Isekallur börsile
Log in or create an account to leave a comment
-
Isekallur (FB) on Eesti päritolu ettevõte ja Eesti esimene ning suurim täitematerjalide ning maavarade e-pood*. Isekalluri teenused on suunatud väiketarbijale, kellel puudub vajadus liiga suure koguse mulla, liiva vm materjali ostmiseks. Kõik portaalis müüdavad materjalid pärinevad vaid sertifitseeritud tarnijatelt ja karjääridest.
Isekalluri poolt pakutavad täitematerjalid jagunevad järgmistesse tootesegmentidesse:
• Multš - männikoortest valmistatud äärmiselt element aia kujundamisel ja kaunistamisel;
• Värviline multš - männikoortest valmistatud äärmiselt element aia kujundamisel ja kaunistamisel;
• Graniitkillustik - väga vastupidav ja esteetiline killustik, mis sobib haljasalade dekoreerimiseks või kõnniteede ja platside rajamiseks, valikus 16 erineva värvi ja suuruse vahel;
• Dekoratiivkillustik - värviline dekoratiivelement, valikus on üle 30 eri fraktsiooni ja värvi;
• Killustik - kivimist purustamise ja sõelumise teel saadud ehitusmaterjal, Eestis toodetakse killustikku peamiselt lubjakivist ja koguseliselt mitmeid miljoneid kuupmeetreid aastas;
• Paekivisõelmed - paekivi purustamisel ja sorteerimisel tekkiv jääk, kasutatakse tänavakivide paigaldamisel ning teeäärte ja jalgradade rajamisel;
• Kiviliiv - ehk paekiviliiv on killustiku sõelumisjääk ilma tuhata, kasutatakse näiteks tänavakivide paigaldamisel ning teeäärte ja jalgradade rajamisel;
• Peenkillustik - kasutamiseks sillutiste aluspinnasena, on oluline koostisosa betooni segamisel ja asfalti tootmisel;
• Keskmine killustik - 16-32mm fraktsiooniga keskmine killustik, sobib vundamendipadja ehitamiseks, vihmavee ärajuhtimiseks ümber maja ja toestavaks täitematerjaliks sillutiste all;
• Jämekillustik - 32-64mm fraktsiooniga jämekillustik, mis toodetakse paekivimist purustamise ja sõelumise teel;
• Liivakasti liiv - sobib hästi laste mänguväljaku ehitamiseks ja liivakastide täitmiseks;
• Ehitusliiv - liiv, mis ei sisalda liiga peeneid ega jämedaid terasid ning milles puudub orgaanika;
• Sõelutud liiv - liiva kuivatamise ja sõelumise teel saadud ühtlase koostisega liiv, kust on eemaldatud kivid, savi ja orgaanika;
• Täiteliiv - sobib hästi kohtadesse, kus liiva kvaliteet ei oma suurt tähtsust;
• Sõelutud muld - sõelutud põllumuld, mis sobib ideaalselt erinevateks aia- ja haljastustöödeks;
• Tallinna Vee muld - käesoleval aastal toimub haljastusmulla väljastamine ainult nendele klientidele, kes täidavad jäätmeseaduse nõudeid seoses reoveesette kasutamisega;
• Kompost - müüdav kompost on toodetud üksnes aias ja köögis tekkivatest biojäätmetest. Materjali kättesaadavus on piiratud, tarnet saame pakkuda kliendi ja laoga kokkuleppel;
• Freesasfalt - leiab palju kasutust teedeehituses, sh teede, platside ja parklate rajamiseks, samuti täitematerjalina lohkude ja äravajumiste täitmiseks;
• Liivatuskast 120L - universaalne kast, kus saad hoida soola, turvast, sõnnikut, liiva, killustikku vm;
• Liivatuskast 240L - universaalne kast, kus saad hoida soola, turvast, sõnnikut, liiva, killustikku vm;
Lähtuvalt täitematerjalide materiaalsest ja transporti vajavast iseloomust, on suurem osa tellitavaid vedusid tehtamas Tallinna lähipiirkondadesse:
Praegusel hetkel on ettevõte tegutsemas Eesti turul, kuid kaugemas tulevikus soovivad digilahendusi pakkuda ka välisturgudele. Välisturgudele laienemiseks on võimalik, et ettevõte kaasab täiendavalt kapitali.
