Võrkturundus/võrkturustus.

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Mida arvata võrkturustussüsteemidest? Käisin ise ühel tutvumisõhtul, kus pakuti välja võimalust liituda AMWAY ülemaailmse võrkturundussüsteemiga. Eestis olevat see alles oma tegevust alustamas jne, jne (teate küll neid värbamisjutte). Põhiidee, mida süstiti oli see, et selles süsteemis tegusid tehes, võid sa kunagi jalad seinale visata ja ainult raha lugeda. Kõik on väga lihtne ainult koolita ennast ja seejärel teisi, kes hakkavada sulle ja hiljem iseendale raha teenima. Kiiresti tutvustati mingit punktisüsteemi ja räägiti lepingutasudest ja kuna tegemist on ametliku äriga, siis tuleb ennast veel FIE-ks ka registreerida. Minule tundus see asi väga kahtlasena. Paljud inimesed kiidavad aga väga paljud laidavad. Samas on tooted, mida pakutakse (hambapastad, vitamiinid, kreemid, aknapesuvedelikud jne) hinnapoolest kallimad kui nii mitmedki Eestis pakutavad samalaadsed tooted. Mul tekkis kohe küsimus, et miks peaks ostma kallimalt kui saab ka odavamalt. Loomulikult aitab müügile kaasa justnimelt see võrkturundusse värbamise jutt aga kas alatiseks? On sellel siis pikemas perspektiivis tulevikku?

    Mida ütlevad, või mida arvavad taolisest ärivaldkonnast targemad inimesed?
  • Minu meelest kõik, mida Sulle seal räägiti, on täiesti tõsi. Ainus pisiasi, mida unustati rõhutada, on see, et seal süsteemis (nii nagu muide igas teiseski müügiorganisatsioonis!) "tegusid teha" pole sugugi nii lihtne nagu tutvumisõhtul räägitakse. Enamik inimesi seda ei suuda ja seetõttu jäävad ka jalad seinale viskamata.
    Teine, oluliselt väiksem takistus, on fakt, et võrku kaasatavate inimeste arv saab ükskord otsa, kuid praktikas pole see nii suur probleem kui "tegude tegemine".
    Häid müügimehi on igal pool ja ajal vaja, selleks ei pea veel võrkturustusega tegelema.

    Samas - kui see suurt ülejõukäivat investeeringut rahas ja ajas ei nõua - miks mitte proovida (kui meeldib!) nagu seda on tuhanded inimesed enne ja pärast teinud. Lihtsalt tõenäosus seeläbi kunagi jalad seinal raha lugeda on väike, ei muud.
  • Jah, olen ka sellest kuulnud. Miks peaksid inimesed hakkama tarbima väikese valikuga mitmeid kordi kallimaid asju, mille kvaliteti peame uskuma ainult müügimehe jutu järgi? Jutt on neil selline, et ei müüda asju, neid tarbitakse ise, vaid müüakse "äriplaani" st võrku. Teoorias on ilus mõelda, et kõik sinu nn järglased teevad nagu mesilased tööd ja sina puhkad.
    Muide see äri on küllaltki kulukas - iga kuu oled kohustatud "tarbima" (st müüma) paari tuh krooni eest.

    Ka Goldeni müüjad pole veel nii hea elu saavutanud, et põhitööst loobuda.
  • Minu arvates pole see Eestis midagi uut. Pigem tundub et see buum on vaibunud. Aastatel 1994- 1995(vist, kui õigesti meeles) jalutas igasuguseid müügiagente nagu kirjuid koeri:) Neid võis näha päevas mitu korda isegi maapoes. Poed olidki neil lemmikkohad, kuhu oma sodi pakkuda. Ja praegugi müüvad mõned kosmeetikafirmad oma toodangut agentide kaudu.
    Kuid jah, tegemist on üsna karmi äriga, sest sellistesse harjuskitesse suhtub eestlane üsna tõrjuvalt. Pealegi, tundub kogu üritus IMHO üsna kahtlane. Miks on tarvis oma kaupa selliselt turustada. Tegelikult lihtne vastus. Nii on odav. Seesama agent ostab kohe mingi koguse kraami välja, ja võtab seega kogu vastutuse ja riski. Ja määrigu seda siis kaela kellele tahab. Tankist.
  • Ma arvan, et võrkturundusest pole enam niipalju kuulda kui varem, kuna meetod on nüüdseks leidnud oma nishi, on aru saadud kus ja kelle seas see tulemusi annab. Sellega saab edukalt tegeleda vaid inimene, kellel on vastav tutvusringkond, kus teda usaldatakse, kus ta nö oma jope. Eks enamike sel viisil müüdavate toodete sihtgrupp on lihtsameelsem rahvas, kui siinne lugejaskond, kuid neid inimesi pole sugugi vähe. Samamoodi on ka kataloogikaubaga - nii imelik kui ka see ei tundu, osa inimesi peab seda "elitaarseks". "Seda ei saagi poest, seda peab tellima!", ei mäleta, kust ja millal see lause kõrvu jäänud on, igatahes sümboliseerib ja seletab see mulle nii kataloogi-, kui võrkturunduse fenomeni. Ise olen hädas aeg-ajalt Äripäeva müügiagentidega. Tavaliselt olen selgeks teinud, et kogu selle tulevikuinformatsiooni haldamine - mida mul äkki kunagi võiks vaja läheb jne, on tülikam ja ühtlasi kallim sellest kui raamat hankida konkreetse vajaduse tekkimisel ja selle eest 100 eeku rohkem maksta.
  • Äripäeva müügiagentidega on, ma arvan, kõik hädas. Nad nimelt ei tea isegi, kes mida tellib ja siis pakutakse üht ja sama asja mitu korda. Aga see on hoopis teine teema kui võrkturundus, minu meelest tõi eln väga head pointid juba välja.

    "Seda ei saagi poest, seda peab tellima!" - 12 points!
  • Hakkasin ise samuti mõtlema tüüpilise eestlase iseloomujoonte peale. Ameerikas võib selline turustusviis olla edukas kuna potensiaalseid kliente on jalaga segada (rahvaarv), inimeste elatustase on kõrgem ning seoses sellega on nad nõus ka oma raha kergemalt käiku panema ja tänu sellele on võibolla ameeriklast kergem ka ostma meelitada. Minu arvates ei kipu eestlane oma raha niisama välja käima. Eriti sellisel juhul kui räägitakse alustamistasudest, mis küündivad mitme tuhande kroonini. Ka olmekaupade hind ja senimaani tundmatud kaubamärgid panevad ostusoovis kahtlema. Sa ei telli ju ühte hambapastat ega pesupulbrit (kui vaja ostad sa neid eestist ja odavamalt). Et sellistes võrkudes raha teenima hakata, pead sa enda alla koondama palju inimesi. Aga kõik ju ei oska müüa- see sõltub inimese iseloomust. Enamik sellistes süsteemides osalevatest inimestest jäävad lihtsalt ühekordseteks tellijateks. Eestis on raske müüa ja eriti veel sellisel viisil. Ainsa plussina näen ma sellises süsteemis koolitusi. Need ei jookse mööda külgi maha. See on muidugi minu individuaalne arvamus.
  • Paljud veebisaidid pakuvad affiliates programme, tood kliendi kohale ja hakkad eluaegselt tema tehtud kasumist 20-30% endale saama.
  • Sain selle AMWAY värgiga kokku käesoleva aasta veebruaris ühe kolleegi kaudu - jutt jummala ilus ;)
    aga mõned küsimused tekivad nagu ikka kaa.
    Süsteemi kasu tekib nö kohe nimelt kaubad, mis kallimad on/olevat 30% kvaliteetsemad nendest siin pakutavatest (kvaliteet on teadagi hinnanguline müüt)
    , lisaks tol ajal pidi kusjuures veel sõlmima Poola keelse lepingu ;)) selle aasta lõpuks lubati eestis esindus avada ja Eesti keelse lepingu teha...

    Kuigi kohe saad soodukat on siiski see võimalus, et sa teenima hakkad sellelt ikkagi väike kuna keegi ei saa garanteerida sulle seda nö 200punkti tarbimist, mis võrdub 230USD ühes kuus ja see kes seda 200 punkti kuus ei tarbi on sisuliselt surnud haru sinu jaoks...

    Seega tekkis endal küsimus palju on eestis raffast, kes suudab selle piiratud sortimendiga, mis siin maailmanurgas saada tarbida kuus 230USD eest??

    No arvutused näitavad, et selleks kuluks peab teenima 50% rohkem kui keskmine palk 2005 algupoolel oli aga tavapärane sissetulekute saajate suhe keskmisse palka näitab - ligi 68% saab alla keksmist palka seega max värvatavate arv(sissetuleku võimaluse järgi) Eestis küünib ehk 30 tunhande kanti (väga mustalt võetuna), sealhulgas on need kes sellest ei huvituks kunagi, mis omakorda vähendab võrgu suurust veelgi..
  • Kapitalismi üks kurb kõrvalnäht on, et kõik muutub tasapisi efektiivsemaks. Võibolla oli võrkturundus pudupoodidele vääriline konkurent, aga kui võrrelda efektiivsushiiglasi, kes iga krooni teenimiseks kulutavad paar sekundit inimtööjõudu - meil walmarti ega tescot küll ei ole, aga eks kohalikud ketidki kirjutavad usinalt töötavaid võtteid maha - tüübiga, kes peab näpuotsas mingeid karbikesi laiali vedama, olles enne klienti nende efektiivsuses veennud, siis see on juba ette kaotatud lahing.
  • effektiivsus aga oleneb kelle seisukohast vaadatuna. tavaline müügiahel tootja - kaubanduskett - ostja. võrkturundusega soovitakse suurtest kaubanduskettidest mööda minna.
  • Robert T. Kiyosaki rõhutab oma raamatus "Rikas isa, vaene isa" samuti, et võrkturundus on müügi õppimise seisukohalt väga oluline. Niimoodi õpib eelkõige ise järeleproovides reklaamima, klientidega suhtlema, ennast esindama ning loomulikult ka müüma. Kusjuures kõik võrkturustusega tegelemine ei tähenda kotiga ringi käimist. Tean omast käest.
  • :-)) Jah, "Rikas isa, vaene isa" on Amwei inimeste piibel. Seda nad omakeski loevad.

    Nende põhijutt on, et nad ei tegele kauba müümisega, vaid tarbivad ise (perekond, sugulased, kingivad, ...) seda kaupa. Nende jutt on "äriplaani" selgitamises, st võrgu arendamine. Jääb mulje nagu "viimase lolli" süsteemist.
    Nad peavad samasuuri kogunemisi (Kiiev, Peterburi, jne) nagu Jehoovatunnistajad Linnahallis.

    NB! Palju pidi kauba hulgas olema Poola võltsinguid.
  • Kurat, selline asi on kohutavalt nõme ja vanamoeline. Nagu dinosaurused, kuigi ammu väljasurnud, arvaksid ikka, et nad ruulivad. Analoogne kirjatuvide kasutamisele kommunikatsiooni eesmärgil. Kindlasti keegi kasutab ja kellelegi mingit mõtet omab, aga keskmisele inimesele on postmark 4.40, email 0.01 või kõne 2.00 krooni oluliselt odavam, kui tuvide breedimine ja treenimine.

    See on lihtsalt lollide nöörimise skeem tänapäeval. MMM Invest, Maghira Fond jms pask, kus lollidelt raha ära võetakse.

    Röögatult hea toode müüb ennast ise, lihtsalt hea või keskpärane vajab reklaami ja efektiivset (odavat) logistilist lahendust, totaalne pask aga liigub lakkpaberil kataloogi või võrgu kaudu.
  • Ärgem unustagem veel sellist toredat leiutist nagu "Top Shop" ja "Teleturg"
    Oksendamiseni korrutatakse, kui hea mingi s..t on. Kuidas keegi on läinud kõhnaks, õgides kõike mida hing ihaldab, keegi sai härjaks, treenides ainult 2minutit päevas, jne, jne. See on ju sulaselge inimeste lollitamine, kuigi ilmselt odavam, kui kauplustevõrgu loomine. Ja hämmastav on, et alati leidub lolle, kes seda omal nahal katsetada tahavad.
  • :-) Need, kes tahavad asjaga tegeleda, jäävad toote "vangiks". Et oma punktid kuus kätte saada ostavad nad Amwei lokirulle, lõhnaõli, huulekreemi, jne jama, mida neil tegelikult vaja ei lähekski. Inimestele tehakse seal ikka kõvat ajupesu. Näen ühte hullu oma silmaga pealt.
  • minuteada on palju innovaatilisi tooteid toodud turule just tvshopi kaudu.
    mopp näiteks, voi auruplekieemaldi vms.
  • ...mul kunagi juba aastaid tagasi õnnestus osaleda väikses inimeste ringis ajupesuüritusel. Kõik oli tore, kuni selle hetkeni, kui taipasin esitada presenteerijale küsimuse, et palju ta siis ka teeninud on...? Tema vastas, et 50 tonni. See oli esimese kursuse majandusüliõpilasele SUUR RAHA. Siis taipasin küsida, et palju eest tal müümata kaupa magamistoa kapi otsa on "kogunenud..." Ta kergitas kulmu ja kalkuleeris ja sai et 50 tonni eest. Ehk siis kutt oli pärast poolt aastat töö kõrvalt sebimist omadega NET nullis ise seda teadvustamata. Soovisin talle palju õnne. Millegipärast ta väga ei naeratanud pärast seda. Aga mis seal salata - brozhüürid olid tal lahedad. Ferrariga soomlane on ikka kõva sõna!

  • Sattusin kah sellele Amway tutvustusele kogemata kombel. Seal oli mingi tasemete süsteem vms. Ma siis küsisin et kui palju protsentuaalselt, nendest kes on süsteemiga ühinenud(st liitumistasu maksnud) on mingile tasemele jõudnud (=reaalselt midagi teeninud).
    Nii saaks aimduse kui suur tõenäosus on keskmisel inimesel edukalt asjaga teenida. Aga loomulikult mulle seda protsenti keegi ei öelnud olgugi et sellist statistikat asjaosalised ise kindlasti teinud on.
    Huvitav oli veel see et nad väitsid et nende ärimudel on ainulaadne ja keegi kunagi enne pole midagi sellist teinud. Kohaloleva rahva hulgas hakkasid kohe päris mitmed sellele vastu vaidlema ja üllataval kombel polnudki nad selleks vastuvaidlemiseks valmis, ei osanud suurt midagi enda kaitseks öelda.
    Kindlasti on muutub võrkturundus järjest vähem konkurentsivõimeliseks. Aga mingi nish kindlasti jääb niikaua kuni leidub inimesi kes on kogu elu unistanud ärimees olla aga pole lihtsalt seda õiget võimalust veel leidnud.
  • Eks siis kunagi puutusin ka kokku võrkturustamisega.Otsisin peale keskkooli just tööd ja sattusin mingi mammi tutvustavale loengule.Kohal oli inimesi äärmusest äärmusse-isegi pinsakliplasi.
    Selle mammi kõlavad loosungid,positiivsus ja särasilmsus on mul siiamaani meeles.Kuidas ta nüüd saab endale mitmesuguseid reise lubada,palju vaba aega,pidi laenama isegi oma edukast juristist tütrele raha,kuna tal läheb nii hästi.Jäi selline mulje ,et oleks patt "unelmate" töökohast loobuda.
    Lisaks sellele lubas ta väliskomandeeriguid ja koolitusi(komandeerigud 100% muidugi enda raha eest ja arvtavasti kuskil Pariisi tänavatel tooteid inimestele pakkumas )Alguses oma naiivsuses ei saanud ma aru miks osad lahkuvad(olidki pinsaklipslased,mõned tudengid ilmselt) ja mängivad oma võimaluse maha...Loomulikult ei puudunud ka ilusad värvilised pildid ,kus keegi oli mingi 100+kg maha võtnud jms pärast tal ilmusid mingid jüngrid ka ,kes jätsid sellise tuhmi maaka mulje.Minu naiivsus kadus sealt maalt,kui see mammi hakkas midagi hämama partii väljaostmisest.Küsimuse peale kellele ma neid alguses müüma pean tuli vastus et võiksin alguses müüa neid oma tutvusringkonnale,sugulastele(sest väga head tooted ju!).Ühesõnaga sellega sai mu mõõt lõplikult täis ja ma lahkusin.
  • See Amwei koolitus on vist tasuline? Saali üür. Ise pole käind.
    A muidu peaks olema huvitav ja õpetlik jälgida, kuidas sulle püütakse midagi müüa. Käisin omal ajal Hispaania kinnisvara müügi kohtumisel. Sain veel tasuta väikese pudeli shampust. Tüdruk ise küsis ja ise vastas. :-) "Töötas" nagu üleskeeratult. Teda ei tohtinud rajalt kõrvale juhtida. :-)
  • Võrkturundus ei ole üldse paha tegelikult. Mulle meeldivad internetis sellised püsiskeemid, kus tood kliendi ja hakkad tema tekitatud sissetulekust saama 20%.
  • karbes, see ei ole ju võrkturundus. Võrkturundus on IMO ikka nii, et see sinu klient leiab ka veel kliente, jne. Iga üks tahab võtta oma 20% :-)
  • Tere deiviidas,

    olen samuti selle Amway süsteemiga kursis nagu sinagi. Sattusin koolitusloengule läbi oma kursaõe ning hakkasin huvi tundma. Alustasin sellest, et uurisin kõigepealt, mis konserniga tegemist on, mis see toodang endast kujutab, kas toodetest avalikult kirjutatu vastab tõele, lugesin päris palju. Uurisin ka neid tingimusi, mis antud süsteem oma klientidele pakub, kui kliendisõbralik see on, mida peab teadma klient, kui ta tahab omal agatusel tooteid edasi müüma hakata, missuguseid muid rahalisi teenimisväljundeid see süsteem pakub ning sain niiviisi läbi iseenda uudishimu oluliselt targemaks. Sain teada ka konkureerivate võrkkettide klienditingimused ja tegin järelduse, et kuigi tegu on pealtnäha ühtmoodi võrkturustusega tegelevate süsteemidega, on tingimused neis kliendi jaoks vääääga erinevad. Mis tähendab siis seda, et kui asja sisu täpselt ei tea, võib pettumus üsna suur olla ja see loodetud ilus unistuste miljon saamata ;) Minu soovituseks on endale asi selgeks teha. Sest, kui sa ikka ei ole provisjoni tabelit näinud, ei ole rehkendanud, mõelnud ja seega ei mõista seda tuludevahe jaotussüsteemi, siis sa ei saagi teada, mida tähendab olla ühe konserni poolt lodud süsteemi klient ja teenida läbi selle mingitki tulu. Ei ole mõtet endale loengus esmakuuldu kohta võtta asjasse pühendumata seisukoht nagu asi on hirmus kahtlane, ja jäädagi arvama, et keegi teeb kellegi eest töö ära või et 5 aastaga on võimalik hakata nagu muu seas suuri summasid teenima. Ei ole olemas sellist asja, kus keegi teeb kellegi eest töö ära, alati tuleb enne panustada oma tööd, selleks midagi investeerida, olgu see siis sinu tolerantsus, arukus, hea suhtlemisoskus, müügioskus või sinu vaba aeg.
    Toodete kohta niipalju, et enne, kui pole omal nahal midagi ära proovinud, ei saa rääkida sellest, et hinnad on hirmus kallid võrreldes samalaadsete toodetega Eestis. Tekib küsimus, millega sa neid tooteid võrdled? Sa pead endale aru andma, mille eest sa mingit hinda välja käid. Mida sisaldab Calgate, milline on tema mõju, vaata hinda ja siis vaata näiteks Paradontaxit, kuidas tema mõjub, palju seda pakis on ja mis on tema hind. Ei saa kuulata ja uskuda igamehe-juttu, vaid tuleb ka endal midagi selleks teha, et teada saada. Kui sulle tundub, et mõni hind on sinu jaoks kallis, siis peab selleks ka põhjendus olema. Näiteks suurtes kaubanduskeskustes on kindlasti hinnad kõrgemad, kui mõnes omanikule kuuluvas väiksemas poes täpselt sama toote eest, sest kaubanduskeskustes lisandub toodetele teadagi lisaks jaehinnale ka rendihind. Siis tulebki mõelda, kuhu sa oma raha viid, mille eest sa selle välja käid, kas selle Estee Lauder'i eest, mis maksab tänu sellele, et seda müüakse suures kaubanduskeskuses oluliselt rohkem või tead omast käest usaldusväärset brändi, mille toime ei jää esimesele sugugi alla ning maksab tänu teistmoodi turundusvõttele vähem. Tänapäeval on tohutult palju tootjaid. Kujuta nüüd ette, kui raske on ettevõtetel pinnale jääda. Ja ma ei usu, et reklaam tooteid paremaks teeb, kui klient ise arukas pole. Seega ma väidan, et olla võrkturundusel põhineva süsteemi klient ei tähenda olla ilmtingimata ajupesijate ja šarlataanide ohver :) Kuidas saakski mingi võrkturustaja tegutseda ebakvaliteetseid tooteid müües kümneid aastaid. See ei loogiline lihtsalt. Kindlasti tuleb uurida tausta, enne, kui hakkad millegi suure kliendiks.
    Minu teada pakub Amway tõepoolest oma kliendist tarbijatele tervislikke ja loodussõbralikke tooteid täiesti normaalsete hindadega. Kliendile on selles süsteemis omad soodustused, mis olenevad sellest, mismoodi see kliendiahel kasvab. Süsteem pakub minu teada tavatarbijale kuni 21 % soodsamaid hindasid, olenevalt käibest, mida teeb kogu grupp, kaasa arvatud ka sina selles grupis ühe kuu jooksul. Peale selle sul on ju oma isilik ostukeskkond internetis, saad teha oma oste millal tahad ja kui palju tahad ning igapäevatarbeks tehtavate toodete valik ei ole sugugi väike ja piiratud nagu paljud märgivad, vaid kuni 10 000 eri toodet, mis kasvab aegamisi partnerfirmade toodete arvel, mis on antud ostupiirkonnas levinumad. Ning nendeks toodeteks on kõikvõimalik, alustades meile tuntud firmade aiatarvetest ja lõpetades kodutehnikaga. Kas esimene internetikaubamaja amazon.com on siis selles osas parem pakkuja kui amway.com, mis on ju maailmas oma aasta käibelt teine internetikaubamaja, mille kannul astub juba Procter&Gamble. Vahest on ajalises mõttes mõne võrkturundussüsteemi klient kasulikumgi olla, kuna saad rohkem hinnas alla, kui näiteks mingi kliendikaart sulle tavapoeketis pakub. Mõtle ise ja kindlasti suhtu teadlikumalt toodetetesse, mida tarbid.

    Lugupidamisega :)
  • Kogu eelneva tiraadi iseloomustamiseks sobib ehk üks väike tsitaat: "Näiteks suurtes kaubanduskeskustes on kindlasti hinnad kõrgemad, kui mõnes omanikule kuuluvas väiksemas poes täpselt sama toote eest, sest kaubanduskeskustes lisandub toodetele teadagi lisaks jaehinnale ka rendihind."

    ;-)
  • ohoo, see on juba lahe teema! Meenub, kuidas ma 1995. aastal tudengina Tartus massažiaparaate müüma hakkasin. Õnneks oli minu guru nii loll, et ei nõudnudki mult esimese partii väljaostmist. Püüdsin kursaõdedele müüa (hea vahend kreemikese kõhule-pepule sissemasserimiseks ju!) aga tarkuse valgus koitis juba ülejärgmisel päeval. Guru sai oma kola tagasi, mina kogemuse võrra rikkamaks. Isiklik seisukoht: monkeybusiness. Kuid kui inimene on ise rahul, kasvõi ainult prestiiži pärast, mida see töökoht pakub - andku minna! Paras tegevusvaldkond sellele, kes pole oma pika elu jooksul haridust omandada suutnud ja kellel on samasugused sõbrad-tuttavad-töökaaslased-ämmad-äiad. Viimaste omamine on MUST.
  • Amway Estonia koduleheküljel on hea vene keelt õppida. See on samuti kasulik ja turundusketiga liituma innustav asjaolu.

    Järgneval aadressil ajab üks kommenteerija päris asjalikku juttu sellel teemal. http://w.perekool.ee/foorum/read.php?f=11&i=1254764&t=1253633
    Teie Amway ei ole kahjuks veel Eestis seaduslik ega seda pole plaanis veel lähima paari aasta jooksul ka ametlikult avada. Amway ei ava ühtegi turustuspiirkonda, enne kui see oleks majanduslikult otstarbekas. Ka soome turgu poleks muidu avatud (soomes köigest 5,5 milj elanikku) kui seda poleks tehtud üheskoos Rootsi, Norra ja Taaniga, kuna nendes maades elab ühtekokku 23 milj. elanikku. Niisiis Eesti avatakse möne aasta pärast koos teiste Baltiriikidega ning võib olla koos veel mõne Ida-Euroopa riigiga. Amway ei ole oma 46 aastase tegevusaja jooksul avanud mitte üheski riigis turgu, enne kui sinna on asutatud ametlik esindus, tütarettevõte või kõrvalkontor, ametlik arveldusarve, avaldatud trükis sellekohane teadaanne ja äritegevuseks vajalik reklaamimaterial ning müüjate töövahendid. Eesti ei ole selle koha pealt mitte mingil juhul erandiks.

    Samuti pole mitte üheski seni avatud turustuspiirkonnas lubatud Amway toodete müük välja poole antud piirkonda. Soomes registreerunud müügiesindajad võivad küll tooteid turustada teistesse põhjamaadesse, kuna need moodustavad neljakesi ühise piirkonna ning nendes riikides on toodete hinnad seoses elutaseme ja klientide ostujõuga omavahel tasakaalus. Venemaale, kus turg on avatud, ei tohi siiski tooteid tarnida, ega ka vastupidi, kuna Venemaal müüdavate toodete hinnad on Soome tarnitava kaubaga võrreldes umbes 30-40% soodsamad.

    Eesti riigi kodanik võib ennast registreerida Amway ametlikuks esindajaks mõnesse avatud turustuspiirkonda ainult sel juhul, kui tal on alaline elukoht ja postiaadress antud piirkonnas. Keelatud on vastu võtta igasugust rahalist või materiaalset kompensatsiooni Amway toodete eest isikutel, kellel ei ole alalist elukohta või sissekirjutust Amway poolt aktsepteeritud piirkonnas. Enda tarbeks on lubatud Amway tooteid üle riigipiiri viia, kuid nende edasimüük rangelt keelatud ning iseseisva müügiesindaja ja Amway vahel sõlmitud lepingus sätestatud korras karistatav.

    Igal müügiesindajal peab olema Amway andmebaasis registreeritud IBO-number, mille alusel arvestatakse iga esindaja müügikäivet ja käibepunkte. Kui Teile mingil põhjusel niisugust müüjatunnust pole antud, siis olete kahjuks langenud ebaseadusliku tegevuse ohvriks. Kui teil puudub müügiesindaja number, siis lubage kysida, mille alusel salvestuvad Teie poolt sooritatud tehingud või tellimused andmebaasi ning mille alusel Teile tehtud töö eest kompensatsiooni makstakse? Kas Teile on selgitatud, et vastavalt maksuseadusele peab teil äritegevuseks olema registreeritud ettevõte, mis hoolitseks Teie sotsiaalmaksude eest ja mille kaudu ka oma tulusid deklareerite?

    Kui kellelgi on soovi sellel teemal lähemalt diskuteerida, siis vastan meelsasti kõkidele sellega seotud küsimustele e-posti vahendusel või väljaspool tööaega ka telefoni teel. Soovikorral võin edastada *.pdf failina väljavõtte Amway eeskirjadest, mis puudutavad müügiesindaja õigusi ja nii nimetatud "null-tolerantsi" seoses veel avamata turustuspiirkondadega. Fail on soomekeelne kuna ise esindan Amway tooteid ja koolitusprogrammi Soome vabariigis. Telefoni numbri vahendan Teieni kui Te selleks elektriposti teel soovi avaldate. Perekooli foorumit ma seoses piiratud aja kasutusega ei külasta ning sinna saabunud vastustele ja kommentaaridele ei reageeri.

    All toodud link viib Teid lehekyljele, millel on loetletud kõik Euroopas seni avatud turustuspiirkonnad. Juhtides "hiir" huvi pakkuva riigi nime kohale ilmvad aknasse kõne all oleva riigi Amway esinduse kontaktandmed ja piirkonna ametliku avamise kuupäev. Nagu ise võite kurbusega tõdeda, Eestit kahjuks selles nimekirjas EI ESINE.

    http://www.amway.com/en/GlobalComm/affiliateregion.aspx?regid=991

    Sügav a austusega

    Taavet Vool
  • "Sain teada ka konkureerivate võrkkettide klienditingimused ja tegin järelduse, et kuigi tegu on pealtnäha ühtmoodi võrkturustusega tegelevate süsteemidega, on tingimused neis kliendi jaoks vääääga erinevad."
    Kui mina Amway koolitusel käisin siis oli koolitaja (nagu ma aru sain, Amway Eestisse tooja) ülmalt häiritud sellest et keegi publikust arvas et ona olemas veel samasuguseid süsteeme. Tema teatas et Amway on täiesti ainulaadne.
    Minu jaoks pole küll mingi mõtet neid võrrelda. Sellise süsteemiga teenimine tähendaks tegelikult et ma kõiki oma tuttavaid üritan tunde kulutades veenda selle süsteemiga liituma. Minu jaoks on minu tuttavatega veedetud aeg rohkem väärt kui see nende arvelt teenitud raha. Pluss minu jaoks on oluline et ma kõigi tuttavate jaoks ei oleks eelkõige üks tütu müügiagent.
    Pluss mulle lihtsalt ei meeldi müügitöö. On palju mõnusamaid viise raha teenida mis ei ole mitte vähem efektiivsed.
  • deiviidase leitud refereering ei ole vale, sest lugesin neid seadusi ise poola keeles Amway poolt välja antud allikast. Tõepoolest toimubki nende toodete vedu Eestisse hetkel Poolast, kus see äri on ametlik ning kuhu on end sellest ärist teadlikud registreerinud juriidiliseks isikuks ja maksavad Poola riigi seaduste järgi makse nagu kord ja kohus.
    Ja mida tähendab teenimine oma tuttavate arvel??? Kui mu tuttav on poes poemüüja ja ma ta käest saia ostan, siis ta ju teenib endale leiba minu arvel. Kui telgust näidatakse mingi toote reklaami, siis on see ju tehtud kõigi nende arvel, kes selle toote eest maksnud on.
    Tarbimine toimub alati kellegi arvel. Paraku oleme me sunnitud tarbima ja vahest on hea, kui keegi on välja mõelnud sellise süsteemi nagu näiteks Amway (on ka Amway süsteemi kopeerida püütud, kuid pole sama hästi õnnestunud), mis on süsteemisiseselt raha niiviisi ringlusse pannud, et ka tavatarbija, kes endale toote ostab, saab tänu tuludevahe arvelduse raha uuesti näha, selleks tuleb vaid kliendiahel õigesti üles ehitada ja süsteem n.ö toimima panna. Kas me poest välja tulles näeme veel kunagi seda raha, mis me sinna jätame?
    Ja need võrkturundusskeemid erinevadki tänu sellele, et nendes on toodete pakkumine kliendile erinevalt üles ehitatud. Kas AVONi klient on kasulik olla? Muidugi, sest Avon müüb väga soodsate hindadega. Aga kas Avoni tooteid ostes on võimalik teenida. On, kui neid tooteid inimestele pakkuma minna. Avon teeb ju suuri väljaminekuid ka massiteabe sektoris. Ei tea, mille arvelt see veel tuleb? Mõelge, kui odavalt seega Avon toodab? kas nii odava tehnoloogiaga on võimalik leida kvaliteeti, mis vastaksid just sinu vajadusele. Juba siin on oluline vahe, kas lähed tooteid pakkuma ja teenid või ostad oma tarbeks ja teenid. Amway süsteem ei pea käsimüüki primaarseks, kui keegi tunneb, et ta on asjade müüjaks sündinud, siis andku minna. Amway süsteemi tulu tuleb info pealt - see on infoäri. Ja kui kellelegi paistab, et siin tuleb tegeleda surnuks rääkimise ja veenmisega, siis sry, kui mind peaks hakkama keegi veenma, siis ma hakkaksin asja pigem kahtlustama. Pakkuma peab asja tundes. Vastasel korral, on tegu lihtsalt halva suhtlemisoskusega või asja vähe valdava inimesega. Selleks, et info läbi läheks, peab ka pakutav hea olema. Seda, kas hakata kliendiks või põhimõtteliselt mitte, on igaühe enda otsustada. Räägitakse ju tõsiasja, kui ise ära ei proovi, ei saa sa kunagi teada, mis sulle hea on.
  • No jah. Mina olen kindel, et ise ma selle ketiga ei liitu. Liialt palju nüansse, millest ma aru ei ole saanud, nullivad minu jaoks sellesse valdkonda sisenemise. Ja eriti häirib mind Amway Estonia kodulehekülg, mis on vene keelne. Väga hea suhtlemis ja veenmisoskusega võid sa midagi selles valdkonnas korda saata.
  • deiviidase viimased sõnad on kulda väärt ...

    Väga hea suhtlemis ja veenmisoskusega võid sa midagi selles valdkonnas korda saata ...

    Täpselt nii ongi, aga hea suhtlemis- ja veenmisoskusega inimesed teevad reeglina hästi tasustatud müügitööd juba mujal ja neil pole mingit vajadust end sarnaste süsteemidega siduda.

  • Algselt puudutas küsimus üldist ja sisu. Nüüd siis on sujuvalt üle mindud isiklikule arvamusele. Paistab, et oled algusest peale maadelnud küsimusega, kas tasub sul liituda või mitte. Selle oleksid võinud endale ise esitada.
  • Eks igaüks vaatab asja ikka oma mätta otsast. See teema on ju arvamuste avaldamiseks ja ei olnud algselt mõeldud ainult üldist laadi käsitluseks. Ma avaldasin oma arvamuse, mis mulle kogu sellest asjast jäi.
    Kuna ma käisin seal värbamisõhtul, siis tekkis mul kogu asja vastu üldine huvi ja kuna materjali netist ei leidnud, siis oli kõige mõtekam teha teema, kus kõik saavad oma arvamust avaldada ja seda põhjendada. Läbi selle sain ma ka ise kindlustunnet juurde, et analüüsida enda iseloomuomadusi ja ühildada neid antud valdkonnaga, mille tulemusena jõudsin ma arusaamani, et minu jaoks see Amway värk ei ole.
  • yeti,
    iga äri suhtes võib ka isiklikku arvamust avaldada, pole mingi võrkturundus ka erandiks. Ja mille ime pärast peaks iga tutvuja Amway süsteemist kuuldes rõõmuvärinaid tundma?
  • Tore, nüüd me siis teame nö "kes kellega vahekorras on" ;) Asi ei ole kellegi või millegi maha tegemises, vaid objektiivsuses. Kui kellelgi on midagi võrkturunduse kohta öelda , siis oleks edaspidigi tore arvamusi lugeda :P
  • Tere rahvas! Kui teil on vastuväiteid amway tõelisuse kohta või tahate midagi küsida siis helistage mulle ja küsige, ning ma olen kindel et leiame igale teie küsimusele vastuse ja siis otsustage ise mis te arvate sellest! Ma arvan et kui ma hakkaks neile TOBETATELE küsimustele siin vastama siis ma jääkski kirjutama! Veelkord, inimesed ärge kritiseerige midagi millest te ise aeu ei saa, küsige ikka ennem aja kohta!
    55500662
  • Selliseid asju nimetadakse "Türamiid" skeemiks.

  • Ka mina sattusin kunagi ekslikult sinna Amway n.n. „koolitusele” ehk tegelikkuses värbamis- ja promoõhtule. Kohapeal selgus, et sissepääsu eest tuleb veel ka maksta!!! Alginfo sain sellise, et pakutakse „kitsale ringile väljavalitutele” arenevas IT-äris osalemise võimalust. Kui kohale jõudsin, siis sain loomulikult koha aru, et olen „langenud orki”.

    Mis sel üritusel silma hakkas:

    1) Kui n.ö. normaalse äriplaani puhul käsitletakse põhjalikult ja usaldusväärselt ka kõikvõimalikke äririske ja nende maandamist ning nendest ülesaamist, siis Amways äririskide teemat ei eksisteerinudki! Eks siis tegemist on pigem naiivsete inimeste püüdmisega.

    2) Kõikidesse n.ö. kriitilistesse küsimustesse süsteemi toimivuse ja konkurentide kohta suhtuti äärmiselt halvustavalt ("oled rumal, kui sa ei mõtle nii nagu meie"), kusjuures saalis oli ilmselt enamik selle äri eestvedajaid Eestis. Viisakal inimesel ei tekiks sellise suhtumise korral enam hetkekski mõtet nende suurepärase äri toimivust kahtluse alla seada.

    3) Amway toodete soodsad hinnad. Kui hindadega lähemalt tutvuda, siis selgub, et need on ca 1,5-2 KORDA (mitte %) kallimad kui sarnastel toodetel muudes ostukanalites (näiteks supermarketis).

    4) Amway toodete kvaliteet. Tutvusin professionaalsest huvist ka Amway toodetega ja seni ei ole küll tekkinud vähimatki kindlust, et Amway toodete (näiteks makaronide või shampooni) kvaliteet võiks olla kõrgem, kui toodetel, mida igapäevaselt supermarketist ostan. Arvan, et jutt Amway toodete kõrgest (tavalisest kõrgemast) kvaliteedist on puhas pläma ja mõeldud naiivsete inimeste lollitamiseks.

    5) Ei ole siiani näinud mitte ühtegi inimesest, kes oleks Amway-ga jõukale järjele jõudnud. Konkreetsed elavad näited puuduvad. Jõukale järjele on kindlasti jõudnud selle süsteemi loojad-omanikud ja kaupade müüjad, kes pääsevad kallitest turustus- ja vahenduskuludest.

    6) Eelpool toodud võrdlus tuttava saiamüüja käest saia ostmises on selle teema juures kohatu ja SELGELT DEMAGOOGILINE labane müügijutt. Amway puhul on ikka selgelt tegemist asjaga, kus sa pead suurele ringile oma tuttavatele n.ö. „tutvustama” süsteemiga liitumise eeliseid (et siis nende ostude pealt ka ise teenima hakata). Mul küll selliseid tuttavaid ei ole, kes tahaksid minuga kui tülika ja pidevalt n.ö. „ärivõimalust” pakkuva inimesega suhelda. MINU JAOKS ON SEE N.Ö. „ÄRIJUTT” LIHTSALT KESKMISEST PALJU KÜÜNILISEMA INIMESE JUTT!!!

    7) Hea suhtleja-müügiinimene suudab loomulikult paljudes valdkondades edukat äri ajada ja kliendile reaalset lisaväärtust luua, jäädes seejuures ka eetikanormide piiresse.

    8) Arvan ka, et see Amway on monkeybusiness!
  • Tundub kahtlane värk olema see amway
  • See et, eks minu arvates teenivad inimesed raha ainult ja ainult nende asjadega, mis neid tõsiselt huvitab kui üldse raha nö. palgaväliselt teenivad.
    Minu esimene müügikogemus oli 8 aastaselt, kui sõbrannaga koos tegime lillekimbud ja läksime keskturule. Ise arutasime, et ei tea miks inimesed peaks ostma meie käest karukelli (nii nimetasid ja nimetavad lapsed vist siiani ojamõõlasid) kui saaksid neid ise korjata. Panime ämbri kimpudega laua alla ja istusime. Kui kõht juba täitsa tühi oli ja meel kurb, tuli sõbranna vanaema ja andis meile mõlemile kolm rubla ning viis jäätist sööma. Mõõlad panime aiavaasi.
    Teine müügikogemus oli umbes kaks aastat hiljem kui ma läksin sinna samasse keskturule ja müüsin maha meie kolm kassipoega, olin väga aktiivne, sest ema ütles, et kui ma kassidest lahti ei saa tuleb nad magama panna. Sest ise ma tahtsin need kassipojad jätta.
    Järeldus, esiemesel korral ei müünud ma midagi, sest ei uskunud, et keegi mu kimpe tahaks, teisel korral oli müügiedu 100% sest mul oli kohutav hirm, et kiisud pannakse magama.

    Täna pean ma ennast tarbijana "tarbimisringkondades" lausa häbenema, sest ma ei tea mis hambapastaga ma hambaid pesen, küllap on see colgate või see teine ja kodu pesen vist fairyga, sest see on nõudepesurestil. Aga kui on mingi muu siis pesen sellega, mis on. Ja kui mu sõbrad hakkaks rääkima kaubamärkidest ja brändidest siis oleks hirmus igav, liiatigi kui nad kukuks veel minusugusele midagi soovitama! Seega peaksin tervet oma olemust kõvasti muutma, et tarbekaupadega äritseda.
    Samas, tegelikult olen kõva müügimees minagi. Mulle meeldib üritusi korraldada ja ürituse sisu baseerub minu fantaasial. Kui ma tuule peale satun ja suudan hakata mõnd üritust ette kujutama müün ma selle igal juhul maha. Ürituse ettevalmistus ja läbiviimine on puhas lust. Ja ma teenin vist isegi vahel rohkem kui 230 USD kuus. Väike firma on mul ka ja vabal ajal loen erinevat kirjandust mis omakorda mind järgmise ürituse korraldamiseks täiendab, rikastab, edasi viib. Kirjanduse valin ise. Täitsa ok elu, ise mõtlen. Ja sõpradele ei käi vist ka närvidele.
    Et ühesõnaga mu meelest peaksid inimesed tegelema sellega, mis neid väga huvitab, mis see on, tuleks muidugi millalgi välja selgitada ja siis tuleks seda tegema hakata. Maailm saaks kvaliteetsem. Kui kellelgi on suur huvi selle vastu millega ta ennast peseb või mida peale määrib, siis ta võib ju sellega süvenenult tegelda mis seal ikka. Aga, et see tegevus tulusoleks peaks vaatama, et sul oleks piisav arenguruum. Ma ei tea kas ma sellisel juhul liituksin võrkturundusega ja oleksin piiratud toodete jünger palju aega? Sunnitult tarbima ja alumist liini kasvatama? Ma ei usu.
    Aga see püramiidi point on ju eemalt vaadates siiski ainult võimalik suure rahvaarvu ja piisava meeleheite puhul. Nagu see kassimüük.
    Aga äkki ma olen loll ma ei tea.
  • Ahsoo, ja üks kes mulle sellest amwayst üldse rääkis, ütles, et sügisel tuleb Eestisse AmWay kaubamaja, ning mina ütlesin, et ok, ma siis tulen ja ostan kui miskit vaja on. Aga kaubamaja pidi KINNINE OLEMA! Sellest ma aru ei saa ja see tuttav ei osanud ka seletada miks peab üks kaubamaja kinnine olema kui ta juba kaubamaja on. Mingi ülima elitaarsuse värk või?
    Mul tekkis kohe idee, et teeks kinnise tširkuse, näitaks maailma parimat klouni aga sinna ei saa teps mitte igaüks. Ainult need, kes on minu klounikummarduse kultusega enne juba liitunud ja klouni oma perepidudele tellinud kolm korda. Viimane kord hästi soodsalt. Siis soovitanud seda klouni vähemalt kümnele sõbrale. Viimaks saavad kõik need väljavalitud klounikummardajad näha teda ka suurel laval.
  • Seal amways on kõik mingid sõna otsese mõttes lollid, kes ei julge om tuttavale - sõbrale ära öelda, sellel, kes nad sinna kutsus. ja siis nad käivad ja heietavad, et oi kui hea, kui kuradima hea ja kui odav (kuigi mitu korda kallim, seda nad endale ei tunnista, kuna sõber või tuttav nii ütles, ja talle ütles tema sõber või tuttav), tegelikkuses on sealt kaubamajast võimalik saad ainult mingi 100 toodet (pole õige see 10 000 toote jutt, seda saavad ainult ma ei tea kus liitunud, eestlane saab ainult 100 toote hulgast omale "valida") ja eestlasi ei tohi kellelegi öelda, et ta on eestlane, vaid poolakas kuna liitutud on poola all. Sulle surutakse peale mingei pesupulbreid, mingid deodoranti, mis pole parem kui mingi alkasside odekolonn, siis veel väga head puhastusvahendeid, mida sa kunagi pole kasutanud ja ei hakkagi kasutama, kuid punktid on vaja täis saada, ja kui saa weekend seminarile ei tule , siis sa ei saa selles äris kunagi edasi, ja sa pead ostma järgmisele viikend seminarile vähemalt 10 piletit (a 1300 kr) sinu järglastele, ja mis peamine, selles äris sa ei saa edukaks , kui sul pole ülikonda ja naisel kostüümi seljas, sest selle l äril on ülim prestiiž, ja osta kindlasti 200 punkti eest (4500 kr), siis ülemised saavad rohkem pappi ja sina saad 2 % odavamalt, ja lõpuks oled oma tuttavate ja sõprade boss, kui nad paha teevad, siis sina vastutad ja pead oma alamaid karistama, ja eestisse tuleb see kaubamaja kindlasti poole aasta pärast, see on tõsi seda korrutatakse kogu aeg, poole aasta pärast, isegi 2 aasta pärast korrutatakse poole aasta pärast, jajahh, liituge kohe või te jäätegi vaeseks.
  • Maag,
    päris huvitav oli lugeda Su esimeste ärikogemuste saamise kohta!
    Eks paljud meist on lapsepõlves samu asju ette võtnud (taskuraha on ju ikka vaja) ja nii ka oma esimesed ärilised kogemused saanud. Kuid vähem on neid, kes julgevad nendest kogemustest ka avameelselt rääkida. Rohkem tahetakse ikka olla "kohe-sündides-kogemustega-isa (ema)"! Igatahes väga sümpaatsed stoorid!

    Aga jah, see Amway ja muud sarnased skeemid on sõprade vahetamine peenraha vastu!
    Kes tahab proovida tarbimisorja elu, siis Amway on just õige asi!
  • Kuna pole registreerunud kasutaja siis räägin sõbra nime all. Vastamata ei saa just seepärast jätta, et võrkturundusega ise kokku puutun. Tean seda et jah amway tuleb juba viis aastat kohe kohe eestisse ja praegu on see nn. teine buum käimas. Tean ka seda et amway toodab kõike alates makaronidest ja sukkpükstest kuni SONY telekateni. Tean ka amway ärisüsteemi ja boonuste maksmissüsteemi, minul tekib küsimus, kes kurat nii keeruliselt mõtles kui firma loomine käsil oli. Ise olen seotud firmaga GNLD ning ei saa ühtegi halba sõna küll öelda, tooted on head ja toimivad, tootegrupid üleüldse on tegelikult igapäevased: pead pesen, riideid pesen, vitamiinid ka kahjulikud ei ole jne. Ärisüsteem toimib, kui ise tegeleda, mitte loota et jalad seinale visates papp sülle kukub. Omadest kogemustest julgen rääkida ja räägingi, sest ma pole müügiagent kes ükskõik kuidas ja kellele kaupa pähe määrib ning ma ei ole ka tarbimisori. Kasutan lihtsalt täpselt samasuguseid tooteid nagu kogu eelneva elu, ainult kaubamärk on teine. Mul ei seisa ka virnade kaupa tooteid kodus kapi peal, pigem tasapisi see tootehulk väheneb. "Rikas isa, vaene isa" on ka siinkohal soovitatud raamat, ma ei ütleks, et see on minu jaoks piibel, pigem jagab häid õpetussõnu. Mis puutub "tutvustusõhtuid" siis ma ei ütleks, et seal tehakse ajuloputust, pigem õpetatakse vaatama enda ninaesisest kaugemale. Loomulikult on ka seal oma padjaklubilised olemas, aga see on nende enda valik, mille pärast nad sellega tegelevad. Muidugi naerma ajab tõesti ka see, et kõige suuremad teadjad on tavaliselt need, kes ei tea mitte midagi ja üldse siin on veel niipalju asju mille üle võib kolm tuhat ööd ja päeva vaielda. Igatahes olen ise rahul ja olen leidnud väga palju kasulikku.
  • Mnjah.
    Loo ise selline süsteem ja teeid üpriski palju, a kui kasutad teiste süsteeme teenivad teised.
  • Ning tagatipuks eiravad amway jüngrid kõige elementaarsemat ärieetikat. Pesupulbri tootjad ja müüjad peavad telereklaamides oma toodet kõrvutama anonüümse "tavalise" pesupulbriga ja pangad oma laenutoodet pidama anonüümsetest "teistest" paremaks kodulaenuks Amway tegelane rääkis mulle, et me ei pea olema lollid idaeurooplased, kes pesevad pead mingi keldris toodetud Pantene Pro-V ga ja pesema hambaid mingi masstoodetud kahtlase Colgatega, võin nimedes eksida, kuid ta nimetas nimesid). See on nilbe, teised peavad reegleid järgima, võrkturundajad mitte. Ja siis sa peaks seda preštiisseks pidama. See on sama hea kui öelda, et Elton John on rõve pede, tulge kuulake Jaggerit, ning pileti eest raha küsima. Face- to-face kaubandus peaks siiski ka alluma kehtivale äritavale.
  • Maag-i on tore lugeda. Jõudu ja jaksu, et jätkata samas vaimus.
    Oled õigel teel

    :D
  • maag, sa oled ülekohtune, eravestluses kasutame me kõik natuke teist keelt ja teravamaid väljendeid kui ametlikes esinemistes. Ma arvan, et nad pidasid sind omainimeseks, kes ei lähe kituma. :-)
  • nuh jah, meenub aastaid 5-6 tagasi kus tudengipõlves sai sattutud "koolitustele".
    herbalifega oli siis tegu.
    Moosisid mis nad moosisid, mind nad konksu otsa ei saanud. Kuid helistatakse SIIAMAANI vahest, aka ega sa ikka ei taha tulla jne.

    Helistas siis mõni päev tagasi see sama tegelane, kes omal ajal seda "koolitust" sebis.
    Et aka äkki tahad tulla ja teenida...

    Kuidas saab mees, kes pole 5-6 aasta jooksul (ja kurat teab kaua ta enne juba oli sellega tegelenud) sammugi edasi arenenud, õpetada kedagi teenima?
    ainult "edulugusi" oskavad laulda.

    eriti head "rikastumise" näited, mis koolitusel toodi:
    näide nr1. "näed, meil see mees ostis juba auto!!!" hilisema vestluse käigus selgus et tegu oli liisitud teise ringi saksa panniga.
    näide nr2. "näed, ma teenisin see kuu 15 000(tol ajal oli see veel päris korralik kuupalk)". hiljem selgus et sealt läks maha "lao täiendamine punktide kogumiseks" ja veel miski "koolitusraha".

    Ma tegin selle asemel 5 aastat tööd (karjäär ja haridus IT vallas + KV sidebisnes) ja võin raudkindlalt väita, et mu edu (rahaline + intellektuaalne) on olnud suurem kui vähemalt 95% nn. võrkturunduse "tulevikus saan miljonäriks" inimestel, kes siiamaani paaniliselt teisi inimesi häirivad oma "tule meiega ja saa rikkaks" (loe: osta ja müü edasi, mul pappi vaja!!!) lugudega.

    "edulood" kehtivad ainult keti ülemisele otsale, mis on selge vähemus!!!
    ja näide "hüperaktiivsest mammist kes 3-40 k kuus teeb" on erand aka loteriivõitja(antud juhul ülihea müügimehe andega inimene või siis lihtsalt NAHHAAL).
    Nagu keegi siin õieti ytles, kui võrkturundusega real cash tahad teha, loo oma võrkturustuskett...

    Ärge määrige teistele oma jahu pähe, tehke parem midagi KASULIKKU, and you just might see the real cashflow!

  • Mony,
    võiksid ehk mulle lollile tõlkida, mida tähendab "KV sidebisnes"
    muidu sinuga nõus, aga see väljend vajaks lahtiseletamist...

Teemade nimekirja