LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

SATU laboratory Funderbeamis

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Tere, minu nimi on Siim, olen SATU laboratory asutaja ja hetkel kaasame funderbeamis kiiremaks kasvamiseks vahendeid: LINK

    Meist ilmus juunis ka pikem lugu Forbes: LINK

    SATU laboratory toodab toodet nimega Gel Wipe, mis on alternatiiv niisutatud salvrätikutele, sest üha rohkem täiskasvanuid kasutab just eelnevalt niisutatud salvrätikuid oma intiimpiirkonna puhastamiseks aga nendega kaasnevad liiga tihti probleemid nagu kanalisatsioonitorude ummistumine või keskkonnareostus.
    Geeli innovaatilisus seisneb selles, et seda on võimalik kasutada pea iga tavalise tualettpaberiga, ilma et paber laguneks. Lisaks ei tekita see ummistusi ega reosta loodusesse sattudes keskkonda.

    Kui kunagi idee tuli, olime maailmas 1-2 firma seas, kes sellise toote turule töid, aastal 2018 on sarnased tootjaid juba pea 40 aga meie kvaliteet on endiselt parem, kui enamus vahtudel ja vesistel vedelikel, mis rikuvad kiiresti paberi.

    Lisaks oleme veel ainuke tootja, kelle kvaliteeti aksepteerivad suuremd tualettpaberit tootvad ettevõtted nagu Metsä Tissue (Serla ja Lambi) või Gomà-Camps Hispaanias.

    Aastate jooksul on meie üsna vaevalist pusimist ka positiivselt tunnustatud.
    SATU laboratory valiti ülemaailmse maineka innovatsioonikonkursi RISI Pulp and Paper International kuue finalisti sekka Tissue-Innovation kategoorias. Tegemist kõige mainekama auhinnaga tselluloosi- ja paberitööstuses.

    Mind ennast valiti Londonis HSC1 (The Healthcare Startup Society) kogukonna poolt 7 silmapaistvama tegevjuhi hulka maailmas, kelle tegemistel tasub silma peal hoida.

    Põhjuseks polnud probleemid keskkonnaga, mida meie toode lahendab, vaid positiivne tagasiside kasutajatelt, kellel on olnud: psoriaas, kõht lahti, hemorroidid, kuiv nahk intiimpiirkonnas peale menopausi või kiiritusravi. Tulevikus plaanime toote kasutegurit nende hädadega ka teaduslikult uurida ja juba oleme saanud ka positiivsed tagasisidet arstidelt.

    Hiljuti liitus meie meeskonnaga Raino Raasuke.
    Raino on Amazonis müünud 4 aastat, peamiselt turvatoodete valdkonnas.
    Selle ajaga on ta üles ehitanud 10-liikmelise meeskonna ning 600 000 USD kuukäibega brändi, NoCry. Peale põhjalikku andmete kogumist ja töötlemist julgeme me väita, et 3-5 aastaga on läbi amazoni sarnaste mahtudega müük saavutatav ka SATU laboratory puhul.

    Meil on olemas vajalikud litsentsid ja load. Hetkel müüme amazonis (UK, US (FBA aktiveerus 2 päeva tagasi), CA, AU) Müük on algusfaasis, käive on praegu väike, eelmisel kuul oli see 2000 eurot.
    .

    Millised on potentsiaalsed riskid?

    Kõige suurem risk on kui niisutatud salvrätikute tootjaid kohtus võidavad õiguse kasutada märget "flushable" oma suva järgi ja ei pea arvestama veefirmade poolt määratud kriteeriume. White King wipes sai juba Austraalias trahvi $700.000 ja Aldi eemaldas müügilt seal kõik sellise märgistusega tooted. Paraku on ka näiteid kus Ameerikas on rõhutud sõnavabadusele ja nii karistusest veel pääsetud. See kõik on oluline, sest ilma veefirmade ja keskkonnaaktivistide teavituseta kahaneksid ka meie võimalused tarbijat harida (väga kulukas protsess) ning inimesed ei otsiks enam alternatiive nii aktiivselt.

    Hoian jutu hetkel lühikese, aga meeleldi vastan tekkinud küsimustele jooksvalt.

    Küsimused on teretulnud, lähemalt saate lugeda Funderbeami lehelt:LINK
    Märkida saate kuni: 31 juuli.


  • Tere Siim,
    Tänan projekti kirjelduse eest. Funderbeamis on tõepoolest rohkem juttu, aga seoses tänase uuendusega tekkis küsimus, mille arvelt sai pre-money valuation vähendatud? 1,45m on kindlasti atraktiivsem investoritele kui 1,8m, aga äkki saad öelda, kuidas just see arv saadi?
  • sergeii
    Tere Siim,
    Tänan projekti kirjelduse eest. Funderbeamis on tõepoolest rohkem juttu, aga seoses tänase uuendusega tekkis küsimus, mille arvelt sai pre-money valuation vähendatud? 1,45m on kindlasti atraktiivsem investoritele kui 1,8m, aga äkki saad öelda, kuidas just see arv saadi?


    Tere ja tänud küsimuse eest.

