Promoty börsile - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Promoty börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse



  • Promoty on uus kampaania Funderbeami platvormil … mis on sulgunud veel enne kui see alatagi jõudis.

    Promoty on peamiselt turundajatele vajalik influencerite jälgimise ja analüüsimise platvorm. Vt ka Funderbeami pressikas ja Ärilehe lugu.

    Sooviti kaasata: EUR 200,000 - 500,000
    Müüakse ettevõttest: 6.25 - 14.29%
    @ pre-money valuation EUR 3,000,000

    Hetkel aga indikeeritud juba 664k EUR jagu ja kampaania seetõttu ka suletud.

    Ettevõte pole oma tegevuse algusega küll päris stardis, kuid midagi väga olulist peale esmase edu, ka ette pole näidata:


    Pitch ise on õhuke ja ainuke vähegi majandustulemusi visualiseeriv slaid on järgmine:


    NB! Y-teljel on numbrid oma õiges väärtuses, ehk tõepoolest on viimase kuise tulemusena saavutatud 4000 EUR müügitulu tase.

    Eelmine aasta teenis ettevõte ca 87 300 EUR müügitulu, ehk praegu müüakse ettevõtet valuatsioonil +34x eelmise aasta käivet. Seda olukorras kus välismaal, ingliskeelsetes maades, on piisavalt konkurente ees, seda olukorras kus turu vallutamiseks on sihilikult valitud mitte-ingliskeelsed maad (Rootsi, Taani, Norra, Leedu, Holland).


    Kogu mäng käib kiirel kasvul, vastasel korral jääb pikalt vinduma enne kui tõusma hakkab.
  • Promotyl on just praegu avatud uus rahastuskampaania. Põhitingimused on järgmised:



    8m valuatsiooni pealt tõstavad 500 000 - 800 000 EUR. Hetkel 503 investori poolt juba ära märgitud 1 160 000 EUR. Miinimumkogus seekord 100 EUR.

    Paar äri arengut ilmestavat joonist:



    Kulud u. 35 000 EUR kuus, tulud u. 10 000 EUR kuus:

  • Seoses maksimumi kiire ületamisega, sulgub kampaania 24h pärast ja tõuseb ka maksimaalne kaasatav rahasumma 1 200 000 EUR peale:
    Due to big interest we will change our maximum target to 1.2M and we'll close the public phase in 24 hours.


    Hetkel on 581 investori poolt inidkeeritud 1 260 000 EUR ulatuses investeerimissoove.
  • Neil on üle 46,000 influenceri nende platvormil ja teevad €10,000 kuus käivet? How?
  • "Codecci"
    Neil on üle 46,000 influenceri nende platvormil ja teevad €10,000 kuus käivet? How?


    Sest Kylie Jenner = Amazon. Birgita Hunt = Riho-mobiilitarvikud.ee
  • Õhtune seis:

    821 investori poolt on indikeeritud 1 630 000 EUR ulatuses investeerimissoove.

    Kampaania sulgub homme kell 14:00
  • Funderbeami logimine on maas, seega ei saa uurida lähemalt. Plaanis oli ka indikatsioon teha, kuid ilmselt jääb ära :)
  • "Brigadir"
    Funderbeami logimine on maas, seega ei saa uurida lähemalt. Plaanis oli ka indikatsioon teha, kuid ilmselt jääb ära :)


    Lõpuks ikkagi õnnestus. Panin väikese õnge vette. indikatsioonid on viimasel ajal ikka kreisid, hetkel 1,68 milli. 1.2 oli viimane, suurendatud tõstetud määr.
  • 1h 40 min. enne lõppu on seis järgmine:

    870 investorit on indikeerinud 1 700 000 EUR ulatuses investeerimishuvi.
  • Mõttetu märkida ju. Kuna uut instrumenti kauplemiseks ei looda, siis lühiajalise spekulatiivse tulu point kaob ka ära ja kuna valuatsioon ka kõrge ja riskivarad nagunii praegu surve alla, siis saad varsti järelturult sama asja oluliselt odavamalt osta. :)
  • Kampaania sulgus uute indikatsioonide märkimiseks järgmise seisuga:

    892 investorit on indikeerinud 1 720 000 EUR ulatuses investeerimishuvi.
  • "Codecci"
    Neil on üle 46,000 influenceri nende platvormil ja teevad €10,000 kuus käivet? How?


    Enamus platvormidel suur enamus kasutajatest on passiivsed või 1-2x kunagi ammu kasutanud, kas see peaks kuidagi ühegi ettevõtte puhul vastuargument olema?

    Mikroinfludel on tihti palju vahetum suhe nii enda jälgijate kui brändidega, ettevõtted ja turundajad saavadki Promoty kaudu valida kõige paremini ettevõttega klappivad suunamudijad. Nagu kampaanias oli, see turunduskanal on võrreldava või parema efektiivsuse ja ROIga kui teised: https://mediakix.com/blog/influencer-marketing-effectiveness/ Igale tootegrupile kindlasti ei sobi, aga kui õige tootega õigesti teha võib väga head ROId saada. Kylie Jenner vs 10 või 1000 hästi valitud Brigitte Hunti... ROI enamasti parem viimasel puhul.

    Küll absoluutnumbrid ka kasvama hakkavad, eelmine aasta oli koos Producemendiga tehnoloogia paika sättimise, playbooki timmimise aasta. Tulebki enne sihik paika saada kui turundusega päästikule, gaas põhja vajutada. Producemendi kutid on korralikud crusherid, aitasid nii tehnoloogia kui nende tech tiimi järgmisele tasemele: https://epl.delfi.ee/artikkel/92702843/kolm-endist-transferwise-i-inseneri-aitavad-nuud-teistel-idufirmadel-lendu-tousta

    "tauts"
    Mõttetu märkida ju. Kuna uut instrumenti kauplemiseks ei looda, siis lühiajalise spekulatiivse tulu point kaob ka ära ja kuna valuatsioon ka kõrge ja riskivarad nagunii praegu surve alla, siis saad varsti järelturult sama asja oluliselt odavamalt osta. :)


    Kuidas see halb on, et kaks vooru ühinevad ja tekib ühine likviidne kauplemispool? + edukustasud saavad ära arveldatud. Üks suurem lihtsam kiirelt aru saadav ära arveldatud edukustasudega (exitini osakutena lukus) kauplemispool on kindlasti likviidsuse kui järelturu huvi mõttes palju parem lahendus ja loodetavasti saab ka Funderbeami standardiks. Eraldi olemisel hoiaks üks teist tagasi ikka ja lisaks lisafrictionit järelturu investoritele.

    Kallis öeldi siin hinna kohta ka Ampleri puhul kui seda siin 2018 aastal tutvustasin, kõik noogutasid pöial üleval rõõmsalt kaasa. Aeg näitas, kuidas see välja mängis, tol hetkel oli hind alla €1,5. Hinnas oli ainult ühe aasta jagu kasvu, kuigi tiim + väljavaated olid palju paremad. Kui puhtalt face value netokäivet vaadata, kui see oleks keskpärase toote pealt ainult Eestist või ühest koduriigist, oleks kindlasti kallis. Kui vaadata sisuliselt toodet, selle arengut ja väärtuspakkumist, kampaaniate arvu kasvu viimasel ajal (u 2 kuu hilinemisega jõuab käibesse), uute turgudel kohalolu, tiimi, müügi arengut, siis äkki võib jällegi võimalust olla.

    Paari nädalane korrektsioon ei muuda üle 25 aasta pikkust trendi, et järjest kasvav osa lisandväärtusest ja tootlusest luuakse tehnoloogias ning see vahe vana majandusega on ainult süvenemas, tehnoloogiaettevõtete kasv kiirenemas (jõutakse kiiremini nullist ükssarvikuks ja neid eksponentsiaalselt rohkem iga aasta, praeguseks üle 500). Aasta 1995 hiiglased GE, GM, XOM, MRK, KO vs tehnoloogiasektor, kumb on paremini toiminud pikaajalisele investorile?
    https://americanbusinesshistory.org/most-valuable-companies-the-last-25-years/ ja see vahe on viimase aastaga veel dramaatiliselt kasvanud.

    Disclaimer: Olen esimese vooru juhtinvestor ja oman.
  • Kui FB uue rahakaasamise orienteeruvaks osaku hinnaks öeldi olevat 1,75 ja eelmise vooru osakud kauplevad 4-5 euroses vahemikus, siis tekitab see ikka rohkem spekulatiivset huvi, kui oleks nt. öeldud, et uute osakute hinnaks saab ka olema ca 4-5 eurot.
  • "madis43"
    "Codecci"
    Neil on üle 46,000 influenceri nende platvormil ja teevad €10,000 kuus käivet? How?


    Enamus platvormidel suur enamus kasutajatest on passiivsed või 1-2x kunagi ammu kasutanud, kas see peaks kuidagi ühegi ettevõtte puhul vastuargument olema?

    Mikroinfludel on tihti palju vahetum suhe nii enda jälgijate kui brändidega, ettevõtted ja turundajad saavadki Promoty kaudu valida kõige paremini ettevõttega klappivad suunamudijad. Nagu kampaanias oli, see turunduskanal on võrreldava või parema efektiivsuse ja ROIga kui teised: https://mediakix.com/blog/influencer-marketing-effectiveness/ Igale tootegrupile kindlasti ei sobi, aga kui õige tootega õigesti teha võib väga head ROId saada. Kylie Jenner vs 10 või 1000 hästi valitud Brigitte Hunti... ROI enamasti parem viimasel puhul.

    Küll absoluutnumbrid ka kasvama hakkavad, eelmine aasta oli koos Producemendiga tehnoloogia paika sättimise, playbooki timmimise aasta. Tulebki enne sihik paika saada kui turundusega päästikule, gaas põhja vajutada. Producemendi kutid on korralikud crusherid, aitasid nii tehnoloogia kui nende tech tiimi järgmisele tasemele: https://epl.delfi.ee/artikkel/92702843/kolm-endist-transferwise-i-inseneri-aitavad-nuud-teistel-idufirmadel-lendu-tousta

    "tauts"
    Mõttetu märkida ju. Kuna uut instrumenti kauplemiseks ei looda, siis lühiajalise spekulatiivse tulu point kaob ka ära ja kuna valuatsioon ka kõrge ja riskivarad nagunii praegu surve alla, siis saad varsti järelturult sama asja oluliselt odavamalt osta. :)


    Kuidas see halb on, et kaks vooru ühinevad ja tekib ühine likviidne kauplemispool? + edukustasud saavad ära arveldatud. Üks suurem lihtsam kiirelt aru saadav ära arveldatud edukustasudega (exitini osakutena lukus) kauplemispool on kindlasti likviidsuse kui järelturu huvi mõttes palju parem lahendus ja loodetavasti saab ka Funderbeami standardiks. Eraldi olemisel hoiaks üks teist tagasi ikka ja lisaks lisafrictionit järelturu investoritele.

    Kallis öeldi siin hinna kohta ka Ampleri puhul kui seda siin 2018 aastal tutvustasin, kõik noogutasid pöial üleval rõõmsalt kaasa. Aeg näitas, kuidas see välja mängis, tol hetkel oli hind alla €1,5. Hinnas oli ainult ühe aasta jagu kasvu, kuigi tiim + väljavaated olid palju paremad. Kui puhtalt face value netokäivet vaadata, kui see oleks keskpärase toote pealt ainult Eestist või ühest koduriigist, oleks kindlasti kallis. Kui vaadata sisuliselt toodet, selle arengut ja väärtuspakkumist, kampaaniate arvu kasvu viimasel ajal (u 2 kuu hilinemisega jõuab käibesse), uute turgudel kohalolu, tiimi, müügi arengut, siis äkki võib jällegi võimalust olla.

    Paari nädalane korrektsioon ei muuda üle 25 aasta pikkust trendi, et järjest kasvav osa lisandväärtusest ja tootlusest luuakse tehnoloogias ning see vahe vana majandusega on ainult süvenemas, tehnoloogiaettevõtete kasv kiirenemas (jõutakse kiiremini nullist ükssarvikuks ja neid eksponentsiaalselt rohkem iga aasta, praeguseks üle 500). Aasta 1995 hiiglased GE, GM, XOM, MRK, KO vs tehnoloogiasektor, kumb on paremini toiminud pikaajalisele investorile?
    https://americanbusinesshistory.org/most-valuable-companies-the-last-25-years/ ja see vahe on viimase aastaga veel dramaatiliselt kasvanud.

    Disclaimer: Olen esimese vooru juhtinvestor ja oman.

    Okei, ma lugesin eelmise raundi promotekstist, et plaanis oli seda raha kasutada 58% laienemiseks ja 42% arenduseks. Kas kasutati siis nii või plaanid muutusid ja läks pea kõik arenduseks?
  • "momentum"
    Kampaania sulgus uute indikatsioonide märkimiseks järgmise seisuga:

    892 investorit on indikeerinud 1 720 000 EUR ulatuses investeerimishuvi.


    Promoty avaneb uuesti kauplemiseks Reedel, 07.05.2021 kell 10:00 CET.

    Kampaania käigus investeeris 817 invetsorit kokku 1 210 000 EUR.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon