Omniva - autotäis ülbust ja saamatust

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Hiljuti sain saadetise välismaalt. Palusin Omnival see ümbersuunata pakiautomaati.
    Vatstus - ei ole võimalik! Küsisn miks. Vastus - ei ole võimalik. Ütlesin et võin oodata
    Vatstus - ei ole võimalik! jne.
    Omnival on sügavalt kama mis tema kliendid temast arvavad! Nad rikuvad kohe mõnuga
    eriolukorra reegleid ja suhtuvad hoolimatult nii teie kui ka oma töötajate tervise kaitsesse.
    Point on selles et nad on nii suured (ja seal on tööl mõned valitseva erakonna ametnikud soojadel positsioonidel)
    et neil pole midagi karta. Te ei pääse neist kuidagi! Ok aga mina siiski üritan ja edaspidi suunan
    kõik tellimused muu firma kaudu transporimiseks. Vaatame kas turumajandus toimib või mitte.
    Jah ma olen vaid üks (nende kuangine) klient aga 1 on kaa numebr. Teised kliendid ilmselt
    märkavad sama ja otsustavad ise kas see neile oluline on.
    Huvitav et iga aasta tulevad näiteks jõulud (ja sellega kasvanud saadetiste maht) neile üllatusena.
    Siis nad kirjutavad mingi abitu artikli ja lõpuks ikka süüdistavad oma kliente selles et me ostame
    mingit mõtetut träni! Pakutav lahendus oli hiljuti selline et postitöötaja akna kaudu ulatab teile
    paki ja te ei pea üksteie lähedal olema. Hmm, manufaktuuritöö oli eelmise sajandi alguses
    kahtlemata viljakas aga kas see ka tänapäeval ikka sobib? Mõni teine firma suhtuks suurenenud mahtu
    postiivselt ja ehitaks kohe uusi pakiautomaate ning probleem oleks lahendatud. Omniva näib arvavat et
    see on ajutine probleem ja läheb üle. Pole mõtet liigseid kulutusi teha. Kliendid on ise süüdi kui
    nii palju mõtetut träni kokku ostavad!
  • Ma olen ammu võimaluse korral, kui saab teenusepakkujat valida, vältinud igasugust Om-nii-vää'ga kokkupuutumist. See on täiesti mõttetu firma.
  • Mõnes mõttes olen ma nendega nõus. Kui me lubame mingil firmal end nii kohelda ja ikka nende juurde
    tagasi pöördume siis oleme ise süüdi! Ok edaspidi üritan targem olla.
  • Oott... mitu tegevjuhti seal Omnivas õigupoolest on vahetunud, kes tulevad jutuga : "nüüd lööme korra maja, tõstame Omniva porist, pühime puhtaks, taastame maine ja jõuame kasumisse" -- Nordica on esilagu vist veel juhtpositsioonil selle koha pealt?!?
    https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=omniva+uus+tegevjuht&ie=utf-8&oe=utf-8
  • Omniva puhul on ju täitsa mitu korda nii juhtunud, et kui paki saaja elab eramajas ja on kodus, siis Omniva kuller sõidab mööda, katsub aiaväravat, mis on tavaliselt lukus, ja sõidab edasi, seda et aiavärava kõrval on kell ei vaevuta üldse vaatama. Hiljem näeb paki saaja Omniva jälgimislehel teadet "paki üleandmine ebaõnnestus"
  • Omnival on iseteeninduses võimalik valida, kuhu su pakk saabub.

    Kui mahub pakiautomaati ning isikut pole vaja tuvastada, siis liigub see soovitud kohta.
  • Miks välismaalt pakki tellides ei ole võimalik seda suunata läbi Itella? Kes teeb mulle selle selgeks, et miks see nii on?
    Kas Itella pole ise sellisest ärist huvitatud?
  • Veits nagu esimese maailma probleemi virramise teema, enamustesse kohtadesse saab kohe aadressiks sisestada pakiautomaadi aadressi. Ja arvestades, et Omnival on hetkel pakiautomaadid üle koormatud, eriti ei imesta, et nad ei tiku pakke sinna ümber suunama.
  • ttrust
    Miks välismaalt pakki tellides ei ole võimalik seda suunata läbi Itella? Kes teeb mulle selle selgeks, et miks see nii on?
    Kas Itella pole ise sellisest ärist huvitatud?


    See sõltub saatjamaast ja firmade omavahel sõlmitud lepingutest.
    Näiteks britid ise eelistavad oma Royal Mail teenust aga sellel on leping Eestis Omnivaga. Samas sakslaste DHL (tavaline, mitte Express) lõpetas Omniva teenuste kasutamise ja toimetab Eestis pakke Itella abiga.
  • Jabur on pigem see, et kaubanduskeskuste sidefirmade esindused jäeti lahti, kuigi seal ei saa midagi teha, mida neti teel ei saaks, aga postkontoritele, mis otseselt aatomeid liigutavad, erandit ei tehtud. Omnivat võib igaks juhuks muidugi nüpeldada, ülbemat organisatsiooni on raske ette kujutada, aga ma ausalt öeldes imestan, et nad niigi hästi hakkama on saanud.
  • Omniva teema on tegelikult "Halvimate teenindusettevõtete TOP", sest kunagi siin oli komme iga firma käitumismudeli kritisieerimiseks eraldi teemat MITTE teha. Seal on ka Omniva pikk ajalugu.
    Moderaator võiks praeguse foorumiteema sinna üle kopeerida.
  • https://www.facebook.com/groups/187649948103569 Omniva (Eesti Post) on kohutav ettevõte.

    Seal on päris palju meelelahutust ja Omniva "loogikaid".
  • Paari aasta tagusest ajast meenub, et ühes korralikus Saksa veebipoes ei saanud teatud sortimenti kaupa Eestisse tellida. Lätti või Soome OK, aga Eesti puhul oli märge, et tootja on ära keelanud vms. 100% selgust ei saanudki, milles asi, aga vihjed olid, et tegemist oli meie postiteenuse eripäraga, et tootja poolt oli selline filter peale pandud. Jabur muidugi, kuna on ju ka teisi kullerteenuseid, kes siin toimetavad. Tänase seisuga ei ole probleem enam aktuaalne, ma oletan.
  • m_k_
    Paari aasta tagusest ajast meenub, et ühes korralikus Saksa veebipoes ei saanud teatud sortimenti kaupa Eestisse tellida. Lätti või Soome OK, aga Eesti puhul oli märge, et tootja on ära keelanud vms. 100% selgust ei saanudki, milles asi, aga vihjed olid, et tegemist oli meie postiteenuse eripäraga, et tootja poolt oli selline filter peale pandud. Jabur muidugi, kuna on ju ka teisi kullerteenuseid, kes siin toimetavad. Tänase seisuga ei ole probleem enam aktuaalne, ma oletan.

    Kui veebipoed peavad hakkama tegelema pidevate kaebustega, mis tulevad ühest miniriigist, et nende saadetud pakendid on lahti kistud ja osad kaubad on varastatud ja muud säärast .... Siis on see loomulik reaktsioon.
  • ttrust
    Miks välismaalt pakki tellides ei ole võimalik seda suunata läbi Itella? Kes teeb mulle selle selgeks, et miks see nii on?
    Kas Itella pole ise sellisest ärist huvitatud?


    Mina tellisin Soomest autojuppe ja Itella kuller tõi asjad ilusti kohale. Hiinast tellides on mõned väiksemad vidinad kah Smartposti või Omniva pakiautomaati tulnud aga üks kord pidi lausa postkontorisse järgi minema. Oleneb kuidas müüja posti paneb vist.
  • Mul on korduvalt kuskilt välismaalt tellitud pakid saabunud Omniva pakiautomaati. Võimalik, et ma elan mingis teises maailmas, aga mul pole Omnivaga tegelt üldse probleeme olnud, alati on asjad normaalselt toiminud.
  • mike
    Mul on korduvalt kuskilt välismaalt tellitud pakid saabunud Omniva pakiautomaati. Võimalik, et ma elan mingis teises maailmas, aga mul pole Omnivaga tegelt üldse probleeme olnud, alati on asjad normaalselt toiminud.


    Omniva asjad tulevad pakiautomaati ainult sel juhul, kui sul on tehtud kas Omniva konto või on paki saatja märkinud pakile sinu telefoninumbri. Alati kõik ei viitsi seda kirjutada peale või ei võimalda süsteem aadressilipiku printimisel seda teha.
  • Kiidaks ka sõimule vahelduseks. Eile helistas kuller, et minu suurem paki jaoks hetkel Selveri automaadis kohta ei ole. Aga et kui mul on võimalik järgi tulla, siis ta on teatud kellaajani sealsamas parklas ja saan varem kätte. Sain. Kiidan.
  • Ei ole küll kursis Omniva tööprotsessidega, aga senikuuldu-nähtu-kogetu põhjal teeks panuse sellele, et tegu oli puhtalt kulleri omaalgatusega. Sellisel juhul kuulub tänu puhtalt talle, ja tõenäoliselt väärib see kuller paremat tööandjat.
  • zuckerblaum
    Ei ole küll kursis Omniva tööprotsessidega, aga senikuuldu-nähtu-kogetu põhjal teeks panuse sellele, et tegu oli puhtalt kulleri omaalgatusega. Sellisel juhul kuulub tänu puhtalt talle, ja tõenäoliselt väärib see kuller paremat tööandjat.


    Kuller esindab tööandjat.
    Nii siis, kui ta s.ta kokku keerab kui ka juhul kui ta omal algatusel standardist paremat teenust pakub.
  • Itella on veel õudsam firma, nemad on mulle tulnud pakke välismaale tagasi saatnud ja Smartpost on ainsana suutnud (eestisisesel veol veel) kauba kasutamiskõlbmatuks lõhkuda. Komp? Nõup, meil siin on min. pakimõõdud ja kui neist väiksem saadetis siis ime muna. Kui ümbrik on õhem kui 1 cm siis meid ei huvita.
    Omniva on lihtsalt äärmiselt uimane, iga asi võtab aega.
  • mx77
    mike
    Mul on korduvalt kuskilt välismaalt tellitud pakid saabunud Omniva pakiautomaati. Võimalik, et ma elan mingis teises maailmas, aga mul pole Omnivaga tegelt üldse probleeme olnud, alati on asjad normaalselt toiminud.


    Omniva asjad tulevad pakiautomaati ainult sel juhul, kui sul on tehtud kas Omniva konto või on paki saatja märkinud pakile sinu telefoninumbri. Alati kõik ei viitsi seda kirjutada peale või ei võimalda süsteem aadressilipiku printimisel seda teha.


    Omniva kontot mul pole. Need pakiautomaati sattuvad pakid, mida silmas pidasin, on mulle saadetud väljastpoolt Eestit. Eesti siseselt midagi tellides valis ise alati pakiautomaadi, sest ma ei taha, et kuller mulle suva hetkel nõudlikult helistab ja eeldab, et ma just sel hetkel olen seal, kuhu ta paki toob.
  • See on välismaalt saabuvate pakkide puhul täielik juhus, kuhu nad satuvad, lihtsalt sul on kas vedanud või siis kuskil kohalikul tasandil töötab keegi mõistusega inimene. Mul tulevad vaheldumisi automaati ja postkontorisse (mis on pmst ühe ja sama kaubanduskeskuse eri otstes), kusjuures viimasel juhul mõnikord tuleb SMS ja paki saab dokumenti näidates kätte, mõnikord tuleb postkasti see teade, mille peab paki saamiseks pastakaga ära täitma, noh ja nüüd siis tuli korra juba ka Lasnamäele sõita. Telefoninumbri pakile kirjutamine loeb ainult nii palju, et ilma on postkontoris postkaardiostjate vahel sabatamine garanteeritud, koos sellega on ikka kõik variandid avatud.

    Kusjuures kohaliku postkontori teenindus on selline, et 3/4 töötajaid on meeldivad, püüdlikud ja lahendustele orienteeritud, aga ühele meeldib iga asja kallal norida - näiteks ükskord oli kreeklane mu nimes ühe tähe valesti kirjutanud, selle peale pidin kuulama mitu minutit mokalaata stiilis "aga kust ma tean, kas ma üldse võin selle paki teile kätte anda?" Ma üldse ei imestaks, kui asjade sujuvus sõltubki sellest, kas sellel krõnksul ja teistel temalaadsetel juhtub parajasti tööpäev olema või mitte.

    Itellaga siiani negatiivsed kogemused puuduvad, saadan nendega paar-kolmkümmend pakki kuus ja alati on mingi jama korral (isegi kui jama on mu enda süü) keegi konkreetne füüsiline inimene ühendust võtnud ja aidanud probleemi lahendada. See töökultuuri vahe on lihtsalt nii meeletu, et ilmselt lihtsam on kogu see Omniva orbiidilt nukeda ja puhtalt lehelt uus organisatsioon ehitada, kui loota, et võibolla need 3/4 kunagi selle 1/4 kiuslikke debiilikuid välja söövad või tasalülitavad...
  • Omnivaga on tõesti nii, et igasugune loogika seal puudub. Tellin üsna palju kola Hiinast ja mõnikord tuleb koju postkasti, mõnikord pean minema ise postkontorisse, viimane kord üldse Majaka tänavale peamajja. Mingit kontot nende butiigis ei oma aga pisikesed pakid võiks by default saata koju postkasti.
  • Enda kogemused on pigem neutraalset laadi, ehk kui on tellitud pakk ja saan selle kätte, siis nii peakski ju asi toimima. Tavaliselt jõuavad ka kohale, viimane USA-st tellitud pakk, mille eest olid ka EMTA-le maksud makstud, on küll kaduma läinud, kuid Omniva maksis nii paki maksumuse kui maksud tagasi.
    Teiste teenusepakkujatega pole kunagi muresid olnud, aga 80% pakke on tulnud ikka läbi Omniva.
  • Omniva tase on piiritu, aastate jooksul kogetu
  • Kõlab nagu oleksid teised eesti turul toimetavad logistika- ja kullerfirmad oluliselt paremad? Minu isiklik kogemus ütleb, et võta üks ja viska teist - aga päris ilma niikuinii ei saa, tuleb leppida, kui alternatiive pole.

    Me kõik teame, kui kallis on see "viimane miil". Ja seetõttu pole mõtet seal mingist kvaliteedist isegi unistada, kuna hinnasurve viib minema kõik, mis pole teenuse miinimummahu toimimiseks eluliselt hädavajalik.
  • Velikij
    Kõlab nagu oleksid teised eesti turul toimetavad logistika- ja kullerfirmad oluliselt paremad? Minu isiklik kogemus ütleb, et võta üks ja viska teist - aga päris ilma niikuinii ei saa, tuleb leppida, kui alternatiive pole.



    Tead, on paremad. Kohe kordades paremad.
  • Postitan veelkord siia.
    Velikij

    Nagu kõik karantiinis viibijad, olen ka mina hakanud erinevaid asju palju rohkem internetist ostma, kui varem sh toitu. Tean aga üsna kindlalt, et võtan oma vanad tarbimisharjumused füüsilises poes käia enamusel juhtudel kohe tagasi, kui eriolukord läbi saab.

    Miks? E-kaubanduse suurim kitsaskoht on viimase veerandsaja aasta jooksul olnud logistika ning kuigi kappide teke on seda pudelikaela kõvasti leevendanud, päris korras asi siiski pole. Kullerteenus koos füüsilise kohaletoimetamisega ei ole asi, mis sobiks tööl käivale tavakodanikule.

    Praegu on hea, istud kodus või vähemalt keegi on alati kodus. Elu on lill. Tavaline tellimuse kohaletoimetamine väljaspool eriolukorda näeb välja aga nii:
    Heliseb tundmatu (õnneks Eesti suunakoodiga) number. "Tere, mina olen kuller, teile on pakk".
    Mina: "Jajah, sai küll tellitud".
    Kuller: "No vaadake, ma olen praegu Lasnamäel, sõidaksin umbes 20 min pärast läbi"
    Mina: "Ma olen praegu Mustamäel, mul algab 10 min pärast koosolek". Kas Teile kl 18 ei sobiks tulla?"
    Kuller: "Ei, me töötame viieni. Teiega võetakse uuesti ühendust".
    Mina: "Kas teil füüsilist ladu või kontorit ei ole, kuhu kaup panna? Tuleksin homme ise järele kuhu vaja."
    Kuller: "Ei ole"
    piip-piip-piip.
    Mina mõttes: "Pange ennast põlema, ..., ..."

    Jah, e-Selver on parem. Tõesti kordades parem, aga see on erand, mis kinnitab reeglit.
    Hiljuti jäi mul näiteks Viiratsist angerjas tellimata, sest nad kasutavad DPD kullerteenust kauba kohaletoimetamiseks ning DPD ei suuda garanteerida isegi seda, mis päeval nad teises maakonnas asuvasse linna kauba kohale toovad. Kellaaegadest me isegi ei unista.

    Muidugi ei ole vaja kriisiajal maiustada, tuleb olla solidaarne nendega, kes seda endale lubada ei saa. Ja õige mees võtab auto ja käib Viljandis ära, sest tanklad ei saa kütusehinda langetada, kuna sõitmine on vähenenud.

    Selles võtmes Omniva tampimine tundub kohatu. Aga mx77, ole hea ja selgita näidete varal, mis logistikafirmad need siis kordades paremad on?
  • Velijki, eks need internetist tellimused jaotuvadki suures pildis kaheks:

    a. asjad mida on kohe täna või homme vaja ja/või mida kindlasti tahaks poes näha/katsuda/proovida
    b. asjad, millega on aega kuni 1-2 nädalat - tuleb siis kui tuleb.

    Variant b. tellimuste puhul võib määravaks saada näiteks hind (e-poest tellides odavam) ja sel juhul on majanduslikult mõistlik kasutada e-poodi.

    Mida see praegune pandeemia tegelikult teeb, on see, et paljud inimesed kes pole seni internetist ühtegi ostu teinud, on nüüd seda kasutama hakanud. Reaalne kasutajakogemus on levinud kaugemale ning ka teatud ülevaade sellest, et internetist on võimalik mugavalt/odavalt tellida, kaubad tulevadki päriselt kohale kui pood on usaldusväärne ning näiteks e-Selverist ka suured kotid mugavalt trepist üles ja ukse taha, ilma et ise peaks selleks pingutama või kolme kotiga kassadest bussipeatuseni ja siis bussiga koju trampima.

    Kindlasti tavapoed ei kao ja jäävad (taas)avatuks pärast eriolukorda, aga nad kaotavad e-poodidele turuosa ning see tähendab, et logistikafirmadel on endiselt mõistlik tarnevõrku investeerida. Jõuludeni on ju kõigest loetud kuud.
  • Minu jaoks on kogu selles äris arusaamatu soovimatus lahendada paari, mitte väga kallist ja võimatut kitsaskohta, seda enam, et näiteks e-Selver seda suudab.
    Kas on tõesti võimatu töötada hommikul kl 7-st õhtul kl 23-ni? OK, kui kuidagi enam ei suuda, siis 8-st 22-ni. suured toidupoed suutsid kõva konkurentsi tingimustes sel ajal lahti olla ja nüüd kullerteenus töötab 9-st 17-ni. Ütlen otse, et minu väike karu aru seda asja ei võta.
    Kas Eesti kõige suuremas linnas nagu Tallinn, on täiesti võimatu omada kõige odavamat kaarhalli nurka vms laopinda, kuskohast saaks kätte jagada asjad, mida kuller kohale ei saa toimetada ja mis pakiautomaati ei mahu? Autorehvid näiteks. Väiksematest linnadest nagu Pärnu või Rakvere ma ei unistagi. Minu väike karu aru seda asja ka ei võta.
    Miks mitmed e-poed ei paku suhteliselt väikese ja kerge kraami (näiteks riided) tarne puhul üldse pakiautomaadi võimalust, vaid esimene ja ainus valik on kuller koos kojutoimetamisega, kuigi saaks saata ka pakiautomaati? OK, eriolukorras on see mõistetav, aga mullu ja järgmisel aastal? Mis pagana fetiš selle kojutoimetamisega on (ma ei räägi söögist, mis ära jahtub, vaid kaltsudest, mis võivad rahulikult päeva või paar pakiautomadis puhata)?
  • Velikij

    Miks mitmed e-poed ei paku suhteliselt väikese ja kerge kraami (näiteks riided) tarne puhul üldse pakiautomaadi võimalust, vaid esimene ja ainus valik on kuller koos kojutoimetamisega, kuigi saaks saata ka pakiautomaati? OK, eriolukorras on see mõistetav, aga mullu ja järgmisel aastal? Mis pagana fetiš selle kojutoimetamisega on (ma ei räägi söögist, mis ära jahtub, vaid kaltsudest, mis võivad rahulikult päeva või paar pakiautomadis puhata)?


    Ei oska öelda. Näiteks Sportlandi tellimus tuli küll pakiautomaati.
  • Velikij

    Miks mitmed e-poed ei paku suhteliselt väikese ja kerge kraami (näiteks riided) tarne puhul üldse pakiautomaadi võimalust, vaid esimene ja ainus valik on kuller koos kojutoimetamisega, kuigi saaks saata ka pakiautomaati? OK, eriolukorras on see mõistetav, aga mullu ja järgmisel aastal? Mis pagana fetiš selle kojutoimetamisega on (ma ei räägi söögist, mis ära jahtub, vaid kaltsudest, mis võivad rahulikult päeva või paar pakiautomadis puhata)?


    Minu meelest enamus Eesti e-poode pakub tarnekohana pakiautomaati. Tahaks täitsa teada, millised seda ei paku.
  • Mina kiidaks küll Omnivat, viimase aastaga teenus oluliselt paremaks läinud.

    Viimati oli probleem, et külmaga pakiautomaat hakkas streikima ja uks ei avanenud. Helistasin ja andsin teada. Pidid tehniku saatma. Läksin siis ise toidupoodi ja tagasitulles juba nägin, et tehnik lõpetas ja sain paki kätte.

    Praegu mingi ajuvaba kuulujutt ka lahti, et 72h peab ootama enne kui pakile järele minna muidu saab koroona...

    Ainuke asi millest ma aru pole saanud, kas äriklientidel siis mingit kullerivõimalust pole pakkide saatmiseks?
    Pidevalt näen kuidas mingid facebooki ärikad viivad kastide kaupa asju sinna automaati ja siis pole lootust sinna ligi pääseda.

  • "Eesti Posti"/"Omniva" kulleri tööpäev pärast kella 17-t? Kuni kella 23-ni?
    Tegemist on suure jäiga firmaga kus pole siiamaani jõutud arusaamisele, et teenust võiks pakkuda täiesti erinevate kriteeriumite järgi maakolkas või Tallinna südames või Tartu südames.
    Seal firmas võetakse kõike ühe kriteeriumi järgi, et kui maakolkas ei ole kuller nõus õhtul ringi tiirutama, siis ei pea seda tegema ka kesklinnas, seda enam et õhtutundie eest peab talle rohkem maksma hakkama. Ja et linnas palgata mingi muu firma allhankena pakke laiali vedama, siis see ka ei kõlba.

    Mäletan isegi, et kunagi kodukohas oli postkontor argipäeviti lahti kella 17:00 -ni ning laupäeval kella 13:00 -ni. Et siis pidi oma mõnusa unise laupäevahommiku ära rikkuma, et siis ronida postkontori sabasse pakki kätte saama. Sest tööpäeval niikuinii ei jõudnud varakult postkontori sabasse.
  • Nüüd on veel parem. Laupäeviti on kinni; tööpäevadel avatakse kella 10st ja suletakse kell 17. Mitte mingit võimalust ei ole ilma tööandjat tülitamata sealt midagi kätte saada.
  • Muide Omnival on selline tore leheke, kus saab pakimajandust natuke personaliseerida - https://minu.omniva.ee/
  • siim22
    Mina kiidaks küll Omnivat, viimase aastaga teenus oluliselt paremaks läinud.

    Viimati oli probleem, et külmaga pakiautomaat hakkas streikima ja uks ei avanenud. Helistasin ja andsin teada. Pidid tehniku saatma. Läksin siis ise toidupoodi ja tagasitulles juba nägin, et tehnik lõpetas ja sain paki kätte.

    Praegu mingi ajuvaba kuulujutt ka lahti, et 72h peab ootama enne kui pakile järele minna muidu saab koroona...

    Ainuke asi millest ma aru pole saanud, kas äriklientidel siis mingit kullerivõimalust pole pakkide saatmiseks?
    Pidevalt näen kuidas mingid facebooki ärikad viivad kastide kaupa asju sinna automaati ja siis pole lootust sinna ligi pääseda.



    Täpselt rist vastupidine kogemus. Paki saatmine. Onniva automaat. Jukerdab. Raha võtab maha, ust ei ava. Helistame automaadil toodud numbril: suhtumine v. ülbe, esimene kild, meie üldse raha ei tagasta niimoodi, teine kild, Tulge peamajasse kohale ja kirjutage avaldus/seletuskiri, siis me vaatame"... abikaasa tegi häält ja üpris kurja, siis selgus, et meili teel saab ka asja ajada ja lõpuks isegi kanti raha tagasi. 5 EUR ei ole ju teab mis surma summa, selle võiks maha ka kanda, aga küsimus jällegi põhimõttes: "Meil külmaga vahel kiiluvadki uksed kinni proovige uuesti" ei ole päris see attitude. Tehnika vahel lähebki katki, aga sa proovi uuesti ja maksa uuesti, äkki seekord töötab, suhtumine. Nagu...???
  • Ilmselt mul vedas, aga Eesti e-poest tellitud kaup jõudis kulleriga juba järgmisel päeval probleemideta kohale.
  • "Kuivõrd [automaati] suunamise korral alustab pakk oma teekonda sisuliselt otsast peale, siis peab arvestama, et eriolukorras võib suunamise menetlemiseks ja pakil uude sihtkohta jõudmiseks kuluda kuni seitse päeva."
    Wow! Nädal, eeldatavalt postkontori lähedal, samas piirkonnas asuvasse kasti? Hullu varuga see v päriselt?
    https://m.kasulik.delfi.ee/article.php?id=89714267
  • Tundub, et neil on lihtsalt kasutusel mitu paralleelset süsteemi, mis omavahel ei ühildu. Kusjuures põnev on see, et hoolimata suurest kärast nime ja logo ümber on postkontori peal endiselt "Eesti Post", mis siis, et see loodi tükk aega pärast Omnivaks muutumist :) Et justkui ühe maakera sees on kaks erinevat maakera.

    Aga vähemalt see on mõistlik plaan:
    Lisaks alustas Omniva möödunud nädalal koostööd ka Boltiga, et kliendil oleks võimalus oma pakk pilootprojekti ajal nii Majaka kui Nurmenuku pakiväljastuspunktidest Bolti kulleriga koju tellida.
  • Isiksuse kahestumine? Kui suur eeskuju Itella muutus Soomes uuesti tagasi Postiks, siis pidid sabassörkijad ka kiirelt uuesti vana brändi pushima hakkama? Tbf. saksas on sealse Posti ja DHLiga ka miski imelik olukord, näib.
  • Omniva on ju kõigest balti riikide ülene kaubamärk. Arveid on esitanud koguaeg Eesti Post AS.
  • Universaalse postiteenuse hinnamuudatused: https://www.omniva.ee/index.php?article_id=1101&article_token=news&page=580&action=article&
    Tigupost muutub aeglasemaks, aga hind tõuseb (0,65€ => 0,90€) ning kui soovid kirja kiiremini saata, siis tekib veel kallim (1,50€) ekspresskirja teenus (tuleb kasutada spetsiaalset, juba pealetrükitud postmargiga varustatud oranži ümbrikku).
    Standardpakkide ja maksikirja hinnad tõusevad ka (mõne üksiku erandiga).
  • Korralik laks netikaubandusele suunaga Eestist euroopasse. Näiteks 1 juunist on kuni 500g maksikirja-väikepaki saatmine siit Saksamaale 11,20€ , sama paki saatmine Saksamaalt Eestisse 3,70€
  • USA postiteenistus lõpetas posti saatmise Eestisse

    «Viiruse COVID-19 tõttu on kirjade ja väikepakkide operatsioonid kogu maailmas häiritud. USA postiteenistus (USPS) ei võta praegu vastu saadetisi järgmistesse riikidesse,» teatas teenistus oma kodulehel ning tõi välja 111 riiki, nende hulgas ka Eesti, mida piirang puudutab. Eesti on nimekirjas ainus Euroopa Liidu riik.

    See ei saa küll miskitpidi seotud olla ootamatu ülekoormusega tulenevalt mõningatest puudujääkidest ja teatud ajutistest raskustest Omniva saadetiste käitluse süsteemis, ega ju? Onju?
    (aroonia)
  • Põhjus on pigem transpordi katkemises, nagu sealt edasi lugedes selgub:
    Eesti postiettevõte Omniva teatas juba 9. aprillil, et Saksa lennufirma Lufthansa oli neile teada andnud võimalikust pakiveo katkemisest USA-ga ning Omniva soovitas seetõttu eestimaalastel USA netikaubamajadest järgmisest nädalast mitte kaupu tellida.

    Airmail liigub lastina reisilennukitel. Tallinnasse jõuab läänest neil päevil ainult üks väike Lufthansa lennuk kolm korda nädalas. Varem lendas Lufthansa kolm korda päevas. 85% mahust on kadunud.
  • Et siis mujale Euroopasse lendab Lufthansa endises mahus edasi?
  • Näib, et see selgitus on bullshit.

    Kanada postil on samuti pandeemiaga seoses hulk piiranguid ja maasid kuhu posti ei saadeta. Kuid Eestit ei ole pandud ühte punti Bangladeshi ja Burundiga.

    Eesti on nende riikide hulgas, kuhu saadetakse .

    https://www.canadapost.ca/cpc/en/our-company/news-and-media/service-alerts.page

    Küll hoiatatakse, et pandeemia tõttu vähenenud tranpordiühendused võivad viivitada posti kohalesaabumise tähtaegu.

    On ka loogiline, et kui posti saab saata Helsingisse ja Riiga, siis saab selle toimetada ka nende kahe tähtsa keskuse vahele
  • Sekeldaja
    Et siis mujale Euroopasse lendab Lufthansa endises mahus edasi?

    Mujal on sarnased probleemid. USPSi pakid käivad Soome nüüd meritsi ja ahenenud transpordivõimaluste tõttu ei paku Soome postiteenistus enam transiiti. Enamike maailma riikidega on ühendus katkenud, sealhulgas EU sees Küprose ja Maltaga.

    USPSi bülletäänid:
    International Service Impact – Alternate Transportation: Air to Sea Diversion in Effect (April 23, 2020)
    International Service Impact – Alternate Transport: Second Air to Sea Diversion in Effect (April 29, 2020)

Teemade nimekirja