve pole paha. Mida rohkem särab, seda uhkem. Ma ei hakka selle üle vaidlema. See ei ole õige koht.

    Aga Kui minna, siis laev registeerida Vene lipu alla ja vb oleks parem üldse Silja nime all minna. Venelane sooviks, et oleks ikka rohkem "oma asi". Kasvõi pisut. Meil siit lasnamäelt venekeelseid töötajaid laevale kõvasti võtta. Vene keele oskus peab olema kindlasti esmatähtis.
  • Heinakuhi:
    "Venemaa kultuurilised erinevused ei võrdu kohe kopli venelasega. Ja Vene joomarlikus ning temperament ei võrdu kopli venelane. Sa ei tunne venelasi. Vene kultuur ongi meist erinev"

    Wtf? Ma ei saanud mitte midagi aru, mida sa ütlesid. Pigem jääb mulje, et oleme ühel nõul? Eks ma muidugi võtsin kohe sellest "vaiba" teemast natuke jäigalt kinni kah :) See selleks.

    "Kultuurist lugu pidavad venelased eelistavad alati ikkagi tunda oma kultuuri hõngu."
    Siin annaks vaielda sellega, et tegu on reisiga, mitte kodus olemisega ehk siis reisil olles sa üritad ikkagi kogeda võõrast kultuuri? Ega sa ei lähe ju Kreekasse restorani ning pettud, kui ei näe menüüs hernesuppi ja mulgikapsast!
  • [b] Swedbank soovitab Tallinki aktsiat osta [/b]


    "Swedbank soovitab oma värskes lühianalüüsis Tallink Grupi aktsiat osta ning tõstab aktsia hinnasihi 0,79 eurolt (12,36 kroonilt) 0,89 euroni (13,93 kroonini)"

    http://ap3.ee/article/2010/12/14/swedbank-soovitab-tallinki-aktsiat-osta
  • Kui Swed soovitab osta siis hind pigem langeb kui tõuseb,miks see nii on?
  • keegi just ennustas seapõrna pealt käredat pakast...
  • Swed on ise ka ostmas,müügipool on hõre ja neidki väheseid ordereid korjatakse ära ,siin võib kiirelt üles minna.
  • Veider ,et swed siis peale soovitust ise ostab.
  • Oleks arvanud, et kui 0,75 on ületatud, siis tuleb hingepaus, aga võta näpust. Ronib juba 0,77 poole.

    No see seinavaip läks tõesti liiale aga ma toon ise ka ühte teise variandi. Kui sa oled teel Türki, siis kas sa sooviksid juba edasi-tagasi teel Estonian Air'i pardal turbanitega stjuardesse ja halvaad süüa? Sihtmärgis muidugi sooviksid kogeda seda kõike aga teel sinna tuntakse kindlust ikkagi omas kultuuris olekut. Lihtsaalt pean silmas, et meelelahutus ja teenindus peaksid kindlasti olema ka vene keelsed ja rohkem vene inimesele. Selles pole midagi halba. Ega selleks kohe mõjuagent ei pea olema :D
  • Kui turbaniga stjuardess on kenakene siis võiks teda süüa küll, juba teepeal..:)

Threads list

Cookies

LHV website uses cookies to provide you with the best user experience. By clicking "I accept", you consent to the use of all cookies. Read more about the principles of using cookies.

pirukas_icon