Lisaks materjalide müügile, pakub ettevõte ka materjalide vedude teostamiseks vajalikke lisateenuseid:
• Väikekallur
• Väikekalluri tellimine
• Kalluri rent
• Traktori rent
• Dekoratiivkivide müük
• Graniitkillustiku müük
• Killustiku müük
• Mulla müük
• Liiva müük
• Multši müük
• Värvilise multši müük
• Pinnase äravedu
• Ehitusjäätmete äravedu
• Lumekoristus
• Lume äravedu
• Liivatuskastide müük
Ettevõte alustas täna rahastuskampaaniat Fundwise.me keskkonnas (video). Kampaania üldtingimused:
Ettevõte kirjutab:"Tänaseks on meil lisaks tuhandetele eraklientidele ka suured äriklientidest püsipartnereid, oleme kasvatanud masinapagi ligi 20 ühiku tehnikani, oleme 2x Äripäeva gasell ning kasvatanud kuue tegutsemisaastaga aastakäibe 46 000.- eurolt (2015. a müügitulu) 1 210 000.- euroni (2020. a müügitulu)."Tänaseks on meil lisaks tuhandetele eraklientidele ka suured äriklientidest püsipartnereid, oleme kasvatanud masinapagi ligi 20 ühiku tehnikani, oleme 2x Äripäeva gasell ning kasvatanud kuue tegutsemisaastaga aastakäibe 46 000.- eurolt (2015. a müügitulu) 1 210 000.- euroni (2020. a müügitulu).
SOOVIME SINU ABIGA:
• Arendada välja spetsiaalselt ärikliendile suunatud mooduli ja aplikatsiooni.
• Arendada veelgi edasi praegust E-poodi ja CRM keskkonda, et saaksime võtta tellimusi kordades rohkem ja kordades kiiremini.
• Hakata tulevikus monetiseerima ning eksportima välisturgudele meie arendatud unikaalseid tarkvara lahendusi.
• Suurendada ja uuendada masinaparki, et tõsta tulu- ja kuluefektiivsust ning keskkonnasäästlikust.
Ettevõte soovib 25% kaasatavast rahast suunata uue digitaalse süsteemi arendamise peale ja 75% suunatakse tehnika soetamisele, et täitematerjale vedada:RAHAKASUTUS JA AJAKAVA
25% kaasatud kapitalist suunatakse tarkvara tootearendusse. Kapital, mis ületab tootearenduseks kaasatud summa, suunatakse masinapargi suurendamiseks ja uuendamiseks vajalikuks omafinantseeringuks, et tõsta tulu- ja kuluefektiivsust ning keskkonnasäästlikust.
Näide: Minimaalse eesmärgi 100 000 € täituvusel.
25 000 eurot tootearendus;
75 000 eurot tehnika soetamine.
Näide 2: Eesmärgi 300 000 € täituvusel.
75 000 eurot tootearendus;
225 000 eurot tehnika soetamine ja olemasoleva autopargi kaasajastamine.
Meie eesmärk on lansseerida uus portaal 2022 aasta jooksul.
Ettevõte soovib teha osakud kaubeldavaks Ignium järelturu platvormil ja alates 2023 aasta kasumist maksta dividendeks vähemalt 30%.
* ülevaates on kasutatud materjale ettevõtte kodulehelt ja Fundwise kampaanialehelt. -
Mis see isekalluri kasum on 400-500 000 euri 1,2 mio se käibe juures? Siis saaks väita, et OÜ väärtus on 2 miod.
Ulme. -
"TNT"
Ulme.
Ei ole ulme! Fakt, et nad investorite poolt pikali joostake on ulme. -
"shelobmcdonalds"
"TNT"
Ulme.
Ei ole ulme! Fakt, et nad investorite poolt pikali joostake on ulme.
Et esimese 9 tunniga on panustatud 21 tuhat eurot või millest see pikali jooksmine väljendub? -
Huvitav mis Fundwise. seal ei ole justkui neid tormijookse. Ja jätab mulje et ei ole üldse atraktiivsed.
Funderbeamis on kõik mis on juba positiivses rahavoos nii ülerahvastatud/hinnatud. sama kampaania oleks täna seal juba 1M märgitud.
Muidugi tuleb siin teemaks kahjuks Pro-rata sisulised fiaskod... -
"kradiko"
Huvitav mis Fundwise. seal ei ole justkui neid tormijookse. Ja jätab mulje et ei ole üldse atraktiivsed.
Funderbeamis on kõik mis on juba positiivses rahavoos nii ülerahvastatud/hinnatud. sama kampaania oleks täna seal juba 1M märgitud.
Muidugi tuleb siin teemaks kahjuks Pro-rata sisulised fiaskod...
