LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

LHV internetipank on uuenenud

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Loon uue teema, kus on teretulnud märkused LHV internetipanga osas. Kõik varasemad märkused ja ideed, mis postitati teemasse LHV veebikeskkond uues kuues saavad vastuse veel seal. Finantsportaali puudutavad küsimused ja mõtted on oodatud eelpoolmainitud teemasse.
  • Käis vist varemalt ka läbi, aga konto sees kategooriate (Raha-Hoiused-Aktsiad-Fondid) järjestuse muutmise võiks võimalikuks teha.
  • Kas LHV poolt avaldatud pressikate sektsioon on ka kusagil?
  • margus
    Käis vist varemalt ka läbi, aga konto sees kategooriate (Raha-Hoiused-Aktsiad-Fondid) järjestuse muutmise võiks võimalikuks teha.


    Tänan ettepaneku eest, see võetakse edasise arendamise käigus analüüsimisele.
  • Hea oleks, kui ootel ostuorderi puhuks on broneeritud raha, siis seda varad kokku all maha ei arvestataks.
  • rivo20
    Hea oleks, kui ootel ostuorderi puhuks on broneeritud raha, siis seda varad kokku all maha ei arvestataks.


    See on parandamisel ning broneeritud raha ei tohiks varad kokku arvestusest maha minna.
  • momentum
    Kas LHV poolt avaldatud pressikate sektsioon on ka kusagil?


    Pressikad asuvad siin: https://www.lhv.ee/corp/news/year/2011
  • Kas tulevikus hakkab olema võimalik, ühe sisselogimisega, ligipääs nii eraisiku, kui ka ettevõtte kontole.
    Või on see võimalik juba praegu aga eeldab mõningat seadistamist vms?
  • To mavep:
    Saab juba praegu, esmalt peab olema muidugi volitus kontol tegutsemiseks, aga nn rolli saab vahetada kui minna, üles paremas nurgas oleva oma nime peale, sellele vajutades on võimalik valida volitatud isiku konto, ilma et peaks vahepeal välja logima.
  • Väärtpaberi tehingute väljavõte ei tööta mitme konto korral. Tahan valida suuremat kuupäeva perioodi kui vaikimisi, kui kuupäev sisestaud visatakse esimesele kontole (investeerimiskonto) tagasi. Valin uuesti traderi konto, kuupäeva valik jälle tagasi vaikimisi perioodiga - suletud ring. Palun fiksige see bugi ära.

  • to AloV
    kirjeldatud koha leidsin juba ennegi üles aga sealt kontot valida ei saa.
    Pean välja logima ja teise kasutajanimega uuesti sisse logima. Mõlema kasutajana kasutan sisselogimiseks ID-kaarti.
  • merrill
    Väärtpaberi tehingute väljavõte ei tööta mitme konto korral. Tahan valida suuremat kuupäeva perioodi kui vaikimisi, kui kuupäev sisestaud visatakse esimesele kontole (investeerimiskonto) tagasi. Valin uuesti traderi konto, kuupäeva valik jälle tagasi vaikimisi perioodiga - suletud ring. Palun fiksige see bugi ära.



    Tundub, et siin oleks vaja teha üks klikk rohkem - valida varasem aasta ja siis teha üks lisaklikk ning valida kalendrist täpne alguskuupäev või teine võimalus lihtsalt käsitsi kirjutada kuupäev üle ja vajutada ok. Edastan ettepaneku arendusele, et kalendri kasutamine oleks lihtsam.
  • To mavep: kas konto jaoks on LHV-s lisaleping, millega volitatakse teist kasutajat oma kontot nägema? Võtame selles küsimuses Teiega ühendust ning selgitame täpsemalt probleemi tuuma välja.
  • Android operatsiooni süsteemis tuleb lingi peale klikates alumine link lahti. Kui soovid näiteks mõnd foorumit avada siis tuleb veidi ülesse poole klikata. Väga ebamugav. Ehk on võimalik midagi selle asjaga ette võtta.
  • Mobiilis kasutamist oleme tuunimas ja parandused viime lähiajal sisse.
  • mavep
    Kas tulevikus hakkab olema võimalik, ühe sisselogimisega, ligipääs nii eraisiku, kui ka ettevõtte kontole.
    Või on see võimalik juba praegu aga eeldab mõningat seadistamist vms?

