Boost Yourself Funderbeamis

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Tallinnas ja Saaremaal toimetav looduslike supertoidusegude tootja on kanna Eestis tugevalt maha löönud ja nüüd korjab Funderbeamis raha Iirimaale ja seejärel USA-sse laienemiseks.

    Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Teet Torim: "Ühisrahastuse tulemusena on soov Boost Yourself'i kaasata kuni 300 000 eurot, millest ligi pool investeeritakse Iirimaa turule sisenemiseks. Teine osa investeeringust on planeeritud tooteportfelli täiendamisse.
    ...
    Looduslike supertoidusegude tootja Boost Yourself’i segusid on müüdud tänaseks enam kui 40sse riiki üle maailma. Hinnanguliselt on segudega boostitud umbes 1,5 miljonit smuutit. Ettevõtte enam kui kolme aasta käive on kokku 964000 eurot. Boost Yourself’i segud on müügil e-poes (www.smuutid.ee) ja enam kui 100+ müügikohas üle Eesti (Selver, COOP, Kaubamaja, Biomarket). Supertoidusegud valmivad Saaremaal.
    "

    Aastatel 2015-2017 oli ettevõttel igal aastal korralik kasv ja oldi kasumis, ent eelmisel aastal tuli käibelangus ja kahjum: eksiti tootearenduses ja ekspordil puudus fookus, samuti oli probleem eksporditurule mõeldud veebilehega. Juulis-augustis muudeti strateegiat. Vähendati kulusid, keskenduti uuesti Eesti turule ("enne laienemist peab kodus kõik korras olema!") ja alustati ettevalmistustöid Iirimaa turule sisenemiseks. Kui uus, rahvusvahelisele turule mõeldud veebileht mais-juunis valmis saab ja rahastusvoor on edukalt lõpetatud, siis alustatakse kohe Iirimaa-suunalise turunduskampaaniaga. Müügitöö sealsetesse kettidesse sisse saamiseks juba käib.

    Nagu ikka, on kasvuettevõtete juures kõige määravamaks edufaktoriks meeskond. Boosti juures on meeskond tõeliselt professionaalne, asjatundlik. Tipptasemel turundajad.

    Siin on käibeprognoos, mis minu jaoks on liiga optimistlik, aga eks aeg näitab, kui palju tegelikkus ootustest saab erinema:



    Lõpulause: olen ise koos Madise ja Kerdiga Boost Yourselfi üks juhtinvestoritest, seega oma arvamistes erapoolik. Ootan siia lõime teie mõtteavaldusi. Tooge esile riske, puudujääke, võimalusi.
  • Mis neil konkurentsieelis Iirimaa turul peaks olema? Kui vaatasin funderbeami lisatud konkurentide ülevaadet, siis mitmed neist olid väga sarnased (müüvad blende, 100% organic jne) ja hind isegi soodsam.
  • invictus
    Mis neil konkurentsieelis Iirimaa turul peaks olema? .


    Ma arvan, et selleks on tavapärane kõikide tänapäevaste rahakaasajate algoskuse ehk Moore seaduse julgem kasutamine käibe- ja kasumiprognooside joonistamises investoritele mõeldud presentatsioonides.
  • Senine areng 2015-2018 ei kinnita pakutud prognoose.
    MIs see katalüsaator peaks olema?
  • Senine areng 2015-2017 oli väga hea, probleemiks sai 2018. aasta, mille kohta peaks peatselt ka infot tulema (nad räägivad ebaõnnestumisest päris avameelselt; jahe on suuresti ka põhjused algses postituses kokku võtnud). Põhimõtteliselt üritati üksi teha suuremat välisturundust, millest ei piisanud. Samal ajal kadus fookus koduturult ja mõne toote elutsükkel sai läbi. Tänaseks on selge, et edasiliikumiseks on vaja rohkem kapitali ja fokuseeritud tootearendust (nt varsti tulevad turule batoonidega).

    Iirimaa turg on lihtsalt seni näidanud kõige paremat minekut ja sinna otsitakse kohapealseid edasimüüjaid. Aprilli alguses antakse ülevaade ka esimese kvartali kohta.

    Kui invictuse küsimusele kaasa mõelda, siis nii üldistades mõeldes võiks küsida, et mis on Maxima - Rimi - Prisma - Coopi - Selveri konkurentsieelis teineteise ees? Ometigi kõigile kliente jagub. Tootespetsiifilist konkurentsieelist ei oska mina täna öelda, sest ma ei ole tarbija, kuid kogu turundust vaadates tundub, et nad kõnetavad inimesi oma probleemidele suunatusega (nt energiat vähe, kaal kõrge jne) ja sellest on suudetud tekitada brändieelistus.
  • invictus
    Mis neil konkurentsieelis Iirimaa turul peaks olema? Kui vaatasin funderbeami lisatud konkurentide ülevaadet, siis mitmed neist olid väga sarnased (müüvad blende, 100% organic jne) ja hind isegi soodsam.

    Tegevjuht Teet Torim: "Meie konkurentsieelised on:

    - toodete funktsionaalsus ja selgelt probleemile suunatud lahendused: kevadväsimuse vastu, organismi puhastamine (detox), lihaste taastumise toetamine, immuunsuse tugevdamine jv;

    - Meie tooted on 100% mahe-tunnustatud, mida ükski suur (Amazing Grass, Plant Warrior, Bioglan) pole;

    - Me ei kasuta oma toodetes magustajaid, paksendajaid ega ei ole lisatud suhkrut. Võrreldes meid turul olevate konkurentidega on meie tooted kliendi jaoks arusaadavate koostisosadega ja tundmatuid ühendeid ei sisalda.

    - Boosti mõjus eelis on meie toodete kasutajamugavus. Oleme tooted välja arendanud erinevate smuutikavadega, et kliendid saavutaksid oodatud tulemusi (näiteks: https://smuutid.ee/smuutidega-saledaks/, https://smuutid.ee/hommikusmuutide-valjakutse/, https://smuutid.ee/boost-detox-puhastuskuur-roheliste-smuutidega/).

    Meid eristab konkurentidest see, et me ei müü pakki supertoitu, vaid elustiili. Tänu sellele on korduvostude osakaal meeldivalt kõrge. Need kliendid, kes on meie tootega tulemusi saavutanud, need jäävad meiega pikemaks ajaks. Täna keegi teine supertoitude tootja ei paku sellist lahendust, kuna nad müüvad vaid supertoitu, ei enamat."
  • Äripäevas lähemalt, miks just Iirimaa:
    "Boost Yourself kaubamärki kasutav ettevõte teatas, et kaasatavast rahast ligi pool investeeritakse Iirimaa turule sisenemiseks. Esmalt plaanib ettevõte kasvatada Iirimaal müügitulemusi e-poe kaudu ja seejärel liikuda toodetega jaekettidesse. Aastaks 2020 soovib ettevõte saavutada 10protsendilise turuosa. Teine osa investeeringust on planeeritud tooteportfelli täiendamisse.

    Boostme ühe omaniku ja tegevjuhi Teet Torimi sõnul võib Iirimaa olla paljude jaoks üllatav sihtriik, kuid müügitulemused näitavad just Iirimaalt rohkesti tellimusi ja ka kordusoste. "Oleme enam kui poole aasta jooksul teinud uuringuid ja eeltööd, et leida võimalusi turu sisse töötamiseks. Iirimaa turule jõulisemalt sisenemise teeb lihtsamaks ka inglise keele ja euro kasutamine," selgitas Torim.
    "
  • I kvartali tulemused on väljas, prognoositust veidi paremad. Eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on käive kasvanud 15,6%. Arvestada tasub ka, et möödunud aasta parim kuu oligi veebruar - sellele vaatamata on eelmise aasta tulemust suudetud märkimisväärselt ületada. Viimased 4 kuud on olnud kasumlikud. Käesoleva kvartali teises pooles, pärast raha kaasamist, alustatakse turunduse ja müügiga Iirimaale. Selle aasta kogukäibeks oodatakse enam kui miljon eurot:

    "The year started out strong with turnover in Q1 nearly 2% higher than expected. We launched 4 new products (Healthy Weight superfood blend, Immunity superfood blend, Caffeine Protein, Balance Multimineral superfood mix).

    The total turnover for Q1 amounted to 133,815 euros, which is a 15.6% increase compared to the previous year and exceeded the target by +1.9%.

    The share of export in sales remained below 1%, as forecast, due to the construction of our new website. The website, targeted at the international market, is planned to be re-launched in early May when our website is transferred to the Shopify platform that is faster and more convenient for the customer.

    In online sales, the average shopping basket price increased to 42.71 euros, which is a 16.9% increase from last year. The number of website visits remained roughly the same: 250,865 visits in Q1 2019 vs 255,337 visits in Q1 2018.

    The company ended 2018 with a loss (-55,000 euros), whereas Q1 2019 has seen a profit every month. The cost savings implemented in the autumn brought positive results in December already. The new products we have developed have strongly contributed to the increase in turnover in Estonia. This year, four new products have already been launched and another eleven are planned to be launched. The largest innovation is our entry into a new category: we will be launching new healthy snack bars before the summer.

    The main events in Q2 will be the launch of the export-oriented website in May, and the launch of the Ireland-targeted marketing campaign. According to our estimates, the sales to Ireland will greatly contribute to the turnover in the second half of the year. This year, we are planning to export products to Ireland to the value of 400,000 euros.

    The sales in Estonia have exceeded our forecast. We expect this trend to continue in the coming quarters.
    "
  • Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?
  • siim22
    Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?


    Käive:
    2017 yr Q4 212 804.78 EUR
    2018 yr Q4 94 670.99 EUR

  • siim22
    Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?

    Google Trendsi kohaselt mitte.

  • martinhold
    siim22
    Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?


    Käive:
    2017 yr Q4 212 804.78 EUR
    2018 yr Q4 94 670.99 EUR



    Käibedeklaratsiooni info ei peegelda ettevõtte tegelikku müügikäivet juba 2017 aastast alates.

    Alates 2017 on seadusest lähtuvalt kohustuslik pöördkäibemaksustamine kõigi tehingu partneritega (kas kuuluvad Euroopa liitu või mitte) ehk enam ei vasta käibeteklaratsiooni käive ja ettevõtte tegelik käive üks ühele. See tähendab, et kui ostame väljaspoolt Eesti vabariiki (aga Euroopa liidust) ei maksa me käibemaksu, aga käibemaksudeklaratsioonile arvetstatakse see otsa mis kajastub ka inforegistris kuvataval käibe numbril.

    Puhas müügikäive 4Q 2017 (01.10-31.12) - 162 342€.
    4Q saime tehtud lepingu COOP-iga ja toimusid suured sisseostud 33 000€ ulatuses.

    Teet
    Lisaks saime Selverisse uusi tooteid müügile mille käive oli 34 000€.
  • Lisaks soovitan alati vaadata, et Maksustatav käive: (periood) on alati nihkes tegeliku kvartaliga
  • siim22
    Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?


    Tänane toodete portfell koosneb erinevatest tervislikest supertoidu- ja taimsetetest proteiinisegudest. Detox supertoidusegu sisaldab erinevaid rohelisi looduslikke koostisosi (nisuoras, odraoras, klorella, spirulina, camu camu) - see toode on väga rikas mineraalide poolest ja ideaalne rohelistele smuutidele.

    Iga toode on siin portfellis oma funktsionaalsuse ja eesmärgiga. Oleme nende arendamisel silmas pidanud probleeme, mida saame klientidel lahendada ja sellest lähtuvalt töötanud välja toote. See aasta oleme tegemas eriti suuri pingutusi, et tuua välja uuenduslikke ja edukaid tooteid. Ühe värske näitena tuli märtsi alguses välja Immunity supertoidusegu, mis sisaldab 2854% C-vitamiini (tänu camu camu marjale).

    Kõik need tooted on osa tervislikust eluviisist, läbi mille saad sa endale vajalikud vitamiinid, mineraalid või hoopiski ergutavat kofeiini.
  • teet52
    siim22
    Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?


    Tänane toodete portfell koosneb erinevatest tervislikest supertoidu- ja taimsetetest proteiinisegudest. Detox supertoidusegu sisaldab erinevaid rohelisi looduslikke koostisosi (nisuoras, odraoras, klorella, spirulina, camu camu) - see toode on väga rikas mineraalide poolest ja ideaalne rohelistele smuutidele.

    Iga toode on siin portfellis oma funktsionaalsuse ja eesmärgiga. Oleme nende arendamisel silmas pidanud probleeme, mida saame klientidel lahendada ja sellest lähtuvalt töötanud välja toote. See aasta oleme tegemas eriti suuri pingutusi, et tuua välja uuenduslikke ja edukaid tooteid. Ühe värske näitena tuli märtsi alguses välja Immunity supertoidusegu, mis sisaldab 2854% C-vitamiini (tänu camu camu marjale).

    Kõik need tooted on osa tervislikust eluviisist, läbi mille saad sa endale vajalikud vitamiinid, mineraalid või hoopiski ergutavat kofeiini.


    Liigse C-vitamiini kasutamine põhjustab iiveldust, kõhulahtisust ja kõhukrampe.
    Kas teil on meeskonnas proviisoreid või teete koostööd mõne ülikooliga?
  • teet52 luiskas veidi, tegelik number veebilehe andmetel on kõigest 200%.
    Ise võtan aegajalt 5-kordse päevaannuse ilma mingisuguste kõrvalnähtudeta, loomulikult tavaliste apteegist kättesaadavate odavate tablettide näol mitte supertoiduna. Toimib külmetuse puhul perfektselt ja tõhusalt, aastaid juba.
  • kindsigo
    teet52 luiskas veidi, tegelik number veebilehe andmetel on kõigest 200%.
    Ise võtan aegajalt 5-kordse päevaannuse ilma mingisuguste kõrvalnähtudeta, loomulikult tavaliste apteegist kättesaadavate odavate tablettide näol mitte supertoiduna. Toimib külmetuse puhul perfektselt ja tõhusalt, aastaid juba.


    200% on teelusikas ;) toitumisalane teave - pildina info
  • Jooksik
    Millest 2018 aastal käibelangus?


    2018 käibe tulemusest ka põhjalikum ülevaade https://www.funderbeam.com/company/boostme-ou/update/30668
  • TNT
    Senine areng 2015-2018 ei kinnita pakutud prognoose.
    MIs see katalüsaator peaks olema?


    Uued tooted, uus kategooria, uus turg. Rohkem infot 2018 tulemusest ja 2019 tegevustest siin:
    https://www.funderbeam.com/company/boostme-ou/update/30668
  • teet52
    kindsigo
    teet52 luiskas veidi, tegelik number veebilehe andmetel on kõigest 200%.
    Ise võtan aegajalt 5-kordse päevaannuse ilma mingisuguste kõrvalnähtudeta, loomulikult tavaliste apteegist kättesaadavate odavate tablettide näol mitte supertoiduna. Toimib külmetuse puhul perfektselt ja tõhusalt, aastaid juba.


    200% on teelusikas ;) toitumisalane teave - pildina info


    Mis see 2854% t2pselt t2hendab? 2854% tootest on C vitamiin (ebaloogiline?)? 2854% rohkem kui varem?
  • Toodetele sageli märgitakse juurde mingisuguse koguse tarbimisel täiskasvanud inimesele vajalik kogus, olgu selleks 100g, portsjon vms.

    Antud tootes on C-vitamiini 2854% 100g segus täiskasvanud inimese päevase vajaduse võrdlusarvu suhtes.
  • Kas see tähendab, et terve kott tuleks päevaga nahka pista? Selline kogus tekitab tõesti küsimusi inimese (vaimse) tervise osas. See oleks siis pool purki klassikalist C-vitamiini päevas.
  • kindsigo
    Kas see tähendab, et terve kott tuleks päevaga nahka pista? Selline kogus tekitab tõesti küsimusi inimese (vaimse) tervise osas. See oleks siis pool purki klassikalist C-vitamiini päevas.

    Ei tähenda. Üldiselt pannakse 1-3 teelusikat segu smuutile juurde. Kui arvestad 1 lusikatäiega, siis see on hinnanguliselt 200% päevasest C-vitamiini soovituslikust kogusest täiskasvanud inimese kohta.
  • Aga miks mulle on vaja 600% vitamiini päevas (3 tl)? Ja lisaks saan ma tavalise toidu seest pea 100% nii kui nii veel juurde.
    Lõpuks tipneb asi sellega, et kui üks päev jääb annus saamata, siis ei oska organism enam toime tulla ja oled prauht haige.
    Vanasti ikka räägiti, et kõike võib süüa, lihtsalt normaalsetes kogustes. Kuna ammu juba räägitakse, et ärge sööge seda või test, kuna sisaldab liialt päevaseks koguseks mõeldud "pahasi" rasvu, soolasi või suhkurt. Sama peaks kehtima ka vitamiinide ja muude "heade" asjade puhul. Kui norm on 100%, siis milleks mitmekordistada seda?

    McDonalds on ka ses suhtes supertoit, et paari ampsuga saad juba päevase koguse igast aineid kätte. Kõht jääb küll tühjaks, aga mis teha, päevane kogus on käes. Supersmoothi sama - tõmbad hommikul 600% sisse ja siis päevläbi nälgid, kuna päevase söögiga tõmbaksid ennast kindlasti ebatervislikult üle.

    Jään arvamuse juurde, et tarbida tuleb mõistlikult. Samas ärilises mõttes on igati ok - niikaua kui on kellele müüa, tuleb ainult raha kasseerida. Lihtsalt asja olemus jääb segaseks.
  • Klaasitäies apelsinimahlas on rohkem C vitamiini kui keha päevas vajab. Jätad mahla joomata?

    Ega ju vitamiine eraldi sisse panda supertoitudesse.
  • Vähemalt mahla joomisest ma saan maitsenaudingu erinevalt pulbrisöömisest.
    Kui ma valmistan smuuti, siis see on juba olemuselt igast head ja paremat täis (loe: tervislik). Miks sinna veel kamaluga pulbrit juurde lisada?

    Aga las ta jääb. Ma ei ole antud toote sihtgrupp. Tarbin tavalist toitu edasi. Hambad pole veel välja kukkunud ning luud hõrenema hakanud. Samuti eipea ennast ka tihti haigestuvaks inimeseks.
  • Pulbrit lisatakse smuuti komponentidele, umbes nagu maitseaine lisamine kastmele. Seda ei pea eraldiseisvalt teelusikaga pakist suhu ajama.

    Smuutid on vahest päris imepärased, näiteks pannakse sinna jäätist sisse. Selline ei ole tervislik.
  • Tauri, jään selle juurde, et kõike on ok süüa kui kogused on ok. Vahel annab keha ise teada, kui midagi vajab. Vahel tekib jube magusa isu. Vintsutan komme näost sisse (üle päevanormi!) ja süda rahul (või paha :D) ja siis ei söö magusat võibolla mitu nädalat. Järelikult organismil oli seda vaja. Igapäevane normi ületamine loomulikult toob kaasa juba mingid tervislikud tagajärjed.
    Jäätis on üldjuhul piimatoode, mis tähendab, et seal peaks sisalduma kaltsiumi, loomset rasva ning proteiini. Kõik väga head ja kasulikud asjad. Aga nagu ütlesin - üle ei tasu pingutada. Vastasel juhul peab lihtsalt end rohkem liigutama, et keha saaks "pahad" ained ära põletada või sünteesida.

    Ise ei näe vajadust enda toidulauda boostida, kuid arvestades inimeste tänast elutempot ja söömisharjumusi, siis tundub, et paljudele inimestele saab seda maha müüa küll.
  • Üldiselt oleme praegu taielnud siin ühe konkreetse vitamiini üle. Tegelikult on marjades-pähklites palju erinevaid vitamiine ja nende vahekordi võrdseks sättida pole võimalik. Näiteks camu camu peaks vaid näpuotsaga võtma, et olla oodatud tarbimise juures C vitamiini kontekstis. Küll aga on tõsi, et inimeste tarbimine ei ole alati keskmine, inimesed ei ole keskmised ja päevad ei ole keskmised. Siin võib ka nii olla, et pakk supertoitu ei ole inimese jaoks tegelikult vajalik, kuid supertoidu tarbmine hoiab tervisliku eluviisi juures.

    Lahtiütlejana ütlen, et ma ei ole Boostiga seotud rohkem kui olen teinud indikatsiooni.
  • Ei ole vahet mitu erinevat vitamiini seal on, mõte jääb samaks. Julgen puusalt panna, et üle 90% inimestest ei vaja seda toodet, kuid ostavad, sest seal on küljes silt "healthy". Tänapäeval on meedia meid sinnani viinud, et ostetakse kõike, kui sildil on "healty". Krt, kui inimesed sööksid normaalselt ei oleks neil ühtegi pulbrit või tabletti vaja lisaks võtta. Tundub rohkem selline esimese maailma suurlinna pintsaklipslaste probleem olevat, kus hommikusöögiks on kohvi, lõunasöögiks hoopealt haaratud hotdog ja õhtusöögiks õlu ja burger/pizza. Et nagu raha on, et tervislikult süüa, aga aega ei ole. Las siis nuumavad neid "healty" etikette.

    Ja mis ma selle camu-camuga peale hakkan? Pole mina seda enne söönud, rääkimata minu esivanematest. Ometi oleme terved ja viksis. Mesi-sidrun-küüslauk kombo on töötanud juba sellest ajast kui Adam poisike oli 😀
  • See traditsiooniline Eesti toit sidrun? :)
  • Ikka see sama klassikaline Eesti sidrun. Või kus iganes nad seda c-vitamiini vanasti välja imesid :)
  • juke01
    Ikka see sama klassikaline Eesti sidrun. Või kus iganes nad seda c-vitamiini vanasti välja imesid :)


    Eesti "sidrun" on kibuvits ja must sõstar. Sidrun on selles tabelis alles kusagil keskel, jäädes alla isegi apelsinile.
  • Jah, suures pildis olen nõus: mitmekülgne ja tasakaalustatud toitumisega on võimalik saada kõik vajaminevad vitamiinid kätte toidust. Küll aga ei ole tänapäevase inimese toitumine mitmekülgne, seega on toidulisandid üks võimalus puudujäävate vitamiinide kompenseerimiseks. Teine külg on see, et inimene ei ole ratsionaalne ja selle parim näide on jaanuar, mil jõusaalid on rahvast täis. Üks tegelikult täiesti suvaline kuupäev paneb inimesi tegutsema ja siis tegutsemisest loobuma, sest motivatsioon kaob. Supertoidud võivad siin aidata tegutsemisaega pikendada, mis rahvatervise seisukohast ei ole halb.

    Camu-camust rääkides, siis on sellel marjal mitmeid tervist toetavaid funktsioone, näiteks toosama C-vitamiin, antioksüdandid ja tasakaalustab veresuhkurt näiteks peale kõrge süsivesikute sisaldusega toidu tarbimist. Üldiselt koostatakse supertoite ikkagi põhimõttel, et millist funktsiooni võiks see täita ja vähem keskendutakse vaid ühe konkreetse vitamiini kogusele.

    Eks see arutelu on siin rohkem filosoofilist laadi olnud, loodan, et kaasamõtlejad on saanud oma narratiive arendada. Kõigile ei peagi sobima ja minu meelest on täiesti normaalne investeerimisringist eemale jääda, kui midagi ei tundu mõistlik või näib ebaloogiline.
  • Rahageenius tegi pikema loo

    https://raha.geenius.ee/blogi/funderbeami-blogi/kuidas-sunnib-idufirma-ja-investori-harmoonia-boost-yourself-tahab-uhisrahastuse-toel-maailma-vallutada/
  • Kui I kvartalis tehti käivet aasta varasemaga +15,6%, siis nüüd on kasvutempo veelgi kiirenenud. Boost Funderbeamis: "The start of April has been good compared with same period last year. In 15 days, we have seen growth of 65% compared with the first half of April last year.

    Besides entering the Irish market, the development of new products is one of the most important priorities for the company. The results from the first quarter of this year show that our customers are very interested in new products – 43.9% of total sales revenues came from the new blends...
    "
  • Q2 ja 1H raportist noppeid:
    "...2019 Q2 sales decreased 10% compared to last year (72k € vs. 80k €). The main reason for the decrease in turnover were last year’s better campaigns than this year. Last year we were able to schedule the sale of new products to Selver and COOP better, while this year we missed our assortment windows mainly due to product delays. New assortments offers come in Autumn and by this time all products will be available.
    ...
    First half of 2019 turnover 206,2k € vs. 196,1k € 2018 yoy turnover growth of 5%. Our business cycle lasts from September to April.
    ...
    Average shopping basket price increased 17,85% to 40,49€ in Q2 2019 vs 34,35€ in Q2 2018. Website visits grow 2,53%."

    Tükikesi juuli raportist:
    "...The launch of the new bars was very successful and 1000 bars were sold during the pre-sales.
    ...
    In July, we launched a loyal customer program with a strong recruitment campaign, gaining 531 new clients. We will continue with it until the end of this year.
    ...
    Sales in July. Est sales revenue of 31,592 €, up to 59% compared to last year.
    ...
    The average shopping cart is € 36.14 (2019) vs € 37.29 (2018), decreased by 3%. The drop in the average basket is natural because we introduced a loyalty program that allows people to buy more for the points they earn from their purchases."

  • Proovisin ka ühe imesegu ära. No ma ei tea, pole minu maitse. Ei oska võib-olla gurmeed hinnata :)

    Mis puudutab mingi vitamiini või mineraalaine sisaldust per 100g, siis selle kogus polegi ehk nii tähtis. Näpuga tuleks ajada järge, kuidas see organismis imendub. Magneesiumitabletid(tuntum vist magna B6 vms) näiteks sisaldavad magneesiumi magneesiumoksiidina, millest organism heal juhul omastab kuni 5%. Kui võtame 100% päevanormi, siis kätte saame tegelikult 5%, põhimõtteliselt wasted money. Orgaaniline magneesiumtsitraat(olemas apteekides pulbri kujul) seevastu imendub kuni 35%liselt, juba parem diil. C-vitamiini tableti asemel võtke tõesti peotäis musta sõstart nagu eespool soovitati, ja te ei köhi enam iialgi :)
  • Tänan Siim Susi magneesiumtsitraadi idee eest.
  • Parandan, magnesiumoksiid/hüdroksiid on allikana siiski "Magvit plus" preparaadis. Magna B6 osas ei oska öelda, pole näpuga järge ajanud.
  • siim susi
    Proovisin ka ühe imesegu ära. No ma ei tea, pole minu maitse. Ei oska võib-olla gurmeed hinnata :)

    Mis puudutab mingi vitamiini või mineraalaine sisaldust per 100g, siis selle kogus polegi ehk nii tähtis. Näpuga tuleks ajada järge, kuidas see organismis imendub. Magneesiumitabletid(tuntum vist magna B6 vms) näiteks sisaldavad magneesiumi magneesiumoksiidina, millest organism heal juhul omastab kuni 5%. Kui võtame 100% päevanormi, siis kätte saame tegelikult 5%, põhimõtteliselt wasted money. Orgaaniline magneesiumtsitraat(olemas apteekides pulbri kujul) seevastu imendub kuni 35%liselt, juba parem diil. C-vitamiini tableti asemel võtke tõesti peotäis musta sõstart nagu eespool soovitati, ja te ei köhi enam iialgi :)


    Kõigile oma. Ise hindan nende kvaliteeti ja tooted väga meeldivad ning kasutan ka edaspidi.

Teemade nimekirja