Funwises ei saa kaubelda neid pärast. Osta ja unusta investeering. Spekud ei saa kiiresti raha kätte. Keskkond on ka veidi puine. -
Keskmine palk 780.- eur
omakapital 216 954.- eur
puhaskasum 66 034.-eur
Ettevõtte väärtus 2 000 000.-
Tundub mõistlik :D -
Tavaline tore väikeettevõte. Väga tubli, kasumis ja puha , hoiab palkadelt kokku jne. Paras ühele vennale toimetada.
Kust see 2 000 000 miod tuleb?
Lihtsalt onkud sülitavad lakke ja vaatavad mitu sekki tatt laes ripub ning selle põhjal teevad hulga keerulisi arvutusi ning muid matemaatilisi tehinguid? -
Olen kasutanud nende teenust. Oli mõnus mugav küll. Tellid liiva ja saad liiva :)
Julgeks soovitada. -
"TNT"
Tavaline tore väikeettevõte. Väga tubli, kasumis ja puha , hoiab palkadelt kokku jne. Paras ühele vennale toimetada.
Kust see 2 000 000 miod tuleb?
Lihtsalt onkud sülitavad lakke ja vaatavad mitu sekki tatt laes ripub ning selle põhjal teevad hulga keerulisi arvutusi ning muid matemaatilisi tehinguid?
Porutšik Rzhevski ütles seda küll ühe teise asja kohta, aga sobib ka 2 mio väärtuse pealt raha tõstmise kohta samahästi:
Tuleb küsida! Muidugi võib vastu kõrvu saada. Aga võib ka ... saada! -
Härrased, tegu on ju siiski startupiga... so...baby pleeease, give a little respeeect....(laulab Andy Bell)
-
Kärutäie sõnniku õuele toomine pole kuskilt otsast vaadatuna iduettevõtlus. Ainult aroomi poolest ehk võib võrrelda.
-
Porutšik Rzhevski ütles seda küll ühe teise asja kohta, aga sobib ka 2 mio väärtuse pealt raha tõstmise kohta samahästi:
[b]Tuleb küsida! Muidugi võib vastu kõrvu saada. Aga võib ka ... saada!
Muide, niimoodi küsides 3 juhul 4 st saab kui otse küsida. Nahaalselt . Ilmselt töötab ka selles uues majanduses. Mul kahjuks jätkuvalt kohanemisraskused. -
"vaits"
Kärutäie sõnniku õuele toomine pole kuskilt otsast vaadatuna iduettevõtlus. Ainult aroomi poolest ehk võib võrrelda.
Oh jumal. Irony much? -
Isekalluri äri põhiline uba on sisuliselt normaalse hinnaga transporditeenuse pakkumine väikekliendile ning mugav veebipood on selles osas väga väärtuslik. Samas kui hakata liikuma juba suuremate klientide poole, siis kannatavad kohe marginaalid - (suuremate) peatöövõtjate ehituseelarvetesse ei jookse kohe kindlasti sisse transporditeenus, mis võimaldab sõita uue autoga, maksta autojuhi pealt tööjõumakse, pidada kinni töö- ja puhkeaja normidest ning rahastusplatvormi investoritele veel tulu teenida.
Meeskonnal on hea äriidee ning toimib - paned veidi omakapitali ja kaasad liisingut - teenid normaalselt. Bookiga võrreldes 4-5 kordse valuatsiooni peale minemist õigustaks üksnes kiire müügikasv ja finantseerimise agressiivsus (emissioonist masinaparki minev raha läheb liisingu sissemakseks ning bilanssi tuleb rauda ligi miljoni eest).
Ma kardan, et väikeklientide ring pole põhjatu. Lisaks peab arvestama sesoonsusega - sügisel kuivad ehitusega seotud transport kokku ning leevendust pakub ainult lumekoristus.
Tänaseid finantssuhtarvud on nii ja naa. 31.12.2020 aruande põhjal: debt-to-EBITDA 1,74, debt-to-equity 1,79 on tegevust arvestades aktsepteeritavad, samas näitab puhas käibekapital sõltuvust EBITDA jätkuvast teenimisest (ehk marginaalidest). Eelmise aasta ROE oli kenasti 50% juures, aga emitendid saavad endale koheselt 4-5 korda madalama tulu ootuse (+ muidugi potentsiaal).
Ise kaaluks ehk 2x madalama valuatsiooni pealt investeerimist. -
Veebipood võib väärtuslik olla aga sellise veebipoe paneb spetsialist püsti ühe nädalaga (valmis lahendus võimaliku väikse kohendamisega, majutuse leidmine, lepingud jms) kogukuluga "mõni KEUR". Kui see on "äri põhiline uba", siis juba homme võib turul olla 20 "isekallurit" ja selle pealt 2MEUR väärtuseni on pisut maad minna. Kui see osa aga kõrvale jätta, siis on tegemist tõepoolest lihtsalt transpordiettevõttega, mida tuleks ka vastavate kordajatega hinnata.