    Sai arvesse võetud senist huvi ja põhjalikult suheldud nendega, kellel oleks huvi, kui valuation oleks 20% madalam.
    Meie valuation koosneb hetkel: meeskonnast, tehtud toimingutest toote registreerimisel, mis oli meeletult mahukas protsess ja litsentsist.
  • Tänan.
    Kas on ka seadusandlikult poolelt mingeid uudiseid või vihjeid, et konkureerivad wet 'flushable' wipes peaks olema teatud riikides keelatud või ümbernimetatud? See looks ju selge eelise nende ees.
  • Väga optimistlikult hindate oma äriideed, aga sitkust ja jõudu
  • Kuidagi ebamugav toode tundub.
    Miks mitte müüa niisutatud salvrätikuid, kuhu on antud geel eelnevalt kantud (wc paberi baasil)?

    Miks "lead investor" ei ole midagi investeerinud?
    Kus saaks tutvuda äriplaaniga/müügiprognoosidega - st, mis plaanis saavutada, kui antud investeering käes?
  • vabastiil

    Miks "lead investor" ei ole midagi investeerinud?
    Kus saaks tutvuda äriplaaniga/müügiprognoosidega - st, mis plaanis saavutada, kui antud investeering käes?

    Kui ma saan õigesti aru investorite loetelust, siis on lead investor investeerinud oma ettevõtte alt.

    Funderbeami projekti kirjeldusest on aga kogutud summa kasutamine järgnev:

    Our goal with the minimum €100 000 investment:

    Build a strong sales and marketing team.
    Build a sound distribution network in the US, UK, Spain and Scandinavia.
    Start testing Gel Wipe on hemorrhoid patients in Estonia.
    Open Amazon Store in US, Canada & Australia.
    Increase the finished goods inventory.
    Fasten the process and bring to the market new products for men, hikers and travellers.
    Investment will be used at building up:

    35% Sales, marketing and distribution.
    35% Building team & salaries.
    15% Continuous product R&D.
    15% Production capabilities and working capital.
  • Omalt poolt toetan kampaaniat 2k EUR-iga. Spekulatiivne rahapaigutus muidugi (nagu investeeringud start-up ettevõtetesse ikka), ent huvitav & hariduslikult kasulik jälgida. Tean, et pole mingi scam. @siimsaat: edu ja jõudu! @LHV & LHV foorumlased: proovige toodet ise ka :D
  • Mitte paha pärast, ent ma võib-olla olen sellel teemal harimatu: miks keegi peaks mingit geeli paberile määrima, et seda siis tagumikule kanda? Kas ma olen kogu elu valesti elanud kasutades tavalist paberit selleks tööks?
  • TauriA
    Mitte paha pärast, ent ma võib-olla olen sellel teemal harimatu: miks keegi peaks mingit geeli paberile määrima, et seda siis tagumikule kanda? Kas ma olen kogu elu valesti elanud kasutades tavalist paberit selleks tööks?


    sest üha rohkem täiskasvanuid kasutab just eelnevalt niisutatud salvrätikuid oma intiimpiirkonna puhastamiseks aga nendega kaasnevad liiga tihti probleemid nagu kanalisatsioonitorude ummistumine või keskkonnareostus.

    Kas sina ei olegi mures kanalisatsioonitorude ummistumise pärast? Või keskkonnareostuse pärast? Või on sul äkki wc-s prügikast, kuhu ummistav komponent visata ja sinna tekkiv prügi liigub ilusti jäätmejaama, kus see turvaliselt ära põletatakse? ;)
  • Nuh, mul ongi küsimus, et miks nad selle märja lapiga sealt alt tahavad üle käia. Tundub ebameeldiv tegevus, kuid tuleb välja, et suurest keskkonna hoolivusest ollakse valmis seda tegema. Iga päev õpin midagi uut.
  • Ma võin sulle saladuskatte all vihjata - niiske lapp puhastab palju efektiivsemalt kui mistahes kuiv või niiske wc-paber. Kõik emad teavad seda. Põhjus lapi tekstuuris. Ja selle tekstuuri ja koostise tõttu ei lagune see seistes ka ära, erinevalt wc-paberist. Pakun SATU laborile tasuta välja uue äriidee - taaskasutatav niiske lapp, mis ühildub 100% teie enda geeliga. Kuna mitte midagi ära ei visata, ei teki ka ummistusi ega keskkonnareostust.
  • Umg... Detailidesse minemata... Eriti USAs reisides olen tähele pannud, et see torude ummistumine võib teinekord olla päris ebameeldiv probleem. Euroopas (vähemasti neis riikides, mida külastanud olen) on kanalisatsioonisüsteem vähe töökindlam ses suhtes. Ent kes teab, kuhu see saast lõpuks välja jõuab...
  • Tootmine on Ungaris? Äkki valgustad, miks?
  • TauriA
    Mitte paha pärast, ent ma võib-olla olen sellel teemal harimatu: miks keegi peaks mingit geeli paberile määrima, et seda siis tagumikule kanda? Kas ma olen kogu elu valesti elanud kasutades tavalist paberit selleks tööks?


    Mul oli sama mõte, aga kodulehel on veenev seletus olemas:
    IMPROVES PERSONAL HYGIENE
    We use soap to clean hands, toothpaste to clean teeth and shampoo to clean hair. But why are behaving differently with our bottoms?

    KEEP THE UNDERWEAR CLEAN
    In the video above, you can see how people react, when asked to imagine opposite sex with dirty underwear. Most said it kills the mood instantly.

    MOISTURIZES SKIN
    Wiping with dry paper causes irritation and micro cuts of skin in delicate areas. Using gel moisturizes and soothes dry skin to prevent irritation.

    --
    Ma saan aru, et eeliseks "tüüpilise" niiske rätiga on see, et antud geeli saab kanda paberile, mis hiljem kenasti laguneb.
    .. aga endiselt tundub ebamugav. Miks mitte müüa geeli, mis on juba paberil - see üleliigne mässerdamine ei lenda niivõrd hästi.
  • vabastiil
    Kuidagi ebamugav toode tundub.
    Miks mitte müüa niisutatud salvrätikuid, kuhu on antud geel eelnevalt kantud (wc paberi baasil)?

    Miks "lead investor" ei ole midagi investeerinud?
    Kus saaks tutvuda äriplaaniga/müügiprognoosidega - st, mis plaanis saavutada, kui antud investeering käes?


    Lead investor investeeris läbi Perceivon OÜ.
    Probleem ongi selles et niisutatud salvrätikuid ei tohi potist alla lasta, sest INDA ja EDANA standardid pole kooskõlas veekäitlus ettevõtete poolt loodud reeglitega.
  • TauriA
    Mitte paha pärast, ent ma võib-olla olen sellel teemal harimatu: miks keegi peaks mingit geeli paberile määrima, et seda siis tagumikule kanda? Kas ma olen kogu elu valesti elanud kasutades tavalist paberit selleks tööks?


    Kuiv tualettpaber ärritab nahka ja ei puhasta piisavalt.
    Kui meie käed saavad mustaks, siis kasutame ka alati niisutavat komponenti.
    Imikute pepud pühime ka niiske lapiga või niisutatud salvrätikuga, sest tahame neile parimat aga enda hügieeni jätame tihti unarusse. Õnneks üha rohkem täiskasvanuid inimesi on hakanud ka enda eest paremini hoolitsema.

    Läks ju pikalt aega enne, kui saadi aru hambapasta vajalikkusest.
  • vabastiil
    TauriA
    Mitte paha pärast, ent ma võib-olla olen sellel teemal harimatu: miks keegi peaks mingit geeli paberile määrima, et seda siis tagumikule kanda? Kas ma olen kogu elu valesti elanud kasutades tavalist paberit selleks tööks?


    Mul oli sama mõte, aga kodulehel on veenev seletus olemas:
    IMPROVES PERSONAL HYGIENE
    We use soap to clean hands, toothpaste to clean teeth and shampoo to clean hair. But why are behaving differently with our bottoms?

    KEEP THE UNDERWEAR CLEAN
    In the video above, you can see how people react, when asked to imagine opposite sex with dirty underwear. Most said it kills the mood instantly.

    MOISTURIZES SKIN
    Wiping with dry paper causes irritation and micro cuts of skin in delicate areas. Using gel moisturizes and soothes dry skin to prevent irritation.

    --
    Ma saan aru, et eeliseks "tüüpilise" niiske rätiga on see, et antud geeli saab kanda paberile, mis hiljem kenasti laguneb.
    .. aga endiselt tundub ebamugav. Miks mitte müüa geeli, mis on juba paberil - see üleliigne mässerdamine ei lenda niivõrd hästi.


    Sest kui proovida paberit eelnevalt niisutada, tuleks seda ka eelnevalt töödelda, et see juba poes riiulil ei laguneks ja kodus näpud läbi ei läheks. See aga tähendaks, et toode poleks veekäitlus ettevõtete poolt aksepteeritav, sest tegemist oleks niisutatud salvrätikuga, mis tekitab ummistusi. Tavalise tualettpaberi eesmärk ongi võimalikut kiiresti niiskusega kokku puutudes laguneda.
  • Hästi. Juurpõhjus on siis harimata turus (sh mina).

    Turunduslikult pange juurde käsitöö / craft ja peaks hästi müüma.
  • krohts
    Umg... Detailidesse minemata... Eriti USAs reisides olen tähele pannud, et see torude ummistumine võib teinekord olla päris ebameeldiv probleem. Euroopas (vähemasti neis riikides, mida külastanud olen) on kanalisatsioonisüsteem vähe töökindlam ses suhtes. Ent kes teab, kuhu see saast lõpuks välja jõuab...


    Jõuab pumbajaamadesse, kus rikub tehnikat või veekogudesse.
    Näiteks Inglismaal on Thamesi jõe põhjas juba nii palju niisutatud salvrätikuid, et jõe voolukiirus on kasvanud, sellest tingituna.
  • TauriA

    Turunduslikult pange juurde käsitöö / craft ja peaks hästi müüma.


  • Enne kui keegi jõuab kaks korda pilgutada, on turg asja täis ja keegi teeb juba private lebelit ja sealt edasi on asi mahtudes.
  • TauriA
    Hästi. Juurpõhjus on siis harimata turus (sh mina).

    Turunduslikult pange juurde käsitöö / craft ja peaks hästi müüma.


    Vastutama peaksid ikka tootjad, kes teadlikult eksitavad tarbijat, ei saagi nõuda, et tarbija kõike teaks.
    Näiteks King White Wipes sai juba $700.000 trahvi Austraalias ja Aldi lõpetas "flushable" märgistusega salvrätikute müügi.

    Käsitöö märki küll kunagi ei tule, sest nii vähemalt meie toote puhul kannataks kvaliteet.
  • ymeramees
    Enne kui keegi jõuab kaks korda pilgutada, on turg asja täis ja keegi teeb juba private lebelit ja sealt edasi on asi mahtudes.


    Õnneks/kahjuks see nii kiiresti ei käi.
    Kui alustasime ja saime esmased registreeringud oli sarnaseid tooteid 2, nüüd pea 40 aga meie geel on ainukene, mille kvaliteet on aksepteeritud suurte tootjate nagu Metsä Tissue poolt (Serla ja Lambi). Ka oleme ainukesed, kelle toote kasutamisel on arstid täheldanud positiivset mõju, kui patsient on varem olnud hädas hemorroidide või kuiva nahaga. Plaanime neid tähelepanekuid tulevikus põhjalikult uurida.
  • Clementine
    Tootmine on Ungaris? Äkki valgustad, miks?


    Meeleldi valgustan.
    Kui idee tuli, siis Eestis väideti meile, et sellist toodet pole võimalik teha, sest niisutav komponent rikub paberi.
    Alguses kui tootmispartnerit otsisime, siis sai kirjutatud/helistatud pea 150 firmale Euroopas.
    Unagri valisime, sest neil olid teadmised, hea tehnika ja võimekus toota 1.000.000 ühikut nädalas.
  • kindsigo
    Ma võin sulle saladuskatte all vihjata - niiske lapp puhastab palju efektiivsemalt kui mistahes kuiv või niiske wc-paber. Kõik emad teavad seda. Põhjus lapi tekstuuris. Ja selle tekstuuri ja koostise tõttu ei lagune see seistes ka ära, erinevalt wc-paberist. Pakun SATU laborile tasuta välja uue äriidee - taaskasutatav niiske lapp, mis ühildub 100% teie enda geeliga. Kuna mitte midagi ära ei visata, ei teki ka ummistusi ega keskkonnareostust.


    See on väga hea idee ja õige tähelepanek.
    Ise vast lappe tootma ei hakka aga miks mitte mõne tootjaga teha koostööd.
    Ka lappi valides tuleb olla tähelepanelik, sest paljud sisaldavad mikrofiibreid või plastikut ning jõuavad paraku loodusesse mikroplastikuna.
  • sergeii
    vabastiil

    Miks "lead investor" ei ole midagi investeerinud?
    Kus saaks tutvuda äriplaaniga/müügiprognoosidega - st, mis plaanis saavutada, kui antud investeering käes?

    Kui ma saan õigesti aru investorite loetelust, siis on lead investor investeerinud oma ettevõtte alt.

    Funderbeami projekti kirjeldusest on aga kogutud summa kasutamine järgnev:

    Our goal with the minimum €100 000 investment:

    Build a strong sales and marketing team.
    Build a sound distribution network in the US, UK, Spain and Scandinavia.
    Start testing Gel Wipe on hemorrhoid patients in Estonia.
    Open Amazon Store in US, Canada & Australia.
    Increase the finished goods inventory.
    Fasten the process and bring to the market new products for men, hikers and travellers.
    Investment will be used at building up:

    35% Sales, marketing and distribution.
    35% Building team & salaries.
    15% Continuous product R&D.
    15% Production capabilities and working capital.


    Just, lead investor on investeerinud oma ettevõtte alt.
  • sergeii
    Tänan.
    Kas on ka seadusandlikult poolelt mingeid uudiseid või vihjeid, et konkureerivad wet 'flushable' wipes peaks olema teatud riikides keelatud või ümbernimetatud? See looks ju selge eelise nende ees.


    Hetkel plaanitakse flushable märgistusega niisutatud salvrätikud keelata Euroopas aastaks 2021.
    Aldi juba keelas nende müügi Austraalias ja teised jaeketid liituvad varsti.
    Probleemist räägitakse kõige valjemalt Inglismaal, kus peale joogikõrte keelustamist soovitakse keelata niisutatud salvrätikud aga täpset daatumit on keeruline prognoosida. Enamus juhtumid, mis kohtusse jõudnud on leidnud meile positiivse lahenduse va. Kimberly-Clarki juhtum Ameerikas, kus nad hetkel pääsesid vaid selle pärast, et nende kaitsjad rõhusid sõnavabadusele.
  • siimsaat
    TauriA
    Hästi. Juurpõhjus on siis harimata turus (sh mina).

    Turunduslikult pange juurde käsitöö / craft ja peaks hästi müüma.


    Vastutama peaksid ikka tootjad, kes teadlikult eksitavad tarbijat, ei saagi nõuda, et tarbija kõike teaks.
    Näiteks King White Wipes sai juba $700.000 trahvi Austraalias ja Aldi lõpetas "flushable" märgistusega salvrätikute müügi.

    Käsitöö märki küll kunagi ei tule, sest nii vähemalt meie toote puhul kannataks kvaliteet.


    :) Naerumärk jäi ennem panemata.

    Igatahes tuleb kiita ettevõtte eestvedajat, et suudab professionaalselt olla üle labastest kommentaaridest ja vastusena isegi lisaväärtust luua. Siiski, minu mure SATU puhul on see, et olete ühe toote ettevõte ning kas see toote elutsükli väärtus tänasesse päeva diskonteerides annab mõistliku tulemuse ettevõtte valuatsiooni silmas pidades. Võib-olla on sihik liiga kõrge, vähemalt praegu.
  • TauriA
    siimsaat
    TauriA
    Hästi. Juurpõhjus on siis harimata turus (sh mina).

    Turunduslikult pange juurde käsitöö / craft ja peaks hästi müüma.


    Vastutama peaksid ikka tootjad, kes teadlikult eksitavad tarbijat, ei saagi nõuda, et tarbija kõike teaks.
    Näiteks King White Wipes sai juba $700.000 trahvi Austraalias ja Aldi lõpetas "flushable" märgistusega salvrätikute müügi.

    Käsitöö märki küll kunagi ei tule, sest nii vähemalt meie toote puhul kannataks kvaliteet.


    :) Naerumärk jäi ennem panemata.

    Igatahes tuleb kiita ettevõtte eestvedajat, et suudab professionaalselt olla üle labastest kommentaaridest ja vastusena isegi lisaväärtust luua. Siiski, minu mure SATU puhul on see, et olete ühe toote ettevõte ning kas see toote elutsükli väärtus tänasesse päeva diskonteerides annab mõistliku tulemuse ettevõtte valuatsiooni silmas pidades. Võib-olla on sihik liiga kõrge, vähemalt praegu.


    Keskendume ühele tootele ja see on meie teadlik valik hetkel, küll aga plaanime laiendada sortimenti juba sügisel.
    Eks kõik võrdlused ole natukene kahtlase väärtusega aga ehk annab aimu:

    PeeSafe - firma mis toodab pihustit prilllaudade puhastamiseks, kaasas veebruaris 2018 $5 miljonit valuationiga 20 miljonit.
    The Cheeky Panda - müüb pambusest valmistatud tualettpaberit, kaasas juunis 2018 £1 miljoni, valuationga 20 miljonit.
    Georgia-Pacific - investeeris oma tootearendusse 2-3 aasta jooksul $30-40M, et valmistada meile sarnast toodet
    (Hyba Personal Cleansing System). Paraku oli tulemuseks vesine vaht, mis tavalise tualettpaberiga ei tööta.

    Esimese kahe müüginumbrid polnud ka selleks hetkeks midagi ulmelist ja meile saavutatavad juba järgmine aasta. Samas PeeSafe ja The Cheeky Panda ei oma ühtegi patenti ega litsentsi, mis annab meile selles sektoris väga suure lisaväärtuse, sest saame laieneda läbi litsentseerimise. Hetkel on huvi tuntud Hispaaniast, Iisraelist, Philipiinidelt ja Indiast (PeeSafe).
  • kindsigo
    Pakun SATU laborile tasuta välja uue äriidee - taaskasutatav niiske lapp, mis ühildub 100% teie enda geeliga. Kuna mitte midagi ära ei visata, ei teki ka ummistusi ega keskkonnareostust.

    Me oleme juba mõnda aega sõpradega aasinud ökoloogilise taaskasutatava peldikukäpiku teemadel. No ilmselt on käes aeg sellega maailm vallutada :).
  • Marvin
    kindsigo
    Pakun SATU laborile tasuta välja uue äriidee - taaskasutatav niiske lapp, mis ühildub 100% teie enda geeliga. Kuna mitte midagi ära ei visata, ei teki ka ummistusi ega keskkonnareostust.

    Me oleme juba mõnda aega sõpradega aasinud ökoloogilise taaskasutatava peldikukäpiku teemadel. No ilmselt on käes aeg sellega maailm vallutada :).


    Turg on selleks küps.
    Selline käpik/kinnas on tegelikult juba olemas ja neid müüakse haiglatele, kus hoolitsetakse voodihaigete eest.
  • Mõistan hästi, et meie valdkond pole glamuurne ja võib esimese hooga muigama ajada aga hügieen ning probleemid keskkonnaga sellises ulatuses puudutavad meid kõiki.

    Uskuge ma olen nende aastate jooksul kõike kuulnud, kuidas sellist toodet pole võimalik teha, kuidas sellisele tootele pole turgu või kuidas mingi eestlane (koostöös ungarlastega) suutis sellise toote teha ning suured tegijad mitte.

    Oluliselt kõnekam on see, et Mark Cuban investeeris firmasse Dude Wipes, et Dollar Shave Club (mis osteti Unileveri poolt 1 miljardi eest) hakkas niisutatud salvrätikuid tootma, et Georgia-Pacific (Koch Industries revenue $115B) püüdis edutult ise sarnast toodet arendada, et Essity (endine SCA) president meiega isiklikult ühendust võtts (linkedIn) või maailma suurimad niisutatud salvrätikute tootjad agaralt läbi amazoni meie tooteid tellivad.

    Me oleme tõestanud, et sellist toodet on võimalik teha.
    Me oleme tõestanud, et meie kvaliteet peab ajale vastu,sest turul on juba pea 40 toodet (vahud ja vesised vedelikud) aga ainult meie kvaliteet on heaks kiidetud Metsä Tissue (Serla/Lambi) poolt.
    Ja me tõestame, et muutuvate keeldude taustal, mida niisutatud salvrätikute tootjad aksepteerima peavad on ka meie tootele turg olemas. Seda kinnitavad ka uuringud ja data, millele oleme läbi amazoni kinnitust saanud.

    Sõltumata tulemusest funderbeamis jääb selline avalik raha kaasamine ka viimaseks, sest oma eesmärgi on ta osaliselt juba täitnud, seega kasutage võimalust ja küsige julgelt, sest hiljem sellist võimalust enam avaneda ei pruugi.

    Seega järgmine kord, kui teil on lahti kõht, kimbutavad hemorroidid, ärritus, nahk kuiv, istuv töö, reisile/matkale minek, meeldib sõita rattaga, soovite lihtsalt olla seksikas või hoolite keskkonnast, siis teadke, et meie oleme olemas ja tagala kindel.
  • siimsaat

    Me oleme tõestanud, et sellist toodet on võimalik teha.
    Me oleme tõestanud, et meie kvaliteet peab ajale vastu,sest turul on juba pea 40 toodet (vahud ja vesised vedelikud) aga ainult meie kvaliteet on heaks kiidetud Metsä Tissue (Serla/Lambi) poolt.


    Mitte soovides teie äriideed potist veega alla lasta, jääb mul siiski kripeldama see jutt, et wc-paberi tootja kiitis ainult teie geeli heaks. Kas näiteks ka leivatootjad peaks või ja pasteedid heaks kiitma, mida sinna peale määrida soovitakse?

    Ja millest ikkagi see enesekindlus, et konkurendid sama toodet turule tuua ei suuda. Kas pikaajalise kogemusega meie oma kohalik Orto näiteks ei suudaks soovi korral sama teha? Miks mitte?

    http://www.orto.ee/index.php?product_id=185&group_id=62&page=120&action=show_product_details&
  • aga ainult meie kvaliteet on heaks kiidetud Metsä Tissue (Serla/Lambi) poolt.

    Aga ainult mina oskan meie tänavas kahe apelsiniga žongleerida.

    Metsä Tissue ei ole vast esimese suurusjärgu target teie konkurentidele, eks? Aga muidu, edu!
  • Kohtusin Siimuga, minu jaoks investorina oli oluline saada vastused järgmistele punktidele:
    - Kas meeskond on asjatundlik ja läbilöögivõimeline? Pärast põhjalikku “pommitamist” väidan, et on;
    - Kas toode võetakse tarbijate poolt kasutusele? Kindlust pole, aga tarbijate suund on mugavuse poole, ajalugu on näidanud, et nii läheb;
    - Kas toodet on võimalik lihtsalt järele teha? Sama valemiga mitte. Küsimärk on võimaliku analoogi valmistamine;
    - Kas müüa suudetakse? Strateegia ja kogenud müügimees lubab seda uskuda. Riski tasub võtta.

    Oluline saab olema meeskonna koos toimimine raskuste ilmnemisel. Kas see peab takistustele vastu või mitte, seda näitab aeg.

    Miks ma otsustasin osaleda? Peamiselt Siimu suhtumine, ta on põhjalik ja asjatundlik. Nad on teinud korraliku eeltöö, praegu on nad kännu taga kinni. Miks mitte neid aidata?
  • Rõhuv enamus meil müügil olevast WC paberist on selline, et kui see kasvõi veidigi niiskeks muutub, on vähegi väiksemagi mehaanilise mõjutuse tulemuseks hunnik paberipuru ning mingit pühkimisest ei saa juttugi olla. Kuidas antud niisutav vahend tagab, et WC paber jääb sama tugevaks ja koospüsivaks, kui see on kuivast peast?
  • Kas keegi foorumlatest on toodet ka reaalselt kasutanud?
    Apothekas müügil 8,25 EUR 100ml.
    Kas mul peab see pudelike kuskil mobiili/pangakaartide vutlari külge kinnitatud olema?
    Meestel praktiliselt on keeruline seda kaasas kanda.
    Ilmselt naisterahvastel lihtsam, kuna mitme tonni EURine käekott on nagunii kaasas.

  • Mina kasutan. Väga ok toode. Paari päevaga harjud ja kui pärast kuskil kasutad lihtsalt paberi, ilma geelita, on ikka vahet tunda. Geeliga on mõnusam.

    Arvan et 30ml pudeli on kindlasti vaja tootevalikule lisada ASAP. Oleks väike, mugav, saab lennuki käsipagasi panna ja ka autos igaks juhuks hoida (kui on hädaliselt vaja kuskil Statoilis nr.2 teha.

    Ka ntx. 4.90 hinna juures oleks ka esmakasutajetele attraktiisem diil.

    Disclaimer: osalen.

  • OTC farma toode siis kui Apothekas? Ainult(?) apteegist saadaval vaid eestis, mujal saaks toidupoes farma riiulis müüa? Hind on muidugi päris kallis, eks seal apteegiketi räme juurdehindlus ka a see ei muuda olukorda eriti.
  • rizzo

    Meestel praktiliselt on keeruline seda kaasas kanda.

    Manbag lahendab keerulised olukorrad!

  • siimsaat

    Sõltumata tulemusest funderbeamis jääb selline avalik raha kaasamine ka viimaseks, sest oma eesmärgi on ta osaliselt juba täitnud, seega kasutage võimalust ja küsige julgelt, sest hiljem sellist võimalust enam avaneda ei pruugi.


    Siim, kas sa saaksid äkki natuke seletada kuidas see raha kaasamine on osaliselt eesmärki juba täitnud ja miks see raha kaasamine jääb viimaseks?

  • hugeli
    rizzo
    Meestel praktiliselt on keeruline seda kaasas kanda.

    Manbag lahendab keerulised olukorrad!

    Man Purse on selle riistapuu nimetus: https://www.amazon.com/slp/man-purse-leather/p4vyvyhvgso4hbt
  • kindsigo
    siimsaat

    Me oleme tõestanud, et sellist toodet on võimalik teha.
    Me oleme tõestanud, et meie kvaliteet peab ajale vastu,sest turul on juba pea 40 toodet (vahud ja vesised vedelikud) aga ainult meie kvaliteet on heaks kiidetud Metsä Tissue (Serla/Lambi) poolt.


    Mitte soovides teie äriideed potist veega alla lasta, jääb mul siiski kripeldama see jutt, et wc-paberi tootja kiitis ainult teie geeli heaks. Kas näiteks ka leivatootjad peaks või ja pasteedid heaks kiitma, mida sinna peale määrida soovitakse?

    Ja millest ikkagi see enesekindlus, et konkurendid sama toodet turule tuua ei suuda. Kas pikaajalise kogemusega meie oma kohalik Orto näiteks ei suudaks soovi korral sama teha? Miks mitte?

    http://www.orto.ee/index.php?product_id=185&group_id=62&page=120&action=show_product_details&


    Väärt tähelepanekud.
    Tualettpaberi tootjate tunnustus on oluline, sest ainult koos nendega suudame tarbijaid paremini teavitada.
    Ideaalis loodame turule ka tuua kombineeriud pakid 8 rulli + pudel meie toodet aga läbirääkimised kulgevad hetkel vaevaliselt.

    Enesekindlus(teadmine) põhineb konkurentide ebaõnnestunud püüdlustel aga see polegi oluline ja pigem minu poolt kehvasti väljendatud mõte, mille eesmärgiks oli/on näidata, et tegemist pole suvalise tootega, mida on lihtne kopeerida. Juba pikalt ma ootan millal tuleks turule sama kvaliteediga toode, sest turg on piisavalt suur mitmele tootjale. Tean omadest allikatest, et San Franciscos tegutsev meeskond on turule varsti tulemas väga hea tootega järgmise aasta alguses aga nemad keskenduvad rohkem valest pidee kasutamisest tekkinud kuseteede põletike vältimiseks aga valem on neil paljulubav.

    Isegi kui Orto täna otsustaks, et ka nemad näevad potentsiaali, läheks neil aasta-kaks, et kõik paberid korda saada ja arvestatav maht ressursse. Orto oli üks või õigem oleks kirjutada, et nende esindaja kunagi väitis, et sellist niisutavat komponenti, mis ei riku paberit pole võimalik valmistada, kuigi võimekus on neil kindlasti olemas ja nende tulek turule ainult tervitatav.

  • ymeramees
    aga ainult meie kvaliteet on heaks kiidetud Metsä Tissue (Serla/Lambi) poolt.

    Aga ainult mina oskan meie tänavas kahe apelsiniga žongleerida.

    Metsä Tissue ei ole vast esimese suurusjärgu target teie konkurentidele, eks? Aga muidu, edu!


    Metsä Tissue on Euroopas üks suurimaid paberitootjaid ja nende heakskiit on hektel avanud mitmed uksed, küll koridorist me kaugemale pole veel jõudnud aga märgilise tähendusega on see siiski. Peale meie poolt esitatud andmetega tutvumist otsustasid nad loobuda oma ideest investeerida niisutatud salvrätikute tootmisliini aga koostöö kahe firma vahel veel aastal 2018 reaalne pole, sest soovivad ka ise turgu monioorida, mitte ainult meie andmetele tugineda. Nende suurimaks hirmuks/mureks on turundusega seotud kulud, sest tarbija harimine on keeruline, vaevaline ja kulukas protsess, kui seda üksi teha.
  • ttrust
    Rõhuv enamus meil müügil olevast WC paberist on selline, et kui see kasvõi veidigi niiskeks muutub, on vähegi väiksemagi mehaanilise mõjutuse tulemuseks hunnik paberipuru ning mingit pühkimisest ei saa juttugi olla. Kuidas antud niisutav vahend tagab, et WC paber jääb sama tugevaks ja koospüsivaks, kui see on kuivast peast?


    Oleme testinud pea kõikide tootjate tooteid meie jaemüügis ja tingituna kõikuvast kvaliteedist soovitame alati voltida paberi topelt. Selleks, et meie toode paberit liiga kiiresti ei rikuks läks ka tohutult aega. Näiteks Serlat või Lambit kasutades ei pea muretsea, et näpud läbi läheks aga mõne teise tootja (ei hakka kaubamärke nimetama) puhul on see oht tõesti olemas, sest rõhku pannakse kihtide arvule, sest see müüb hästi, mitte kvaliteedile. Kui sul on tõsine huvi, siis Eestis on meie toode saadaval Apothekas ja Ülikooli apteekides aga meeleldi võin ka sulle ühe näidise tuua. Minu e-mail: siim.saat@satulaboratory.com, kirjuta ja kordineerime üleandmise nagu heas spioonifilmis.
  • _l_
    Mina kasutan. Väga ok toode. Paari päevaga harjud ja kui pärast kuskil kasutad lihtsalt paberi, ilma geelita, on ikka vahet tunda. Geeliga on mõnusam.

    Arvan et 30ml pudeli on kindlasti vaja tootevalikule lisada ASAP. Oleks väike, mugav, saab lennuki käsipagasi panna ja ka autos igaks juhuks hoida (kui on hädaliselt vaja kuskil Statoilis nr.2 teha.

    Ka ntx. 4.90 hinna juures oleks ka esmakasutajetele attraktiisem diil.

    Disclaimer: osalen.



    Alati rõõm lugeda, kui keegi rahul on.
    Kinnitan, et kohe kui meil on olemas õiged pumbad, siis on valikusse tulemas ka 50ml, sest seda küsitakse meilt tihti. Meie geel paraku ei tööta ideaalselt levinud süsteemidega ja selleks peame ise veel natukene katsetama, timmima ja vajadusel täiesti uue lahenduse looma, sest meie praegune partner nii pisikestele pudelitele oma lahendust veel ei paku.
  • hugeli
    rizzo

    Meestel praktiliselt on keeruline seda kaasas kanda.

    Manbag lahendab keerulised olukorrad!



    Olen päri, ise olen sattunud mitmesse piinliku olukorda, kui esitlusele või kohtumisele minne 100ml pudel taskus viltu vajub, sest see meenutab...

    Tõsisemalt rääkides, siis lisaks 50ml suurusele on tulemas müüki ka 3ml ühekordsed pakendid, mis rahakoti vahel võtavad vähem ruumi, kui kondoom ja loodetavasti selle probleemi lahendavad.
  • jahe
    Kohtusin Siimuga, minu jaoks investorina oli oluline saada vastused järgmistele punktidele:
    - Kas meeskond on asjatundlik ja läbilöögivõimeline? Pärast põhjalikku “pommitamist” väidan, et on;
    - Kas toode võetakse tarbijate poolt kasutusele? Kindlust pole, aga tarbijate suund on mugavuse poole, ajalugu on näidanud, et nii läheb;
    - Kas toodet on võimalik lihtsalt järele teha? Sama valemiga mitte. Küsimärk on võimaliku analoogi valmistamine;
    - Kas müüa suudetakse? Strateegia ja kogenud müügimees lubab seda uskuda. Riski tasub võtta.

    Oluline saab olema meeskonna koos toimimine raskuste ilmnemisel. Kas see peab takistustele vastu või mitte, seda näitab aeg.

    Miks ma otsustasin osaleda? Peamiselt Siimu suhtumine, ta on põhjalik ja asjatundlik. Nad on teinud korraliku eeltöö, praegu on nad kännu taga kinni. Miks mitte neid aidata?


    Tänan seda siin jagamast, see tähendab mulle ja meie meeskonnale palju.
    Ma olen korduvalt rääkinud, kui eriline on toode aga kõige suurem väärtus hetkel on meeskond, kes vaatamata raskustele ikka usub ja inimesed keda meie toode tõesti on aidanud.
  • Ma ei mõista. Kord on jutt globaalne, valuatsioonide võrdluseks tuuakse suurtel turgudel tegutsevad asjad ja siis räägid meie kaubandusvõrgust ja Metsä Tissuest kui Euroopa ühest suurimast. Kuhu Metsä Tissue ulatub? Nende Mola on natuke riiuli ääre peal, kuid marginaalselt.
    Metsä Tissue on päris pisike võrreldes Essityga, mille külje all nad on. Ja Ameerika KMB laiutab kaugemal.

    Väike Metsä Tissue ei saa alustada trendi, kus ta paneb letile paki teie pudeliga. Tunduks veider saami värk.
    Asju alustatakse Ameerikast ja siis voolab see mujale laiali.
    Te olete Amazonis top 10 piiril, miks mitte sellega jätkata?

Teemade nimekirja