    Paari kliendiga on veel sarnane probleem olnud ja ilmselt on sinu kasutajakontod omavahel sidumata. Soovitaksin omalt poolt ühendust võtta meie klienditoega ja nad aitavad need ära siduda ja seejärel peaks saama juba kõikidele kasutajaga seotud kontodele ühe logimisega ligi.
  • Varem võeti portfelli ülevaates andmed all ka kokku ning näidati portfelli päevast protsentuaalset muutust. Enam seda aga ei ole.
    Kas on plaanis ka see tagasi tuua?
  • Kas on võimalik olla LHV Pro kliendiks kasutamata teisi pangateenuseid (st omada juurdepääsu PRO analüüsidele jm, kuid mitte investeerida LHV kaudu)?
  • Investeerimisfoorumis tuleb selleks, et näha varasemaid teemasid klikkida "värskem" :-), ja kui pärast tahad uuemate asjade juurde tagasi tulla kliki "varasem".
  • Lehel Turud ja hinnad klikates Balti aktsiad või Balti indeksid tuleb üks ja sama pilt. IMO on see ruumi raiskamine.
  • Asi läheb paremaks. Juba näitab portfelli päevasisest muutust ja portfellis pole eurod, dollarid ja latid segi.
  • Stellaris
    Varem võeti portfelli ülevaates andmed all ka kokku ning näidati portfelli päevast protsentuaalset muutust. Enam seda aga ei ole.
    Kas on plaanis ka see tagasi tuua?


    Portfelli all on tänasest nii "Muutus" kui "Muutus täna".
  • Vanaema
    Kas on võimalik olla LHV Pro kliendiks kasutamata teisi pangateenuseid (st omada juurdepääsu PRO analüüsidele jm, kuid mitte investeerida LHV kaudu)?


    On võimalik. LHV Pro tasu on 100 krooni kuus.
  • inimene peab olema sisse logitud kui tahab vaatada tehingud powertraderis, varem polnud nii. Powertrader töötas korralikult
  • Powertrader on alati olnud LHV kliendile mõeldud tööriist ning sisselogimine oli vajalik ka enne.
  • Võib-olla mõtles Menace, et kui liiga kaua LHV lehel idle olla, siis hangub powertrader ära. Minu meelest see siiski nii ei ole, aga pole täpselt fikseerinud ka. Oleks täitsa kasulik teadmine.
  • AloV
    Kui on tehtud välja logimine, siis powertrader ei näita tehtud tehingud (näitab Logi sisse Finantsportaali)
  • miks välismakseid ei saa määratud maksete alla panna?
  • Seadete all "Vali vaikimisi avatav konto" valikus võiks olla kõik seotud (ehk volitatud kontod) kontod.
  • yanek
    miks välismakseid ei saa määratud maksete alla panna?


    Kahjuks hetkel veel ei saa, aga see töö on meil arenduste all kirjas.
  • Konto väljavõttes võiks olla rohkem filtreerimisvalikuid (sissetulekud/väljaminekud, määrata ise sildid valiku tegemiseks jne.). Kui on vaja näidata makse kinnituseks vaid ühte kannet, siis ei taha teisi sama päeva tehinguid ega ka kontojääki neile näidata. Aga praegu nii kitsaks filtreerimiseks võimalust ei leidnud (min., mis leidsin oli 1 päev koos jäägiga).

    Või siis võiks teha ka võimaluse igal maksel teha väljatrükk koos selle staatusega (ootel/edastatud/toimunud vms.), praegune .pdf on vaid nimega "order/korraldus" ehk ei sisalda mingit infot tehingu reaalse toimumise kohta v.a. panga kinnitusnumber, millest pole kellelgi midagi aru saada.
  • prits
    Konto väljavõttes võiks olla rohkem filtreerimisvalikuid (sissetulekud/väljaminekud, määrata ise sildid valiku tegemiseks jne.). Kui on vaja näidata makse kinnituseks vaid ühte kannet, siis ei taha teisi sama päeva tehinguid ega ka kontojääki neile näidata. Aga praegu nii kitsaks filtreerimiseks võimalust ei leidnud (min., mis leidsin oli 1 päev koos jäägiga).

    Või siis võiks teha ka võimaluse igal maksel teha väljatrükk koos selle staatusega (ootel/edastatud/toimunud vms.), praegune .pdf on vaid nimega "order/korraldus" ehk ei sisalda mingit infot tehingu reaalse toimumise kohta v.a. panga kinnitusnumber, millest pole kellelgi midagi aru saada.


    Lähiajal täienevad märgatavalt nii konto väljavõtte kui koondvaate võimalused.
    Konto väljavõttesse tahame lisada eraldi filtri ploki, mis annab võimaluse ka ühe tehingu eraldi kuvamiseks, lisandub kiirvalikuid ja perioodi valiku muudame mugavamaks.

    Koondvaatesse lisandub eraldi seadistamise võimalus (lihtne drag and drop funktsioon), mis tähendab, et kasutaja saab ise valida, millises järjekorras ta varade plokke näha soovib.
  • Internetipanka logimisel võiks kasutajatunnuse ja PIN/ID/Mobiil sisestamise lahter olla samal avalehel. Swedbank on nii logimise lahendanud ja ei ole ka segadust PIN/ID/Mobiil logimisel. Pole tüütuid vahelehti, pigem on mugavam internetipanka siseneda.
  • Kas/kuidas saan lisada välismakse (EU) määratud maksete alla? Jube tüütu on korduvalt kontonumbrit sisse toksida ja pikas numbris võib vigu ka ette tulla.

    Varasematel maksetel makseajaloos võiks olla ka juures nupp "algata uus sarnane".
  • Hetkel ei saa välismakset määratud maksete alla lisada, plaan on antud võimalus tekitada. Nupu tekitamine on hea mõte, arvestame selle ettepanekuga.
  • Konto väljavõtte küsimiseks peab olema võimalus kuupäevad ka käsitsi sisestada! Hetkel tahtsin näha eelmise aasta väljavõtet. Selleks pean pärast kalöendrile klikkimist klikkima 15 korda, et liikuma 2010. jaanuari ning siis 11 korda, et liikuma 2010. detsembrisse. Lisaks võttis see alg- ja lõppkuupäeva sättimise süsteemist aru saamine paar katsetuskorda, algselt sain vaid ühe kuupäeva välja võtted.
    Hea, et otsisin veel 2010. aasta väljavõtet, mitte varasemat.
  • Kalendris saab kuupäeva üle kirjutada - kursoriga tuleb minna kuupäeva kasti, seal kuupäev üle kirjutada ning seejärel vajutada nupule "Enter". Tuleb tunnistada, et see ei ole väga intuitiivne ning vajab parandamist.
  • pt_
    Konto väljavõtte küsimiseks peab olema võimalus kuupäevad ka käsitsi sisestada! Hetkel tahtsin näha eelmise aasta väljavõtet. Selleks pean pärast kalöendrile klikkimist klikkima 15 korda, et liikuma 2010. jaanuari ning siis 11 korda, et liikuma 2010. detsembrisse. Lisaks võttis see alg- ja lõppkuupäeva sättimise süsteemist aru saamine paar katsetuskorda, algselt sain vaid ühe kuupäeva välja võtted.
    Hea, et otsisin veel 2010. aasta väljavõtet, mitte varasemat.

    Nagu Alo juba kirjutas, siis praeguses keskkonnas saab kalendri kuupäeva üle kirjutada kui minna kursoriga kuupäeva kastile ja seal soovitud kuupäev sisestada. See ei ole kindlasti piisavalt arusaadav lahendus ja seetõttu on meil erinevate väljavõtete vaated juba ümber kujundatud ja lisame need lähiajal ka live keskkonda.
    Konto väljavõtte filtreerimise kuva:


    PS. Täiendavad lisafiltrid avanevad paremal nurgas oleval noolenupul klikkides.
  • Hmm, tunnistan, et kasti saab kirjutada ja see variant ka sobiks mulle. Aga õnnetuseks tekib kohe kastile klikkides ette kalender, millel endal saab ainult nuppudega kuid mööda liikuda liikuda. Nii saan kasti tagant pimesi ühe-kahe numbri muutmisega hakkama (õnnestus isegi aasta 1011 tellida...), aga see poleks ju lahendus.
    Segab just see avanev kalender... või tekib kalender kohe kuupäevale klikkides ette vaid mul? Mida intuitiivsem, seda parem, viimase võimalusena aitaks ka "sisestan käsitsi" nupp.
  • Kas kunagi on plaanis panna Trader ja pangakonto omavahel suhtlema ka reaalajas?
  • Kas deebetkaarti juba varsti saab?
  • pt_
    Hmm, tunnistan, et kasti saab kirjutada ja see variant ka sobiks mulle. Aga õnnetuseks tekib kohe kastile klikkides ette kalender, millel endal saab ainult nuppudega kuid mööda liikuda liikuda.

    Kui sa klikid kuupäeva peal, siis saad numbri klahvistikku kasutades, sinna soovitud kuupäeva sisestada ka siis kui kalender lahti on. Kalendri väljadel näidatakse sulle lihtsalt aktiivset ajavahemikku ja see kuupäeva sisestamist ei sega.
  • Reaalajas suhtlemist plaanis ei ole, Trader on mõeldud ikka tehingute tegemiseks ning LHV konto antud juhul raportite saamiseks.
  • LHV panga sait on ainus panga sait, millele mobiilist mobiil ID-ga ligi ei saa, vaid ütleb, et telefon välja lülitatud või levist väljas. Seega pole mul võimalik eriti oma IPhonega ordereid üles panna, kuna pin-kalulaatorit pole. Miks nii?
  • Powertraderi lingid (Veel uudiseid ja Veel teateid) ei tööta korralikult.
  • Lenzer
    LHV panga sait on ainus panga sait, millele mobiilist mobiil ID-ga ligi ei saa, vaid ütleb, et telefon välja lülitatud või levist väljas. Seega pole mul võimalik eriti oma IPhonega ordereid üles panna, kuna pin-kalulaatorit pole. Miks nii?


    Seda vastust kirjutades logisin telefoniga üle mobiil-ID sisse ja probleeme ei olnud. Kõiki logimisviise oleme ka varasemalt testinud ja probleeme ei tohiks esineda. Saad sa täpsustada, millise iPhonega probleem tekkis?
  • To Lenzer:
    Veel uudiseid paraku ei tööta, kuna kogu otsing on uuendamisel. Järgmise versiooniga saab asi korda.
    Veel teateid peaks aga töökorras olema.
  • Makse ei lähe läbi. Veateade:

    (refresh ei aita)
  • skint
    Makse ei lähe läbi. Veateade:

    (refresh ei aita)


    Uurime võimalikke põhjuseid.
  • Tere, ma küsin teist korda, võimalik et esimene kord jäi tähelepanuta:

    Kas on võimalik saada e-maili peale teadet, et emb-kumb parool on aegunud/aegumas? Eriti just kauplemisparooli kohta käib see küsimus.

    Väga nõme on, kui püüad tehingut teha nii et õiget hetke tabada ja sel hetkel annab veateate, et parool vajab vahetamist. Täna pole esimene kord kus seetõttu aega ja raha kaotan.

    Kui see on tehniliselt raske või teostamatu, võiks öelda. Muidu ma siin ootan ja loodan.

Teemade nimekirja