-
Eelneva aruteluga nõus, valuatsioon on ulme.. samas.. kas keegi oskab nimetada mõne startupi või IPO viimase 5+ aasta jooksul, mille valuatsioon pole tundunud ulme? :)
Disclaimer: ei märgi -
mnjah...
Väljavõte näoraamatu kampaaniast:
Investeeri tulevikku ja vōida 1300€ Iphone 12 Pro Max!
Eesti suurim täitematerjalide ja maavarade e-pood Isekallur.ee kaasab lisakapitali.
Pane raha kasvama ja investeeri meie osakutesse läbi https://fundwise.me/et/pitch/isekallur keskkonna vähemalt 160€ ja UUS IPHONE 12 Pro Max vōib olla sinu!
1300€ väärtuses Iphone 12 Pro Max 128GB loosimises osalemiseks:
1) Osta vähemalt 160€ eest IseKallur.ee osakuid läbi www.Fundwise.me keskkonna.
Vōiduvōimalusi suurendad kui:
1.1) Investeerid suurema stepiga 1 step = 160€ ehk 2x stepiga investeerides 320€ on 2x suurem, 480€ on 3x vōiduvōimalus jne!
Vōiduvōimalusi suurendad ja lisaloosis osaled kui:
2.1) Jälgid meid Facebookis ja/vōi Instagrammis https://www.instagram.com/isekallur/
2.2) Jagad seda postitust ja tagid kommentaaridesse vähemalt 3 sōbra nime.
2.3) Kirjutad mōne naljaka ja toreda mälestuse vōi loo, mis on seotud liiva, mulla, killustikuga vōi mōne muu haljastusalase vōi aiatoimetustega. -
Postimees vahendab: Isekallur on ühisrahastuse kampaaniaga kogunud 50 240 eurot
sekallur soovib kaasata kokku kuni 300 000 eurot, et luua ärikliendile mõeldud materjalide tellimus- ja haldamisplatvorm ning suurendada oma masinaparki, teatas ettevõte.
Praegu on 70 protsenti Isekalluri e-poe klientidest ettevõtte teatel eraisikud ning ettevõte soovib suurendada ärikliendi mahtu läbi edasise digitaliseerimise. Erinevalt eraklientidest on äriklientidel aga vajadus pikemate maksetähtaegade järele, samuti puuduvad objektijuhtidel rasketehnika rendiks ja materjalide tellimiseks toimivad e-lahendused.
Pool miinimumeesmärgist on küll täidetud, aga maksimumeesmärgini ja seeläbi arengu kiirenduseni on veel piisavalt ruumi. -
Isekallur on ületanud miinimumkoguse piiri, ehk:
116 investorit on investeerinud 103 240 EUR.
Kampaania on avatud veel 4 päeva. Maksimumeesmärk on 300 000 EUR. -
-
Kampaania lõpp on 18 Mai kell 2021 kell 23:59.
Varasemalt oli Isekalluri juhatuse liige Erik Mesikäpp ka Äripeäva raadios kampaaniast rääkimas: Maavarade e-pood arendab sektoris unikaalset digilahendust -
Hirmus kõva kampaania erinevates meediakanalites käib selle tegelikult ju väikesemahulise rahakorje reklaamimiseks. Viimati oli “investeerimise sektoris” midagi sarnast näha kurikuulsa Investorite Liidu kampaaniatel.
Kui nüüd asja sisu vaadata, siis ma päris täpselt ei saa aru, milles see rõhutatav suur innovatsioon seisneb? Tehti e-pood, et iga Milvi ja Mait saaksid lihtsalt koorma liiva osta. Fine. Aga see e-pood on ju suht lihtne plugin, ei saa küll kuidagi öelda, et see midagi väga erilist oleks. Jah, teistel liivamüüjatel pole, aga äkki on põhjus selles, et selles sektoris ostjad Milvi ja Mait polegi nii väga olulised kuna tegemist on mahubusinessiga. Ja mahtu tehakse suurtel ehitustel, eelkõige infras. Seal aga ei osta ükski ehitaja koorma kaupa kruusa/liiva/killustikku kuskilt e-poest. -
Meeldetuletuseks, et täna on kampaania viimane päev.
Praeguse seisuga on 176 investorit investeerinud 167 040 EUR.
Kampaania sulgub 23:59 või maksimumeeesmärgi, 300 000 EUR, täitumisel. -
Isekalluri kampaania lõppseis:
188 investorit investeeris 169 600 EUR.