Duuabl börsile - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Duuabl börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse



  • Handies on Eestist alguse saanud mobiiliäpp mille kaudu leida ja palgata meistrimehi, koristajaid, töömeest jne. Handies ise ütleb oma blogis, et on nagu töömeeste Bolt:
    Handies mobiilirakendus on nagu töömeeste Bolt, millega saab mugavalt tellida endale abilisi erinevate pisitööde lahendamiseks koju, kontorisse, suvilasse, maale vanaema juurde jne. Lisaks annab rakendus võimaluse oma oskusi rahaks pöörata ja seda üle Eesti, igas piirkonnas.

    Handies on platvorm, mis viib kokku need, kes otsivad abilisi erinevatel kodustel töödel ja need, kes on oma ala meistrid ning muidu tublid tegijad. Seda alustades sisetöödest, välitöödest, koristustöödest, transpordist, kuni ilu- ja teiste mugavusteenusteni välja. Valdkondade ja tööde osas otseseid piire ei ole ning nimekiri täieneb pidevalt.
    “Praegusel ajal on väga oluline toetada ettevõtlike inimesi, kes on valmis oma oskustega meile abiks olema. Kõiki töid ei pea ise oskama ega jõudma. Hoiame kokku ja toetame omasid,” kirjeldab Handiese olulisust tehnoloogiajuht Kaspar Triebstok. “Handies on oma südameasjaks võtnud heade tegijate eest seismise, millega parandada kõigi elukvaliteeti,” lisab Triebstok.
    ...
    Handies Solutions OÜ on ettevõtlike eestlaste poolt loodud platvorm, mille idee sai alguse juba 2016. aastal ülikoolipingis ning põhineb 100% Eesti kapitalil. Meeskond on järk-järgult kasvanud, hetkel toimetab kokku 10 liiget. Handies idee taga peitub missioon mõjutada ettevõtlusmaastikku paindlikuma ja hoolivama juhtimis- ning töökultuuri poole, luues mugava ja turvalise teenusplatvormi igapäevaseks kasutamiseks.


    Handies on suutnud juba natuke käivet tekitada:


    Fundwise vahenbab Facebookis, et kampaania algab paari päeva pärast.
    Praegu on indikatsioonina näha, et Handies soovib kaasata 108 000 - 155 880€.
  • MeetFrank ja GoWorkabit kõrvale siis veel üks eestimaine äpp. Lisaks veel arvukatele välismaistele. See turg on ammu täis, aga noh, kui keegi veel tahaks oma raha ära anda, siis tuleb ju võimalus luua.
  • "janek"
    Lisaks Eestis olemas ka hange.ee


    Kindlasti mitte. Selle miinus on hanke koguhinnalt raha küsimine. Mida suurem hange seda lootusetum viga. Suuremat sorti remont, oletame 25k. Kes tahaks sellelt summalt % maksta ja nii tulebki tihti kas liiga soolane hind või ala 20.-/h ja kogu muss :P
  • Nõus, et hange.ee on aastatega teinud muudatusi, mis on selle kasutamise ka minu silmis vähematraktiivsemaks teinud, kuid see polnud asja iva. Iva oli, et on olemas ka teisi pakkujaid turul ning hange.ee on üks neist, hinnakirjad on alati muudetavad
  • "janek"
    Nõus, et hange.ee on aastatega teinud muudatusi, mis on selle kasutamise ka minu silmis vähematraktiivsemaks teinud, kuid see polnud asja iva. Iva oli, et on olemas ka teisi pakkujaid turul ning hange.ee on üks neist, hinnakirjad on alati muudetavad


    Ei tahaks vaielda vaid arutleda. Seega asja iva juurde. Probleem, mida lahendatakse on töö ja tegija kokku viimine. Kindsigo viidatud MeetFrank ja GoWorkabit kõrval on ka Promoty mis on keskendunud mudijatele. Arvestades, mis on iga noore näpus siis võitjaks tuleb see, kes teeb parema ja mugavama keskkonna. Hange on nagu kergelt maha jäänud juba ja hinna muutmine pole ravi. Kogu süsteem tuleks ümber teha. See siin on teatud keskkond ja iga kord kõike kohe maha matta? Mina küll ei näe, et see turg oleks täis, ma näen, et heitlus alles algab. Kes võidab?

    Pole sees ja ei plaani ka aga jälgin huviga, kes teeb lõpuks parima toote.
  • Kõikide nende tööjõu vahendamise platvormide üks suur häda on selles, et neid ei kasutata sihtotstarbeliselt tööjõu leidmiseks vaid hoopis tööjõu hinna ja pakkumise kompamiseks. Mistõttu tööjõud on lakkamatult sunnitud oma aega raiskama päringutele vastamiseks, kust suure tõenäosusega tellimust ei tulegi. Kui keegi suudaks selle probleemi ära lahendada, siis me võime rääkida innovatsioonist ja konkurentsieelisest selles sektoris. Muidu on lihtsalt järjekordne ärimudeli kloonimine.
  • "kindsigo"
    Kõikide nende tööjõu vahendamise platvormide üks suur häda on selles, et neid ei kasutata sihtotstarbeliselt tööjõu leidmiseks vaid hoopis tööjõu hinna ja pakkumise kompamiseks. Mistõttu tööjõud on lakkamatult sunnitud oma aega raiskama päringutele vastamiseks, kust suure tõenäosusega tellimust ei tulegi. Kui keegi suudaks selle probleemi ära lahendada, siis me võime rääkida innovatsioonist ja konkurentsieelisest selles sektoris. Muidu on lihtsalt järjekordne ärimudeli kloonimine.


    Nii jah. Loodame, et saavad ikka hakkama, muidu on kogu mõte surnult sündinud:)
  • Tere

    Olen Handies tiimist.

    Handies iseloomust tulenevalt võidakse meid tõest mõnikord võrrelda tööjõurendi firmaga või hanke platvormiga.
    Ühes kommentaaris oli ka väga hästi välja toodud, et peaks lahendamata hoopis "sihtotstarbeliselt tööjõu leidmist", mitte hinna/pakkumise kompimist.

    Vägagi nõus ja Handies siinkohal täpselt seda teebki! Me ei ole hanke platvorm ega seisa pakkuja ja nõudja vahel. Samuti pole me tööjõurendi firma nagu on näiteks GoWorkabit ega värba ning palka tegijaid. Tegijad tulevad meie platvormile, sest nad saavad siin enda seatud reeglite järgi (sh hind, asukoht ja teenuse tüüp) teenust pakkuda.

    Handies lahendus aitab tellijal sihtotstarbeliselt tellida konkreetselt tegijalt tööd. Järgnevalt, kuidas me seda teeme.

    - Tellija ise valib välja konkreetse töö tegija profiili järgi (sh hind ja tagasiside) ning päring läheb otse tegijale.

    - Tegija otsustab, kas teed seda tööd või mitte. Siinkohal veelkorda, et tegija on oma hinna juba ette ära määranud liitumise ajal, selle järgi, kui palju ta arvab, et ta turul väärt on.


    Handiese eesmärk on kiirendada töö tellimise protsessi. Selle saavutamiseks ei saa me seista tellimuste vahel ega kokku viia päringuid ja tegijaid. Selle asemele läheb tellimus koheselt konkreetse Tegija seadmesse ning tema enda otsus on see kas vastu võtta või mitte.

    Handies väärtus tegijale seisneb sellest, et me turundame handies tegijaid ja platvormi, garanteerime maksed, võtame enda peale klienditoe ja loome tegijatele uute klientide kanali. Samuti on see mugav viis omada ülevaadet tehtud töödest, arvetest ja lepingutest- need on kõik Handiese tehnoloogia poolt automatiseeritud!


    Tellijal poolt vaadatuna. Klient otsib endale üldjuhul konkreetse töö tegijat. See võib olla kas koristustöö või keerulisemad elektri, toru ja muud remonditööd. Siinkohal on meie hinnangul tellijal vaja konkreetset ülevaadet tegijates, kes seda teenust pakuvad, võimalust nendele otse päring saata ja kiiret ka vastust saada. Tellimuse vahel inimest ei ole ning kogu tehing jääb kahe osapoole vaheliseks.

    Tellijale seisneb väärtus selles, et tegija ja vastus saadakse kiirelt, hinnastamine on läbipaistev, töö aega mõõdab Handies äpp ja tellijal on töö ajal pidevalt ees, mis on hetke kulu. Samuti on tellijal mugav ülevaade töödest, arvetest ja lepingutest- see on automaatne. Kui tellijal on pretensioone, siis Handies klienditugi ka sellega tegeleb ning klient ei pea hakkama taga ajama töömeest. Maksed on ka mugavalt panga kaardiga.


    Ma loodan et see andis hea ülevaate, kuidas Handies eristub turul olevatest tööjõurendi ja hanke platvormidest :)

    Tänasest on ka avalik ülalmainitud ühisrahastuse kampaania, mis on esimeste päevadega üle poole oma eesmärgist juba täitnud.
    Lähemalt siin: https://fundwise.me/en/pitch/handies
  • "Milk"
    "janek"
    Lisaks Eestis olemas ka hange.ee


    Kindlasti mitte. Selle miinus on hanke koguhinnalt raha küsimine. Mida suurem hange seda lootusetum viga. Suuremat sorti remont, oletame 25k. Kes tahaks sellelt summalt % maksta ja nii tulebki tihti kas liiga soolane hind või ala 20.-/h ja kogu muss :P

    Veebisait https://www.hange.ee/ lubab töö tegijatena ainult firmasid mitte eraisikuid. KKK-s kirjas.
  • "ttrust"
    "Milk"
    "janek"
    Lisaks Eestis olemas ka hange.ee


    Kindlasti mitte. Selle miinus on hanke koguhinnalt raha küsimine. Mida suurem hange seda lootusetum viga. Suuremat sorti remont, oletame 25k. Kes tahaks sellelt summalt % maksta ja nii tulebki tihti kas liiga soolane hind või ala 20.-/h ja kogu muss :P

    Veebisait https://www.hange.ee/ lubab töö tegijatena ainult firmasid mitte eraisikuid. KKK-s kirjas.


    Handise rakenduses saab teenust pakkuda nii era- kui juriidiline isik. Kindlasti on kliendile tegemist mugavustootega. Hinna paneb paika turg. Nii nagu saab sootsamalt endale osta asju poes ise käies, on küllaga kliente, kes koju tellimist eelistavad ning on nõus ka selle eest natukene kõrgemat tasu maksma. Seda öeldes, on Handieses saadaval ka teenuseid, mis oleks platvormilt väljaspoolt ostes kallimad. Näitena ehituskonsultatsioon. Kuskohast oskaks tava inimene seda ültse küsima minna? Mis oleks selle hind, kui seda küsida ehitusfirma või järelvalve käest otse?
  • "Kaspar"
    "ttrust"
    "Milk"
    "janek"
    Lisaks Eestis olemas ka hange.ee


    Kindlasti mitte. Selle miinus on hanke koguhinnalt raha küsimine. Mida suurem hange seda lootusetum viga. Suuremat sorti remont, oletame 25k. Kes tahaks sellelt summalt % maksta ja nii tulebki tihti kas liiga soolane hind või ala 20.-/h ja kogu muss :P

    Veebisait https://www.hange.ee/ lubab töö tegijatena ainult firmasid mitte eraisikuid. KKK-s kirjas.


    Handise rakenduses saab teenust pakkuda nii era- kui juriidiline isik. Kindlasti on kliendile tegemist mugavustootega. Hinna paneb paika turg. Nii nagu saab sootsamalt endale osta asju poes ise käies, on küllaga kliente, kes koju tellimist eelistavad ning on nõus ka selle eest natukene kõrgemat tasu maksma. Seda öeldes, on Handieses saadaval ka teenuseid, mis oleks platvormilt väljaspoolt ostes kallimad. Näitena ehituskonsultatsioon. Kuskohast oskaks tava inimene seda ültse küsima minna? Mis oleks selle hind, kui seda küsida ehitusfirma või järelvalve käest otse?


    Tere, Kaspar Handi(e)sest. Kus(t)kohast tava-inimene seda ül(dt)se soo(dt)samalt väljas(t)poolt küsida oskaks?

    Elementaarse kirjaoskuse puudumine kahjuks ei tekita tunnet, et võiks oma raha Teile pakkuda. Idee võib Teil ju olla hea aga....
  • Mis teema teil selle white power sümboliga on? https://www.bbc.com/news/newsbeat-49837898
    Ma saan aru, et OK isenesest on neutraalne, aga kuidas seostub see "Handiesega"? Tundub liiga sunnitud valik, et olla juhuslik.
    Ja miks firma nimeks valiti masturbeerimise slängisõna? https://www.urbandictionary.com/define.php?term=handie

    Mingi salajane paremäärmuslaste circle jerk klubi? :P
  • Kaspar,
    kui tegija oma hinna ette ära määrab, siis räägime tunnitasust? Kui mul on vaja teha "vannitoa remont", siis ei anna see suurt midagi - mul on vaja teada lõpphinda (mingid tunnid enne äpis jooksma ei hakka, kui vähemalt ligikaudne lõpphind on kokku lepitud). Kuidas Handies siin aitab?
  • "2korda2"
    Kaspar,
    kui tegija oma hinna ette ära määrab, siis räägime tunnitasust? Kui mul on vaja teha "vannitoa remont", siis ei anna see suurt midagi - mul on vaja teada lõpphinda (mingid tunnid enne äpis jooksma ei hakka, kui vähemalt ligikaudne lõpphind on kokku lepitud). Kuidas Handies siin aitab?


    Tere 2korda2 ;)

    On töid, mida nii klient, kui ka tegija sooviksid teha kokkulepitud eelarve piires. Täna veel jäävad need tööd teha platvormi väliselt. Küll aga on selle kokkuleppelise hinnani jõudmiseks vajalik teha tegijal eeltöö ehk konsultatsioon. Siinkohal anname tegijale võimaluse selle konsultatsiooni tunnipõhiselt teostada. Kui edasine tehakse platvormi väliselt, kuna oli projektipõhine hind, siis see on meile okei ja oleme sellega arvestanud. Sellised juhtumeid on meil olnud küll, kus tegija lähen läbi Handiese kohale, hindab ära ning teeb ülejäänud projekti otse.

    Projektihinna toetus on meil plaanis järgmiste sammudega ka lahendada ning vajab detailsemalt tegijate ja kliendite soovide kaardistamist.
  • "Tohohtont"
    Mis teema teil selle white power sümboliga on? https://www.bbc.com/news/newsbeat-49837898
    Ma saan aru, et OK isenesest on neutraalne, aga kuidas seostub see "Handiesega"? Tundub liiga sunnitud valik, et olla juhuslik.
    Ja miks firma nimeks valiti masturbeerimise slängisõna? https://www.urbandictionary.com/define.php?term=handie

    Mingi salajane paremäärmuslaste circle jerk klubi? :P


    USA Laimuvastane Liit (ADL) on seda teemat käsitlenud juba pikemat aega ning on seisukohal, et tuleks olla väga ettevaatlik enne, kui alusetult kedagi rassismis süüdistada, kes maailma ühte kõige levinumat sümbolit, OK sümbolit, kasutab.
    Lähemalt tutvumiseks: https://thefederalist.com/2019/09/26/ok-hand-sign-isnt-hate-symbol/
    Handies ja selle meeskonna liikmed on tugevalt rassismi vastu.
    Samuti ei võta ettevõte poliitilisi seisukohti.
  • Kaspar,
    kuidas on tellija kaitstud töömeeste eest, kes "WC poti vahetus, pildid/joonised olemas, tööde maht 1h" tellimuse peale 5 tundi kulutab? Kes ja kuidas üldse kella käima ja seisma paneb?
    Näide elust:
    Toru kinni külmunud. Tuleb mees kohale. Näitan täpse koha ette (toru jookseb üle garaaži lae). Mees paneb puhuri peale ja "et saaks kiiremini" hakkab ühtlasi toru kangutama. Kangutab nii, et kaotab tasakaalu ja astub prussist mööda, läbi garaaži kipslae. Lisaks jääb toru pihku ja Uponori liitmik annab järele. Seda mehel endal kaasas muidugi pole. Läheb poodi tooma. 2,5 tunni pärast naaseb, pressib liitmiku ära. Et kogu selle aja on puhur peal olnud, on toru juba lahti. Mees tahab raha 4 tunni eest, sest "neljas tund juba algas". Kuidas Handiese kaudu tellitud töö puhul tellija sellises olukorras kaitstud on?
    Ehk - ma saan aru, et lihtne lahendus nii platvormile endale kui teenusepakkujale aga ma ei näe mil viisil see peaks lihtne/kasutatav olema teadlikule tellijale (lollikestel tõmmatakse tunnitasuga lihtsalt nahk üle kõrvade).
  • Mulle meeldib, et Kaspar ei adresseeri seda elevanti toa keskel, et ta on oma äpi nimeks pannud 'hand jobs'. Järelikult toob soovitud tähelepanu!
  • Mis te ilgute, tegemist lihtsalt moodsa kadakasakslusega, üksjagu inimesi arvab, et on ägedam kasutada võõrkeelseid nimetusi, handies ilmselt tuletatud kuskilt handyman'ist ning noh ega "Kätega" ikka ükssarvikut tee :)
  • Sarnane nimi ja logo juba olemas põnevale tootele...
  • Palun hoida diskussioon investeerimisfoorumile kohane ja mitte minna labaseks.
  • "2korda2"
    Kaspar,
    kuidas on tellija kaitstud töömeeste eest, kes "WC poti vahetus, pildid/joonised olemas, tööde maht 1h" tellimuse peale 5 tundi kulutab? Kes ja kuidas üldse kella käima ja seisma paneb?
    Näide elust:
    Toru kinni külmunud. Tuleb mees kohale. Näitan täpse koha ette (toru jookseb üle garaaži lae). Mees paneb puhuri peale ja "et saaks kiiremini" hakkab ühtlasi toru kangutama. Kangutab nii, et kaotab tasakaalu ja astub prussist mööda, läbi garaaži kipslae. Lisaks jääb toru pihku ja Uponori liitmik annab järele. Seda mehel endal kaasas muidugi pole. Läheb poodi tooma. 2,5 tunni pärast naaseb, pressib liitmiku ära. Et kogu selle aja on puhur peal olnud, on toru juba lahti. Mees tahab raha 4 tunni eest, sest "neljas tund juba algas". Kuidas Handiese kaudu tellitud töö puhul tellija sellises olukorras kaitstud on?
    Ehk - ma saan aru, et lihtne lahendus nii platvormile endale kui teenusepakkujale aga ma ei näe mil viisil see peaks lihtne/kasutatav olema teadlikule tellijale (lollikestel tõmmatakse tunnitasuga lihtsalt nahk üle kõrvade).


    Tere 2korda2,

    Jah selliseid olukordi võib ette tulla. Meie süsteemis paneb kella käima töömees mida näeb ka klient oma rakenduses. Kui tekib mingi viga töömehest tingituna siis saab ta panna ka töö pausile. Kui ta seda ei tee ja klient ei ole rahul siis on võimalus pöörduda klienditoe poole. Kes siis suhtleb osapooltega ning vajadusel saab kaasta ka spetsialisti probleemi lahendamisele. Kui on kaebus põhjendatud siis on meil võimalik enam makstud summa tagastada. Aga üldiselt on nii, et võib tulla ette kõik võimalikke olukordi ning need ongi lahendamiseks läbi klienditoe ja kuna töömees kohe raha kätte ei saa siis on võimalik meil teda mõjutada on viga parandama, eeldusel et see on tema viga.
  • Kas mitte selline ärimudel, kus klient ja teenuse osutaja omavahel otse raha ei vaheta, pole pigem tööjõu renditeenus? Seal on selline oluline vahe, et klient sõlmib lepingu vahendajaga, raha liigub vahendajale ja garantii töödele annab samuti vahendaja. Sellise ärimudeli puhul pole MeetFrank ja GoWorkabit teie konkurendid, pigem on nendeks tööjõu rendifirmad. Ja neid on juba Eestis oi kui pikk rivi.
  • Palju neid nö. traditsioonilisi tööjõurendi firmasid on, kes sulle ühe seina plaatimiseks viitsivad inimese leida....
  • Valiidne küsimus. Ma ei tea vastust. Kindlasti paljud pole huvitatud nii lühikeste otsade vahendamisest. Aga seal tulevadki need MeetFrank ja GoWorkabit mängu. Raske uskuda, et turul oleks hetkel mingi auk täitmata selles valdkonnas. Pigem on põhiprobleem selles, et pole head ja mõistliku hinnaga lühikese töö tegijat. Ehk pole keda vahendada.
  • "kindsigo"
    Kas mitte selline ärimudel, kus klient ja teenuse osutaja omavahel otse raha ei vaheta, pole pigem tööjõu renditeenus? Seal on selline oluline vahe, et klient sõlmib lepingu vahendajaga, raha liigub vahendajale ja garantii töödele annab samuti vahendaja. Sellise ärimudeli puhul pole MeetFrank ja GoWorkabit teie konkurendid, pigem on nendeks tööjõu rendifirmad. Ja neid on juba Eestis oi kui pikk rivi.


    Tere

    Handies ei ole tööjõurendi ettevõtte vaid on vahendus platvorm kus Tegija määrab töö tegemise asukoha, hinna ja aja. Klient saab valida Tegijat hinna, tagasiside ja piirkonna järgi. Handies ei maksa töömeestele töötasu vaid seda teevad kliendid. Maksed käivad läbi Handiese. Toimib sarnaselt nagu takso rakendustes, kus teile pakub teenust vedaja mitte rakendus ise. Samuti väljastab arve kliendile vedaja, Handiese puhul Tegija. Arve koostamise saatmise ja tasu saamise eest hoolitseb rakendus.
  • See kõlab kuidagi väga imelikult minu jaoks. Et maksan Handiese kontole. Kui tekivad pretensioonid töö osas, pöördun Handiese poole. Põhjendatud kaebuse korral Handies maksab raha tagasi. Kõlab ikka väga sedapidi, et töömees vastutab Handiese ees ja Handies vastutab kliendi ees? Et ehk sisuliselt Handies on siiski peatöövõtja ja kasutab allhanget. Seega kliendi vaatest on Handies lepingu teine osapool mitte töömees.

    On teil mingid lepingu vormid valmis ka juba?
  • Tere

    Tegelikult ei ole keerulist midagi. Tegija jaoks on platvorm ikkagi klientide leidmiseks ja töö saamiseks. Me oleme oma kasutamise tingimustega ära reguleerinud kliendi ja Tegija vahelised suhted, ning Tegija ja platvormi vahelised suhted.
    Kui klient tellib töö siis tellib ta ikkagi töömehelt mitte Handieselt. Nii toimivad kõik vahendus platvormid. Kindlasti ei ole mingit allhanget või muud sarnast lepingut.
    Näiteks kui sõidad Uberi, Bolti või mõne muu rakenduse kaudu tellitud taksoga, siis kuhu pöördud rahulolematuse või probleemi korral? Ikka ju nende poole, kuigi teenuse osutaja oli taksojuht.
    Lepingu vormid on meil olemas, need on spetsiaalselt meie rakenduse tarbeks valmistatud. Täna on rakendus valmis ja kasutatav.
  • Kampaania on lahti veel 43 päeva, kuid suur osa miinimumprogrammist juba täidetud:

    Rahastatud 100 260 € (93%), sealjuures eesmärk 108 000 - 155 880 €.

    Kampaanial nüüd ka täies mahus pitch üleval
  • See on jama, et kaks eraldi äppi, otsijale ja tegijale, ei tohiks raske olla äppi avades küsida, kellena siseneda tahad. Spetsiifikat tuleks rohkem välja tuua, konkreetselt vaja vahetada PPR kolmik, mis lekib. Kellelgi kes torutööd teeb, pole juures, mis riistad tal on, et kas ta suudab tööd teha. Kas ma oleks pidanud kõigile kutsed saatma ja nagu Tinderis matchi ootama või tohib seal ühele korraga saata, jääb arusaamatuks. Kuna meeste varistust pole kirjas, tekib küsimus, kas lisandub rendi raha. Asja veavad siin ehituse taustaga inimesed, eeldasin paremat tulemust, aga jõudu.
  • Tere

    See, et on kaks eraldi rakendust on täiesti okei, sest tegija ja kliendi rakendus on täiesti erinevad . Vaadake ka takso rakendusi, samamoodi on eraldi rakendused juhil kui ka kliendil. Lisaks toidu tellimiseks on veel kolmas rakendus.
    Üldiselt käib arendus protsess edasi ja saame ka klientide tagasiside põhjal teha uuendusi ja täiendusi.
    Eeldatavalt järgmine nädal tuleb uus versioon mis peaks muutma töö tellimise ja töömehe valimise veelgi lihtsamaks ja loogilisemaks.
    Mis puudab töövahendite teemat siis töötegijad mingeid rendi summasid oma tunnihinnale lisada ei saa ja arvestavad olenevalt tööst ka vajalikud tööriistad hinna sisse. Aga selle küsimuse plaanime lahendada järgnevate uuendustega ära, et oleks aru saadavam, sest mõningate tööde puhul võib olla küll erinev arusaam, kelle vahenditega tööd tehakse.
  • Lisage jah seda spetsiifikat sinna rohkem, hetkel vali 20 torumehe seast, kus tausta info puudub ja hindes tunnile ala 10-35, arvata võib, et odavam mees tuleb objektile haigutama, et oo, sul seda polegi, tund jookseb, lähen võtan rendist, toomise aeg+ rendi tasu aga lisandub. Töötegijalt võiks küsida rohkem infi konto loomiseks, kaua asjaga tegelenud jne. Eelmine buum sattus torumees, kes oli just lõpetanud tänavakivide paigaldamise ja hakanud torumeheks ja ei teadnud tööst muhviga. Rooli oskavad enamus keerata, aga kuidas reaalse töö ja oskuste hindamisega siin konnatiigis, see teine teema. Kas U.S variant on sama, või seal on sama üldine värk?
  • Väga vähe infot on töötaja kohta. Ei paista seda, et töötegija saaks paika panna oma "vabad ajad". Selle põhjal võiks mitte sobivad juba esmalt välja filtreerida.
    Kõige enam häirib, et pole kirjas, kus siis töötaja ise asub ja kuidas logistika korraldada tuleks. Ei ole mõistlik ju nt Tartus asuvat lapsehoidjat tellida Tallinnasse.
  • Tere

    Tegija tööd vastvõttes saab täpse tööaja ise pakkuda millal ta tulla saab, kuid aega saab ka muuta kui ühele või teisele poolele ei sobi.
    Töötaja asukoht sõltub sellest millise aadressi sisestada. Vastavalt sellele on nähtavad ainult selle piirkonna tegijad. See protsess on taustal tehtud ja kasutaja ei pea sellepärast muretsema.
  • Handies saab omale nüüd ka järelturu: "Igniumi käivitas järelturu lahenduse, mida pakutakse esimesena ühisrahastusplatvormil Fundwise investeeringuid koguva Handiesi investoritele."
  • Handies annab Facebookis värsket infot:
    Handiese ühisrahastuskampaania on olnud edukas ja eesmärgist on praeguseks täidetud 111% 📈
    Oktoobrikuuga saame välja tuua ka kasvunumbrid, mille üle võime uhkust tunda. Nimelt liitus meiega 277 kasutajat ja 84 uut tegijat.
    .
    Meie töö jätkub. Tulime hiljuti välja suurema uuendusega kliendirakenduses. Lisaks sellele on aasta lõpuni planeeritud koostööd erinevate Eesti ettevõtetega ja jätkame investeeringute tegemist tehnoloogiasse ning muidugi ka meie Tegijatesse.
    .
    Tuletame meelde, et ka sinul on veel võimalus saada Handies osanikuks. Kampaania kestab seni, kuni maksimaalne investeeringu summa 155 880€ on täitunud või kampaania lõppkuupäevani 28 November.


  • Handiese kampaania Fundwises on edukas, kuid lõpuni on jäänud veel 3 päeva. Maksimaalsest investeeringust on puudu ca 15000 eurot. Veel on võimalus liituda kellel huvi. Peale kampaaniat on osadega võimalik kaubelda Igniumi platvormil.
  • Handies´ kampaania on avatud veel homseni kuni kell 23:59.

    Hetkel on 110 investorit investeerinud 134 280 € (124%) ja ettevõte soovib kokku saada 155 880 EUR.

    Vaba on hetkel 21 600 EUR.
    Ettevõte muutub pärast kampaanat kabeldavaks Igniumi turuplatsil.
  • Handies´ kampaania on lõppenud.

    Kampaania käigus investeeris 118 investorit kokku 137 520 EUR.

    Max eesmärk oli 155 880 EUR. Investeerimata jäi 18 360 EUR.
  • Handies rakendus on saanud olulised uuendused ning sel nädala toimub uue versiooni lanseerimine. Soovitan ülevaadata. Postimehe veebis majandus uudiste all artikkel üleval ka. Link üleval ka Handies FB lehel.
  • Tore mõte, aga jah sellega tekib palju küsimusi. Bolt oli ka alguses vahendaja, aga lõpuks selgus ikkagi, et tegemist on taksofirmaga ja taksojuhid on Bolt'i töötajad.
    Nii on ka Handies'i puhul..
    - kes maksab tööjõumaksud ja puhkused?
    - kes tagab töövahendite olemasolu?
    - kes vastutab tööohutuse eest?
    - kes annab juhised ja töökäsud?
    - kuidas reguleeritakse töö ja puhkeaeg?
    - intellektuaalomandi ja konfidentsiaalsuse küsimused (sõltub tööst mida tehakse)?
    - juba tõstatatud kvaliteedi küsimus: tarbija vs teenusepakkuja.

    Äppi on lihtne treida, aga kogu see juriidika ära klaarida ja teha ka kasutajale selgeks, et ei peaks iga palkamise juures mingeid 100lk pikkuseid lepinguid lugema ja nõustuma.
  • Loomulikult seda rakendust tehes on püütud mõelda kõik võimalike lahenduste peale ja tegemist ei ole kindlasti ainult äpi treimisega. Selge on see, et erinevate teenuste pakkumine platvormi vahenusel nõuab palju mõttetööd ja lahenduste otsimisi. Kuid kokkuvõttes kõik teenused mida platvormi abil on võimalik tellida, tehakse ikkagi ära olenemata sellest kas on olemas taolised rakendused või mitte. Kes siis neid reguleerib? Äpi mõte on ikkagi see et lihtsustada inimestel tellimist aga luues juurde ka erinevaid võimalusi,et inimene leiaks lahenduse oma probleemile ja teenuses esinevate probleemide korral on neil kuhu pöörduda. Aga kindlasti saab seda arendada edasi, sest ideaalset toodet ei ole võimalik teha, alati leidub keegi kellele üks või teine asi ei sobi, kuid on võimalik teha võimalikult mugavaks ja lihtsaks.

    Kuid selleks mis reguleerib ära esitatud probleemid on kirjas rakenduse kasutustingimustes, mis ei ole 100 lehelkülge pikad ja kui need korra läbilugeda on teada kuidas asi toimib. Lisandub veel kindlustus.

    Kui tulles Bolti juurde siis Bolt siiski ei ole taksofirma ja ükski vedaja ei ole Bolti töötaja, kui kasutate Bolti siis vaadake arvet mis teile saadetakse. Teenusepakkujaks on siiski kas FIE või mõni ettevõte.
  • aare179,
    mitmes võõrkeel eesti keel sinu jaoks on? Lihtsalt valus on lugeda.
  • "aare179"

    Kui tulles Bolti juurde siis Bolt siiski ei ole taksofirma ja ükski vedaja ei ole Bolti töötaja, kui kasutate Bolti siis vaadake arvet mis teile saadetakse. Teenusepakkujaks on siiski kas FIE või mõni ettevõte.


    Britid just otsustasid vastupidi.
  • "kindsigo"
    Veel üks konkurent lisandunud selles sektoris.

    Börs on üks igavesti hea turunduskanal. Ilma LHV foorumita oleksin teadnud, et ainus võimalus töömeest appi leida on hange.ee (sest selle reklaamist sa ei saa mitte kuidagi mööda kaubanduskeskuses ja kunagi ikka pead poodi sattuma), siis nüüd regasin end kohe mõlema äpi juurde.

    Kriitikat ka - Handiese poolt pakutav on nii süsteemitu, et ei jõudnudki menüüd lõpuni kerida. On parandamise koht.
  • On ka selline "Kasvav eesti startup" nagu nad ennast kodulehel nimetavad - Truby, kus siis vahendatakse ehitustöid.

    https://truby.ee/

    // Kasutanud ei ole, kontot ei oma, kvaliteeti ei tea
  • Väike ülevaateartikkel Handies´st: Ei saa kodutöödega hakkama? Aga palun, siin on lahendus!
    Kummalisel kombel aitas Handiest koroonakriis, mis jättis paljud inimesed mullu kevadel tööta. Aasta tagasi oli Handieses end pakkumas kõigest sadakond meistrimeest, aga koroonaaeg tõi kiirelt mitusada juurde. Inimesed ju otsisid, kuidas oma oskustega lisaraha teenida. Nüüdseks on Handiese platvormil end kirja pannud ligi kaks tuhat töömeest – tõsi, kõik ei ole aktiivsed – ning klientide arv on tõusnud pärast veebruarikuist disainiuuendust kaheksa tuhande alla.

    Sule on ka ise proovinud, kuidas ta rakendus töötab, näiteks tellinud aknapesija. Süsteem on lihtne: töötegija, kelle tunnihind on äpis avalik, tuleb kohale, paneb kella käima ja asub tööle, ning kui lõpetab, vajutab kella seisma. Seejärel läheb tasu töö eest Handiesele, kes iga nädal kannab töötaja teenitud summa tema arvele. Vahendustasuks on enamasti 15 protsenti, pikemate tööde puhul vähem.
  • Ja veel üks uus tegija lisandunud sektorisse.

    Aga kuidas Handiesel läheb? 2022 pidi algama divikate maksmine, on firmal nüüdseks ka mingi käive tekkinud?

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon