Börsipäev 21. august
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
Stoxx Europe 600 indeks langes eile 0,5%, kui selgus, et spekulatsioonid nagu Euroopa Keskpank kehtestaks Hispaania, Itaalia ja teise võlaprobleemide käes vaevlevate riikide võlakirjade tootluste jaoks maksimumpiiri, ei vasta tõele. Saksamaa keskpank rõhutas ka oma vastuseisu igasugusele EKP poolsele valitsuste võlakirjade ostmisele.
Samuti on välja koorumas täpsemad andmed Kreeka 11,5 miljardi euro suuruse kärpeprogrammi kohta. Kuigi kõik detailid ei ole veel välja kujunenud, kavatsetakse vähendada kõiki pensione, mis on Kreekas olnud poliitiliselt väga tundlik teema. Lisaks vähendatakse avalikus sektoris palku ning lastakse lahti töötajaid. Üldpildi kärbetest peaks peaminister Samaras andma kolmapäeval.
Makro poole pealt on tänane päev taaskord vaikne. Avalikustamisele tuleb Suurbritannia juulikuu avaliku sektori laenamine ning samuti peaks Hispaania müüma 12-18 kuuseid võlakirju.
Euroopa futuurid on kauplemas 0,02% kõrgemal ning USA futuurid kauplemas ca 0,1% plussis. -
Neljapäeval pani teise kvartali tulemuste hooajale punkti Wal-Mart. Vaadates perioodil 9. juuli – 16. august raporteerinud 2278 ettevõtte tulemusi, siis midagi rõõmustavat öelda ei saa ning tegelikult olidki paljud turuosalised tulemuste hooaja suhtes pessimistlikud. Bespoke’i andmetel suutis kasumiootusi ületada 58,7% ettevõtetest, mis on madalaim näitaja alates 2009. aasta märtsist. Müügitulude suhtes pakkus positiivse üllatuse 48,4% ettevõtetest, mis on samuti madalaim näitaja alates finantskriisi lõpust. Samas kerkis S&P 500 indeks samal perioodil 4,6% ehk hoolimata tavapärasest kesisematest tulemustest võivad aktsionärid tulemuste hooajaga rahule jääda.
-
Hispaania müüs €4,5 miljardi ulatuses võlakirju, intressid kujunesid madalamaks kui möödunud kordadel:
- Spain sells EUR 3.53bln 12-month T-bills, bid/cover 1.91, prev. 2.23 (yield 3.070%, prev. 3.918%)
- Spain sells EUR 982mln 18-month T-bills, bid/cover 3.98, prev. 3.66 (yield 3.335%, prev. 4.242%) -
Gapping up
In reaction to strong earnings/guidance: URBN +17.3% (also upgraded to Hold from Sell at Brean Murray, upgraded to Outperform from Market Perform at William Blair), AMWD +15.1% (light volume), ZOOM +9.2% (thinly traded), NDSN +9.1%, FN +7%, CHD +0.9%, .
M&A news: DEXO +21% and SPMD +12% (Dex One and SuperMedia announce definitive agreement under which the companies will combine in a stock-for-stock merger; combined companies estimate annual expense synergies of $150-$175 million by 2015).
A few financial related names showing strength: ING +3.4%, BCS +2%, DB +1.6%, SAN +0.9%, BAC +0.6%.
Select metals/mining stocks trading higher: MT +2.1%, HMY +2%, RIO +1.6%, BHP +1.6%, HL +1.4%, PAAS +1.1%, GLD +0.4%, GDX +0.4%.
Other news: HEES +17.1% (declares one-time special cash dividend of $7.00 per share), PSTI +5% (ticking higher, renewed a five-year Collaborative Research Agreement with the Berlin-Brandenburg Center for Regenerative Therapy at Charite-University Medicine Berlin), LNG +4.3% (received a $1 bln investment from China Sovereign Fund and Government of Singapore Investment, according to reports), CHU +3.5% (light volume, releases July operational statistics), DWA +2.6% (enters into new five-year distribution agreement with Twentieth Century Fox), RCL +1.8% and UL +1.3% (still checking for anything specific), WIN +1.3% and MLNX +0.7% (positive mention on MadMoney).
Analyst comments: VMW +0.5% (target raised to $115 from $105 at Mizuho) -
Gapping down
In reaction to disappointing earnings/guidance: ENG -27.3% (thinly traded), BBY -11%, TECD -6.1%, MDT -2.1%, TSL -1%, (light volume).
A few BBY peers ticking lower: HGG -2.4%, RSH -1.4%.
Other news: VHC -5.9% (VirnetX Holding to re-file its complaint against Apple with the ITC ), FB -0.6% (Director Peter Thiel disclosed the sale of ~22 mln shares at prices ranging between $19.27-20.06), RDS.A -0.5% (plans to invest $1 bln per year in China's shale gas resources, according to reports).
Analyst comments: AUXL -2.4% (downgraded to Underweight from Equal Weight at Morgan Stanley), GRPN -2.2% (downgraded to Underweight from Equal Weight at Barclays), ABB -1.3% (ABB Ltd downgraded to Sell from Hold at Deutsche Bank), FOSL -1.2% (downgraded to Hold from Buy at ISI Group), ECA -0.7% (downgraded to Sell from Hold at Societe Generale). -
Tere,
Soetasin täna näpuotsaga sellise firma nagu Millennial Media (MM) aktsiaid. Tegemist siis sisuliselt ainukese puhtatõulise mobiilse interneti reklaamivõrgustikuga. Google Admobi järel suuruselt teine tegija, samas turuväärtus 900 miljonit USD tundub päris pisike vs. potentsiaal ja Google enda äri. Mulle tundub, et mobiilne reklaam (location-based, targeted) on selline tulevikuäri, mis lähiaastatel väga kiiresti kasvab (10x). Kasumlikkus pole küll sama, mis tavapärasel internetireklaamil, kuid mahud peaksid siiski selle tasa tegema. Lisaks sellele siis kindlasti ka ülevõtukandidaat MSFT, FB või mõne muu sellise suure jaoks.
Pole jõudnud küll väga uurida aga tundub huvitav igatahes. Äkki keegi teine siit teab rohkem? -
Selline asi jäi silma mobiilse reklaami seisukohast:
“Currently, 25% of people’s active media consumption is on mobile, yet only 1% of the spending goes there.”
Nagu võiks kasvuruumi olla asjal natuke. -
Doug Kass on võtmas turgude suhtes negatiivsemat seisukohta ja ütleb, et turuosalised peaks valmistuma languseks:
With the S&P 500 closing yesterday's session at about 1418, the benchmark index is near the upper end of my long-held expected trading range of 1300-1420 for the remainder of the year.
It may now be time to take a variant and more negative market view. From my perch, the S&P 500 now has an asymmetric risk profile, offering more risk to the downside compared to upside reward and opportunity.
Pikemalt tema põhjendustest saab lugeda Business Insideri veebilehelt.
Kass: Get Ready for the Fall -
nextphase
Tere,
Soetasin täna näpuotsaga sellise firma nagu Millennial Media (MM) aktsiaid. Tegemist siis sisuliselt ainukese puhtatõulise mobiilse interneti reklaamivõrgustikuga. Google Admobi järel suuruselt teine tegija, samas turuväärtus 900 miljonit USD tundub päris pisike vs. potentsiaal ja Google enda äri. Mulle tundub, et mobiilne reklaam (location-based, targeted) on selline tulevikuäri, mis lähiaastatel väga kiiresti kasvab (10x). Kasumlikkus pole küll sama, mis tavapärasel internetireklaamil, kuid mahud peaksid siiski selle tasa tegema. Lisaks sellele siis kindlasti ka ülevõtukandidaat MSFT, FB või mõne muu sellise suure jaoks.
Pole jõudnud küll väga uurida aga tundub huvitav igatahes. Äkki keegi teine siit teab rohkem?
Laused "Soetasin täna aktsiaid" ja "Pole jõudnud küll väga uurida...."
kohe sobivad kokku! :) -
Romka,
Näpuotsaga :). See on selline positsioon, mis siis sunnib natuke edasi uurima. Kui hakkab väga meeldima, siis ostan juurde. -
IMUC ei ole kaubeldav
-
Schlagbaumm, lisasin IMUC-i kaubeldavate aktsiate nimekirja.
-
Aitäh!
-
Tere,
Ma jauran selle Millennial Media (MM) kallal natuke veel. Täna rääkis Piper Jaffray & Co mobiilsest reklaamist sellist juttu (seoses Facebookiga):
We believe Facebook's early success in mobile has gone largely unappreciated by investors. Facebook's success in mobile in the first month of implementation ($180 million run-rate as of June) suggests that the company is already one of the biggest players in mobile advertising. We believe that the bigger picture for mobile is bright and believe that more that $15 billion in ad spend could be shifting into mobile over the next five years in the US alone. We believe that globally, the mobile opportunity for Facebook could be around $2 billion annually, which we do not believe is fully reflected in Street models. This implies that mobile could be 15-20% of Facebook revenue in 2015 (vs. a run-rate of ~2% in 2012), compared to ~11% of Google revenue being mobile in 2012.
Ühesõnaga kinnitab kasvuteesi. Võrdluseks MM-i kvartaalne käive on hetkel $180mln kandis.
Long MM, lisanud küll pole veel. -
Millennial Media (MM) on siin viimasel ajal ülespoole liikunud. Peamine põhjus FB looja intervjuu, kus too rääkis omajagu mobiilsest reklaamist. Vaikselt hakkavad inimesed sellele värgile siis tähelepanu pöörama.
Lisaks sellele tõi Cramer MM-i juhi endale saatesse:
http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000115446&__source=yahoo|headline|quote|video|&par=yahoo
Eriti asjalikku esmamuljet pontšik nagu ei jätnud. Pigem püüdis luua positiivset fooni enne lock-upi.
Long MM, lisanud pole. -
Tuleb välja, et Millennial Media (MM) tõusis nii kiiresti eest ära, et ma hoopis müüsin täna 16 dollari all poole sellest imepisikesest positsioonist maha. Mu LHV pin-kalkulaator on kadunud, mis tähendab, et ma ei saa oma keskmist hinda vaadata aga sinna 11-12 dollari vahele see vist jäi.
BTIG alandas täna Facebooki (FB) reitingu Sell peale, osaliselt põhjendades seda sellega, et mobiilsed reklaamid on küll kasumlikud aga oma praegusel kujul rikuvad user experienci. Olles nüüd ise ka viimaks nutitelefoni omanik olen ise ka pidevalt ennast tabanud väikese ekraani peal kogemata igasugustele tobedatele reklaamidele klikkimast. Väga tüütu!
Ma usun,e t kokkuvõttes see mobiilse reklaami asi ikkagi töötab aga see vajab lihtsalt natuke aega, et tehnoloogilised lahendused korda saada. Jätan selle tükikese kätte aga no nii lühikese aja jooksul tekkinud kasumit ei saa päris lauda ka jätta. Äkki kedagi huvitas.