Comodule börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse



  • Comodule on Tallinnast alguse saanud startup mis tegutseb jalgrataste ja scootrite mobiilsuse valdkonnas.

    Ettevõte toodab ja müüb teistele startuppidele erinevaid enda poolt välja töötatud riistvara- ja tarkvaralahendusi.

    2019 aasta lõpul avas ettevõte riistvara tootmishoone
    The factory, located close to COMODULE headquarters in Tallinn, Estonia, will start producing telematics electronics which will be attached or put inside the vehicles to connect it to the internet and enable services like e-bike or e-scooter sharing.


    “At the moment we are producing 13 000 units a month, but our capability is to produce up to 20 000 a month. Also, we are working on getting it up to 60 000 and soon we will plan to start producing our own light electric vehicles as well.” - Kristjan Maruste

    COMODULE mission and most important milestones

    COMODULE’s mission is to offer IoT solutions to vehicles running on clean energy to reduce global pollution and congestion.
    • Connected over 200 000 light electric vehicles worldwide.
    • Connected over 100 000 sharing kick-scooters, which is 15-20% of all the sharing kick-scooters in the world.
    • Helped to launch micromobility fleets in over 60 cities globally.
    • In the last 2 years the company has grown from 18 to 60 team members.
    • Enabled over 5.2 million kilometers of clean mobility, equivalent to 104 times around the world
    • One of the few IoT and Connectivity companies that has its own production in Europe and in the same city as their headquarters.


    Comodule toodete rakendusnäidised (vaata ka Comodule FB):


    ÄP vahendab: Eesti elektritõukerataste looja: kõik saate varsti meie investorid olla
    Kas Comodule otsib ka riskikapitali, küsis publik selle juhilt Kristjan Marustelt Gaselli Kongressil ning juht avaldas laval saladuse: “Liigume sinnapoole, et varsti saate kõik meie investorid olla.

    “Riskikapitali me ei otsi, sest tüüpiliselt see surutakse ainult kasvu ja firma ei tegele teemadega, nagu jätkusuutlikkus, tervis ja turvalisus,” lisas Maruste täpsustuseks.
  • Kuna firma klientuur on tihedalt seotud turismindusega, siis praeguste väljavaadete põhjal on ees terendamas pigem väike kriis. Poleks parim aeg börsile siseneda.
  • Miks just börsile kui on olemas Funderbeam?
  • Sest kasutaja momentum avab ainult sellist tüüpi pealkirjadega teemasid.
  • fjot
    Kuna firma klientuur on tihedalt seotud turismindusega, siis praeguste väljavaadete põhjal on ees terendamas pigem väike kriis. Poleks parim aeg börsile siseneda.

    Oponeerin. Elektritõuksid ja -rattad ei ole "turismindus". Praeguse viirusepaanika ajal võib personaalne transport (mida eelnimetatud kahtlemata on) hoopis hoogu juurde saada.
    Eelnev ei ole mingil moel soovitus ettevõtte osas - mul puudub igasugune side ja/või seisukoht konkreetse ettevõtte suhtes.

Teemade nimekirja